Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/11/19 in all areas

  1. 9 points
  2. 7 points
    Dziękuję wszystkim za zgłoszone dotychczas uwagi. Prowizja od wypłat w PLN zostanie usunięta; zaktualizowany cennik zostanie umieszczony na stronie w przyszłym tygodniu. Widzę, że najwięcej emocji budzi kwestia sprzedaży domen zewnętrznych. Rozumiem argumenty wskazujące że z giełdy mogą zniknąć dobre generyki, których właściciele nie chcą przenosić ich do AM z przeróżnych względów. Dlatego też zdecydowaliśmy iż sprzedaż domen zewnętrznych będzie nadal możliwa, jednak na nieco zmienionych zasadach, wynikających z tego że (jak słusznie podniesiono w tym wątku), wyłączenie tej funkcji miało kilka celów, takich jak ograniczenie mechanizmu Escrow tylko do domen utrzymywanych w AM (co zapewnia że przeniesienie własności domeny zostanie na pewno zrealizowane) oraz przekonanie części użytkowników do przeniesienia domen do AM. * Domeny zewnętrzne będzie można nadal wystawiać na sprzedaż na giełdzie, ale nie można wystawić aukcji domen zewnętrznych. Aukcję domeny można wystawić tylko po przetransferowaniu domeny do AM. * Kupujący mogą prowadzić negocjacje kupna domeny zewnętrznej, ale akceptacja oferty kupującego wymaga najpierw przetransferowania domeny do AM. Podobnie, przetransferowanie domeny wymagane jest przed wysłaniem kontroferty - zapewnia to, że jeśli kupujący zaakceptuje kontrofertę, domena także będzie znajdowała się w AM. Jeśli sprzedający nie chce transferować domeny tylko po to, aby złożyć kontrofertę, może odrzucić ofertę kupującego z komentarzem typu "Oczekuję oferty w wysokości ...". Bez zmian pozostaje to, że, tak jak dotychczas, dla domen zewnętrznych nie można włączyć opcji rat ani dzierżawy, oraz że opcja Kup Teraz nie powoduje natychmiastowego kupna domeny, ale złożenie oferty kupna z kwotą równą wskazanej cenie Kup Teraz. Dodatkowo, domeny zewnętrzne będzie można łączyć w grupy, także z domenami wewnętrznymi (teraz to niemożliwe). Aby jednak zachęcić posiadaczy mniej ciekawych domen do przenosin do AM, wprowadzona zostanie opłata za wystawianie na sprzedaż domen zewnętrznych, w wysokości 1 grosza za dzień za każdą domenę. W przypadku sprzedaży domeny, poniesione opłaty zostaną odliczone od prowizji za sprzedaż.
  3. 7 points
    Myślę, że taką możliwość da się wprowadzić
  4. 5 points
    tak. słabo jest. dramat na szczęście nie aż tak, jak pokazuje zestawienie
  5. 4 points
    OK, rozumiem ideę - czyli chodzi o to, że akceptacja oferty w negocjacjach nie blokuje domeny, która może być w tym czasie sprzedana innej osobie. To jest dobry pomysł, nie wiem czy wyrobimy się z tym na 30 marca ale na pewno zostanie to wprowadzone.
  6. 4 points
    Raty i dzierżawa wedle ustaleń sprzedających a nie AM...Dało by radę ? Punkt kolejny...Aukcje przechwyconych bez możliwości dołączenia osób które nie dodały domeny do przechwycenia.
  7. 4 points
    Czy weryfikacja jest przesadna? Przelanie 1 zł ze swojego konta trwa niecała minutę, gdy robi się to przelewem elektronicznym (np. mTransfer). Sprzedający bardzo często spotykają się z problemem kupujących którzy rejestrują konta na zupełnie fałszywe dane i składają oferty bez zamiaru płacenia za domeny. Zmieniony proces weryfikacji ma za zdanie ograniczenie takich sytuacji. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby zamiast User Premium wystawiać Last Minute. Są jednakowo skuteczne.
  8. 3 points
    Dostaję mail od Aftermarket o przykładowej treści: Witaj! Otrzymałeś właśnie ofertę kupna domeny xcxccxcxc.pl w serwisie AfterMarket.pl. (...) Chciałbym, żeby po kliknięciu w nazwę domeny, której dotyczy wiadomość przenosiło mnie na stronę, teraz muszę wklejać domenę w pasek adresu. Druga kwestia dotyczy tego, że po zakończeniu aukcji zbyt szybko znika jej archiwum, nie można zobaczyć za jaką kwotę została sprzedana domena jeżeli przegapiło się aukcję. Dobrze, żeby jeszcze przez kilka dni dłużej była taka możliwość.
