Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/25/18 in all areas

  1. 12 points
  2. 11 points
    Warta odnotowania sprzedaż, platforma SEDO.
  3. 11 points
    Moje ostatnie "odrzucenia" z sedo: kalendarz*pl 15k €, profilaktyka*pl 12k €.
  4. 9 points
    Sprawa już była poruszana, ale nic się nie zmieniło. Nazwy domen w ofercie pisane wielką literą i dzielone na wyrazy. Co to w ogóle za pomysł? Jak wyglądają domeny z "i" na początku? I9.pl Iglo.pl Io.pl Ios.pl ..... Itd. Itp. WTF? Powinno to być zmienione jak najszybciej. Proszę o odpowiedź 1. Kiedy nazwy zostaną zmienione na wszystkie małe litery? 2. Czy będzie możliwość włączenia starego aftermarketu? 3. Czy zamierzacie zlecić ux i grafikę profesjonalistom? EDIT: 4. Dlaczego w logo nie macie AfterMarket.pl tylko aftermarket.pl? Nic tylko sprzedawać literówki, tfu.... iterówki Gdyby ktoś chciał to mam Iove.pl, tanio sprzedam, KT tylko 2.000 zł, dzisiaj rejestrowana Mam też Iekarz.pl - kup teraz, tylko 5.000 zł Iove.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iove.pl/ lekarz.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iekarz.pl/ Mam nadzieję, że to pójdzie w newsletterze do osób które mnie obserwują PS. chciałem też mieć Ieasing.pl, ale AM mnie przechytrzył https://www.aftermarket.pl/domena/ieasing.pl/
  5. 9 points
    Idealny przykład, że domeny mają ogromną wartość.... wakacje.pl MEGA sukces, ewakacje.pl niezauwazalne, pewnie na granicy rentowności bo między domenami przepaść
  6. 8 points
    "Opcja na domenę necik.pl została zrealizowana."
  7. 8 points
    Opcja na domenę kryptografia.pl została zrealizowana.
  8. 8 points
    Jestem pełen podziwu dla osób, które publicznie są w stanie osądzić portfolio Korneliusza wnosząc po jednej aukcji jednej domeny. Uświadomiłem sobie, że ja jestem zdecydowanie poniżej Twojej krytyki ponieważ nie odnowiłem lub sprzedałem na LastMinute przeszło 30 000 domen w życiu - mówiąc krótko zrezygnowałem z utrzymywania z różnych powodów. Rozumiem, że jestem 30 000 razy gorszy niż Korneliusz. Czy pan Piechocki wycofując część kolekcji Reserved lub robiąc posezonową wyprzedaż też zasługuje na taką pogardliwą ocenę? To i ja osądzę Ciebie i Twoje doświadczenie, którym popierasz swoją ocenę zadając jak sądzę retoryczne pytanie. Czy suma wszystkich Twoich sprzedaży domen stanowi chociaż 10% wartości sprzedaży jednej domeny, którą Korneliusz zbył w ubiegłym roku?
