Jak oceniacie zależność tego, co dacie na stronę główną domeny do zainteresowania, pytań i ofert klientów?
Czy częściej sprzedają wam się domeny z własną prostą stroną typu "domena na sprzedaż - kontakt ...." czy łatwiej znajdywaliście klientów, gdy po wejściu na stronę klient miał przed sobą profesjonalną ofertę sprzedaży pośrednika typu AM, Premium?
Czy macie jakieś doświadczenia, która z w/w firm (lub jaka inna) jako oferent domeny - częściej zachęcała nabywców, co można zaobserwować po wiadomościach z pytaniami, otwieraniem negocjacji lub po prostu kupnem.
Czy łatwiej złapać klienta prostą stroną z bezpośrednim kontaktem, czy raczej ufają panelom sprzedawców, gdzie mają FAQ, zapewnienie czy i kto wystawi im FVAT itd.?
Jakie praktyki polecacie a jakich nie? Łatwiej znaleźć klienta bez podawania ceny online (więcej głupich pytań i ofert ale i negocjacji) czy preferujecie sztywną i widoczną cenę domeny, nawet kosztem braku zainteresowania odwiedzających ze względu na cenę lub możliwość sprzedaży grubym rybom za stosunkowo niską wobec nich cenę (wiadomo - klient korporacyjny, cena podczas "rozmów" idzie w górę...).
Pytam oczywiście o przypadki klienta docelowego który sam znajduje domenę która go interesuje i zależy mi na tej konkretnej waszej domenie, nie o sytuacje, gdy domeny wiszą na giełdzie i stąd są wybierane.