  9. 3 points
    Nóżki do mebli to jeden z wielu akcesoriów do mebli. Nikt o zdrowym rozumie nie będzie budował strony czy sklepu dla tak wąskiego asortymentu. Takie drobiazgi kupuje się w każdym sklepie z meblami. Ciężko mi uwierzyć w historię o znajomym z hurtowni ale może to jakiś rzadki fascynat nóżek. Nie zarejestrowałbym, mimo, że również gustuję w ładnych nogach
  10. 3 points
    chcialbym zasugerowac rowniez rozwiazanie znane z branzy nieruchomosci - przy domenie, na ktora zlozono oferte i trwaja aktywne negocjacje, zamieszczenie informacji "under offer"
  11. 3 points
    paczucha.pl kupiła wczoraj spółka, której nazwa po norwesku oznacza „dochód”. Nie jestem całkowicie pewny za jaką cenę doszło do sprzedaży, ale mam pewne przypuszczenia.
  12. 3 points
    Niestety ja również uważam, że usunięcie domen zewnętrznych to strzał w kolano... I potwierdzam, że dane są błędne, ponieważ zawsze domena jest transferowana do Aftermarket przed realizacją transakcji. Uważam, że spokojnie będzie tutaj 20% sprzedaży. Z jakiego powodu likwidujecie przechwytywanie lite w cenie 25zł? Właśnie dla przechwytywania lite wiele osób utrzymuje ponad 100 domen w Premium. Jak je przeniosę do Aftermarket to w Premium niestety będę miał przechwytywanie w cenie 99zł. Teraz mam te domeny wystawione i przekierowane na Aftermarket, jak to rozwiązać po zmianach? Wielka szkoda porzucenia przechwytywania z niskim priorytetem (próba rejestracji). Rozważcie pozostawienie tej opcji dla słabych domen w cenie 20 PLN, a normalne przechwytywanie niech kosztuje nawet te 50zł. Obecnie nie spada wiele na tyle wartościowych domen :/ To zupełnie inne opcje o diametralnie innej skuteczności. Aukcja User Premium jest droższa, ale znacznie lepsza. Domena przez te 30 dni spada i jest widziana na listach przez osoby przechwytujące. Domena jest odgórnie promowana w newsletterze "Najciekawsze domeny do przechwycenia". W aukcjach domen przechwyconych zdecydowanie częściej dochodzi do "efektu Dropped" A Last Minute? Zupełny brak korzyści, poza oszczędnością pieniędzy na założenie opcji... Te lepsze to są domeny nadające się na User Premium, a te słabsze na Last Minute. Jeśli chodzi o weryfikację to w ostatnim czasie procent nieopłaconych transakcji stale rośnie, więc jestem za Myślicie coś o możliwości utworzenia ze swojego portfolio sklepu wewnątrz Aftermarket ze swoją domeną?
  13. 3 points
    Oczywiście To jest zrobione.
  14. 3 points
    Mam nadzieję, że ta szata graficzna będzie minimalistyczna i dobrze przystosowana pod urządzenia mobilne, a nie tylko komputery. Z cyklu,czego mi najbardziej brakuje w AM: 1. przekierowanie w ramce z dodatkową treścią jak w premium. 2. brak możliwości dołączenia wiadomości do kupującego przy zatwierdzaniu oferty podczas negocjacji. Nie można nawet podziękować za zakup.
  15. 3 points
    Chodzi o "wymog" natychmiastowej platnosci - oznacza to, ze dopoki platnosc nie zostanie zrealizowana, domena jest nadal dostepna dla pozostalych zainteresowanych. Powaznego kupca taka informacja skutecznie zmobilizuje, a sprzedawca bedzie mogl otrzymywac kolejne oferty i ew. zrealizowac sprzedaz, jezeli trafi na zartownisia.
  16. 2 points
    Sprzedający będzie mógł zdecydować, czy jego domeny na giełdzie będą mogli kupować niezweryfikowani użytkownicy. Natomiast ze względu na innych licytujących, licytacja w aukcjach będzie zawsze wymagać weryfikacji.
