Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/11/19 in all areas

  1. 11 points
    Warta odnotowania sprzedaż, platforma SEDO.
  2. 9 points
    Sprawa już była poruszana, ale nic się nie zmieniło. Nazwy domen w ofercie pisane wielką literą i dzielone na wyrazy. Co to w ogóle za pomysł? Jak wyglądają domeny z "i" na początku? I9.pl Iglo.pl Io.pl Ios.pl ..... Itd. Itp. WTF? Powinno to być zmienione jak najszybciej. Proszę o odpowiedź 1. Kiedy nazwy zostaną zmienione na wszystkie małe litery? 2. Czy będzie możliwość włączenia starego aftermarketu? 3. Czy zamierzacie zlecić ux i grafikę profesjonalistom? EDIT: 4. Dlaczego w logo nie macie AfterMarket.pl tylko aftermarket.pl? Nic tylko sprzedawać literówki, tfu.... iterówki Gdyby ktoś chciał to mam Iove.pl, tanio sprzedam, KT tylko 2.000 zł, dzisiaj rejestrowana Mam też Iekarz.pl - kup teraz, tylko 5.000 zł Iove.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iove.pl/ lekarz.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iekarz.pl/ Mam nadzieję, że to pójdzie w newsletterze do osób które mnie obserwują PS. chciałem też mieć Ieasing.pl, ale AM mnie przechytrzył https://www.aftermarket.pl/domena/ieasing.pl/
  3. 8 points
  4. 7 points
    Mam takie wrażenie, że jedyną osobą zadowoloną ze zmian jest PB
  5. 7 points
    W moim przekonaniu i mam nadzieję i nie tylko w moim porzednia wersja była bardziej profesjonalna. Jesli już chcieliście coś zmienić trzeba było popracować nad grafika i wprowadzić tych parę poprawek które proponowalismy. I było by ok a tak ok nie jest i nie zanosi sie aby było bo niedoróbek jest mnóstwo. Mnie zastanawia jak szanująca się u uważająca za profesjonalną firma oddaje swoim klientom niedziałający prawidłowo serwis... Czy ktoś kto zdecydował się na uruchomienie tej wersji serwisu z tą ilością błędów nie brał pod uwagę testów? To tak wygląda jakby ktoś wziął jakieś dotacje a bedąc pogoniony terminem, uruchamia gniota żeby rachunki się zgadzały. Przepraszam za mocne slowa ale tak to niestety wygląda...ZERO profesjonalizmu ZERO poważnego traktowania własnych klientów...
  6. 7 points
    ODDAJCIE NAM STARY AFTERMARKET !!!
  7. 7 points
    Bazyli na LoveStory.pl odrzucał takie kwoty, o których my możemy tylko śnić przy naszych marnych portfoliach.
  8. 7 points
    Dziękuję wszystkim za zgłoszone dotychczas uwagi. Prowizja od wypłat w PLN zostanie usunięta; zaktualizowany cennik zostanie umieszczony na stronie w przyszłym tygodniu. Widzę, że najwięcej emocji budzi kwestia sprzedaży domen zewnętrznych. Rozumiem argumenty wskazujące że z giełdy mogą zniknąć dobre generyki, których właściciele nie chcą przenosić ich do AM z przeróżnych względów. Dlatego też zdecydowaliśmy iż sprzedaż domen zewnętrznych będzie nadal możliwa, jednak na nieco zmienionych zasadach, wynikających z tego że (jak słusznie podniesiono w tym wątku), wyłączenie tej funkcji miało kilka celów, takich jak ograniczenie mechanizmu Escrow tylko do domen utrzymywanych w AM (co zapewnia że przeniesienie własności domeny zostanie na pewno zrealizowane) oraz przekonanie części użytkowników do przeniesienia domen do AM. * Domeny zewnętrzne będzie można nadal wystawiać na sprzedaż na giełdzie, ale nie można wystawić aukcji domen zewnętrznych. Aukcję domeny można wystawić tylko po przetransferowaniu domeny do AM. * Kupujący mogą prowadzić negocjacje kupna domeny zewnętrznej, ale akceptacja oferty kupującego wymaga najpierw przetransferowania domeny do AM. Podobnie, przetransferowanie domeny wymagane jest przed wysłaniem kontroferty - zapewnia to, że jeśli kupujący zaakceptuje kontrofertę, domena także będzie znajdowała się w AM. Jeśli sprzedający nie chce transferować domeny tylko po to, aby złożyć kontrofertę, może odrzucić ofertę kupującego z komentarzem typu "Oczekuję oferty w wysokości ...". Bez zmian pozostaje to, że, tak jak dotychczas, dla domen zewnętrznych nie można włączyć opcji rat ani dzierżawy, oraz że opcja Kup Teraz nie powoduje natychmiastowego kupna domeny, ale złożenie oferty kupna z kwotą równą wskazanej cenie Kup Teraz. Dodatkowo, domeny zewnętrzne będzie można łączyć w grupy, także z domenami wewnętrznymi (teraz to niemożliwe). Aby jednak zachęcić posiadaczy mniej ciekawych domen do przenosin do AM, wprowadzona zostanie opłata za wystawianie na sprzedaż domen zewnętrznych, w wysokości 1 grosza za dzień za każdą domenę. W przypadku sprzedaży domeny, poniesione opłaty zostaną odliczone od prowizji za sprzedaż.