  9. 8 points
  10. 8 points
    forumowa wyszukiwarka mówi, że ta domena wystąpiła dopiero 59 razy w różnych tematach, nie przesadzajcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  11. 8 points
    Całą dzisiejszą część wątku i biadolenie o cenach można podsumować jednym stwierdzeniem: domeny na aukcjach nie schodzą już za takie kwoty jak kiedyś. I z tym się zgodzę. Ale to nie chodzi tylko chodzi o domeny, za to z pewnością tylko o aukcje (np. allegro, kiedyś tętniące życiem, z emocjonującymi licytacjami - teraz jest już zwykłym sklepem z paroma aukcjami na doczepkę). Te tzw. "raporty sprzedaży" dotyczą w zasadzie tylko publicznych aukcji, miejscami są wzmacniane informacjami o jakichś drobnych sprzedażach z forum. Nie ma to wiele wspólnego z rzeczywistymi sprzedażami, ale owszem, mówi co nieco o rynku d2d. Domeny nie są już "cool", nie przyspieszają pulsu, teraz jest moda na krypto i tam są emocje. Nie ma już tylu fajnych aukcji spadów, bo wszystko jest obłożone opcjami. Domeny ostygły i stały się zwykłym biznesowym towarem. Nie ma już spotkań domainerów bo nie ma już o czym rozmawiać, wszystko zostało powiedziane, a i na aukcji jeden domainer nie kupi domeny od drugiego za tyle, żeby obie strony były zadowolone. Trochę może brakuje czasów, kiedy można było szybko sprzedać na aukcji trzyliterówkę za 1000 zł, ale z drugiej strony "klient końcowy" w międzyczasie dojrzał do płacenia uczciwych cen, więc nie jest to żadne załamanie ani pęknięcie bańki, a jedynie normalizacja. No i można sobie tanio kupić fajne domeny z wyprzedaży od tych, którzy zbierają kasę na inwestycje w "next best thing", więc nie ma co narzekać. ;-)
  12. 8 points
    Jesteś w biznesie od 10 lat i dopiero założyłeś konto na di.pl?
  13. 8 points
    Tak jakby "stawianie swojego projektu" było gwarantem zarobku. Myślę, że tzw "swój projekt", to taki domainerski jednorożec, każdy domainer o nim myśli, część wdrożyła w życie a większość z tych projektów upadła.
  14. 8 points
    Poszli za twoją radą i będą ładować kasę w reklamę zamiast w fajną domenę.
  15. 7 points
    Mam takie wrażenie, że jedyną osobą zadowoloną ze zmian jest PB
  16. 7 points
    W moim przekonaniu i mam nadzieję i nie tylko w moim porzednia wersja była bardziej profesjonalna. Jesli już chcieliście coś zmienić trzeba było popracować nad grafika i wprowadzić tych parę poprawek które proponowalismy. I było by ok a tak ok nie jest i nie zanosi sie aby było bo niedoróbek jest mnóstwo. Mnie zastanawia jak szanująca się u uważająca za profesjonalną firma oddaje swoim klientom niedziałający prawidłowo serwis... Czy ktoś kto zdecydował się na uruchomienie tej wersji serwisu z tą ilością błędów nie brał pod uwagę testów? To tak wygląda jakby ktoś wziął jakieś dotacje a bedąc pogoniony terminem, uruchamia gniota żeby rachunki się zgadzały. Przepraszam za mocne slowa ale tak to niestety wygląda...ZERO profesjonalizmu ZERO poważnego traktowania własnych klientów...
  17. 7 points
    ODDAJCIE NAM STARY AFTERMARKET !!!
  18. 7 points
    Bazyli na LoveStory.pl odrzucał takie kwoty, o których my możemy tylko śnić przy naszych marnych portfoliach.
  19. 7 points
