Jump to content

silvek

Użytkownik
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About silvek

  • Rank
    Nowy
  1. Kwota, za którą odkupiłem domenę od konkurencji, została w dniu dzisiejszym zwrócona na moje konto w AM. Trochę to trwało, ale problem został rozwiązany. Wątek można zamknąć.
  2. Ponad dwa miesiące od momentu zgłoszenia i do dnia dzisiejszego mój ticket tkwi w próżni
  3. Jutro minie równo miesiąc od momentu kiedy zgłosiłem problem do supportu AM (zgłoszenie: 1068646592). Do dnia dzisiejszego pomimo zapewnień, że sprawa zostanie przekazana do przełożonego, AM zamilkł. Pracownicy AM mają czas na pisanie na forum, ale nie znajdują go na odpisywanie na tickety. Niski poziom obsługi klienta, nie przestrzeganie własnego regulaminu, brak informacji o problemach finansowo-technicznych i traktowanie swojego klienta jak idiotę, uważam za farsę. Na dniach przenoszę się do premium.pl i reszcie użytkowników doradzam to samo. Z tego miejsca chciałbym pozdrowić użytkownika @Pine, który do dna dzisiejszego nie może zlokalizować mojego ticketa Ps. 2 złotowy bonus za bycie lojalnym klientem możecie przekazać na pajacyka
  4. Kiedy zaczniecie w końcu odpowiadać na tickety?
  5. 16 czerwca i dalej cisza. 14 dni roboczych już dawno za nami, żadnego przepraszam czy pocałuj nas w tyłek Gdyby nie forum, to nie dowiedziałbym się o WASZYCH PROBLEMACH FINANSOWO-TECHNICZNO-SUPPORTOWYCH. Jestem osobą cierpliwą, ale ciśnienie mi się pod nosi, gdy ktoś leci tak ewidentnie w kulki.
  6. AM nie ma pieniędzy na wypłaty dla swoich uzytkowników, ale ma pieniądze na promocje
  7. Rozumiem, że mój ticket nie doczeka się aktualizacji. @Pine: Klikniesz Lubię to pod moim postem?
  8. Zgłoszenie: 1068646592 (2012-05-21). Mamy 10 czerwca i wciąż czekam na aktualizację.
  9. A jakbyś zamówił w sklepie internetowym buty, które na stronie są dostępne, pieniądze zostałyby ściągnięte z Twojej karty, a później dowiedziałbyś się, że produkt nie jest dostępny, to rozumiem, że wina leży po Twojej stronie? Pieniądze za reaktywację zostały ściągnięte z mojej karty, saldo na koncie wyświetlało się poprawnie i zlecenie odnowienia zostało dodane do kolejki zadań. Na stronie AM czy ich oficjalnym FB nie ma żadnej wzmianki o problemach z odnawianiem domen. Gdyby w panelu wyświetlał się komunikat "w przypadku zlecenia reaktywacji prosimy o kontakt telefoniczny" etc, to bym to zrobił. Druga sprawa, skoro jest jakiś brak środków na koncie prepaid choć w moim panelu są środki i saldo wyświetla się poprawnie, to chyba coś jest nie tak z ich systemem płatności. Po trzecie, jeśli nie mogę oferować jakieś usługi, to jej nie sprzedaję. Skoro o problemach dowiaduję się z forum niepowiązanego z AM, to chyba coś jest nie tak, prawda? Rozumiem, że posiadacze wartościowych domen są jakoś szczególnie traktowani i uprzedzani o kłopotach przy odnowieniu. Na moim koncie w zadaniach mam informacje o błędzie - brak środków, choć w panelu mam dalej pieniądze.
  10. W gwoli wstępu nadmienię, że do tej pory byłem zadowolonym klientem AM. Sytuacja niestety zmieniła się diametralnie w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Jedna z moich domen w AM zaczęła wygasać (po zakończeniu okresu rozliczeniowego), a że nie miałem akurat wolnych środków i domena stała wolna, postanowiłem że dopłacę 7.50 i ją później reaktywuję. W ostatnim dniu doładowałem konto, zleciłem jej odnowienie, ale pojawił się jakiś błąd o braku środków prepaid. Na stronach działu pomocy AM nie znalazłem żadnych informacji na ten temat, więc przeszukałem di.pl i dowiedziałem się, że AM ma jakieś problemy z PayPal i że odnawiają domeny w ostatnim momencie. Na drugi dzień sprawdzam pocztę, a tam e-mali z wiadomością, że domena wygasła. 21/05/2012 wysłałem maila do AM i niestety do dna dzisiejszego oprócz lakonicznych wiadomości, nie otrzymałem żadnych wyjaśnień czy choćby "przepraszam". Rozczarowany postawą AM, wziąłem sprawy w swoje ręce i odkupiłem domenę od Premium.pl. W momencie kiedy widzę, że pracownicy AM (w tym właściciel) wypowiadają się na forum di.pl, a nie mają czasu zająć się korespondencją zawierającą moją reklamację wysłaną do oficjalnego supportu, postanowiłem że opiszę sprawę na DI. Brak informacji o problemach przy przedłużaniu domen i niski poziom supportu, uważam za wysoce nieprofesjonalny.
  11. Interesuję mnie jedna rzecz.Co byście zrobili, gdyby rejestrator nie przedłużył waszej domeny, choć zapłaciliście za to? Jak wygląda kwestia "zadość uczynienia" biorąc pod uwagę fakt, że np domena wygasła i zmieniła właściciela? Pytam z ciekawości
  12. Czy Dropped.pl dalej odnawia domeny w momencie wygaśnięcia? Wygasa mi domena, doładowałem środki, zlecam odnowienie, ale wyskakuję błąd o braku środków. Dajcie linka gdzie mogę otworzyć ticket, bo nie mogę nigdzie znaleźć. Dzięki
  13. Ok, użytkownika Patrycja zapraszam na priv w celu finalizacji aukcji
  14. Hm, czyli Wam wyświetla się wszystko normalnie w Domeny Polskie ? Jeśli tak, to sorry za zamieszanie i dołączam się do gratulacji Edit: Gdzie dokładnie jest ta opcja, bo u mnie wszystko wyświetla się wg daty, tylko nie w Domeny Polskie Edit2: Znalazłem, Zobacz nowe posty wyświetla mi posty z całego forum, a po kliknięciu w Domeny Polskie ostatni wątek z dzisiaj to GazMontaz*pl i LPGmontaz*pl - dwie fajne domeny na aukcji. Jeśli Patrycja podbiła, a ja odświeżyłem, to mój temat powinien być na górze, to samo z wątkiem o Skorpion.pl
×