  9. 7 points
    Myślę, że taką możliwość da się wprowadzić
  10. 6 points
    blazej nowe nie jest i nie będzie be, ale jeżeli proste operacje na liście domen z którą często pracuję, które wcześniej zajmowały 2 sekundy i 1 kliknięcie zmieniły się w 50 sekund i 6 kliknięć no to jest właśnie be, marnowanie czasu, kilka kroków w tył... Jeżeli lubisz klikać to klikaj, ja lubię szanować swój czas
  11. 6 points
    Chodzę po stronie, klikam, sprawdzam i nie wierzę. Jestem bardzo mocno zawiedziony. Czy naprawdę nie stać aftermarket na dobrych grafików i i specjalistów od UX? To ma być nowy aftermarket? Wygląda jakby był z 2005 roku. Dropped był bardziej przyjazny użytkownikowi Mam nadzieje, że to wczesny żart prima aprilisowy.
  12. 6 points
    Stosunkowo często widzę, że doszło do sprzedaży dobrych domen, jednak szerzej nie znane są kwoty i okoliczności przejęcia, za to sam fakt przejęcia jest istotny dla rynku. Wątek gdzie można publikować informacje o takich zdarzeniach. Jeżeli ktoś ma więcej informacji na temat danej domeny to proszę się podzielić. Pierwsza taka sprzedaż domena film*pl Informacje z AM: film.pl 2019-02-25 Sprzedaż na giełdzie
  13. 6 points
    Opcja na domenę kryptografia.pl została zrealizowana.
  14. 6 points
    Jestem pełen podziwu dla osób, które publicznie są w stanie osądzić portfolio Korneliusza wnosząc po jednej aukcji jednej domeny. Uświadomiłem sobie, że ja jestem zdecydowanie poniżej Twojej krytyki ponieważ nie odnowiłem lub sprzedałem na LastMinute przeszło 30 000 domen w życiu - mówiąc krótko zrezygnowałem z utrzymywania z różnych powodów. Rozumiem, że jestem 30 000 razy gorszy niż Korneliusz. Czy pan Piechocki wycofując część kolekcji Reserved lub robiąc posezonową wyprzedaż też zasługuje na taką pogardliwą ocenę? To i ja osądzę Ciebie i Twoje doświadczenie, którym popierasz swoją ocenę zadając jak sądzę retoryczne pytanie. Czy suma wszystkich Twoich sprzedaży domen stanowi chociaż 10% wartości sprzedaży jednej domeny, którą Korneliusz zbył w ubiegłym roku?
  15. 6 points
    i jeszcze dodam , że nie w złotówkach
  16. 5 points
    "Opcja na domenę necik.pl została zrealizowana."
  17. 5 points
    Jak już ktoś tu napisał, fajna kwota jak na polskie warunki. Ale jak na końcówkę, która aspiruje do bycia "globalną" i jaka to nie jest och i ach - kwota nie powala.