    Dziękuję wszystkim za zgłoszone dotychczas uwagi. Prowizja od wypłat w PLN zostanie usunięta; zaktualizowany cennik zostanie umieszczony na stronie w przyszłym tygodniu. Widzę, że najwięcej emocji budzi kwestia sprzedaży domen zewnętrznych. Rozumiem argumenty wskazujące że z giełdy mogą zniknąć dobre generyki, których właściciele nie chcą przenosić ich do AM z przeróżnych względów. Dlatego też zdecydowaliśmy iż sprzedaż domen zewnętrznych będzie nadal możliwa, jednak na nieco zmienionych zasadach, wynikających z tego że (jak słusznie podniesiono w tym wątku), wyłączenie tej funkcji miało kilka celów, takich jak ograniczenie mechanizmu Escrow tylko do domen utrzymywanych w AM (co zapewnia że przeniesienie własności domeny zostanie na pewno zrealizowane) oraz przekonanie części użytkowników do przeniesienia domen do AM. * Domeny zewnętrzne będzie można nadal wystawiać na sprzedaż na giełdzie, ale nie można wystawić aukcji domen zewnętrznych. Aukcję domeny można wystawić tylko po przetransferowaniu domeny do AM. * Kupujący mogą prowadzić negocjacje kupna domeny zewnętrznej, ale akceptacja oferty kupującego wymaga najpierw przetransferowania domeny do AM. Podobnie, przetransferowanie domeny wymagane jest przed wysłaniem kontroferty - zapewnia to, że jeśli kupujący zaakceptuje kontrofertę, domena także będzie znajdowała się w AM. Jeśli sprzedający nie chce transferować domeny tylko po to, aby złożyć kontrofertę, może odrzucić ofertę kupującego z komentarzem typu "Oczekuję oferty w wysokości ...". Bez zmian pozostaje to, że, tak jak dotychczas, dla domen zewnętrznych nie można włączyć opcji rat ani dzierżawy, oraz że opcja Kup Teraz nie powoduje natychmiastowego kupna domeny, ale złożenie oferty kupna z kwotą równą wskazanej cenie Kup Teraz. Dodatkowo, domeny zewnętrzne będzie można łączyć w grupy, także z domenami wewnętrznymi (teraz to niemożliwe). Aby jednak zachęcić posiadaczy mniej ciekawych domen do przenosin do AM, wprowadzona zostanie opłata za wystawianie na sprzedaż domen zewnętrznych, w wysokości 1 grosza za dzień za każdą domenę. W przypadku sprzedaży domeny, poniesione opłaty zostaną odliczone od prowizji za sprzedaż.
  20. 7 points
    Myślę, że taką możliwość da się wprowadzić
  21. 7 points
    Gratuluję spadu i radości z przechwycenia domeny. Sytuacja z Juzero to dla Ciebie sytuacja nowa i ciekawa jednak dla starszych użytkowników to nic nowego. Kiedy operujesz portfolio domen w ilości XXXX lub XXXXX, to czasem musisz puścić domeny które już nie rokują, nieważne ile byś za nie nie zapłacił. Takich domen może się rocznie sporo uzbierać. Każdy ma inny model biznesowy ale każdy ma nietrafione inwestycje. "Dojrzałość" domenowa to umiejętność przyznania się do błędu i nie powielania go co roku po 40 złotych netto tylko dlatego że zapłaciłeś dużo za domenę.
  22. 7 points
  23. 7 points
    DlaGraczy.pl - 9000 brutto Teraz skoro zarabia sobie na PP to nawet szkoda sprzedawać. A gracze na podrzędnych turniejach, więcej zarabiają niż siatkarze za MŚ, więc potencjał jest
  24. 7 points
    Realia są takie, że pomimo ciągłych narzekań na kondycję rynku wtórnego domen, tych dobrych (generycznych) jest coraz mniej. Spróbuj Jacek zakupić jakąkolwiek dobrą, opisową domenę np. w końcówce .de, co.uk, .es, .fr. (o dotcomach nawet nie wspominam) gwarantuję Tobie, przeżyjesz cenowy szok. Naszym największym problemem jest siła nabywcza oraz możliwości finansowe przeciętnego, polskiego inwestora (gdzie cena 10-20k € stanowi niestety sporą barierę) a w wypadku domainerów wysoki koszt prolongaty
  25. 6 points
  26. 6 points
    mi sie podoba: mikser.pl
  27. 6 points
    Wydaje mi się Panowie, że zbyt szybko skreślacie projekt. W co.pl też mało kto wierzył. Przede wszystkim te domeny wyglądają naprawdę interesująco. ".pl." w środku nazwy tworzy pewną symetrię, jakby rozdzielając dwa keywordy. Wygląda to oryginalnie i nowatorsko, zachęca do wejścia na stronę choćby z ciekawości.
  28. 6 points
    Jak już ktoś tu napisał, fajna kwota jak na polskie warunki. Ale jak na końcówkę, która aspiruje do bycia "globalną" i jaka to nie jest och i ach - kwota nie powala.
