Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/11/19 in all areas

  1. 12 points
  2. 11 points
    Warta odnotowania sprzedaż, platforma SEDO.
  3. 9 points
    Sprawa już była poruszana, ale nic się nie zmieniło. Nazwy domen w ofercie pisane wielką literą i dzielone na wyrazy. Co to w ogóle za pomysł? Jak wyglądają domeny z "i" na początku? I9.pl Iglo.pl Io.pl Ios.pl ..... Itd. Itp. WTF? Powinno to być zmienione jak najszybciej. Proszę o odpowiedź 1. Kiedy nazwy zostaną zmienione na wszystkie małe litery? 2. Czy będzie możliwość włączenia starego aftermarketu? 3. Czy zamierzacie zlecić ux i grafikę profesjonalistom? EDIT: 4. Dlaczego w logo nie macie AfterMarket.pl tylko aftermarket.pl? Nic tylko sprzedawać literówki, tfu.... iterówki Gdyby ktoś chciał to mam Iove.pl, tanio sprzedam, KT tylko 2.000 zł, dzisiaj rejestrowana Mam też Iekarz.pl - kup teraz, tylko 5.000 zł Iove.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iove.pl/ lekarz.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iekarz.pl/ Mam nadzieję, że to pójdzie w newsletterze do osób które mnie obserwują PS. chciałem też mieć Ieasing.pl, ale AM mnie przechytrzył https://www.aftermarket.pl/domena/ieasing.pl/
  4. 8 points
    "Opcja na domenę necik.pl została zrealizowana."
  5. 8 points
    Opcja na domenę kryptografia.pl została zrealizowana.
  6. 8 points
    Jestem pełen podziwu dla osób, które publicznie są w stanie osądzić portfolio Korneliusza wnosząc po jednej aukcji jednej domeny. Uświadomiłem sobie, że ja jestem zdecydowanie poniżej Twojej krytyki ponieważ nie odnowiłem lub sprzedałem na LastMinute przeszło 30 000 domen w życiu - mówiąc krótko zrezygnowałem z utrzymywania z różnych powodów. Rozumiem, że jestem 30 000 razy gorszy niż Korneliusz. Czy pan Piechocki wycofując część kolekcji Reserved lub robiąc posezonową wyprzedaż też zasługuje na taką pogardliwą ocenę? To i ja osądzę Ciebie i Twoje doświadczenie, którym popierasz swoją ocenę zadając jak sądzę retoryczne pytanie. Czy suma wszystkich Twoich sprzedaży domen stanowi chociaż 10% wartości sprzedaży jednej domeny, którą Korneliusz zbył w ubiegłym roku?
  7. 8 points
  8. 7 points
    Mam takie wrażenie, że jedyną osobą zadowoloną ze zmian jest PB
  9. 7 points
    W moim przekonaniu i mam nadzieję i nie tylko w moim porzednia wersja była bardziej profesjonalna. Jesli już chcieliście coś zmienić trzeba było popracować nad grafika i wprowadzić tych parę poprawek które proponowalismy. I było by ok a tak ok nie jest i nie zanosi sie aby było bo niedoróbek jest mnóstwo. Mnie zastanawia jak szanująca się u uważająca za profesjonalną firma oddaje swoim klientom niedziałający prawidłowo serwis... Czy ktoś kto zdecydował się na uruchomienie tej wersji serwisu z tą ilością błędów nie brał pod uwagę testów? To tak wygląda jakby ktoś wziął jakieś dotacje a bedąc pogoniony terminem, uruchamia gniota żeby rachunki się zgadzały. Przepraszam za mocne slowa ale tak to niestety wygląda...ZERO profesjonalizmu ZERO poważnego traktowania własnych klientów...
  10. 7 points
    ODDAJCIE NAM STARY AFTERMARKET !!!
  11. 7 points
    Bazyli na LoveStory.pl odrzucał takie kwoty, o których my możemy tylko śnić przy naszych marnych portfoliach.
