Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/16/19 in all areas

  1. 12 points
  2. 11 points
    Warta odnotowania sprzedaż, platforma SEDO.
  3. 9 points
    Sprawa już była poruszana, ale nic się nie zmieniło. Nazwy domen w ofercie pisane wielką literą i dzielone na wyrazy. Co to w ogóle za pomysł? Jak wyglądają domeny z "i" na początku? I9.pl Iglo.pl Io.pl Ios.pl ..... Itd. Itp. WTF? Powinno to być zmienione jak najszybciej. Proszę o odpowiedź 1. Kiedy nazwy zostaną zmienione na wszystkie małe litery? 2. Czy będzie możliwość włączenia starego aftermarketu? 3. Czy zamierzacie zlecić ux i grafikę profesjonalistom? EDIT: 4. Dlaczego w logo nie macie AfterMarket.pl tylko aftermarket.pl? Nic tylko sprzedawać literówki, tfu.... iterówki Gdyby ktoś chciał to mam Iove.pl, tanio sprzedam, KT tylko 2.000 zł, dzisiaj rejestrowana Mam też Iekarz.pl - kup teraz, tylko 5.000 zł Iove.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iove.pl/ lekarz.pl - https://www.aftermarket.pl/domena/iekarz.pl/ Mam nadzieję, że to pójdzie w newsletterze do osób które mnie obserwują PS. chciałem też mieć Ieasing.pl, ale AM mnie przechytrzył https://www.aftermarket.pl/domena/ieasing.pl/
  4. 8 points
    "Opcja na domenę necik.pl została zrealizowana."
  5. 7 points
    Mam takie wrażenie, że jedyną osobą zadowoloną ze zmian jest PB
  6. 7 points
    W moim przekonaniu i mam nadzieję i nie tylko w moim porzednia wersja była bardziej profesjonalna. Jesli już chcieliście coś zmienić trzeba było popracować nad grafika i wprowadzić tych parę poprawek które proponowalismy. I było by ok a tak ok nie jest i nie zanosi sie aby było bo niedoróbek jest mnóstwo. Mnie zastanawia jak szanująca się u uważająca za profesjonalną firma oddaje swoim klientom niedziałający prawidłowo serwis... Czy ktoś kto zdecydował się na uruchomienie tej wersji serwisu z tą ilością błędów nie brał pod uwagę testów? To tak wygląda jakby ktoś wziął jakieś dotacje a bedąc pogoniony terminem, uruchamia gniota żeby rachunki się zgadzały. Przepraszam za mocne slowa ale tak to niestety wygląda...ZERO profesjonalizmu ZERO poważnego traktowania własnych klientów...
  7. 7 points
    ODDAJCIE NAM STARY AFTERMARKET !!!
  8. 6 points
  9. 6 points
    mi sie podoba: mikser.pl
  10. 6 points
    Wydaje mi się Panowie, że zbyt szybko skreślacie projekt. W co.pl też mało kto wierzył. Przede wszystkim te domeny wyglądają naprawdę interesująco. ".pl." w środku nazwy tworzy pewną symetrię, jakby rozdzielając dwa keywordy. Wygląda to oryginalnie i nowatorsko, zachęca do wejścia na stronę choćby z ciekawości.
  11. 6 points
    Jak już ktoś tu napisał, fajna kwota jak na polskie warunki. Ale jak na końcówkę, która aspiruje do bycia "globalną" i jaka to nie jest och i ach - kwota nie powala.
  12. 6 points
    blazej nowe nie jest i nie będzie be, ale jeżeli proste operacje na liście domen z którą często pracuję, które wcześniej zajmowały 2 sekundy i 1 kliknięcie zmieniły się w 50 sekund i 6 kliknięć no to jest właśnie be, marnowanie czasu, kilka kroków w tył... Jeżeli lubisz klikać to klikaj, ja lubię szanować swój czas
  13. 6 points
    Chodzę po stronie, klikam, sprawdzam i nie wierzę. Jestem bardzo mocno zawiedziony. Czy naprawdę nie stać aftermarket na dobrych grafików i i specjalistów od UX? To ma być nowy aftermarket? Wygląda jakby był z 2005 roku. Dropped był bardziej przyjazny użytkownikowi Mam nadzieje, że to wczesny żart prima aprilisowy.