  29. 6 points
    blazej nowe nie jest i nie będzie be, ale jeżeli proste operacje na liście domen z którą często pracuję, które wcześniej zajmowały 2 sekundy i 1 kliknięcie zmieniły się w 50 sekund i 6 kliknięć no to jest właśnie be, marnowanie czasu, kilka kroków w tył... Jeżeli lubisz klikać to klikaj, ja lubię szanować swój czas
  30. 6 points
    Chodzę po stronie, klikam, sprawdzam i nie wierzę. Jestem bardzo mocno zawiedziony. Czy naprawdę nie stać aftermarket na dobrych grafików i i specjalistów od UX? To ma być nowy aftermarket? Wygląda jakby był z 2005 roku. Dropped był bardziej przyjazny użytkownikowi Mam nadzieje, że to wczesny żart prima aprilisowy.
  31. 6 points
    Stosunkowo często widzę, że doszło do sprzedaży dobrych domen, jednak szerzej nie znane są kwoty i okoliczności przejęcia, za to sam fakt przejęcia jest istotny dla rynku. Wątek gdzie można publikować informacje o takich zdarzeniach. Jeżeli ktoś ma więcej informacji na temat danej domeny to proszę się podzielić. Pierwsza taka sprzedaż domena film*pl Informacje z AM: film.pl 2019-02-25 Sprzedaż na giełdzie
  32. 6 points
    i jeszcze dodam , że nie w złotówkach
  33. 6 points
    Jeżeli nie prowadzą biznesu nakierunkowanego na rozrywkę i przedmioty zbytku to słabo robią, Fb dziś to już nie Fb z przed 5 lat, jako narzędzie marketingowe słabo się sprawdza, ograniczanie zasięgów, treści dostosowane do post-Millenialsów i nieprzewidywalny sposób zarządzania.
  34. 6 points
    @przemo ten pierwszy filmik jest spod podłogi tego magazynu z drugiego filmiku. ;-)
  35. 6 points
    warto Ci tracić czas na trolla? "Profesjonalny wyceniacz domen" chyba sam powinien wiedzieć jaka jest sytuacja na rynku...
  36. 6 points
    I tutaj właśnie dotykamy sedna problemu. To jest właśnie powód czemu większość z tych planów nie dochodzi do skutku lub upada. Zagospodarowanie to po prostu szukanie na siłę zastosowania dla domeny, a to chyba powinno być na odwrót. Domena powinna być koroną na głowie dobrego pomysłu i jeszcze lepszego wykonania. Tzw. zagospodarowanie to wetknięcie korony na głowę słomianej kukły.
  37. 5 points
    Zapytam: co stoi na przeszkodzie aby na życzenie klienta przywrócić starą, dobrą wersję AM? Wszystko już jest, działa i jest obyte. Myślę, że to kwestia kilku kliknięć i kolejna duszyczka będzie zadowolona. Nie wiem czy jest sens tracić tyle czasu i nerwów na przyswajanie nowej wersji zamiast zająć się pracą. Latami szło dobrze i nie było problemu, domeny chyba się sprzedawały prawda? Nowych rejestracji i odnowień w AM chyba też nie brakowało. Taka refleksja na dzisiejszy poranek. Dziękuję i pozdrawiam.
  38. 5 points
    To akurat bardzo dobra zmiana. Skończy się testowanie cen, angażując czas kupujących, kiedy sprzedawca i tak nie chce tej domeny sprzedać, albo chce nierealne pieniądze. Musząc zapłacić z góry ten 1%, sprzedawca podejdzie do sprawy dużo poważniej - albo cena minimalna będzie realna do osiągnięcia, albo nie wystawi w ogóle aukcji z ceną minimalną.
  39. 5 points
    tak. słabo jest. dramat na szczęście nie aż tak, jak pokazuje zestawienie
  40. 5 points
    w sumie nie mam zakazu publikowania ceny a więc podaję , na złość wszystkim przeciwnikom nowych domen: prawie 10 tys.