  12. 7 points
    Dziękuję wszystkim za zgłoszone dotychczas uwagi. Prowizja od wypłat w PLN zostanie usunięta; zaktualizowany cennik zostanie umieszczony na stronie w przyszłym tygodniu. Widzę, że najwięcej emocji budzi kwestia sprzedaży domen zewnętrznych. Rozumiem argumenty wskazujące że z giełdy mogą zniknąć dobre generyki, których właściciele nie chcą przenosić ich do AM z przeróżnych względów. Dlatego też zdecydowaliśmy iż sprzedaż domen zewnętrznych będzie nadal możliwa, jednak na nieco zmienionych zasadach, wynikających z tego że (jak słusznie podniesiono w tym wątku), wyłączenie tej funkcji miało kilka celów, takich jak ograniczenie mechanizmu Escrow tylko do domen utrzymywanych w AM (co zapewnia że przeniesienie własności domeny zostanie na pewno zrealizowane) oraz przekonanie części użytkowników do przeniesienia domen do AM. * Domeny zewnętrzne będzie można nadal wystawiać na sprzedaż na giełdzie, ale nie można wystawić aukcji domen zewnętrznych. Aukcję domeny można wystawić tylko po przetransferowaniu domeny do AM. * Kupujący mogą prowadzić negocjacje kupna domeny zewnętrznej, ale akceptacja oferty kupującego wymaga najpierw przetransferowania domeny do AM. Podobnie, przetransferowanie domeny wymagane jest przed wysłaniem kontroferty - zapewnia to, że jeśli kupujący zaakceptuje kontrofertę, domena także będzie znajdowała się w AM. Jeśli sprzedający nie chce transferować domeny tylko po to, aby złożyć kontrofertę, może odrzucić ofertę kupującego z komentarzem typu "Oczekuję oferty w wysokości ...". Bez zmian pozostaje to, że, tak jak dotychczas, dla domen zewnętrznych nie można włączyć opcji rat ani dzierżawy, oraz że opcja Kup Teraz nie powoduje natychmiastowego kupna domeny, ale złożenie oferty kupna z kwotą równą wskazanej cenie Kup Teraz. Dodatkowo, domeny zewnętrzne będzie można łączyć w grupy, także z domenami wewnętrznymi (teraz to niemożliwe). Aby jednak zachęcić posiadaczy mniej ciekawych domen do przenosin do AM, wprowadzona zostanie opłata za wystawianie na sprzedaż domen zewnętrznych, w wysokości 1 grosza za dzień za każdą domenę. W przypadku sprzedaży domeny, poniesione opłaty zostaną odliczone od prowizji za sprzedaż.
  13. 7 points
    Myślę, że taką możliwość da się wprowadzić
  14. 6 points
  15. 6 points
    mi sie podoba: mikser.pl
  16. 6 points
    Wydaje mi się Panowie, że zbyt szybko skreślacie projekt. W co.pl też mało kto wierzył. Przede wszystkim te domeny wyglądają naprawdę interesująco. ".pl." w środku nazwy tworzy pewną symetrię, jakby rozdzielając dwa keywordy. Wygląda to oryginalnie i nowatorsko, zachęca do wejścia na stronę choćby z ciekawości.
  17. 6 points
    Jak już ktoś tu napisał, fajna kwota jak na polskie warunki. Ale jak na końcówkę, która aspiruje do bycia "globalną" i jaka to nie jest och i ach - kwota nie powala.
