Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/05/2019 in all areas

  1. 4 points
    Zapytam: co stoi na przeszkodzie aby na życzenie klienta przywrócić starą, dobrą wersję AM? Wszystko już jest, działa i jest obyte. Myślę, że to kwestia kilku kliknięć i kolejna duszyczka będzie zadowolona. Nie wiem czy jest sens tracić tyle czasu i nerwów na przyswajanie nowej wersji zamiast zająć się pracą. Latami szło dobrze i nie było problemu, domeny chyba się sprzedawały prawda? Nowych rejestracji i odnowień w AM chyba też nie brakowało. Taka refleksja na dzisiejszy poranek. Dziękuję i pozdrawiam.
  2. 3 points
    blazej nowe nie jest i nie będzie be, ale jeżeli proste operacje na liście domen z którą często pracuję, które wcześniej zajmowały 2 sekundy i 1 kliknięcie zmieniły się w 50 sekund i 6 kliknięć no to jest właśnie be, marnowanie czasu, kilka kroków w tył... Jeżeli lubisz klikać to klikaj, ja lubię szanować swój czas
  3. 2 points
    Nie zmienialem kontaktu, zrobil to Aftermarket.pl, bo domene zakupilem na gieldzie. I jak dlugo teraz nie bede mogl pobrac kodu authinfo? Troche to bezsensu. A gdybym zaraz po zmianie kontaktu domene chcial sprzedac i mial na to np. tylko godzine? Poza tym, w takim razie przy probie pobrania kodu authinfo system wyswietla bledny komunikat "Od czasu ostatniego transferu nie minęło 5 dni", ktory ma sie nijak do stanu faktycznego.
  4. 2 points
    Jako rejestrator nie mozecie abonentowi blokowac mozliwosci pobrania/wyswietlenia kodu authinfo, bo blokada NASK dotyczy braku mozliwosci transferu domeny przed uplywem 5 dni od ostatniego transferu, a nie pobrania kodu authinfo dla wlasnej domeny...
  5. 1 point
    Zapraszam do ankiety (Ankieta nie jest anonimowa)
  6. 1 point
    O tym samym ostatnio dyskutowałem z przez tickety. Klient kupił ode mnie domenę bezpośrednio, ja zmieniłem dane abonenta na klienta (cesja praw do domeny) i chce pobrać kod authinfo i podać go klientowi... A tu zonk, komunikat że transferowałem domenę a to nie prawda. Kod zablokowany bo zmieniłem dane abonenta... I co mam klientowi powiedzieć ? Czekaj Pan następne 5 dni ? Zmiana bez sensu wg. mnie. Nikt czegoś takiego nie stosuje, po co to ? Mieliście nam ułatwić życie po zmianach a póki co tylko utrudniacie...
  7. 1 point
    Tak jak pisalem - stawiamy na bezpieczenstwo. To dodatkowe zabezpieczenie domen, w momencie kiedy ktos niepowolanie mialby dostep do Pana konta i probowalby zmiana kontaktu pozniej w krotkim czasie wytransferowac domeny - system to blokuje. Wlasciciel konta ma informacje o zmianie na swoim mailu wiec ma czas na reakcje. Zmienil Pan kontakt i zaraz probowal starac sie o authinfo dlatego system zareagowal w ten sposob. Oczywiscie support po weryfikacji bedzie sie z Panem kontaktowal dzis
  8. 1 point
    No można by powiedzieć że super, że fajnie ale...Co dla klientów w zamian za znoszenie utrudnień? ile razy mam pytać o to samo??? KIEDY WRÓCI ILOŚĆ ZŁOŻONYCH OFERT ???
  9. 1 point
    Też jestem za. Chociażby opcja wyboru dla ludzi stara/nowa wersja. Każdy by miał wybór, z której chce korzystać.
  10. 1 point
    Mi brakuje widoku stanu konta w górnym, prawym rogu oraz za niepotrzebne uważam podświetlenie na czerwono ilości domen do odnowienia.
  11. 1 point
    Na liście domen wygasających przydałoby się podświetlenie domen które już dodaliśmy wcześniej do przechwycenia
  12. 1 point
    Warty przeczytania artykuł. https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/486/jak-wybrac-odpowiednia-domene-dla-swojej-strony-internetowej
  13. 1 point
    Na liście domen nieprzechwyconych mam 3 domeny. Usuwam jedną. Pojawia się zapytanie "Czy potwierdzasz usunięcie domeny z listy?". Po kliknięciu TAK pojawia się lista zawierająca... właśnie tę jedną domenę (po wczytaniu się jest tam widoczny wynik wykonania operacji). Wywołuje to konsternację, bo naturalnym wydaje się zobaczyć od razu te domeny, które pozostały na liście.
×