  17. 2 points
    naprawdę chcecie pobierać prowizję 1 pln za wypłatę środków ??? czy zamierzacie przy tym dalej utrzymać te kilka dni oczekiwania ? kokosów z tego nie będzie a wizerunkowo słabo
  18. 2 points
    Domeny internetowe to i tak już dno i metr mułu, także nie ma już czemu szkodzić Panowie. Za robotę byście się wzięli normalną, a nie tylko klikanie w komputer.
  19. 2 points
    W kazdym wpisie staram sie nadmieniac, ze sa to ujawnione sprzedaze. Ile domen idzie za o wiele wieksze kwoty to mozemy sie tylko domyslac. Oczywiscie wolalbym pisac o pieciocyfrowych kwotach ale jak, skoro takie sprzedaze nie sa ujawniane.
  20. 2 points
    Zrób lepsze. Cannot robi tyle ile umie i może. Mi się tam zestawienie podoba bo nie śledzę tego co i za ile się sprzedało w D2D, a tutaj mam to jak na dłoni i zawsze przeglądam.
  21. 2 points
    No to przespałem. Ale chyba nie tylko ja. W Premium nadal wygasa tylko 5 dni https://pomoc.premium.pl/420/rezerwacja-domen/
  22. 2 points
    Od 15 grudnia 2014. ;-) https://www.dns.pl/newsy/item/588
  23. 2 points
    Wobec tego odszczekuję swoje słowa Nie wiedziałem, że w nogach tkwi taki potencjał. Mimo to jednak nie zarejestruję Nogidomebli.pl która właśnie wygasa po rejestracji...
  24. 2 points
    Drastyczne zmiany z reguły nie są dobre. Myślę, że nastąpi duży odpływ domeniarzy z AM jeżeli poniższe zmiany zostaną wprowadzone: 1. Brak tańszego przechwytywania. 2. Brak User Premium. 3. Monitorowanie whois ma być płatne. 4. Nowy cennik pewnie oznacza, że będzie drożej. Jedyną pozytywną zmianą jest https, ale to powinno zostać wprowadzone już dawno. Czy Aftermarket nie obawia się, że może dojść do bojkotu serwisu jak zmiany zostaną wprowadzone i wszyscy domeniarze wyniosą się do Premium.pl?
  25. 2 points
    Ciekaw jestem z czego wynika wycofanie domen zewnętrznych? Czy jest konkretny powód/powody?
  26. 2 points
    Decyzja co do wysokości rat i ich ilości, a także wpłaty początkowej nie ma być narzucana przez AM a ma być wyborem umowy pomiędzy kupujacym a sprzedającym. Tak jak i dizerżawa.
  27. 2 points
    Chodziło mi o to że to jest zrobione w nowej wersji
  28. 2 points
    Tajemnicą poliszynela jest, że taka możliwość jest w AM już od kilku lat i wiele osób z niej korzysta Teraz została lepiej wyeksponowana więc myślę że znajdzie jeszcze więcej użytkowników. Mam nadzieję że dobre domeny jednak warto przechwycić za 40 zł Mamy też pewien nietuzinkowy pomysł na to, aby znacznie więcej ciekawych domen pojawiło się w portfoliach klientów inną drogą, ale o na razie nie chcę zdradzać szczegółów - pewne asy trzymamy w rękawie do 30 marca.
  29. 2 points
    W mojej skromnej opinii jedno wiąże się z drugim, przy takich zmianach to innej możliwości nawet nie widzę. 1. No to trochę będzie utrudnieniem i może być mniej domen na giełdzie, do tego jeszcze brak możliwości sprzedaży niektórych końcówek jak .at czy .be. 2. Do poprawy - Sprzedający sam powinien wybierać czy chce otrzymywać oferty zakupu domeny tylko od zweryfikowanych. 3. Nie mam dostępu do takich danych, ale na pierwszy rzut oka - nie wygląda to dobrze. Sprzedaże mogły być porównywalne, ale obstawiam, że Aukcje User Premium mogły mieć zawsze wyższe sprzedaże od Last Minute, a te drugie nie osiągnęły nigdy żadnych nieprzeciętnych wyników sprzedażowych, więc różnica jest, pytanie tylko jak wielka, ale pewnie znowu się okaże, że kilka % 4. Podwyżka cen przechwyceń podniesie poziom selektywności i spowoduje, że będzie znacznie mniej dodawanych domen do przechwyceń = będzie mniej domen na giełdzie. 5. Ciekawi mnie ta opcja z przedłużeniem domeny .pl na 30 dni - za mniej niż 10 PLN. Z jednej strony bardzo nieopłacalne, ale z drugiej strony mogłoby to być ciekawe rozwiązanie, gdy komuś przytrafi się kiepski miesiąc i ma dużo domen do opłacenia. Dobrze, że już nie wracacie do pobierania prowizji od doładowań konta (np.kartą kredytową) i każdy będzie mógł zasilić szybko konto bez prowizji. No i te 2% od bezpośrednich sprzedaży. Jakieś tam plusy są. No ciekaw jestem jak to wszystko będzie w praktyce wyglądać. Mocno liczę na nowoczesną szatę graficzną, to może być największy plus tych zmian Pozdrawiam
  30. 2 points
    Czyli jak? Jeżeli sprzedawca akceptuje cenę zaproponowaną przez kupującego, to informacja o tym idzie do kupującego i musi on zapłacić w jakimś tam terminie (obecnie 7 dni). Jak miałaby więc tutaj działać "natychmiastowa zapłata" ze strony kupującego? Kaucje były swego czasu, niestety nie sprawdziły się.