  18. 6 points
    blazej nowe nie jest i nie będzie be, ale jeżeli proste operacje na liście domen z którą często pracuję, które wcześniej zajmowały 2 sekundy i 1 kliknięcie zmieniły się w 50 sekund i 6 kliknięć no to jest właśnie be, marnowanie czasu, kilka kroków w tył... Jeżeli lubisz klikać to klikaj, ja lubię szanować swój czas
  19. 6 points
    Chodzę po stronie, klikam, sprawdzam i nie wierzę. Jestem bardzo mocno zawiedziony. Czy naprawdę nie stać aftermarket na dobrych grafików i i specjalistów od UX? To ma być nowy aftermarket? Wygląda jakby był z 2005 roku. Dropped był bardziej przyjazny użytkownikowi Mam nadzieje, że to wczesny żart prima aprilisowy.
  20. 6 points
    Stosunkowo często widzę, że doszło do sprzedaży dobrych domen, jednak szerzej nie znane są kwoty i okoliczności przejęcia, za to sam fakt przejęcia jest istotny dla rynku. Wątek gdzie można publikować informacje o takich zdarzeniach. Jeżeli ktoś ma więcej informacji na temat danej domeny to proszę się podzielić. Pierwsza taka sprzedaż domena film*pl Informacje z AM: film.pl 2019-02-25 Sprzedaż na giełdzie
  21. 6 points
    i jeszcze dodam , że nie w złotówkach
  22. 5 points
    http://www.youtube.com/watch?v=xR-E2pwgFJo
  23. 5 points
    Ktoś zrobił ci przysługę, bo tak to byś dalej miał plan, żeby puścić domenę i zarejestrować za 0 zł po wygaśnięciu i obudziłbyś się z ręką w nocniku po tym, jak zostałaby przechwycona, zlicytowana i wystawiona na sprzedaż za kilka tys.
  24. 5 points
    Właśnie zgłosiłem Was do bana czasowego. Na forum trudno o dobre treści i informacje. Pytanie retoryczne - ile to się mozna spierać kto ma jakiego...... ? Informacja (temat) fajna ale rzygam tymi sporami.
  25. 5 points
    Zapytam: co stoi na przeszkodzie aby na życzenie klienta przywrócić starą, dobrą wersję AM? Wszystko już jest, działa i jest obyte. Myślę, że to kwestia kilku kliknięć i kolejna duszyczka będzie zadowolona. Nie wiem czy jest sens tracić tyle czasu i nerwów na przyswajanie nowej wersji zamiast zająć się pracą. Latami szło dobrze i nie było problemu, domeny chyba się sprzedawały prawda? Nowych rejestracji i odnowień w AM chyba też nie brakowało. Taka refleksja na dzisiejszy poranek. Dziękuję i pozdrawiam.
  26. 5 points
    To akurat bardzo dobra zmiana. Skończy się testowanie cen, angażując czas kupujących, kiedy sprzedawca i tak nie chce tej domeny sprzedać, albo chce nierealne pieniądze. Musząc zapłacić z góry ten 1%, sprzedawca podejdzie do sprawy dużo poważniej - albo cena minimalna będzie realna do osiągnięcia, albo nie wystawi w ogóle aukcji z ceną minimalną.
  27. 5 points
    Podejrzewam, że długookresowo nie zwiększy to przychodów Aftermarket. Wpłyną środki za wystawienie domen, ale zmniejszy się wolumen sprzedaży, a co za tym idzie przychody z prowizji i nie tylko, bo pieniądze ze sprzedaży wydawane są na kolejne zakupy w AM. Ponadto sporo domen zostanie wytransferowanych. Dla mnie jest to sytuacja gdzie obie strony przegrywają. Stawiam, że za kilka miesięcy Aftermarket wycofa się z tych zmian i to ze sporymi stratami.
  28. 5 points
    tak. słabo jest. dramat na szczęście nie aż tak, jak pokazuje zestawienie
  29. 5 points
    w sumie nie mam zakazu publikowania ceny a więc podaję , na złość wszystkim przeciwnikom nowych domen: prawie 10 tys.
