Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/25/18 in all areas

  1. 11 points
    Warta odnotowania sprzedaż, platforma SEDO.
  2. 11 points
    Moje ostatnie "odrzucenia" z sedo: kalendarz*pl 15k €, profilaktyka*pl 12k €.
  3. 9 points
    Sprawa już była poruszana, ale nic się nie zmieniło. Nazwy domen w ofercie pisane wielką literą i dzielone na wyrazy. Co to w ogóle za pomysł? Jak wyglądają domeny z "i" na początku? I9.pl Iglo.pl Io.pl Ios.pl ..... Itd. Itp. WTF? Powinno to być zmienione jak najszybciej. Proszę o odpowiedź 1. Kiedy nazwy zostaną zmienione na wszystkie małe litery? 2. Czy będzie możliwość włączenia starego aftermarketu? 3. Czy zamierzacie zlecić ux i grafikę profesjonalistom? EDIT: 4. Dlaczego w logo nie macie AfterMarket.pl tylko aftermarket.pl? Nic tylko sprzedawać literówki, tfu.... iterówki Gdyby ktoś chciał to mam Iove.pl, tanio sprzedam, KT tylko 2.000 zł, dzisiaj rejestrowana Mam też Iekarz.pl - kup teraz, tylko 5.000 zł Iove.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iove.pl/ lekarz.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iekarz.pl/ Mam nadzieję, że to pójdzie w newsletterze do osób które mnie obserwują PS. chciałem też mieć Ieasing.pl, ale AM mnie przechytrzył https://www.aftermarket.pl/domena/ieasing.pl/
  4. 9 points
    Idealny przykład, że domeny mają ogromną wartość.... wakacje.pl MEGA sukces, ewakacje.pl niezauwazalne, pewnie na granicy rentowności bo między domenami przepaść
  5. 8 points
  6. 8 points
    forumowa wyszukiwarka mówi, że ta domena wystąpiła dopiero 59 razy w różnych tematach, nie przesadzajcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  7. 8 points
    Całą dzisiejszą część wątku i biadolenie o cenach można podsumować jednym stwierdzeniem: domeny na aukcjach nie schodzą już za takie kwoty jak kiedyś. I z tym się zgodzę. Ale to nie chodzi tylko chodzi o domeny, za to z pewnością tylko o aukcje (np. allegro, kiedyś tętniące życiem, z emocjonującymi licytacjami - teraz jest już zwykłym sklepem z paroma aukcjami na doczepkę). Te tzw. "raporty sprzedaży" dotyczą w zasadzie tylko publicznych aukcji, miejscami są wzmacniane informacjami o jakichś drobnych sprzedażach z forum. Nie ma to wiele wspólnego z rzeczywistymi sprzedażami, ale owszem, mówi co nieco o rynku d2d. Domeny nie są już "cool", nie przyspieszają pulsu, teraz jest moda na krypto i tam są emocje. Nie ma już tylu fajnych aukcji spadów, bo wszystko jest obłożone opcjami. Domeny ostygły i stały się zwykłym biznesowym towarem. Nie ma już spotkań domainerów bo nie ma już o czym rozmawiać, wszystko zostało powiedziane, a i na aukcji jeden domainer nie kupi domeny od drugiego za tyle, żeby obie strony były zadowolone. Trochę może brakuje czasów, kiedy można było szybko sprzedać na aukcji trzyliterówkę za 1000 zł, ale z drugiej strony "klient końcowy" w międzyczasie dojrzał do płacenia uczciwych cen, więc nie jest to żadne załamanie ani pęknięcie bańki, a jedynie normalizacja. No i można sobie tanio kupić fajne domeny z wyprzedaży od tych, którzy zbierają kasę na inwestycje w "next best thing", więc nie ma co narzekać. ;-)
  8. 8 points
    Jesteś w biznesie od 10 lat i dopiero założyłeś konto na di.pl?
  9. 8 points
    Tak jakby "stawianie swojego projektu" było gwarantem zarobku. Myślę, że tzw "swój projekt", to taki domainerski jednorożec, każdy domainer o nim myśli, część wdrożyła w życie a większość z tych projektów upadła.