  31. 2 points
    Likwidacja domen zewnetrznych to kiepski pomysl. Chyba zrezygnuje z AM
  32. 2 points
    1. Brak możliwości sprzedaży domen zewnętrznych. 2. Weryfikacja przelewem przed składaniem ofert zakupu. 3. Likwidacja User Premium. Wy tak na poważnie?
  33. 1 point
    Ile negocjacji, które rozpoczęły się od propozycji1 zł, kończy się sprzedażą? Odnośnie takich "ofert", tak jak napisałem powyżej: W nowej wersji systemu jest też dodana możliwość przesyłania wiadomości pomiędzy stronami negocjacji. Zamiast formalnej kontroferty albo odrzucania oferty, można więc wysłać kupującemu wiadomość z informacją o oczekiwanej kwocie, co pozwoli kupującemu na złożenie swojej oferty w oczekiwanej wysokości. Tak jak pisałem powyżej, jednym z założeń na jakie kładziemy nacisk jest to, że kupujący musi mieć pewność że przy zakupie domeny na pewno ją otrzyma po wniesieniu opłaty. Z tego względu nie jest możliwe wysłanie formalnej kontroferty gdy domena nie jest utrzymywana w AM, ponieważ wtedy kupujący mógłby zaakceptować kontrofertę a sprzedający nie przeniósłby domeny i do transakcji by nie doszło.
  34. 1 point
    Jeśli jest przekierowana, owszem. Tylko że zdecydowana większość domen zewnętrznych nie jest przekierowana na AM tylko na Premium, ewentualnie na jakąś stronkę pod SEO. Proponuję więc takie rozwiązanie - każdy sprzedający otrzyma rekord DNS do dodania do swojej domeny, który spowoduje jej przekierowanie na AM. Jeśli domena będzie posiadać rekord i kierować na AM, opłata 1 grosz nie będzie pobierana.
  35. 1 point
    Też byłem zaskoczony koniecznością transferu dla istniejących już negocjacji. Odnośnie opłaty w wysokości 1gr za domeny zewnętrzne, to w przypadku posiadania 1000 domen zewnętrznych i salda w wysokości 0zł codziennie będzie ono uszczuplane o 10zł w efekcie po logowaniu, po okresie roku będzie można posiadać saldo w kwocie -3650zł czy będzie limit, który automatycznie domeny usunie z giełdy za niewnoszenie wspomnianej opłaty?
  36. 1 point
    Nie no zabezpieczenie i przymus przetransferowania domeny zewnętrznej do AM przy negocjacjach i zasady z tym związane jest jeszcze jak najbardziej OK, ale ten jeden grosza za każdy dzień przy większej ilości domen powoduje, że lepiej wrócić do początku i zlikwidować domeny zewnętrzne, bo nikt i tak nie będzie z tego korzystał. Nie rozumiem tego wprowadzania opłat za każde pierdnięcie... Przecież jeżeli domena jest wystawiona i przekierowana na AM to giełda tylko zyskuje ruch i nowych klientów... Nie wiem nawet czy obecnie jest przymus przekierowania po DNS domeny zewnętrznej na AM, ale chyba nie, więc może to rozwiązałoby problem i zniesienie opłaty po przekierowaniu?