  30. 4 points
    Skoro Aftermarket.pl chce (bo tak naprawde przeciez nie musi - wszyscy wiedza, ze nie jest to podyktowane zapewnieniem bezpieczenstwa transakcji dla kupujacego) kasowac swoich klientow za wszystko co sie da, np. za kazdy dzien wystawienia domeny zewnetrznej na gieldzie - to proponuje do cennika wprowadzic takze oplate karna dla Aftermarket.pl w wysokosci 0,01 zl za kazda sekunde opoznienia w przekazywaniu oplaconych w terminie przechwyconych domen. Niestety od momentu migracji do "nowego" (gorszego, moim zdaniem) Aftermarket.pl praktycznie o kazda zakupiona domene trzeba prosic i pisac ticket, bo mimo wielu dni oczekiwan wiekszosc domen nie zostaje nawet przetransferowana od partnerow przechwytujacych do glownego rejestratora, co w praktyce oznacza rowniez brak zmiany abonenta, a jak wiemy po oplaceniu danej domeny powinno to nastapic najdalej po 5 dniach. Moze oplata karna dla Aftermarket.pl za kazda sekunde opoznienia przekazywana klientowi bylaby lepszym rozwiazaniem, bo jak widac zglaszanie tak powaznego problemu w prawidlowym dzialaniu przez tickety nic nie daje - mimo kilku tygodni oczekiwania i zapewnien, ze problem zostanie usuniety. PS. Pamietajcie, ze juz za 3 dni Aftermarket.pl zacznie naliczac nam oplate karna za kazdy dzien checi sprzedazy przez ich gielde domeny zewnetrznej bez "weryfikacji", ktora to w praktyce niestety wiaze sie ze stalym przekierowaniem domeny na Aftermarket.pl.
  31. 4 points
    To jest właśnie największy błąd założycieli: brak weryfikacji czy ktokolwiek potrzebuje produktu, na pomysł którego się wpadło, a następnie trwanie przy nim aż do momentu, kiedy skończą się pieniądze.
  32. 4 points
    Ja do listy próśb o poprawę błędów, niedoróbek etc. w nowym Aftermarket (wypunktowanych w tym wątku) dorzucam swoją małą cegiełkę: jeśli użytkownik z jakiegoś względu nie chce linkować do swoich innych domen z portfolio, automatycznie pojawia się informacja w ofercie domeny: "Sprzedający chce pozostać anonimowy" - co brzmi mocno podejrzanie i jest oczywistą antyreklamą sprzedającego. Powiedzmy sobie szczerze: taka informacja pogłębia (mylne i stereotypowe, ale wciąż pokutujące w obiegu informacyjnym) wrażenie, że rynek wtórny domen to jakiś rozbójniczy proceder, uprawiany przez typy spod ciemnej gwiazdy, a samo Aftermarket to miejsce, w którym jacyś pozostający w ukryciu goście dokonują szemranych domenowych transakcji. Z marketingowego punktu widzenia to strzał w stopę nie tylko dla poszczególnych użytkowników, wystawiających na sprzedaż domeny nie skorelowane z resztą portfolio, ale i dla samego Aftermarket (jako giełdy domen, zarabiającej m.in. na prowizjach od sprzedaży domen). W starej wersji nie było żadnej tego typu informacji, dzięki czemu potencjalny KK widział tylko ofertę sprzedaży domeny i tyle, nie miał potrzeby i powodu się zastanawiać, czy np. wystawiający zajmuje się regularnie tzw. handlem domenami, czy ma też tylko tą jedną konkretną domenę na sprzedaż itd. itp. - po prostu nic w opisie oferty nie inspirowało go do tego typu rozważań, co było korzystne dla sprzedającego (wielu KK jest skłonnych kupić domenę od każdego, byle tylko nie od tzw. "handlarza domenami"). Prosiłbym o rozważenie tej kwestii i usunięcie niefortunnej adnotacji z opisu oferty, tym bardziej, że widnieje już tam (wystarczająca) informacja: Sprzedający wyłączył możliwość obserwowania swojego profilu. Dziękuję, pozdrawiam
  33. 4 points
    I to sa moim zdaniem kluczowe dane, bo z punktu widzenia gieldy domen (a nie rejestratora domen) to wlasnie liczba domen na sprzedaz jest najistotniejsza, a nie liczba domen utrzymywanych. Jesli nic sie nie zmieni, w/w liczba zapewne jeszcze zmaleje, bo wielu uzytkownikow usunie swoje domeny przed koncem biezacego miesiaca. I kto na tym skorzysta? Raczej nikt.