  14. 5 points
    http://www.youtube.com/watch?v=xR-E2pwgFJo
  15. 5 points
    Ktoś zrobił ci przysługę, bo tak to byś dalej miał plan, żeby puścić domenę i zarejestrować za 0 zł po wygaśnięciu i obudziłbyś się z ręką w nocniku po tym, jak zostałaby przechwycona, zlicytowana i wystawiona na sprzedaż za kilka tys.
  16. 5 points
    Właśnie zgłosiłem Was do bana czasowego. Na forum trudno o dobre treści i informacje. Pytanie retoryczne - ile to się mozna spierać kto ma jakiego...... ? Informacja (temat) fajna ale rzygam tymi sporami.
  17. 5 points
    Zapytam: co stoi na przeszkodzie aby na życzenie klienta przywrócić starą, dobrą wersję AM? Wszystko już jest, działa i jest obyte. Myślę, że to kwestia kilku kliknięć i kolejna duszyczka będzie zadowolona. Nie wiem czy jest sens tracić tyle czasu i nerwów na przyswajanie nowej wersji zamiast zająć się pracą. Latami szło dobrze i nie było problemu, domeny chyba się sprzedawały prawda? Nowych rejestracji i odnowień w AM chyba też nie brakowało. Taka refleksja na dzisiejszy poranek. Dziękuję i pozdrawiam.
  18. 5 points
    To akurat bardzo dobra zmiana. Skończy się testowanie cen, angażując czas kupujących, kiedy sprzedawca i tak nie chce tej domeny sprzedać, albo chce nierealne pieniądze. Musząc zapłacić z góry ten 1%, sprzedawca podejdzie do sprawy dużo poważniej - albo cena minimalna będzie realna do osiągnięcia, albo nie wystawi w ogóle aukcji z ceną minimalną.
  19. 5 points
    Podejrzewam, że długookresowo nie zwiększy to przychodów Aftermarket. Wpłyną środki za wystawienie domen, ale zmniejszy się wolumen sprzedaży, a co za tym idzie przychody z prowizji i nie tylko, bo pieniądze ze sprzedaży wydawane są na kolejne zakupy w AM. Ponadto sporo domen zostanie wytransferowanych. Dla mnie jest to sytuacja gdzie obie strony przegrywają. Stawiam, że za kilka miesięcy Aftermarket wycofa się z tych zmian i to ze sporymi stratami.
  20. 4 points
    Skoro Aftermarket.pl chce (bo tak naprawde przeciez nie musi - wszyscy wiedza, ze nie jest to podyktowane zapewnieniem bezpieczenstwa transakcji dla kupujacego) kasowac swoich klientow za wszystko co sie da, np. za kazdy dzien wystawienia domeny zewnetrznej na gieldzie - to proponuje do cennika wprowadzic takze oplate karna dla Aftermarket.pl w wysokosci 0,01 zl za kazda sekunde opoznienia w przekazywaniu oplaconych w terminie przechwyconych domen. Niestety od momentu migracji do "nowego" (gorszego, moim zdaniem) Aftermarket.pl praktycznie o kazda zakupiona domene trzeba prosic i pisac ticket, bo mimo wielu dni oczekiwan wiekszosc domen nie zostaje nawet przetransferowana od partnerow przechwytujacych do glownego rejestratora, co w praktyce oznacza rowniez brak zmiany abonenta, a jak wiemy po oplaceniu danej domeny powinno to nastapic najdalej po 5 dniach. Moze oplata karna dla Aftermarket.pl za kazda sekunde opoznienia przekazywana klientowi bylaby lepszym rozwiazaniem, bo jak widac zglaszanie tak powaznego problemu w prawidlowym dzialaniu przez tickety nic nie daje - mimo kilku tygodni oczekiwania i zapewnien, ze problem zostanie usuniety. PS. Pamietajcie, ze juz za 3 dni Aftermarket.pl zacznie naliczac nam oplate karna za kazdy dzien checi sprzedazy przez ich gielde domeny zewnetrznej bez "weryfikacji", ktora to w praktyce niestety wiaze sie ze stalym przekierowaniem domeny na Aftermarket.pl.
