Skocz do zawartości

AfterMarket.pl

Użytkownik
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

32 Excellent

O AfterMarket.pl

  • Tytuł
    Praktyk
  • Urodziny 2006.09.26

Ostatnie wizyty

2 632 wyświetleń profilu
  1. Dropped - Padł ?

    @dezso: jeśli konto użytkownika ma włączone polskie fakturowanie to aby bonus został dodany do salda użytkownik powinien zafakturować ten przychód (podobnie jak ma to miejsce w przypadku sprzedaży domen). Proszę o przejście na stronę https://www.aftermarket.pl/newreverses.php i kliknięcie na link "Kliknij tutaj aby wystawić fakturę".
  2. Wypłaty środków z AfterMArket

    @przemek30: przelewy dla użytkowników są realizowane zawsze w ciągu 5 dni roboczych, nic się nie zmieniło w polityce firmy. I każdy użytkownik, również założyciel tematu, który zgłaszał się do supportu z takim pytaniem, otrzymał podobną odpowiedź.
  3. Dropped - Padł ?

    @przemek30: pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, domeny są przetransferowane natomiast nie otrzymaliśmy z NASK potwierdzeń, na podstawie których domeny są dodawane do panelu i oczekujemy na ponowienie tych komunikatów ze strony NASK @Warszawiak: prosiłbym o zgłoszenie do supportu z podaniem przykładowej domeny
  4. p.eu

    Powyższe problemy wynikały z błędów komunikacji z serwerem po stronie EURid, błędne zamówienia zostały anulowane. Z naszej strony przepraszam za tą sytuację.
  5. Dropped - Padł ?

    @morderrca: pracujemy nad tym problemem, najprawdopodobniej dzisiaj będzie uaktualniona lista domen wygasających
  6. Mala ilosc domen do przechwcenia na AM

    @barat: pracujemy nad tym problemem, najprawdopodobniej dzisiaj będzie uaktualniona lista domen wygasających
  7. Problem z połączeniem kont ParkingCrew z aftermarket

    Czy w AfterMarket.pl wpisuje Pan API Key? Nie należy w tym polu wpisywać hasła tylko właśnie API Key, dane te można znaleźć w panelu ParkingCrew na stronie https://www.parkingcrew.com/usercp.php?mode=loggedin
  8. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @zabaco: ustawienia powiadomień można zmienić na https://www.aftermarket.pl/newsletter.php#mailnotification natomiast jeśli chodziło Ci o możliwość wyboru kiedy takie powiadomienia zostaną wysłane to obecnie nie mamy takiej funkcjonalności
  9. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Shakal: wpisy dotyczące domeny głównej - to są wszystkie wpisy dotyczące samej domeny (np. nazwadomeny.pl), nie subdomen (typu www.nazwadomeny.pl, tekst.nazwadomeny.pl). Wpisy dla domeny głównej powinny mieć puste pole "Host", wpisy dla subdomen powinny mieć tylko nazwę subdomeny (to co jest przed .nazwadomeny.pl) - posługując się powyższymi przykładami: www, tekst
  10. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Shakal: we wpisach dotyczących domeny głównej pozostawiaj puste pola "Host", na liście będą potem oznaczone jako "@" W razie wątpliwości co do poprawności wpisów napisz proszę do supportu.
  11. iReseller

    O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.
  12. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: rozumiem, natomiast czy obecnie ma Pani kłopot z kontaktem telefonicznym? sygnały o braku dostępności infolinii 2 tygodnie temu ciężko zweryfikować.
  13. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: w jakich dniach/ porach to było? infolinia nie działa całodobowo. W każdym razie infolinia dla kupujących działa poprawnie, a w razie zajętości/problemu z połączeniem prosimy o korzystanie ze wsparcia poprzez e-mail, tam odpowiadamy w większym zakresie czasowym
  14. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: ze sprawdzenia wynika, że infolinia działa poprawnie; jeśli klient nie mógł się dodzwonić to prawdopodobnie linia była zajęta rozmową z innym klientem
  15. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: przekazałem tą sytuację do sprawdzenia zaraz po zgłoszeniu do klienta. Natomiast Zibero pytał o konkretną sprawę dlatego poprosiłem o kontakt mailowy, ponieważ tego typy sprawy przez telefon nie mogą zostać rozwiązane.
×