  34. 4 points
    A*k*w*a*r*y*s*t*a*.*p*l Ktoś tu się kiedyś śmiał z tej domeny. Sprzedałem za 4k Pozdrawiam.
  35. 4 points
    Bardzo, ale to bardzo chciałbym, żeby wrócił stary AM! Taka rozjebunda się zrobiła, że szkoda gadać, raz jakaś opcja jest, następnego dnia już nie ma, ludzie tak się nie robi. Skoro domeniarze mają tyle problemów z nowym systemem to co dopiero janusze. Może zróbmy głosowanie i jak będzie więcej niż 10 osób, którym się nie podoba to Michau przywróci poprzednią wersję. Michau litości!
  36. 4 points
    Propozycje/sugestie to cos innego niz testy. Teraz propozycji jest najwiecej - bo wszyscy sa zaciekawieni/sprawdzaja - za jakis czas jak kurz opadnie i te najwieksze bolaczki znikna, malo komu bedzie sie chcialo napisac - we wczesniejszym serwisie zmiany byly bardzo trudne lub wrecz niemozliwe. Pisalem i sie powtorze, nowy serwis zostal zbudowany calkowicie od zera - to nie jest tak ze to "nakladka" na stara baze danych :-) Teraz mamy serwis, ktory w bardzo prosty i szybki sposob mozna dostosowywac pod rozne sytuacje/propozycje itd. Bledy zawsze towarzysza takim rozbudowanym projektom - niestety - mimo naprawde nastu miesiecy testow. Oczywiscie nie chowamy glowy w piasek i nad wszystkim pracujemy - analizujemy/poprawiamy/wprowadzamy. To co widac od strony uzytkownika to jedno Za "plecami" stoja setki skryptów, które nie tylko dbają o poprawne działanie core systemu AM ale przede wszystkim o bezpieczenstwo, rozne serwery, bazy danych, backupy, integralnosc, rownolegle dzialanie itd itd.
  37. 4 points
    Jestem mocno zawiedziony nowym wyglądem ... niestety. Nie można było pójść w stronę undeveloped.com? Minimalizm z pełną możliwością wyboru rzeczy, które mają się wyświetlać na stronie sprzedawanej domeny. Tak to jest "nasra.." Daje opcję ukryj informację o domenie i dalej wyświetla. Jakby można było wgrać własne tło to może jakoś by ta nazwa domeny by się odróżniała. itd.
  38. 4 points
    Myślę, że trzeba pozostać przy małych literach w nazwach domen lub dać możliwość wpisywania rozmiaru liter przez sprzedającego ewentualnie wybór rozmiaru liter (duże czy małe) przez wystawiającego daną domenę bo wychodzą takie kwiatki jak: - "ToNerki.pl" zamiast "Tonerki.pl" ( zmiękczenie od słowa tonery do drukarek a nie oferowania nerek na sprzedaż ).
