Skocz do zawartości

AfterMarket.pl

Użytkownik
  • Zawartość

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

32 Excellent

O AfterMarket.pl

  • Tytuł
    Praktyk
  • Urodziny 2006.09.26
  1. p.eu

    Powyższe problemy wynikały z błędów komunikacji z serwerem po stronie EURid, błędne zamówienia zostały anulowane. Z naszej strony przepraszam za tą sytuację.
  2. Dropped - Padł ?

    @morderrca: pracujemy nad tym problemem, najprawdopodobniej dzisiaj będzie uaktualniona lista domen wygasających
  3. Mala ilosc domen do przechwcenia na AM

    @barat: pracujemy nad tym problemem, najprawdopodobniej dzisiaj będzie uaktualniona lista domen wygasających
  4. Problem z połączeniem kont ParkingCrew z aftermarket

    Czy w AfterMarket.pl wpisuje Pan API Key? Nie należy w tym polu wpisywać hasła tylko właśnie API Key, dane te można znaleźć w panelu ParkingCrew na stronie https://www.parkingcrew.com/usercp.php?mode=loggedin
  5. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @zabaco: ustawienia powiadomień można zmienić na https://www.aftermarket.pl/newsletter.php#mailnotification natomiast jeśli chodziło Ci o możliwość wyboru kiedy takie powiadomienia zostaną wysłane to obecnie nie mamy takiej funkcjonalności
  6. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Shakal: wpisy dotyczące domeny głównej - to są wszystkie wpisy dotyczące samej domeny (np. nazwadomeny.pl), nie subdomen (typu www.nazwadomeny.pl, tekst.nazwadomeny.pl). Wpisy dla domeny głównej powinny mieć puste pole "Host", wpisy dla subdomen powinny mieć tylko nazwę subdomeny (to co jest przed .nazwadomeny.pl) - posługując się powyższymi przykładami: www, tekst
  7. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Shakal: we wpisach dotyczących domeny głównej pozostawiaj puste pola "Host", na liście będą potem oznaczone jako "@" W razie wątpliwości co do poprawności wpisów napisz proszę do supportu.
  8. iReseller

    O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.
  9. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: rozumiem, natomiast czy obecnie ma Pani kłopot z kontaktem telefonicznym? sygnały o braku dostępności infolinii 2 tygodnie temu ciężko zweryfikować.
  10. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: w jakich dniach/ porach to było? infolinia nie działa całodobowo. W każdym razie infolinia dla kupujących działa poprawnie, a w razie zajętości/problemu z połączeniem prosimy o korzystanie ze wsparcia poprzez e-mail, tam odpowiadamy w większym zakresie czasowym
  11. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: ze sprawdzenia wynika, że infolinia działa poprawnie; jeśli klient nie mógł się dodzwonić to prawdopodobnie linia była zajęta rozmową z innym klientem
  12. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @Baba Jaga: przekazałem tą sytuację do sprawdzenia zaraz po zgłoszeniu do klienta. Natomiast Zibero pytał o konkretną sprawę dlatego poprosiłem o kontakt mailowy, ponieważ tego typy sprawy przez telefon nie mogą zostać rozwiązane.
  13. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @zibero: prosimy o kontakt mailowy, w tego typu sytuacjach wymagane jest zgłoszenie poprzez e-mail
  14. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @ArturZ: w panelu (https://www.aftermarket.pl/settings.php) można wybrać opcję "Jestem płatnikiem VAT i chcę otrzymać fakturę od polskiej firmy", wtedy taki użytkownik będzie otrzymywał polskie faktury VAT. Jeśli chodzi o rozszerzenie tej możliwości na wszystkie firmy to pracujemy nad tym.
  15. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    @hans_2000: jak opisałem wyżej zajmujemy się tym, wiadomość o realizacji opcji jest wysyłana także przez NASK, zatem zawsze taka informacja powinna dotrzeć na adres e-mail abonenta.
×