Jump to content

AfterMarket.pl

Użytkownik
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Days Won

    5

Everything posted by AfterMarket.pl

  1. @Pan_Grzegorz proszę o zgłoszenie do supportu z podaniem przykładowych nazw domen, sprawdzimy tę sytuację
  2. Wprowadziliśmy rozwiązanie pozwalające na blokowanie wszystkich zaproszeń do aukcji prywatnych. Użytkownik może też wybrać ustawienie, przy którym to on będzie decydował czy przyjmie zaproszenie do aukcji prywatnej. Odpowiednie opcje są dostępne w panelu na stronie https://www.aftermarket.pl/User/BuyingBlock/ (Kupno -> Blokada aukcji prywatnych).
  3. @necik: tak, oprócz możliwości blokowania użytkowników, którzy zapraszają na aukcję wdrożymy inne rozwiązania. Dam znać jak zostaną wprowadzone do serwisu.
  4. W ubiegłym roku na prośbę jednego ze zgłaszających użytkowników wdrożyliśmy funkcję blokowania sprzedających, która jednocześnie blokuje wysyłanie zaproszeń na aukcje. W wiadomości z zaproszeniem wystarczy kliknąć na link "Zrezygnuj z licytacji w aukcji" i przy opcji "Blokowanie użytkownika" wybrać "Dodaj użytkownika do zablokowanych sprzedających". Podobna funkcjonalność została dodana do profilu sprzedającego -po wejściu na profil sprzedającego należy wybrać "Zablokuj sprzedającego".
  5. @sebastian0000: odpowiedzieliśmy na Pana wiadomość w tickecie, proszę zapoznać się z jej treścią. Sposób postępowania po nieopłaceniu domeny/domen jest opisany w regulaminie - konto użytkownika jest blokowane a użytkownik może je odblokować poprzez opłacenie opłaty zgodnie z cennikiem. W przypadku zmniejszenia ratingu poniżej 0 taki użytkownik nie może też składać nowych ofert w aukcjach. Ze względu na nadużycia m.in. tego użytkownika wprowadziliśmy i wprowadzimy rozwiązania, które powinny ukrócić takie postępowanie.
  6. Pamiętajmy, że zarówno użytkowników, jak i serwis wiąże regulamin. A zgodnie z regulaminem oferty składane na aukcjach są wiążące i nie można ich anulować. Pamiętajmy też, że może się zdarzyć, że ktoś rzeczywiście nie opłaci domeny czy nawet wielu domen (i takie sytuacje wystąpiły również wśród uczestników tego forum), jednak mogą to być sytuacje losowe, na które użytkownik nie ma wpływu i zazwyczaj staramy się wtedy znaleźć właściwe rozwiązanie i umożliwić opłacenie zamówień, jeśli są dostępne. Natomiast wprowadziliśmy mechanizm, który niejako rekompensowałby kupującym wyższą kwotę na aukcji, jeśli zostanie stwierdzone naruszenie regulaminu giełdy - licytowanie domeny nie w celu jej nabycia a sztucznego zawyżenia ceny. Taki oferent otrzyma opłatę karną a po jej wyegzekwowaniu kupujący, który nabył domenę otrzyma stosowną kwotę - różnicę między kwotą nabycia a kwotą jaką by zapłacił, gdyby w aukcji nie licytował zablokowany oferent.
  7. @Karpool: Z Twoich postów wynika, że masz wątpliwości co do przebiegu aukcji, postaram się zatem wyjaśnić: Oferent, którego oferta jest widoczna na aukcji na kwotę 464 PLN zalicytował 24.12 godz. 14.18 tą kwotę (lub wyższą) jako swoją maksymalną ofertę. W momencie, w którym złożył tą ofertę, na aukcji była widoczna jego oferta na kwotę 70 PLN jako kwota minimalnego podbicia, nie była widoczna kwota 464 PLN, ponieważ nie ujawniamy maksymalnych ofert użytkowników dopóki ktoś inny nie będzie próbował złożyć oferty, która przewyższa kwotę maksymalną wygrywającego aukcję. Inny user składał oferty na 333 PLN i 444 PLN dzień później (25.12) ale nie przebił maksymalnej oferty użytkownika, który wygrywa aukcję. Podwyższając kwotę na aukcji stała się widoczna aktualna oferta wygrywającego aukcję - 464 PLN, czyli kwota wyższa o 20 PLN od najwyższej drugiej oferty. Opis minimalnych kwot, które należy składać aby przebić aktualną ofertę na aukcji jest dostępny na https://www.aftermarket.pl/pomoc/pl/kupno/aukcje/jaka_oferte_musze_zlozyc_aby_przebic_poprzednia.htm W kolejnym dniu rating tego drugiego użytkownika z aukcji stał się ujemny, ponieważ nie opłacił wielu domen i w tym samym momencie konto tego użytkownika zostało zablokowane, ponieważ nie dopuszczamy, aby użytkownicy z ujemnym ratingiem mogli licytować w aukcjach. Nam również zależy, aby użytkownicy, którzy nie opłacają zamówień nie mogli kontynuować tego procederu, do tego celu służy wiele wprowadzonych w nowym serwisie mechanizmów i pracujemy nad kolejnymi. Nie jest to widoczne dla zwykłych użytkowników, ale takie osoby będą miały blokowane konta nawet jeśli założą nowe.