  21. 4 points
    To jest właśnie największy błąd założycieli: brak weryfikacji czy ktokolwiek potrzebuje produktu, na pomysł którego się wpadło, a następnie trwanie przy nim aż do momentu, kiedy skończą się pieniądze.
  22. 4 points
    Ja do listy próśb o poprawę błędów, niedoróbek etc. w nowym Aftermarket (wypunktowanych w tym wątku) dorzucam swoją małą cegiełkę: jeśli użytkownik z jakiegoś względu nie chce linkować do swoich innych domen z portfolio, automatycznie pojawia się informacja w ofercie domeny: "Sprzedający chce pozostać anonimowy" - co brzmi mocno podejrzanie i jest oczywistą antyreklamą sprzedającego. Powiedzmy sobie szczerze: taka informacja pogłębia (mylne i stereotypowe, ale wciąż pokutujące w obiegu informacyjnym) wrażenie, że rynek wtórny domen to jakiś rozbójniczy proceder, uprawiany przez typy spod ciemnej gwiazdy, a samo Aftermarket to miejsce, w którym jacyś pozostający w ukryciu goście dokonują szemranych domenowych transakcji. Z marketingowego punktu widzenia to strzał w stopę nie tylko dla poszczególnych użytkowników, wystawiających na sprzedaż domeny nie skorelowane z resztą portfolio, ale i dla samego Aftermarket (jako giełdy domen, zarabiającej m.in. na prowizjach od sprzedaży domen). W starej wersji nie było żadnej tego typu informacji, dzięki czemu potencjalny KK widział tylko ofertę sprzedaży domeny i tyle, nie miał potrzeby i powodu się zastanawiać, czy np. wystawiający zajmuje się regularnie tzw. handlem domenami, czy ma też tylko tą jedną konkretną domenę na sprzedaż itd. itp. - po prostu nic w opisie oferty nie inspirowało go do tego typu rozważań, co było korzystne dla sprzedającego (wielu KK jest skłonnych kupić domenę od każdego, byle tylko nie od tzw. "handlarza domenami"). Prosiłbym o rozważenie tej kwestii i usunięcie niefortunnej adnotacji z opisu oferty, tym bardziej, że widnieje już tam (wystarczająca) informacja: Sprzedający wyłączył możliwość obserwowania swojego profilu. Dziękuję, pozdrawiam
  23. 4 points
    I to sa moim zdaniem kluczowe dane, bo z punktu widzenia gieldy domen (a nie rejestratora domen) to wlasnie liczba domen na sprzedaz jest najistotniejsza, a nie liczba domen utrzymywanych. Jesli nic sie nie zmieni, w/w liczba zapewne jeszcze zmaleje, bo wielu uzytkownikow usunie swoje domeny przed koncem biezacego miesiaca. I kto na tym skorzysta? Raczej nikt.
  24. 4 points
    A*k*w*a*r*y*s*t*a*.*p*l Ktoś tu się kiedyś śmiał z tej domeny. Sprzedałem za 4k Pozdrawiam.
  25. 4 points
    Bardzo, ale to bardzo chciałbym, żeby wrócił stary AM! Taka rozjebunda się zrobiła, że szkoda gadać, raz jakaś opcja jest, następnego dnia już nie ma, ludzie tak się nie robi. Skoro domeniarze mają tyle problemów z nowym systemem to co dopiero janusze. Może zróbmy głosowanie i jak będzie więcej niż 10 osób, którym się nie podoba to Michau przywróci poprzednią wersję. Michau litości!