  18. 5 points
    Właśnie zgłosiłem Was do bana czasowego. Na forum trudno o dobre treści i informacje. Pytanie retoryczne - ile to się mozna spierać kto ma jakiego...... ? Informacja (temat) fajna ale rzygam tymi sporami.
  19. 5 points
    Zapytam: co stoi na przeszkodzie aby na życzenie klienta przywrócić starą, dobrą wersję AM? Wszystko już jest, działa i jest obyte. Myślę, że to kwestia kilku kliknięć i kolejna duszyczka będzie zadowolona. Nie wiem czy jest sens tracić tyle czasu i nerwów na przyswajanie nowej wersji zamiast zająć się pracą. Latami szło dobrze i nie było problemu, domeny chyba się sprzedawały prawda? Nowych rejestracji i odnowień w AM chyba też nie brakowało. Taka refleksja na dzisiejszy poranek. Dziękuję i pozdrawiam.
  20. 5 points
    To akurat bardzo dobra zmiana. Skończy się testowanie cen, angażując czas kupujących, kiedy sprzedawca i tak nie chce tej domeny sprzedać, albo chce nierealne pieniądze. Musząc zapłacić z góry ten 1%, sprzedawca podejdzie do sprawy dużo poważniej - albo cena minimalna będzie realna do osiągnięcia, albo nie wystawi w ogóle aukcji z ceną minimalną.
  21. 5 points
    Podejrzewam, że długookresowo nie zwiększy to przychodów Aftermarket. Wpłyną środki za wystawienie domen, ale zmniejszy się wolumen sprzedaży, a co za tym idzie przychody z prowizji i nie tylko, bo pieniądze ze sprzedaży wydawane są na kolejne zakupy w AM. Ponadto sporo domen zostanie wytransferowanych. Dla mnie jest to sytuacja gdzie obie strony przegrywają. Stawiam, że za kilka miesięcy Aftermarket wycofa się z tych zmian i to ze sporymi stratami.
  22. 5 points
    tak. słabo jest. dramat na szczęście nie aż tak, jak pokazuje zestawienie
  23. 5 points
    w sumie nie mam zakazu publikowania ceny a więc podaję , na złość wszystkim przeciwnikom nowych domen: prawie 10 tys.
  24. 4 points
    Bardzo, ale to bardzo chciałbym, żeby wrócił stary AM! Taka rozjebunda się zrobiła, że szkoda gadać, raz jakaś opcja jest, następnego dnia już nie ma, ludzie tak się nie robi. Skoro domeniarze mają tyle problemów z nowym systemem to co dopiero janusze. Może zróbmy głosowanie i jak będzie więcej niż 10 osób, którym się nie podoba to Michau przywróci poprzednią wersję. Michau litości!
  25. 4 points
    Propozycje/sugestie to cos innego niz testy. Teraz propozycji jest najwiecej - bo wszyscy sa zaciekawieni/sprawdzaja - za jakis czas jak kurz opadnie i te najwieksze bolaczki znikna, malo komu bedzie sie chcialo napisac - we wczesniejszym serwisie zmiany byly bardzo trudne lub wrecz niemozliwe. Pisalem i sie powtorze, nowy serwis zostal zbudowany calkowicie od zera - to nie jest tak ze to "nakladka" na stara baze danych :-) Teraz mamy serwis, ktory w bardzo prosty i szybki sposob mozna dostosowywac pod rozne sytuacje/propozycje itd. Bledy zawsze towarzysza takim rozbudowanym projektom - niestety - mimo naprawde nastu miesiecy testow. Oczywiscie nie chowamy glowy w piasek i nad wszystkim pracujemy - analizujemy/poprawiamy/wprowadzamy. To co widac od strony uzytkownika to jedno Za "plecami" stoja setki skryptów, które nie tylko dbają o poprawne działanie core systemu AM ale przede wszystkim o bezpieczenstwo, rozne serwery, bazy danych, backupy, integralnosc, rownolegle dzialanie itd itd.
  26. 4 points
    Jestem mocno zawiedziony nowym wyglądem ... niestety. Nie można było pójść w stronę undeveloped.com? Minimalizm z pełną możliwością wyboru rzeczy, które mają się wyświetlać na stronie sprzedawanej domeny. Tak to jest "nasra.." Daje opcję ukryj informację o domenie i dalej wyświetla. Jakby można było wgrać własne tło to może jakoś by ta nazwa domeny by się odróżniała. itd.
