Jump to content

AfterMarket.pl

Użytkownik
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Days Won

    5

Posts posted by AfterMarket.pl


  1. W ubiegłym roku na prośbę jednego ze zgłaszających użytkowników wdrożyliśmy funkcję blokowania sprzedających, która jednocześnie blokuje wysyłanie zaproszeń na aukcje. W wiadomości z zaproszeniem wystarczy kliknąć na link "Zrezygnuj z licytacji w aukcji" i przy opcji "Blokowanie użytkownika" wybrać "Dodaj użytkownika do zablokowanych sprzedających".

    Podobna funkcjonalność została dodana do profilu sprzedającego -po wejściu na profil sprzedającego należy wybrać "Zablokuj sprzedającego".


  2. @sebastian0000: odpowiedzieliśmy na Pana wiadomość w tickecie, proszę zapoznać się z jej treścią.

    Sposób postępowania po nieopłaceniu domeny/domen jest opisany w regulaminie - konto użytkownika jest blokowane a użytkownik może je odblokować poprzez opłacenie opłaty zgodnie z cennikiem. W przypadku zmniejszenia ratingu poniżej 0 taki użytkownik nie może też składać nowych ofert w aukcjach.

    Ze względu na nadużycia m.in. tego użytkownika wprowadziliśmy i wprowadzimy rozwiązania, które powinny ukrócić takie postępowanie.


  3.  

    14 minut temu, kK napisał:

    Jeśli tylko w czasie trwania aukcji licytującemu wyskoczy ujemny ranking, jego oferty powinny być anulowane. 

     

     

    Pamiętajmy, że zarówno użytkowników, jak i serwis wiąże regulamin. A zgodnie z regulaminem oferty składane na aukcjach są wiążące i nie można ich anulować.

     

    Pamiętajmy też, że może się zdarzyć, że ktoś rzeczywiście nie opłaci domeny czy nawet wielu domen (i takie sytuacje wystąpiły również wśród uczestników tego forum), jednak mogą to być sytuacje losowe, na które użytkownik nie ma wpływu i zazwyczaj staramy się wtedy znaleźć właściwe rozwiązanie i umożliwić opłacenie zamówień, jeśli są dostępne.

     

    Natomiast wprowadziliśmy mechanizm, który niejako rekompensowałby kupującym wyższą kwotę na aukcji, jeśli zostanie stwierdzone naruszenie regulaminu giełdy - licytowanie domeny nie w celu jej nabycia a sztucznego zawyżenia ceny. Taki oferent otrzyma opłatę karną a po jej wyegzekwowaniu kupujący, który nabył domenę otrzyma stosowną kwotę - różnicę między kwotą nabycia a kwotą jaką by zapłacił, gdyby w aukcji nie licytował zablokowany oferent.


  4. @Karpool: Z Twoich postów wynika, że masz wątpliwości co do przebiegu aukcji, postaram się zatem wyjaśnić:

     

    Oferent, którego oferta jest widoczna na aukcji na kwotę 464 PLN zalicytował 24.12 godz. 14.18 tą kwotę (lub wyższą) jako swoją maksymalną ofertę.

     

    W momencie, w którym złożył tą ofertę, na aukcji była widoczna jego oferta na kwotę 70 PLN jako kwota minimalnego podbicia, nie była widoczna kwota 464 PLN, ponieważ nie ujawniamy maksymalnych ofert użytkowników dopóki ktoś inny nie będzie próbował złożyć oferty, która przewyższa kwotę maksymalną wygrywającego aukcję.

     

    Inny user składał oferty na 333 PLN i 444 PLN dzień później (25.12) ale nie przebił maksymalnej oferty użytkownika, który wygrywa aukcję. Podwyższając kwotę na aukcji stała się widoczna aktualna oferta wygrywającego aukcję - 464 PLN, czyli kwota wyższa o 20 PLN od najwyższej drugiej oferty. Opis minimalnych kwot, które należy składać aby przebić aktualną ofertę na aukcji jest dostępny na https://www.aftermarket.pl/pomoc/pl/kupno/aukcje/jaka_oferte_musze_zlozyc_aby_przebic_poprzednia.htm 

     

    W kolejnym dniu rating tego drugiego użytkownika z aukcji stał się ujemny, ponieważ nie opłacił wielu domen i w tym samym momencie konto tego użytkownika zostało zablokowane, ponieważ nie dopuszczamy, aby użytkownicy z ujemnym ratingiem mogli licytować w aukcjach.

     

    Nam również zależy, aby użytkownicy, którzy nie opłacają zamówień nie mogli kontynuować tego procederu, do tego celu służy wiele wprowadzonych w nowym serwisie mechanizmów i pracujemy nad kolejnymi. Nie jest to widoczne dla zwykłych użytkowników, ale takie osoby będą miały blokowane konta nawet jeśli założą nowe.

     

     


  5. W temacie aukcji domen z literką "ì":

    Traktujemy poważnie wszelkie sygnały o zdarzeniach, które mogą wprowadzać w błąd naszych użytkowników. Tuż po otrzymaniu pierwszej takiej wiadomości podjęliśmy decyzję o anulowaniu wszystkich trwających aukcji z tą literką oraz podjęliśmy prace nad systemowym zabezpieczeniem, aby takie aukcje były automatycznie blokowane.

    Z użytkownikiem, który zakupił omawianą tutaj domenę fìlmy.pl, również znaleźliśmy satysfakcjonujące rozwiązanie.

     

    • Like 8
    • Thanks 1

  6. @przemek30: pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, domeny są przetransferowane natomiast nie otrzymaliśmy z NASK potwierdzeń, na podstawie których domeny są dodawane do panelu i oczekujemy na ponowienie tych komunikatów ze strony NASK

     

    @Warszawiak: prosiłbym o zgłoszenie do supportu z podaniem przykładowej domeny


  7. @Shakal: wpisy dotyczące domeny głównej - to są wszystkie wpisy dotyczące samej domeny (np. nazwadomeny.pl), nie subdomen (typu www.nazwadomeny.pl, tekst.nazwadomeny.pl).

    Wpisy dla domeny głównej powinny mieć puste pole "Host", wpisy dla subdomen powinny mieć tylko nazwę subdomeny (to co jest przed .nazwadomeny.pl) - posługując się powyższymi przykładami: www, tekst


  8. O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.

×