Jump to content

Pan_Grzegorz

Użytkownik
  • Content Count

    4087
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

Pan_Grzegorz last won the day on August 11

Pan_Grzegorz had the most liked content!

Community Reputation

731 Excellent

1 Follower

About Pan_Grzegorz

Kontakt

  • Strona WWW
    http://

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Recent Profile Visitors

49910 profile views
  1. Przecież to nie są produkty konkurencyjne - hashtagi i domeny. Generalnie media społecznościowe, może częściowo poza FB zagospodarowują content, który wcześniej praktycznie nie istniał. Streemy z gier, wygibasy z tiktoka, sesje zdjęciowe jakichś instagirls - kto umieszczał takie coś pod domenami? Po prostu szersze możliwości publikowania treści przez każdego, ale z reguły nie jest to materiał wymagający własnej strony. Odnośnie hashtagów to ta opcja się nie bardzo sprawdziła, a szkoda. Hashtagi są już wygaszane, np. na Instagramie, algorytm promuje już zupełnie inne działania.
  2. Co masz na myśli? Przy odrzucaniu oferty, masz możliwość, czy kupujący będzie mógł składac dalsze propozycje, czy nie.
  3. Jaki hosting pod WP polecacie na dzień dzisiejszy? Zależy mi na solidnym, szybkim hostingu, profesjonalnym bok, nie koniecznie z najniższą ceną. Słyszałem dużo dobrego o linuxpl.com, ale są to opinie z przed lat, a po przejęciu przez H88 podobno sporo się pogorszyło, hekko ta sama grupa. Zenbox - spotkałem się z pozytywnymi opiniami, ale brak kontaktu przez telefon. Zależy mi głównie na opiniach o kei, sprawia pozytywne wrażenie, ale mają tylko jedną(?) serwerownię - czy jest to ryzykowne? Nie interesuje mnie oferta małych firemek, poniżej 1,2% udziału w rynku. Za wszelkie uwagi będę wdzięczny.
  4. Niska cena nie wynika ze zmiany layoutu tylko z powodu odpływu najlepszych klientów i jeszcze innych procesów, zmiana layoutu(przeładowanie zbędnej treści i staroświecki design) może raczej odstraszać klientów(końcowych), którzy trafiają na stronę oferty sprzedaży. Poza tym ja np. nie twierdzę, że cena była niska, tylko że wcześniej byłaby wyższa, domena bądź co bądź jest dość szczegółowa i mocno ogranicza pewną tematykę, mimo że naprawdę dobrze wygląda i brzmi.
  5. Co tu dużo mówić, wystawienie tej domeny bcm nie było najmądrzejsze. Podejrzewam, że przed wprowadzeniem zmian w AM w User Premium 15 tys. netto było do osiągnięcia i co najmniej 12 tys. na normalnej aukcji. Po zmianach niemal wszyscy moi najlepsi klienci pożegnali się z serwisem, więc nie ma kto licytować. Jak dla mnie nauka jest taka, że koniec z aukcjami bcm.
  6. Nie mówi się 14 "luty", tylko "lutego". Poza tym brniesz w złym kierunku, odpuść sobie takie niszowe domeny.
  7. Ładna domena jak na nowo zarejestrowaną, kilka tysięcy realne do zarobienia.
  8. zielono.pl Ciekawa, uniwersalna nazwa z potencjałem, ciesząca się dużą ilością zapytań od klientów. Sprzedam w cenie 17 tys. zł. netto. Oferta obowiązuje przez 2 tygodnie.
  9. kogo widzisz jako klienta końcowego?
  10. przeprowadzka.pl Świetna domena nie tylko dla firmy przeprowadzkowej, ale również do stworzenia portalu z aplikacją dla usług transportowych/przeprowadzkowych. https://www.aftermarket.pl/aukcja/2461654/?_track=d4b76f5562afee66a84ef6545a1bfd7a Aukcja bcm, od 10 zł.
  11. Jakiego zakończenia oczekujesz, że wszyscy odtańczą razem poloneza?
  12. Największy problem, ze sprzedażą domen jaki mają niektórzy wynika z ich indywidualnego braku wyczucia biznesowego, tego że nie potrafią realnie ocenić która domena nadaje się do komercyjnego wykorzystania, która nazwa jest dobra i do czego, który generyk wartościowy i ma szanse na zagospodarowania, a który nie. Kiedyś rzeczywiście więcej domen miało szanse na sprzedaż, ale odbywało się to na zasadzie przerzucania gorącego kartofla. Jeżeli coś było generykiem, to już nadawało się do sprzedania, co z tego że kupno takich "generyków" nie generowało żadnej wartości dla klienta końcowego i generować nie mogło, wówczas ani w przyszłości. Jeżeli ktoś wierzył, że np. jest jakikolwiek sens istnienia lokalnych serwisów randkowych i nie zostaną one w końcu wyparte przez globalne to tylko pogratulować. Domeny, których wykorzystanie ma sens cały czas cieszą się sporym zainteresowaniem i wcale nie są to te uważane za najcenniejsze w światku domenowym. Media społecznościowe nie są zagrożeniem dla domen, a raczej dla pozycjonowania. Media społecznościowe współgrają ze stronami, które odpowiadają na realne potrzeby internautów i zapewniają tańsze i szersze dotarcie do użytkowników, natomiast czyszczą internet z czegoś, co nie miało racji bytu na dłuższą metę tak jak sieci handlowe wyczyściły rynek z małych, zatęchłych sklepików z obrażoną na cały świat obsługą.
×