  10. 8 points
    Poszli za twoją radą i będą ładować kasę w reklamę zamiast w fajną domenę.
  11. 7 points
    Mam takie wrażenie, że jedyną osobą zadowoloną ze zmian jest PB
  12. 7 points
    W moim przekonaniu i mam nadzieję i nie tylko w moim porzednia wersja była bardziej profesjonalna. Jesli już chcieliście coś zmienić trzeba było popracować nad grafika i wprowadzić tych parę poprawek które proponowalismy. I było by ok a tak ok nie jest i nie zanosi sie aby było bo niedoróbek jest mnóstwo. Mnie zastanawia jak szanująca się u uważająca za profesjonalną firma oddaje swoim klientom niedziałający prawidłowo serwis... Czy ktoś kto zdecydował się na uruchomienie tej wersji serwisu z tą ilością błędów nie brał pod uwagę testów? To tak wygląda jakby ktoś wziął jakieś dotacje a bedąc pogoniony terminem, uruchamia gniota żeby rachunki się zgadzały. Przepraszam za mocne slowa ale tak to niestety wygląda...ZERO profesjonalizmu ZERO poważnego traktowania własnych klientów...
  13. 7 points
    ODDAJCIE NAM STARY AFTERMARKET !!!
  14. 7 points
    Bazyli na LoveStory.pl odrzucał takie kwoty, o których my możemy tylko śnić przy naszych marnych portfoliach.
  15. 7 points
    Dziękuję wszystkim za zgłoszone dotychczas uwagi. Prowizja od wypłat w PLN zostanie usunięta; zaktualizowany cennik zostanie umieszczony na stronie w przyszłym tygodniu. Widzę, że najwięcej emocji budzi kwestia sprzedaży domen zewnętrznych. Rozumiem argumenty wskazujące że z giełdy mogą zniknąć dobre generyki, których właściciele nie chcą przenosić ich do AM z przeróżnych względów. Dlatego też zdecydowaliśmy iż sprzedaż domen zewnętrznych będzie nadal możliwa, jednak na nieco zmienionych zasadach, wynikających z tego że (jak słusznie podniesiono w tym wątku), wyłączenie tej funkcji miało kilka celów, takich jak ograniczenie mechanizmu Escrow tylko do domen utrzymywanych w AM (co zapewnia że przeniesienie własności domeny zostanie na pewno zrealizowane) oraz przekonanie części użytkowników do przeniesienia domen do AM. * Domeny zewnętrzne będzie można nadal wystawiać na sprzedaż na giełdzie, ale nie można wystawić aukcji domen zewnętrznych. Aukcję domeny można wystawić tylko po przetransferowaniu domeny do AM. * Kupujący mogą prowadzić negocjacje kupna domeny zewnętrznej, ale akceptacja oferty kupującego wymaga najpierw przetransferowania domeny do AM. Podobnie, przetransferowanie domeny wymagane jest przed wysłaniem kontroferty - zapewnia to, że jeśli kupujący zaakceptuje kontrofertę, domena także będzie znajdowała się w AM. Jeśli sprzedający nie chce transferować domeny tylko po to, aby złożyć kontrofertę, może odrzucić ofertę kupującego z komentarzem typu "Oczekuję oferty w wysokości ...". Bez zmian pozostaje to, że, tak jak dotychczas, dla domen zewnętrznych nie można włączyć opcji rat ani dzierżawy, oraz że opcja Kup Teraz nie powoduje natychmiastowego kupna domeny, ale złożenie oferty kupna z kwotą równą wskazanej cenie Kup Teraz. Dodatkowo, domeny zewnętrzne będzie można łączyć w grupy, także z domenami wewnętrznymi (teraz to niemożliwe). Aby jednak zachęcić posiadaczy mniej ciekawych domen do przenosin do AM, wprowadzona zostanie opłata za wystawianie na sprzedaż domen zewnętrznych, w wysokości 1 grosza za dzień za każdą domenę. W przypadku sprzedaży domeny, poniesione opłaty zostaną odliczone od prowizji za sprzedaż.