  37. 1 point
    No ale jak mozecie tak bez jakiejkolwiek wczesniejszej informacji zmieniac zasady prowadzenia negocjacji w aktualnej wersji Aftermarket.pl? To niepowazne. Myslalem (tylko ja?), ze ten watek dotyczy nowego Aftermarket.pl i ew. zmian od 30.03.2019. Tymczasem "zasady gry" zmieniaja sie w przyslowiowe 5 minut i nikogo chyba z Aftermarket.pl nie obchodzi, ze bez zadnego uprzedzenia, czy informacji mailowej do sprzedajacych uniemozliwiaja kontynuowanie aktualnie trwajacych negocjacji z kupujacymi. Rozumiem, ze od jutra zaczniecie tez naliczac oplate 1 grosz za dzien za kazda domene zewnetrzna (pomysl roku), jeszcze w obecnej wersji Aftermarket.pl? Bo czemu nie... Ja niestety nie chce placic kilkudziesieciu zlotych dziennie za przywilej wystawienia domen na sprzedaz na Aftermarket.pl i nie chce np. jutro obudzic sie z taka oplata naliczona na saldzie konta. Musialem wiec usunac wszystkie domeny z gieldy. Przynajmniej do czasu poki sytuacja sie nie uspokoi i nie bedzie pewnosci co do tego jak bedzie wygladac dalsza przyszlosc domen zewnetrznych.
  38. 1 point
    No tak, bo na sprzedaży AM wcale nie zarabia i robi to przecież charytatywnie... Te 5% od każdej transakcji na kilkaset złotych, kilka, kilkanaście, czy kilkadziesiąt tysięcy złotych sumarycznie też daje niemałe kwoty. Oczywiście, jeśli AM chce z nich zrezygnować to... no cóż, szkoda. Ja wolałbym żeby możliwość wystawiania na sprzedaż (nie koniecznie już sama sprzedaż) domen zewnętrznych pozostała. Bo skoro mamy otrzymać nowy, lepszy Aftermarket to niech to faktycznie będzie zmiana na lepsze, bez jednoczesnego narzucania ograniczeń klientom w postaci braku możliwości wyboru, gdzie chcą trzymać swoje domeny. Czy bowiem Aftermarket nie jest czasem także (lub może nawet dla niektórych przede wszystkim) giełdą domen, czyli platformą do sprzedaży domen, a nie tylko i wyłącznie rejestratorem domen, jakich mamy wielu? Przy wprowadzaniu "nowego", dobrze jest nie psuć przy okazji tego co było ok - jak np. właśnie bezpłatnych wypłat środków z AM, czy możliwości wystawiania domen zewnętrznych. Nie liczyłbym także, że taki przymus spowoduje, że większość użytkowników, którzy teraz wystawiali na AM domeny zewnętrzne, a nie chciała utrzymywać u nich domen, nagle wszystkie swoje domeny do nich przeniesie. Nie oszukujmy się. Wielu sprzedających straci platformę sprzedaży, a AM straci ich prowizje. Więc... kto na tym zyska?
  39. 1 point
    Pomijając już aspekt samych zmian i tego czy są dobre czy nie, to ten temat pokazuje niestety, że wiele osób nie orientuje się w specyfice prowadzenia biznesu w świecie internetu. Nie jest to zarzut, tylko stwierdzenie faktu Powiem więc może coś na lekką obronę AM. Otóż praktycznie każdy biznes stara się dążyć do pewnej minimalizacji procesów, zwłaszcza tych które są problematyczne i przynoszą małe korzyści. Jeżeli więc AM rezygnuje np. z pewnych typów aukcji, to robi to świadomie. Jeśli pozbywa się problematycznych domen globalnych, to też robi to świadomie. Pomysły które tutaj padały, np. by pracownicy weryfikowali jakość domen User Premium jest kompletnym nie zrozumieniem biznesu, bowiem koszty supportu w wielu biznesach są jednymi z najbardziej problematycznych i powinno się dążyć do maksymalnej automatyzacji. Tymczasem niemalże na każdej stronie tego tematu pada pomysł, by w coś angażować support Co do domen zewnętrznych. Dla AM to jest średni biznes, kiedy trzymacie domeny u innych operatorów, bo im zależy na tym byście trzymali domeny właśnie u nich. Na tym przecież zarabiają. AM mówi do nas mniej więcej w ten sposób - "mamy świetne narzędzia, największą platformę sprzedaży, więc jak chcecie skorzystać z tym opcji to musicie zostać naszymi klientami". Z biznesowego punktu widzenia rozumiem ten ruch, choć wiem że niektórzy teraz mają przez to mocny dylemat.