  27. 4 points
    Myślę, że trzeba pozostać przy małych literach w nazwach domen lub dać możliwość wpisywania rozmiaru liter przez sprzedającego ewentualnie wybór rozmiaru liter (duże czy małe) przez wystawiającego daną domenę bo wychodzą takie kwiatki jak: - "ToNerki.pl" zamiast "Tonerki.pl" ( zmiękczenie od słowa tonery do drukarek a nie oferowania nerek na sprzedaż ).
  28. 4 points
    Pan_Grzegorz takich należy ignorować, szkoda marnować kliknięć w przyciski klawiatury... Wracając do tematu podoba mi się określenie przywilejów dla twardej gwardii Aftermarket. Tak to powinno właśnie wyglądać. Bardzo dobry pomysł. W końcu powinni zostać docenieni wierni użytkownicy serwisu. Wystawianie domen zewnętrznych dla ogółu NIE, natomiast dla użytkowników zaufanych powiedzmy z ratingiem sprzedażowym +100, czy tam +500 (niech sobie Aftermarket ustali wymagania) TAK i za darmo. Dołączanie do aukcji domen przechwyconych NIE, natomiast dla użytkowników z ratingiem sprzedażowym +500 TAK. Przechwytywanie Lite NIE, natomiast dla użytkowników z ratingiem sprzedażowym +500 TAK, w cenie 15 PLN netto. Tylko wtedy ten rating zacznie cokolwiek znaczyć, dawać jakieś przywileje, użytkownicy zaczną dążyć do osiągnięcia jakiegoś pułapu wierności Aftermarket (korzyści poza szampanem na Sylwestra który bądź co bądź jest fajnym pomysłem).
  29. 4 points
    OK, rozumiem ideę - czyli chodzi o to, że akceptacja oferty w negocjacjach nie blokuje domeny, która może być w tym czasie sprzedana innej osobie. To jest dobry pomysł, nie wiem czy wyrobimy się z tym na 30 marca ale na pewno zostanie to wprowadzone.
  30. 4 points
    Raty i dzierżawa wedle ustaleń sprzedających a nie AM...Dało by radę ? Punkt kolejny...Aukcje przechwyconych bez możliwości dołączenia osób które nie dodały domeny do przechwycenia.
  31. 4 points
    Ja mam w Premium po 20 PLN netto.
  32. 4 points
    Zapowiadają się żenujące zmiany. Szczególnie na minus wyłączenie domen zewnętrznych i jak się domyślam niskich priorytetów przechwytywania.
  33. 4 points
    Dużo przydatnych informacji
  34. 3 points
    No to jedziemy z tematem. A już myślałem, że domeny umarły a tu proszę, taki duży gracz inwestuje w rozwój. https://nowy.aftermarket.pl/ Myślę, że to zainteresuje nas najbardziej Wyłączone funkcje: https://nowy.aftermarket.pl/tag/wylaczone/
  35. 3 points
    A może po prostu głupieje na starość ???
  36. 3 points
    Nie zmienialem kontaktu, zrobil to Aftermarket.pl, bo domene zakupilem na gieldzie. I jak dlugo teraz nie bede mogl pobrac kodu authinfo? Troche to bezsensu. A gdybym zaraz po zmianie kontaktu domene chcial sprzedac i mial na to np. tylko godzine? Poza tym, w takim razie przy probie pobrania kodu authinfo system wyswietla bledny komunikat "Od czasu ostatniego transferu nie minęło 5 dni", ktory ma sie nijak do stanu faktycznego.
  37. 3 points
    Hurtowe pobieranie kodów authinfo robił ktoś kto nigdy nie zajmował się handlem domenami albo ktoś kto chciał utrudnić życie tym którzy wynoszą domeny z AM.