  41. 5 points
    Opcje a rezerwacje to dwie różne rzeczy. To tak jak w tym starym kawale o radiu Erewań, gdy podali info, że w Moskwie na placu Czerwonym rozdają Mercedesy. Potem przyszło sprostowanie, że nie w Moskwie, tylko w Petersburgu, nie Mercedesy tylko rowery, i nie rozdają tylko kradną
  42. 5 points
    dawno nie czytałem tak bezsensownej i nic nie wnoszącej "przepychanki"...
  43. 5 points
    Rafael, w Twoich ostatnich postach wyraźnie wyczuwa się rozczarowanie. Rozczarowanie i rozgoryczenie tym, że Twoje nadzieje pokładane w domenach się nie spełniły. Zastanawiałeś się jednak kiedykolwiek nad tym, iż głównym powodem Twoich niepowodzeń "sprzedażowych" była/jest jakość domen, które rejestrowałeś. Znam doskonale Twoje portfolio i zastanawiałem się już dawno, dawno temu jak można było rejestrować taki "chłam", gdzie tak dużo ciekawych domen (w tamtych "zamierzchłych" czasach) było wolnych i praktycznie dostępnych od ręki. Dotyczy to również domen rejestrowanych przez naszego, domenowego kolegę Dariusza H. To, że słabe domeny się kiepsko sprzedają wiadomo już od dawna. Podobnie jest z resztą z doskonale Tobie znaną końcówką .de. Czy zwróciłeś jednak uwagę na fakt, ile domen i w jakich cenach sprzedał przykładowo przez ostatnie 2 lata Udo Paeffgen (eros.de), chociaż już od dawna mówi się o "martwym" rynku wtórnym domen .de ? Tylko, że Udo ma/miał w swoim portfolio zawsze dobre domeny i na te dobre domeny jest cały czas stabilny popyt. P.S. dzisiaj właśnie została zlecona przez Premium.pl następna sprzedaż mojej "takiej sobie" peelki za kwotę średnio-wysokie xx.xxx PLN.
  44. 5 points
    Podczas przerwy świątecznej robiłem porządki w szafach i wpadł mi w ręce folder z Krakowa, z października 2008 roku
  45. 5 points
    Sprzedaż z listopada. W miarę szybkie negocjacje przez AM Kwota końcowa 2000 PLN
  46. 5 points
    Pominąłem te szczegóły jako mało istotne. W zeszłym roku obaj daliście się ponieść gorączce aukcyjnej i jeden z was "przegrał" wygrywając aukcję kiepskiej domeny w wysokiej cenie. Mało ważne czy to domena dla ciebie czy nie. Faktem jest, że celebrujesz przejęcie domeny, której większość z nas nie zarejestrowałaby nawet jakby była wolna.
  47. 5 points
    Napisz czym dysponujesz - może ktoś tutaj pomoże przyspieszyć zakończenie Twojej przygody z domenami
  48. 5 points
    Sądzę, że wymaganie zabezpieczeń dotyczących IDN od AM jest zbędne. A ponaglanie czy podważanie intencji AM tym bardziej. Przecież jak byk w opisie czytamy "domena ze znakami narodowymi". Podobnie jak przy lokacie 20% i tutaj przy licytacji filmy.pl za 10zł powinna zapalić się czerwona lampka. Ja zawsze - niezależnie od tego jaką domenę licytuję i na jakim portalu używam CTR+F i wpisuję ją na klawiaturze by mieć pewność, że to właśnie ta. Już za bardzo zbyteczne uważam jakiekolwiek rekompensaty dla wygrywającego filmy.pl. AM nie jest naszym rodzicem.
  49. 5 points
    Witam, Właśnie dojrzałem że..... dzisiaj, jak z bicza strzelił, mija dekada mojej rejestracji na forum Wiele się przez ten czas w świecie zmieniło, a jeszcze więcej w internecie. A na forum po staremu ;-) No to się wygadałem. Zdrówka.
  50. 5 points
    Właśnie zostałem szefem, szefa wszystkich szefów---> KrzysztofJarzyna.pl
×