Skocz do zawartości

home.pl

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutral

O home.pl

  • Tytuł
    Nowy
  1. Kontakt z właścicielem domeny

    @Rerek Należy tutaj rozróżnić dwie kwestie: 1. Abonent domeny może nie życzyć sobie, aby propozycje na temat zakupu domeny były wysyłane na jego adres email. W takich sytuacjach nasi konsultanci mogą odmówić wysłania takiego zapytania bez dodatkowych tłumaczeń. Prawdopodobnie trafiłeś na taki przypadek. 2. Możemy obsługiwać wyłącznie zgłoszenia związane z usługami utrzymywanymi u nas, na naszej platformie. Jeżeli kontaktujesz się w sprawie domeny - musisz skierować się do operatora tej domeny gdyż dysponuje on danymi osobowymi i kontaktowymi abonenta. To on przetwarza jego dane. Jest to bardzo wrażliwy temat, tym bardziej gdy domena należy do osoby fizycznej. Nie możemy w żaden sposób powiązać tego w taki sposób, w jaki Ty to przedstawiłeś (serwer u nas, domena gdzie indziej). Swoją drogą mógłby powstać po naszej stronie niezły ambaras gdyby się okazało, że domena należy do osoby A, a serwer do osoby B.
  2. Kontakt z właścicielem domeny

    Cześć, nie robimy z tym żadnego problemu. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem obsługi. Pamiętaj jednak, że taka wiadomość jest wysyłana jednorazowo do właściciela domeny i może on zareagować na propozycję w różny sposób m.in. w ogóle nie odpowiedzieć lub zaznaczyć, aby w przyszłości nie przesyłać do niego podobnych ofert. Dlatego też warto zadbać aby wiadomość do abonenta była jak najbardziej treściwa, konkretna i przyjemna
  3. Nic się nie stało, staraliśmy się wyjaśnić dokładny przebieg sprawy bo jest ona dość specyficzna. Pozdrawiamy!
  4. Betman, zgodnie z wiadomością prywatną temat został przekazany do konsultacji. Jak tylko ustalę tę kwestię - skontaktuje się z Tobą.
  5. Nieautoryzowane przejęcie domeny PILNE

    retro, chyba nie liczysz na to, że dokładnie rozpiszę punkt po punkcie przebieg sprawy, która dotyczy usługi naszego abonenta? Tym bardziej, że sam zainteresowany nie byłby zadowolony z takiego rozwiązania (a jeżeli wyrazi zgodę - z chęcią opiszę genezę powstania tematu:)). Odnoszę się wyłącznie do treści zawartych w wątku, jak również proszę o zrozumienie zdenerwowania klienta.
  6. Nieautoryzowane przejęcie domeny PILNE

    Żadni hakerzy Tak, jak wspomniałem wyżej - to nie jest sprawa związana z bezpieczeństwem danych w home.pl. Problem leżał na innej płaszczyźnie, w ogóle nie związanej z naszą obsługą.
  7. Nieautoryzowane przejęcie domeny PILNE

    Czas ostudzić emocje - trzymamy rękę na pulsie i wyjaśniamy kwestię przejęcia domeny. Na chwilę obecną mogę zagwarantować, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby przywrócić użytkownikowi dostęp do poczty. Sytuacja z waszej perspektywy może wyglądać zabawnie, ale zabawna nie była bo wiązała się z czasową utratą kontroli nad stroną. Z uwagi na postępujące "śledztwo" nie mogę przekazać bardziej szczegółowych informacji, aczkolwiek sprawa jest na dobrej drodze do rozwiązania. Uprzedzając jednak pytania - temat nie jest związany z jakimkolwiek bezpieczeństwem danych home.pl i działaniem na szkodę klienta. Co więcej - nasze procedury (może i nie do końca lubiane w branży) umożliwiły częściowe cofnięcie zmian. Przekazaliśmy już klientowi odpowiednie informacje. Pozdrawiam, Adam z home.pl
  8. Przepraszam za opóźnienie w realizacji. Temat jest już weryfikowany.
  9. Cześć, czy możesz w wiadomości prywatnej podać nazwę domeny lub numer zgłoszenia? Postaram się to wyjaśnić, aczkolwiek w większości takich przypadków chodzi raczej o techniczne możliwości odnowienia samego adresu, a nie opóźnienia wynikające z naszych działań
  10. Ciekawe artykuły o domenach