  26. 4 points
    Propozycje/sugestie to cos innego niz testy. Teraz propozycji jest najwiecej - bo wszyscy sa zaciekawieni/sprawdzaja - za jakis czas jak kurz opadnie i te najwieksze bolaczki znikna, malo komu bedzie sie chcialo napisac - we wczesniejszym serwisie zmiany byly bardzo trudne lub wrecz niemozliwe. Pisalem i sie powtorze, nowy serwis zostal zbudowany calkowicie od zera - to nie jest tak ze to "nakladka" na stara baze danych :-) Teraz mamy serwis, ktory w bardzo prosty i szybki sposob mozna dostosowywac pod rozne sytuacje/propozycje itd. Bledy zawsze towarzysza takim rozbudowanym projektom - niestety - mimo naprawde nastu miesiecy testow. Oczywiscie nie chowamy glowy w piasek i nad wszystkim pracujemy - analizujemy/poprawiamy/wprowadzamy. To co widac od strony uzytkownika to jedno Za "plecami" stoja setki skryptów, które nie tylko dbają o poprawne działanie core systemu AM ale przede wszystkim o bezpieczenstwo, rozne serwery, bazy danych, backupy, integralnosc, rownolegle dzialanie itd itd.
  27. 4 points
    Jestem mocno zawiedziony nowym wyglądem ... niestety. Nie można było pójść w stronę undeveloped.com? Minimalizm z pełną możliwością wyboru rzeczy, które mają się wyświetlać na stronie sprzedawanej domeny. Tak to jest "nasra.." Daje opcję ukryj informację o domenie i dalej wyświetla. Jakby można było wgrać własne tło to może jakoś by ta nazwa domeny by się odróżniała. itd.
  28. 4 points
    Myślę, że trzeba pozostać przy małych literach w nazwach domen lub dać możliwość wpisywania rozmiaru liter przez sprzedającego ewentualnie wybór rozmiaru liter (duże czy małe) przez wystawiającego daną domenę bo wychodzą takie kwiatki jak: - "ToNerki.pl" zamiast "Tonerki.pl" ( zmiękczenie od słowa tonery do drukarek a nie oferowania nerek na sprzedaż ).
  29. 3 points
    Chciałbym Was zainteresować fajnym seminarium, tym bardziej że jest za free : https://www.piit.org.pl/sad-polubowny/wiadomosci/vi-seminarium-sadu-polubownego-ds.-domen-internetowych-przy-piit Polecam i zapraszam do wzięcia udziału !!!
  30. 3 points
    IMO jest to najbardziej nietrafiony biznes domenowy roku 2019. Jest dopiero kwiecień i zaryzykuję stwierdzenie że do końca roku nikt już tego nie pobije.
  31. 3 points
    Dokładnie tak, cosik nie pykło z tym nowym After...po co kombinować , dla lepszego bardziej nowoczesnego i "tryndy" wyglądu??? książkowy przykład przekombinowania
  32. 3 points
    Nie wiem, czy spadek ruchu, ale spadek ilości ofert na pewno, choć AM pewnie ma inne dane.
  33. 3 points
    Gdybyś miał LoveStory to też byś cisnął.
  34. 3 points
    Miałem plan aby nie płacić kilkuset złotych za odnowienie serwera i domeny w home.pl, poczekać miesiąc i ponownie zarejestrować za groszę domene a tu jakiś cham założył opcje pierwokupu na moją domene i jest zajęta.
  35. 3 points
    Zagłosowałem za nową wersją Mam tylko prośbę - zmieńcie te tła na górze strony aukcji. Lepszy będzie chyba jednolity jasny kolor niż grafika. DD
  36. 3 points
    Nie zmienialem kontaktu, zrobil to Aftermarket.pl, bo domene zakupilem na gieldzie. I jak dlugo teraz nie bede mogl pobrac kodu authinfo? Troche to bezsensu. A gdybym zaraz po zmianie kontaktu domene chcial sprzedac i mial na to np. tylko godzine? Poza tym, w takim razie przy probie pobrania kodu authinfo system wyswietla bledny komunikat "Od czasu ostatniego transferu nie minęło 5 dni", ktory ma sie nijak do stanu faktycznego.
  37. 3 points
    Hurtowe pobieranie kodów authinfo robił ktoś kto nigdy nie zajmował się handlem domenami albo ktoś kto chciał utrudnić życie tym którzy wynoszą domeny z AM.