  38. 3 points
    Funkcjonalność wyszukiwania domen na głównej stronie AM powinna zostać z poprzedniej wersji. Widać było jakie domeny są dostępne do rejestracji, dostępne do kupienia na giełdzie i niedostępne a teraz jest taki miszmasz
  39. 3 points
    1. Widziałem gdzieś stronę z ofertą sprzedaży bez tego staroświeckiego tła pod nazwą domeny i wyglądało to o niebo lepiej. 2. Tabela z domenami w panelu zarządzania jest o wiele czytelniejsza jeżeli pozycje w co drugim rzędzie są z tłem, czyli na zmianę rząd z jasnym tłem, rząd bez tła, itd. 3. Jak już inni wcześniej pisali wiek domeny to informacja całkowicie zbędna na stronie z ofertą sprzedaży, tak samo jak napisy: "Brak dodatkowych informacji o domenie" - jeżeli są dodatkowe informacje to niech się wyświetlają, a jeżeli nie to pole powinno być puste oraz: "Sprzedający nie dodał domeny do żadnego katalogu" - informacja całkowicie bez sensu 4. Informacje: "Sprzedający nie umożliwia dzierżawy tej domeny" oraz: "Sprzedający nie umożliwia kupna tej domeny na raty" są zbędne i wprowadzają w błąd, ponieważ kupujący często umożliwia takie opcje, tylko ich nie ustawił, o ile lepiej będzie jeżeli zostaną wyłącznie komunikaty: "Poproś o możliwość dzierżawy" i "Poproś o możliwość kupna na raty" a najlepiej w formie: "Zapytaj o możliwość dzierżawy" i "Zapytaj o możliwość zakupu na raty". Proszę pamiętać o dwóch sprawdzonych i uniwersalnych zasadach: "Mniej znaczy więcej" oraz "Lepsze jest wrogiem dobrego". Dziękuję.
  40. 3 points
    Czysciciel w pierwszej kolejnosci trafi na formularz rejestracji. Pozniej cos zaradzimy z reszta rzeczy :-))
  41. 3 points
    Naprawdę to jest nieintuicyjne. Przeważnie po prostu użytkownicy narzekają bo się do czegoś przyzwyczają, ale tutaj mają prawo narzekać bo dla niektórych narzędzie pracy po prostu się zepsuło. Widzę sporo usprawnień i z racji zmiany architektury kodu mnóstwo pracy, ale same doświadczenie, jeśli chodzi o funkcjonalność mam również negatywne. Dla mnie na pierwszy rzut oka to zbyt dużo wyeksponowanych informacji nieprzydatnych i trzeba szukać tych, które faktycznie się używa. Zamówcie jakiś porządny audyt UX i poprawiajcie. Powodzenia.
  42. 3 points
    Mam dla AM pewną propozycję... Zlitujcie sie nad nami i wróćcie do poprzedniej wersji a tą ustawcie jako wersję Beta i ćwiczcie sobie te wszystkie nowości i wynalazki ale nie naszym kosztem. Bo wychodzi na to że to my za Was mamy szukać błędów i wytykać wszelkie potknięcia. Czyjś rozwój nie może nikogo ograniczać. Kiedy Dropped zamieniał się w Aftermarket działały równomiernie dwie wersje serwisu...Nowa i stara... Zmiany i naprawa błędów przebiegała niemal bezboleśnie. Może takie rozwiązanie byłoby najlepsze? Macie naprawdę za dużo rzeczy niedopracowanych żeby obarczać nimi nas.