  16. 7 points
    Myślę, że taką możliwość da się wprowadzić
  17. 7 points
    Gratuluję spadu i radości z przechwycenia domeny. Sytuacja z Juzero to dla Ciebie sytuacja nowa i ciekawa jednak dla starszych użytkowników to nic nowego. Kiedy operujesz portfolio domen w ilości XXXX lub XXXXX, to czasem musisz puścić domeny które już nie rokują, nieważne ile byś za nie nie zapłacił. Takich domen może się rocznie sporo uzbierać. Każdy ma inny model biznesowy ale każdy ma nietrafione inwestycje. "Dojrzałość" domenowa to umiejętność przyznania się do błędu i nie powielania go co roku po 40 złotych netto tylko dlatego że zapłaciłeś dużo za domenę.
  18. 7 points
  19. 7 points
    DlaGraczy.pl - 9000 brutto Teraz skoro zarabia sobie na PP to nawet szkoda sprzedawać. A gracze na podrzędnych turniejach, więcej zarabiają niż siatkarze za MŚ, więc potencjał jest
  20. 7 points
    Realia są takie, że pomimo ciągłych narzekań na kondycję rynku wtórnego domen, tych dobrych (generycznych) jest coraz mniej. Spróbuj Jacek zakupić jakąkolwiek dobrą, opisową domenę np. w końcówce .de, co.uk, .es, .fr. (o dotcomach nawet nie wspominam) gwarantuję Tobie, przeżyjesz cenowy szok. Naszym największym problemem jest siła nabywcza oraz możliwości finansowe przeciętnego, polskiego inwestora (gdzie cena 10-20k € stanowi niestety sporą barierę) a w wypadku domainerów wysoki koszt prolongaty
  21. 6 points
    blazej nowe nie jest i nie będzie be, ale jeżeli proste operacje na liście domen z którą często pracuję, które wcześniej zajmowały 2 sekundy i 1 kliknięcie zmieniły się w 50 sekund i 6 kliknięć no to jest właśnie be, marnowanie czasu, kilka kroków w tył... Jeżeli lubisz klikać to klikaj, ja lubię szanować swój czas
  22. 6 points
    Chodzę po stronie, klikam, sprawdzam i nie wierzę. Jestem bardzo mocno zawiedziony. Czy naprawdę nie stać aftermarket na dobrych grafików i i specjalistów od UX? To ma być nowy aftermarket? Wygląda jakby był z 2005 roku. Dropped był bardziej przyjazny użytkownikowi Mam nadzieje, że to wczesny żart prima aprilisowy.
  23. 6 points
    Stosunkowo często widzę, że doszło do sprzedaży dobrych domen, jednak szerzej nie znane są kwoty i okoliczności przejęcia, za to sam fakt przejęcia jest istotny dla rynku. Wątek gdzie można publikować informacje o takich zdarzeniach. Jeżeli ktoś ma więcej informacji na temat danej domeny to proszę się podzielić. Pierwsza taka sprzedaż domena film*pl Informacje z AM: film.pl 2019-02-25 Sprzedaż na giełdzie
  24. 6 points
    Opcja na domenę kryptografia.pl została zrealizowana.
  25. 6 points
    Jestem pełen podziwu dla osób, które publicznie są w stanie osądzić portfolio Korneliusza wnosząc po jednej aukcji jednej domeny. Uświadomiłem sobie, że ja jestem zdecydowanie poniżej Twojej krytyki ponieważ nie odnowiłem lub sprzedałem na LastMinute przeszło 30 000 domen w życiu - mówiąc krótko zrezygnowałem z utrzymywania z różnych powodów. Rozumiem, że jestem 30 000 razy gorszy niż Korneliusz. Czy pan Piechocki wycofując część kolekcji Reserved lub robiąc posezonową wyprzedaż też zasługuje na taką pogardliwą ocenę? To i ja osądzę Ciebie i Twoje doświadczenie, którym popierasz swoją ocenę zadając jak sądzę retoryczne pytanie. Czy suma wszystkich Twoich sprzedaży domen stanowi chociaż 10% wartości sprzedaży jednej domeny, którą Korneliusz zbył w ubiegłym roku?