  38. 3 points
    1. Widziałem gdzieś stronę z ofertą sprzedaży bez tego staroświeckiego tła pod nazwą domeny i wyglądało to o niebo lepiej. 2. Tabela z domenami w panelu zarządzania jest o wiele czytelniejsza jeżeli pozycje w co drugim rzędzie są z tłem, czyli na zmianę rząd z jasnym tłem, rząd bez tła, itd. 3. Jak już inni wcześniej pisali wiek domeny to informacja całkowicie zbędna na stronie z ofertą sprzedaży, tak samo jak napisy: "Brak dodatkowych informacji o domenie" - jeżeli są dodatkowe informacje to niech się wyświetlają, a jeżeli nie to pole powinno być puste oraz: "Sprzedający nie dodał domeny do żadnego katalogu" - informacja całkowicie bez sensu 4. Informacje: "Sprzedający nie umożliwia dzierżawy tej domeny" oraz: "Sprzedający nie umożliwia kupna tej domeny na raty" są zbędne i wprowadzają w błąd, ponieważ kupujący często umożliwia takie opcje, tylko ich nie ustawił, o ile lepiej będzie jeżeli zostaną wyłącznie komunikaty: "Poproś o możliwość dzierżawy" i "Poproś o możliwość kupna na raty" a najlepiej w formie: "Zapytaj o możliwość dzierżawy" i "Zapytaj o możliwość zakupu na raty". Proszę pamiętać o dwóch sprawdzonych i uniwersalnych zasadach: "Mniej znaczy więcej" oraz "Lepsze jest wrogiem dobrego". Dziękuję.
  39. 3 points
    Czysciciel w pierwszej kolejnosci trafi na formularz rejestracji. Pozniej cos zaradzimy z reszta rzeczy :-))
  40. 3 points
    Naprawdę to jest nieintuicyjne. Przeważnie po prostu użytkownicy narzekają bo się do czegoś przyzwyczają, ale tutaj mają prawo narzekać bo dla niektórych narzędzie pracy po prostu się zepsuło. Widzę sporo usprawnień i z racji zmiany architektury kodu mnóstwo pracy, ale same doświadczenie, jeśli chodzi o funkcjonalność mam również negatywne. Dla mnie na pierwszy rzut oka to zbyt dużo wyeksponowanych informacji nieprzydatnych i trzeba szukać tych, które faktycznie się używa. Zamówcie jakiś porządny audyt UX i poprawiajcie. Powodzenia.
  41. 3 points
    Masa niedociagniec i puszczacie taka wersje? Testerom bym nie zaplacil. Trzeba bylo udostepnic ja najpierw dla forumowiczow do testow. Ja chce stara wersje!?!
  42. 3 points
    Mam dla AM pewną propozycję... Zlitujcie sie nad nami i wróćcie do poprzedniej wersji a tą ustawcie jako wersję Beta i ćwiczcie sobie te wszystkie nowości i wynalazki ale nie naszym kosztem. Bo wychodzi na to że to my za Was mamy szukać błędów i wytykać wszelkie potknięcia. Czyjś rozwój nie może nikogo ograniczać. Kiedy Dropped zamieniał się w Aftermarket działały równomiernie dwie wersje serwisu...Nowa i stara... Zmiany i naprawa błędów przebiegała niemal bezboleśnie. Może takie rozwiązanie byłoby najlepsze? Macie naprawdę za dużo rzeczy niedopracowanych żeby obarczać nimi nas.