  43. 3 points
    No nic zmiany weszły w życie na wariata i trzeba pomóc to uratować i przywrócić dawną funkcjonalność do której zostaliśmy przyzwyczajeni, a nie tylko narzekać i biadolić... Na szybkiego do poprawy: 1. Saldo widoczne cały czas jak w starej wersji 2. Brak możliwości szybkiej zmiany ceny domeny będąc na liście domen jak w starej wersji. Obecnie klikanie, otwieranie nowych okien to masakra przy zmianie cen dla kilku domen, nie mówiąc o większej ilości... Wcześniej zmieniałem sobie w okienku cenę, klikałem ptaszek i załatwione, było super. 3. Nie mogę zrozumieć obecnego rozwiązania dostosowania listy domen przez pole widok... Powinniście ustalić sami sztywne dane podstawowe, czyli moim zdaniem tylko nazwa domeny i data wygasania, natomiast do wyboru dla każdego użytkownika powinny być wszystkie funkcje z dwóch obecnych wariantów podstawowych i dodatkowych... Ponawiam błąd w informacje dodatkowe wybranie "Cena domeny na giełdzie" nie działa po zapisaniu nadal nie widać cen domen na liście. 4. W aukcjach domen jako pierwszy powinien być panel "OFERTY ZŁOŻONE W AUKCJI", żeby nie trzeba było scrollować w dół, ponieważ panel "JAK KUPIĆ DOMENĘ?" zajmuje pół strony... Natomiast w normalnych ofertach sprzedaży, gdzie zaglądają nieznający giełdy KK panel "JAK KUPIĆ DOMENĘ?" może pozostać na samej górze. 5. Widok maili jak dla mnie totalna tragedia... Niepotrzebnie tak rozbudowane i rozstrzelone... Nawet tak podstawowa informacja jak nowa oferta w aukcji wymaga ode mnie scrollowania w dół na 24 calowym monitorze :/ Nie wspomnę nawet o newsletterach... Tutaj przynajmniej w poczcie Gmail od razu trzeba zjeżdżać na sam dół wiadomości i klikać "Pokaż całą wiadomość", gdzie wcześniej prawie nigdy to się nie zdarzało, wiadomości mieściły się w ograniczeniu i było 100 razy bardziej czytelniej. Powinny być proste listy domena pod domeną z jednowierszowym odstępem, żeby to szybko wzrokowo ogarniać, a nie jakieś archive i 3 opcje klikalne. Podstawa to domena pod domeną i w wierszu co wejdzie obok niech będzie... Adres domeny na czarno pogrubiony jak wcześniej, NIEKLIKALNY przez co możliwy do szybkiego skopiowania przez dwuklik w dowolnym miejscu na wyrazie.
  44. 3 points
    Musiałem na godzinę wyłączyć komputer po tym co zobaczyłem. Wróciłem, usiadłem do strony jeszcze raz tym razem z dużym dystansem i cały czas nie wierzę. Przyznajcie się! Znaleźliście grafika na allegro. Zrobił to za 50 zł undeveloped wygląda naprawdę dobrze, czy nie możecie zrobić czegoś w ten deseń? nie możecie zlecić zrobienie ux komuś kto się na tym zna?
  45. 3 points
    Ten design... Funkcjonalności jeszcze przetestować nie zdążyłem, ale wygląda to wszystko strasznie...
  46. 3 points
    Nie wiem, skąd czerpiesz obserwacje, ale... W ciągu ostatnich 12 miesięcy do aukcji dołączono 303 razy, z czego: 28 licytujących w ogóle nie zalicytowało w aukcji, do której dołączyli (!). 49 przypadków to osoby, które w AM kupiły jedną domenę. 27 przypadków to osoby które kupiły od 2 do 4 domen. 29 przypadków to osoby które kupiły od 5 do 19 domen. 72 przypadków to osoby które kupiły od 20 do 99 domen. 98 przypadków to osoby które kupiły 100 lub więcej domen. Jak widać, do aukcji częściej dołączają domainerzy niż klienci końcowi lub osoby kupujące domeny sporadycznie.
  47. 3 points
    O tym samym pomyślałem. Po 11 latach obecności na giełdzie nagle dowiaduję się, że Aftermarket obawia się niedopełnienia przeze mnie warunków sprzedaży, mimo że dotychczas taka sytuacja nie miała miejsca. Może czas podzielić konta użytkowników na zaufane i te specjalnej troski, a nie od razu kwalifikować wszystkie do 2 grupy. Jaki będzie kolejny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa? Proponuję papierową cesję z przesłaniem skanów dowodów tożsamości.
  48. 3 points
    chcialbym zasugerowac rowniez rozwiazanie znane z branzy nieruchomosci - przy domenie, na ktora zlozono oferte i trwaja aktywne negocjacje, zamieszczenie informacji "under offer"
  49. 3 points
    paczucha.pl kupiła wczoraj spółka, której nazwa po norwesku oznacza „dochód”. Nie jestem całkowicie pewny za jaką cenę doszło do sprzedaży, ale mam pewne przypuszczenia.
  50. 3 points
    Oczywiście To jest zrobione.
×