  39. 4 points
    Pan_Grzegorz takich należy ignorować, szkoda marnować kliknięć w przyciski klawiatury... Wracając do tematu podoba mi się określenie przywilejów dla twardej gwardii Aftermarket. Tak to powinno właśnie wyglądać. Bardzo dobry pomysł. W końcu powinni zostać docenieni wierni użytkownicy serwisu. Wystawianie domen zewnętrznych dla ogółu NIE, natomiast dla użytkowników zaufanych powiedzmy z ratingiem sprzedażowym +100, czy tam +500 (niech sobie Aftermarket ustali wymagania) TAK i za darmo. Dołączanie do aukcji domen przechwyconych NIE, natomiast dla użytkowników z ratingiem sprzedażowym +500 TAK. Przechwytywanie Lite NIE, natomiast dla użytkowników z ratingiem sprzedażowym +500 TAK, w cenie 15 PLN netto. Tylko wtedy ten rating zacznie cokolwiek znaczyć, dawać jakieś przywileje, użytkownicy zaczną dążyć do osiągnięcia jakiegoś pułapu wierności Aftermarket (korzyści poza szampanem na Sylwestra który bądź co bądź jest fajnym pomysłem).
  40. 4 points
    OK, rozumiem ideę - czyli chodzi o to, że akceptacja oferty w negocjacjach nie blokuje domeny, która może być w tym czasie sprzedana innej osobie. To jest dobry pomysł, nie wiem czy wyrobimy się z tym na 30 marca ale na pewno zostanie to wprowadzone.
  41. 4 points
    Raty i dzierżawa wedle ustaleń sprzedających a nie AM...Dało by radę ? Punkt kolejny...Aukcje przechwyconych bez możliwości dołączenia osób które nie dodały domeny do przechwycenia.
  42. 4 points
    Ja mam w Premium po 20 PLN netto.
  43. 4 points
    Zapowiadają się żenujące zmiany. Szczególnie na minus wyłączenie domen zewnętrznych i jak się domyślam niskich priorytetów przechwytywania.
  44. 4 points
    Dużo przydatnych informacji
  45. 3 points
    Masa niedociagniec i puszczacie taka wersje? Testerom bym nie zaplacil. Trzeba bylo udostepnic ja najpierw dla forumowiczow do testow. Ja chce stara wersje!?!
  46. 3 points
    Niby zmiana, ale w praktyce bardzo słaba. Nabywca, który rozważał wtedy wydanie niskich xxx xxx PLN i zrezygnował po poznaniu opinii innych, nadal może wycenić czyjąś domeną dla siebie. I znowu pewnie zrezygnuje, gdy prywatnie poczyta takie beznadziejne wyceny.
  47. 3 points
    Dostaję mail od Aftermarket o przykładowej treści: Witaj! Otrzymałeś właśnie ofertę kupna domeny xcxccxcxc.pl w serwisie AfterMarket.pl. (...) Chciałbym, żeby po kliknięciu w nazwę domeny, której dotyczy wiadomość przenosiło mnie na stronę, teraz muszę wklejać domenę w pasek adresu. Druga kwestia dotyczy tego, że po zakończeniu aukcji zbyt szybko znika jej archiwum, nie można zobaczyć za jaką kwotę została sprzedana domena jeżeli przegapiło się aukcję. Dobrze, żeby jeszcze przez kilka dni dłużej była taka możliwość.
  48. 3 points
    paczucha.pl kupiła wczoraj spółka, której nazwa po norwesku oznacza „dochód”. Nie jestem całkowicie pewny za jaką cenę doszło do sprzedaży, ale mam pewne przypuszczenia.
  49. 3 points
    Czy weryfikacja jest przesadna? Przelanie 1 zł ze swojego konta trwa niecała minutę, gdy robi się to przelewem elektronicznym (np. mTransfer). Sprzedający bardzo często spotykają się z problemem kupujących którzy rejestrują konta na zupełnie fałszywe dane i składają oferty bez zamiaru płacenia za domeny. Zmieniony proces weryfikacji ma za zdanie ograniczenie takich sytuacji. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby zamiast User Premium wystawiać Last Minute. Są jednakowo skuteczne.
  50. 3 points
    A bierzecie Państwo pod uwagę, że znikoma ilość sprzedaży domen zewnętrznych wynika z tego, że zazwyczaj zanim dojdzie do finalizacji są transferowane do AM?
×