    Nie wiem kim jest Mati210, ale nie jest to na pewno ktoś, kto robi dla nas marketing szeptany. Druga sprawa, że ten marketingowy chwyt przestał być modny jakieś 5 lat temu - w dobie Google, forów dyskusyjnych i Facebooka marketing szeptany jawi sie jako narzędzie, które działa na niekorzyść firmy. Nie stosujemy go ze względu na...no po prostu świadomość klientów
  11. Drodzy użytkownicy forum di.pl! Gdy już wybierzemy tę odpowiednią domenę, należy zadbać o to, aby dobrze ją wykorzystać. Z pewnością widzieliście wiele strony www, które nie są przyjazne dla użytkowników. Źle przygotowana zawartość może odciągnąć od Internetu tych, którzy dopiero uczą się korzystać z niego. Jak ich przekonać? Potrzebujemy dobrych pomysłów i ciekawych rozwiązań. Z tego względu postanowiliśmy zorganizować hackaton, podczas którego drużyny będą mogły znaleźć te rozwiązania. 50 uczestników, 24 godziny do dyspozycji i…moc atrakcji do pobudzenia szarych komórek – piłkarzyki, konsole, sleep room oraz catering (do podładowania energii). A to wszystko w siedzibie home.pl w dniach 20-21 listopada. Startujemy w piątek o godzinie 18:00. Serdecznie zapraszamy Was do Szczecina na IV piętro biurowca Lastadia Office przy ulicy Zbożowej 4. Macie już plany na ten listopadowy weekend? Trudno ;( Ale nie zapominajcie o nas i śledźcie Ultra Innovation 2015 na naszych kanałach: 1. Oficjalna strona Ultra Innovation do zgłoszeń uczestników – http://ultrainnovation.pl 2. Wydarzenie na Facebooku - https://www.facebook.com/events/427797244082581/ 3. Twitter home.pl - https://twitter.com/home_pl (szukajcie nas pod #ui2015) Z geekowym pozdrowieniem! Zespół home.pl
  12. Agnat.pl, Nazwa.pl, Home.pl ksero dowodu.

    lufthansa Problem jest marginalny, natomiast w przeszłości zdarzało się, że ktoś próbował przejąc domenę właśnie w taki sposób. Dotyczy to zwłaszcza tzw. "skłóconych wspólników" obsługujących jeden adres email.
  13. Agnat.pl, Nazwa.pl, Home.pl ksero dowodu.

    Kasyn, procedura wydania kodu AI w home.pl wymaga przesłania dokumentu autoryzującego abonenta. Nie musi to być skan dowodu a np. skan paszportu/prawa jazdy lub dokument notarialny potwierdzający twoją tożsamość. Jeżeli wysyłasz skan poprzez nasz formularz - http://home.pl/kontakt - dane są przesyłane bezpiecznym i szyfrowanym kanałem. Dla dodatkowego bezpieczeństwa możesz zamazać niektóre dane tj. imiona rodziców, miejsce urodzenia, zdjęcie etc. Pozostawić należy jedynie imię oraz nazwisko wraz z numerem PESEL. Proceudra ta jest jak najbardziej zgodna z regulaminem NASK oraz prawnie zatwierdzona. Ma ona za zadanie jedynie zabezpieczyć usługi klientów, tak aby ich usługi nie były przejmowane przez osoby podszywające się pod klientów. Dodam, że kody wydawane są w ciągu maksymalnie 24 godzin.
  14. W home.pl wyglada to nastepujaco. Jeśli chodzi o zakupy domen .pl na firmę, to promocja wskakuje automatycznie. Z poziomu strony nie ma możliwości jej anulowania. Zakupu bez promocji można dokonać poprzez Biuro Obsługi Klienta (telefoniczne lub mailowo np. w przypadku zakupu większej ilości domen).
  15. Farsa

    AdamTko, wyślij proszę w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia, sprawdzimy co się stało z odpowiedzią dla Ciebie.
×