Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/30/2019 in all areas

  1. 3 points
    Ponownie proszę o usunięcie informacji "wiek domeny" z oferty sprzedaży.
  2. 2 points
    Nie wiem, czy spadek ruchu, ale spadek ilości ofert na pewno, choć AM pewnie ma inne dane.
  3. 2 points
    Ja do listy próśb o poprawę błędów, niedoróbek etc. w nowym Aftermarket (wypunktowanych w tym wątku) dorzucam swoją małą cegiełkę: jeśli użytkownik z jakiegoś względu nie chce linkować do swoich innych domen z portfolio, automatycznie pojawia się informacja w ofercie domeny: "Sprzedający chce pozostać anonimowy" - co brzmi mocno podejrzanie i jest oczywistą antyreklamą sprzedającego. Powiedzmy sobie szczerze: taka informacja pogłębia (mylne i stereotypowe, ale wciąż pokutujące w obiegu informacyjnym) wrażenie, że rynek wtórny domen to jakiś rozbójniczy proceder, uprawiany przez typy spod ciemnej gwiazdy, a samo Aftermarket to miejsce, w którym jacyś pozostający w ukryciu goście dokonują szemranych domenowych transakcji. Z marketingowego punktu widzenia to strzał w stopę nie tylko dla poszczególnych użytkowników, wystawiających na sprzedaż domeny nie skorelowane z resztą portfolio, ale i dla samego Aftermarket (jako giełdy domen, zarabiającej m.in. na prowizjach od sprzedaży domen). W starej wersji nie było żadnej tego typu informacji, dzięki czemu potencjalny KK widział tylko ofertę sprzedaży domeny i tyle, nie miał potrzeby i powodu się zastanawiać, czy np. wystawiający zajmuje się regularnie tzw. handlem domenami, czy ma też tylko tą jedną konkretną domenę na sprzedaż itd. itp. - po prostu nic w opisie oferty nie inspirowało go do tego typu rozważań, co było korzystne dla sprzedającego (wielu KK jest skłonnych kupić domenę od każdego, byle tylko nie od tzw. "handlarza domenami"). Prosiłbym o rozważenie tej kwestii i usunięcie niefortunnej adnotacji z opisu oferty, tym bardziej, że widnieje już tam (wystarczająca) informacja: Sprzedający wyłączył możliwość obserwowania swojego profilu. Dziękuję, pozdrawiam
  4. 1 point
    Jesli dobrze kojarze sprawe to chyba Zuzanna odpisala Panu w tickecie
  5. 1 point
    Dokładnie tak, cosik nie pykło z tym nowym After...po co kombinować , dla lepszego bardziej nowoczesnego i "tryndy" wyglądu??? książkowy przykład przekombinowania
  6. 1 point
    Jak już wspomniałem newsletter jest straszny. Przeglądanie go zajmuje kilka razy więcej czasu niż poprzednio. Do tego połowę domen znam na pamięć. Dla przykładu ekoshop.pl - załącznik pokazuje jak często jestem SPAMowany tym adresem. Codziennie przeglądam kilkadziesiąt tych samych adresów. Nie szkoda Wam moich oczu ;> ? Jestem bliski rezygnacji ze wszystkich newsletterów. Są nieczytelne, domeny powtarzają się przez co tracę czas i wzrok.
  7. 1 point
×