  43. 3 points
    No nic zmiany weszły w życie na wariata i trzeba pomóc to uratować i przywrócić dawną funkcjonalność do której zostaliśmy przyzwyczajeni, a nie tylko narzekać i biadolić... Na szybkiego do poprawy: 1. Saldo widoczne cały czas jak w starej wersji 2. Brak możliwości szybkiej zmiany ceny domeny będąc na liście domen jak w starej wersji. Obecnie klikanie, otwieranie nowych okien to masakra przy zmianie cen dla kilku domen, nie mówiąc o większej ilości... Wcześniej zmieniałem sobie w okienku cenę, klikałem ptaszek i załatwione, było super. 3. Nie mogę zrozumieć obecnego rozwiązania dostosowania listy domen przez pole widok... Powinniście ustalić sami sztywne dane podstawowe, czyli moim zdaniem tylko nazwa domeny i data wygasania, natomiast do wyboru dla każdego użytkownika powinny być wszystkie funkcje z dwóch obecnych wariantów podstawowych i dodatkowych... Ponawiam błąd w informacje dodatkowe wybranie "Cena domeny na giełdzie" nie działa po zapisaniu nadal nie widać cen domen na liście. 4. W aukcjach domen jako pierwszy powinien być panel "OFERTY ZŁOŻONE W AUKCJI", żeby nie trzeba było scrollować w dół, ponieważ panel "JAK KUPIĆ DOMENĘ?" zajmuje pół strony... Natomiast w normalnych ofertach sprzedaży, gdzie zaglądają nieznający giełdy KK panel "JAK KUPIĆ DOMENĘ?" może pozostać na samej górze. 5. Widok maili jak dla mnie totalna tragedia... Niepotrzebnie tak rozbudowane i rozstrzelone... Nawet tak podstawowa informacja jak nowa oferta w aukcji wymaga ode mnie scrollowania w dół na 24 calowym monitorze :/ Nie wspomnę nawet o newsletterach... Tutaj przynajmniej w poczcie Gmail od razu trzeba zjeżdżać na sam dół wiadomości i klikać "Pokaż całą wiadomość", gdzie wcześniej prawie nigdy to się nie zdarzało, wiadomości mieściły się w ograniczeniu i było 100 razy bardziej czytelniej. Powinny być proste listy domena pod domeną z jednowierszowym odstępem, żeby to szybko wzrokowo ogarniać, a nie jakieś archive i 3 opcje klikalne. Podstawa to domena pod domeną i w wierszu co wejdzie obok niech będzie... Adres domeny na czarno pogrubiony jak wcześniej, NIEKLIKALNY przez co możliwy do szybkiego skopiowania przez dwuklik w dowolnym miejscu na wyrazie.
  44. 3 points
    Trudno sie nie zgodzic - wycofamy ta mozliwosc.
  45. 3 points
    Niby zmiana, ale w praktyce bardzo słaba. Nabywca, który rozważał wtedy wydanie niskich xxx xxx PLN i zrezygnował po poznaniu opinii innych, nadal może wycenić czyjąś domeną dla siebie. I znowu pewnie zrezygnuje, gdy prywatnie poczyta takie beznadziejne wyceny.
  46. 3 points
    Musiałem na godzinę wyłączyć komputer po tym co zobaczyłem. Wróciłem, usiadłem do strony jeszcze raz tym razem z dużym dystansem i cały czas nie wierzę. Przyznajcie się! Znaleźliście grafika na allegro. Zrobił to za 50 zł undeveloped wygląda naprawdę dobrze, czy nie możecie zrobić czegoś w ten deseń? nie możecie zlecić zrobienie ux komuś kto się na tym zna?
  47. 3 points
    Ten design... Funkcjonalności jeszcze przetestować nie zdążyłem, ale wygląda to wszystko strasznie...
  48. 3 points
    Ktoś jeszcze dostapił tego zaszczytu na Di ??? Raportuj odpowiedź Jennifer Harris 0 Rozpoczęto rozmowę: 43 minuty temu Cześć kochanie, Miło mi cię poznać, jestem Jennifer Harris, jestem amerykańskim oficerem, jestem miły i uprzejmy, czekam na dobrego przyjaciela, przeczytałem tutaj twój profil i wybrałem zainteresowanie tobą, chciałbym nawiązać wzajemną przyjaźń z ty. Jestem miłą, uczciwą i troskliwą osobą z dobrym poczuciem humoru, Chciałbym, żebyś skontaktował się ze mną na moim adresie e-mail, dzięki czemu powiem ci więcej o sobie i moim zdjęciu, (Jenniferharr424@gmail.com) Mam ci coś bardzo ważnego do powiedzenia. Mam nadzieję, że wkrótce przeczytam twój list. Jennifer Harris.
  49. 3 points
    Chwileczkę! A co jeśli on faktycznie jest miłą osobą z poczuciem humoru?
  50. 3 points
    Zdziwiłbyś się.
×