  40. 1 point
    Ja również uważam, że brak możliwości wystawiania na sprzedaż domen zewnętrznych to najsłabszy z pomysłów nowego Aftermarket.pl i jestem zdecydowanie przeciw. Nikt nie będzie przecież zmieniał rejestratora i np. przenosił kilku tysięcy domen tylko dlatego, aby wystawić je na AM. Proszę, nie róbcie tego, bo dla wielu będzie to oznaczało pożegnanie z AM jako platformą sprzedaży. Może w Waszych statystykach sprzedaż domen zewnętrznych jest mniejszościowa właśnie dlatego, że większość sprzedających z wiadomych przyczyn (niższa prowizja) po prostu transferuje domenę do AM przed zaakceptowaniem oferty i system zalicza je już jako sprzedaż domen wewnętrznych? Jaki procent sprzedanych domen wystawionych jako zewnętrzne, faktycznie sprzedawanych jest jako zewnętrzne, a jaka część już jako wewnętrzne po przeniesieniu przed finalizacją transakcji? Drugim pomysłem, który mnie bardzo zdziwił to opłata za wypłatę środków. Skoro sprzedający płaci prowizję od każdej transakcji na rzecz Aftermarket to może jednak warto byłoby uznać, że koszt wypłaty środków ze sprzedaży są już wliczone w prowizję? W ostateczności wystarczyłby nawet "licznik" przysługujących darmowych wypłat, które przysługiwałyby 1:1 za każdą sprzedaż domeny na giełdzie (każd sprzedaż = 1 wypłata środków).
  41. 1 point
  42. 1 point
    "tę" domenę A jest jakiś popyt na te nóżki?
  43. 1 point
    Dlaczego nie będę mógł sprzedać domeny .at , którą utrzymuje w AM, mało tego specjalnie je tutaj przeniosłem po zakupie?
  44. 1 point
    Dzisiaj standardem są różne weryfikacje. Grunt żeby nie były zbyt uciążliwe. Drobny przelew nie jest dużą niedogodnością, ale można to rozwiązać inaczej. Nowy klient może kupować/licytować do wielkości swojego depozytu. Z czasem dopiero dostaje kredyt. Ceny mogą być sprawą wtórną, pod warunkiem, że jest jakość. Problem w tym, że AM oprócz domen .pl chyba nic więcej nie łapie teraz. Zagraniczne domeny można sprzedawać dużo drożej. 50 EUR to jest taki standard. Paradoksalnie żeby pogodzić niskie ceny startowe i zachować interes AM można by było wzorować się na Namesilo i wprowadzić ceny maksymalna (tak - maksymalne). Strach przed zablokowaniem powoduje, że jak nam na domenie zależy to dajemy maksymalną. Jednocześnie takie mniej eksponowane możemy kupić za grosze.
  45. 1 point
    ... jak to co zrobić? Sprzedać. ;-)
  46. 1 point
    Można tak zrobić, aczkolwiek mogłoby to dotyczyć tylko opcji Kup Teraz - przy negocjacjach nie da się tego zrobić.
  47. 1 point
    Niestety tylko Ty masz dostęp do tych danych i masz monopol na ich interpretację, ale nawet jeżeli tak to wygląda to nie mogę zrozumieć dlaczego wszystkie te zmiany mają na celu odcięcie kolejnej grupy klientów serwisu, czy to domainerów, czy klientów końcowych. Mogę się jedynie domyślić, że chodzi o całkowite zmonopolizowanie rynku, ale ten numer nie przejdzie. Sprzedaże domen zewnętrznych - odpadają domeny na giełdzie Przesadna weryfikacja - odpadają klienci Likwidacja User Premium - odpadają aukcje. Żeby teraz dobrze sprzedać domenę trzeba sporo się nagimnastykować - nikomu nie pomożesz tymi zmianami krępując ruchy użytkownikom serwisu.
  48. 1 point
    Ja tam się cieszę mimo wszystko że AM się zmienia. Poprzedni panel i problemy z nim związane były powodem mojej przeprowadzki do Premium wiele lat temu. Życzę firmie wszystkiego najlepszego oraz mam nadzieję że nowy panel i zmiany wyjdą wam na dobre.
  49. 1 point
    Czemu nie? Dla każdej domeny sprzedanej na giełdzie, wystarczy sprawdzić czy w ciągu ostatnich X (np. 30) dni była transferowana do AM.
  50. 1 point
    Nie masz narzędzi, żeby to zbadać Michał.
×