  26. 6 points
    i jeszcze dodam , że nie w złotówkach
  27. 6 points
    Jeżeli nie prowadzą biznesu nakierunkowanego na rozrywkę i przedmioty zbytku to słabo robią, Fb dziś to już nie Fb z przed 5 lat, jako narzędzie marketingowe słabo się sprawdza, ograniczanie zasięgów, treści dostosowane do post-Millenialsów i nieprzewidywalny sposób zarządzania.
  28. 6 points
    @przemo ten pierwszy filmik jest spod podłogi tego magazynu z drugiego filmiku. ;-)
  29. 6 points
    warto Ci tracić czas na trolla? "Profesjonalny wyceniacz domen" chyba sam powinien wiedzieć jaka jest sytuacja na rynku...
  30. 6 points
    I tutaj właśnie dotykamy sedna problemu. To jest właśnie powód czemu większość z tych planów nie dochodzi do skutku lub upada. Zagospodarowanie to po prostu szukanie na siłę zastosowania dla domeny, a to chyba powinno być na odwrót. Domena powinna być koroną na głowie dobrego pomysłu i jeszcze lepszego wykonania. Tzw. zagospodarowanie to wetknięcie korony na głowę słomianej kukły.
  31. 5 points
    "Opcja na domenę necik.pl została zrealizowana."
  32. 5 points
    Jak już ktoś tu napisał, fajna kwota jak na polskie warunki. Ale jak na końcówkę, która aspiruje do bycia "globalną" i jaka to nie jest och i ach - kwota nie powala.
  33. 5 points
    Właśnie zgłosiłem Was do bana czasowego. Na forum trudno o dobre treści i informacje. Pytanie retoryczne - ile to się mozna spierać kto ma jakiego...... ? Informacja (temat) fajna ale rzygam tymi sporami.
  34. 5 points
    Zapytam: co stoi na przeszkodzie aby na życzenie klienta przywrócić starą, dobrą wersję AM? Wszystko już jest, działa i jest obyte. Myślę, że to kwestia kilku kliknięć i kolejna duszyczka będzie zadowolona. Nie wiem czy jest sens tracić tyle czasu i nerwów na przyswajanie nowej wersji zamiast zająć się pracą. Latami szło dobrze i nie było problemu, domeny chyba się sprzedawały prawda? Nowych rejestracji i odnowień w AM chyba też nie brakowało. Taka refleksja na dzisiejszy poranek. Dziękuję i pozdrawiam.
  35. 5 points
    Podejrzewam, że długookresowo nie zwiększy to przychodów Aftermarket. Wpłyną środki za wystawienie domen, ale zmniejszy się wolumen sprzedaży, a co za tym idzie przychody z prowizji i nie tylko, bo pieniądze ze sprzedaży wydawane są na kolejne zakupy w AM. Ponadto sporo domen zostanie wytransferowanych. Dla mnie jest to sytuacja gdzie obie strony przegrywają. Stawiam, że za kilka miesięcy Aftermarket wycofa się z tych zmian i to ze sporymi stratami.
  36. 5 points
    tak. słabo jest. dramat na szczęście nie aż tak, jak pokazuje zestawienie
  37. 5 points
    w sumie nie mam zakazu publikowania ceny a więc podaję , na złość wszystkim przeciwnikom nowych domen: prawie 10 tys.
  38. 5 points
    Fajny kanał. Coś jak UFC Live w kategorii EGO
  39. 5 points
    dawno nie czytałem tak bezsensownej i nic nie wnoszącej "przepychanki"...
  40. 5 points
    Podczas przerwy świątecznej robiłem porządki w szafach i wpadł mi w ręce folder z Krakowa, z października 2008 roku
  41. 5 points
    Sprzedaż z listopada. W miarę szybkie negocjacje przez AM Kwota końcowa 2000 PLN
  42. 5 points
    Pominąłem te szczegóły jako mało istotne. W zeszłym roku obaj daliście się ponieść gorączce aukcyjnej i jeden z was "przegrał" wygrywając aukcję kiepskiej domeny w wysokiej cenie. Mało ważne czy to domena dla ciebie czy nie. Faktem jest, że celebrujesz przejęcie domeny, której większość z nas nie zarejestrowałaby nawet jakby była wolna.