  8. @Karpool użytkownik o którym mowa nie ma możliwości licytowania w tej czy w innych aukcjach od momentu, w którym jego rating stał się ujemny. Oferty na wskazanej aukcji zostały złożone jeszcze zanim jego rating stał się ujemny i otrzymał blokadę od serwisu.
  9. W temacie aukcji domen z literką "ì": Traktujemy poważnie wszelkie sygnały o zdarzeniach, które mogą wprowadzać w błąd naszych użytkowników. Tuż po otrzymaniu pierwszej takiej wiadomości podjęliśmy decyzję o anulowaniu wszystkich trwających aukcji z tą literką oraz podjęliśmy prace nad systemowym zabezpieczeniem, aby takie aukcje były automatycznie blokowane. Z użytkownikiem, który zakupił omawianą tutaj domenę fìlmy.pl, również znaleźliśmy satysfakcjonujące rozwiązanie.
  10. @smokwawelski: zauważ proszę, że oferta tego użytkownika została złożona 2 tygodnie temu ( 2018-09-16 17:32), użytkownik ten od dłuższego już czasu jest zablokowany i nie może brać udziału w aukcjach.
  11. @dezso: jeśli konto użytkownika ma włączone polskie fakturowanie to aby bonus został dodany do salda użytkownik powinien zafakturować ten przychód (podobnie jak ma to miejsce w przypadku sprzedaży domen). Proszę o przejście na stronę https://www.aftermarket.pl/newreverses.php i kliknięcie na link "Kliknij tutaj aby wystawić fakturę".
  12. @przemek30: przelewy dla użytkowników są realizowane zawsze w ciągu 5 dni roboczych, nic się nie zmieniło w polityce firmy. I każdy użytkownik, również założyciel tematu, który zgłaszał się do supportu z takim pytaniem, otrzymał podobną odpowiedź.
  13. @przemek30: pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, domeny są przetransferowane natomiast nie otrzymaliśmy z NASK potwierdzeń, na podstawie których domeny są dodawane do panelu i oczekujemy na ponowienie tych komunikatów ze strony NASK @Warszawiak: prosiłbym o zgłoszenie do supportu z podaniem przykładowej domeny
  14. Powyższe problemy wynikały z błędów komunikacji z serwerem po stronie EURid, błędne zamówienia zostały anulowane. Z naszej strony przepraszam za tą sytuację.
  15. @morderrca: pracujemy nad tym problemem, najprawdopodobniej dzisiaj będzie uaktualniona lista domen wygasających
  16. @barat: pracujemy nad tym problemem, najprawdopodobniej dzisiaj będzie uaktualniona lista domen wygasających
  17. Czy w AfterMarket.pl wpisuje Pan API Key? Nie należy w tym polu wpisywać hasła tylko właśnie API Key, dane te można znaleźć w panelu ParkingCrew na stronie https://www.parkingcrew.com/usercp.php?mode=loggedin
  18. @zabaco: ustawienia powiadomień można zmienić na https://www.aftermarket.pl/newsletter.php#mailnotification natomiast jeśli chodziło Ci o możliwość wyboru kiedy takie powiadomienia zostaną wysłane to obecnie nie mamy takiej funkcjonalności
  19. @Shakal: wpisy dotyczące domeny głównej - to są wszystkie wpisy dotyczące samej domeny (np. nazwadomeny.pl), nie subdomen (typu www.nazwadomeny.pl, tekst.nazwadomeny.pl). Wpisy dla domeny głównej powinny mieć puste pole "Host", wpisy dla subdomen powinny mieć tylko nazwę subdomeny (to co jest przed .nazwadomeny.pl) - posługując się powyższymi przykładami: www, tekst
  20. @Shakal: we wpisach dotyczących domeny głównej pozostawiaj puste pola "Host", na liście będą potem oznaczone jako "@" W razie wątpliwości co do poprawności wpisów napisz proszę do supportu.
  21. O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.
  22. @Baba Jaga: rozumiem, natomiast czy obecnie ma Pani kłopot z kontaktem telefonicznym? sygnały o braku dostępności infolinii 2 tygodnie temu ciężko zweryfikować.
  23. @Baba Jaga: w jakich dniach/ porach to było? infolinia nie działa całodobowo. W każdym razie infolinia dla kupujących działa poprawnie, a w razie zajętości/problemu z połączeniem prosimy o korzystanie ze wsparcia poprzez e-mail, tam odpowiadamy w większym zakresie czasowym
  24. @Baba Jaga: ze sprawdzenia wynika, że infolinia działa poprawnie; jeśli klient nie mógł się dodzwonić to prawdopodobnie linia była zajęta rozmową z innym klientem
×