  43. 5 points
    Negatywne komentarze o "końcu domen" zawsze należały do ludzi którym nie idzie lub przestało iść w biznesie domenowym. Tak samo było wczoraj, tak samo jest dziś, tak samo będzie jutro. Nic nowego, nuda. Temat kolejnego rozczarowanego "inwestora" do zamknięcia.
  44. 5 points
    Napisz czym dysponujesz - może ktoś tutaj pomoże przyspieszyć zakończenie Twojej przygody z domenami
  45. 5 points
    Sądzę, że wymaganie zabezpieczeń dotyczących IDN od AM jest zbędne. A ponaglanie czy podważanie intencji AM tym bardziej. Przecież jak byk w opisie czytamy "domena ze znakami narodowymi". Podobnie jak przy lokacie 20% i tutaj przy licytacji filmy.pl za 10zł powinna zapalić się czerwona lampka. Ja zawsze - niezależnie od tego jaką domenę licytuję i na jakim portalu używam CTR+F i wpisuję ją na klawiaturze by mieć pewność, że to właśnie ta. Już za bardzo zbyteczne uważam jakiekolwiek rekompensaty dla wygrywającego filmy.pl. AM nie jest naszym rodzicem.
  46. 5 points
    Myślałem, że ktoś domenę do lombardu oddał
  47. 5 points
    Na przykładzie kont demo/darmowych triali w aplikacjach biznesowych: chodzi o to, żeby wiedzieć z kim się ma do czynienia, ocenić tego klienta i poprowadzić go przez cały proces sprzedaży. Roczne subskrypcje kosztują dziesiątki tysięcy funtów czy dolarów i deweloperzy oferują darmowe triale ale musisz podać wszystkie dane swojej firmy, potem będą się z tobą kontaktować account managerowie / specjaliści ds sprzedaży, których zadaniem jest przekonanie cię do zakupu licencji. Nawet jak w formularzu podasz fikcyjny telefon, to na postawie maila firmowego ustalą telefon firmowy i będą dzwonić na centralę aby porozmawiać, jeśli nie odpowiesz na maile. Korzystanie z darmowych kont mailowych zapewniało anonimowość i pozwalało poznać czyjeś rozwiązania biznesowe nie przyznając się do tego kim jesteś i czemu się rejestrujesz. Deweloperzy doszli do wniosku, że nie mają interesu w tym i jeśli chcesz zapoznać się z ofertą to musisz podać swoje prawdziwe dane firmowe. Często szukam aplikacji dla moich klientów i rejestruję mnóstwo triali, kiedyś podawałem wszędzie fikcyjne dane, żeby mieć spokój od marketerów, teraz już się tak nie da. Co więcej, coraz częściej aby przetestować produkt trzeba najpierw porozmawiać z konsultantem. Aplikacje są tak kompleksowe, że konsultant najpierw bada cię jaki produkt ci jest potrzebny i czy istnieje odpowiednie dopasowanie pomiędzy produktem a klientem. Deweloperzy nie chcą złych klientów czyli takich którzy nie będą zadowoleni z produktu i a) kosztują zbyt dużo czasu / pieniędzy w formie ciągłego supportu b) psują firmie markę narzekając na produkt w internecie Jako, że aplikacje stają się coraz bardziej zaawansowane a klienci nie są w stanie sami ocenić ich funkcjonalności i mogą wyjść z błędnego założenia, że dana aplikacja nie spełnia oczekiwań firmy. Zadaniem marketera jest utrzymanie potencjalnego klienta i wyjaśnienie wszelkich wątpliwości. Także ze względu na fakt, że wiele triali jest w pełni funkcjonalnych, wiele osób tworzyło masę fikcyjnych kont i rejestrowało multi konta w praktyce korzystając z aplikacji za darmo bez zamiaru płacenia za licencję. Wymaganie maila w domenie firmowej ukróciło te praktyki.
  48. 5 points
    Witam, Właśnie dojrzałem że..... dzisiaj, jak z bicza strzelił, mija dekada mojej rejestracji na forum Wiele się przez ten czas w świecie zmieniło, a jeszcze więcej w internecie. A na forum po staremu ;-) No to się wygadałem. Zdrówka.
  49. 5 points
    Właśnie zostałem szefem, szefa wszystkich szefów---> KrzysztofJarzyna.pl
  50. 5 points
×