-
Content Count
497 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralAbout Grzesiek B.
-
Rank
Dyskutant
- Birthday 10/05/1978
Kontakt
-
Strona WWW
http://ParkDomen.pl
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Recent Profile Visitors
4,045 profile views
-
"Rynek" - to brzmi dumnie
-
Odwołuję. Wszystko wyjaśnione. Nie był to problem po stronie AM. Sorry za zamieszanie i syf na forum. Grzesiek
-
Znowu jakieś jaja. Nie wiedzieć dlaczego AM zainicjowało transfer domen bez mojego udziału. Dobrze, że wcześniej zmieniłem adres e-mail dzięki czemu obyło się bez transferu z pominięciem mojej zgody... Szkoda, że support milczy, bo jak dla mnie, to budzi większe obawy niż chwilowe (mam nadzieję) trudności z płynnością AM....
-
Czyli celowo zmienialiście adresy e-mail na kontach klientów na Wasze.... Później tranferowaliście domeny pomiędzy różnymi Registrarami bez wiedzy i zgody... Odważnie, delikatnie mówiąc. Nawet bardzo.
-
A możemy prosić o informację na jakiej podstawie były zmienane adresy e-mail na naszych kontach bez naszej wiedzy i zgody? G.
-
Sprawa dużego kalibru, moim zdaniem większego niż problemy z wypłatą pieniędzy. Też mnie dotknął ten problem i nie ukrywam, że doznałem lekkiego szoku, że de facto można przenieść domenę do innego rejestratora bez mojej wiedzy i zgody. Co ciekawe w kwietniu po otrzymaniu powiadomienia z automat@dns.pl o dokonaniu zmiany na moim kontakci wysłałem zapytanie do supportu Dropped i tak naprawdę zostałem olany. Dzisiaj są tego efekty. Nie rozumiem jedego, dlaczego Dropped mając wiedzę, że dokonał takiej zmiany nie próbuje tego naprawić? Jeżeli nastąpiło to w wyniku błędu systemu można było poinformować klientów, skorygować i po sprawie... G.
-
Dziękuję Przemek za pomoc. Może warto, żeby Wasz support przy pytaniach dot. tego zagadnienia udzielał tak wyczerpujących informacji PS. Przepraszam, za dubel pytania. PS2. Jak sprawnie (bez klikania) przeprowadzić do Was transfer większej liczby domen? G.
-
Dobry wieczór, czy miał ktoś z Was sytuację następującą: Zleciłem testowy transfer kilku (na razie 3) domen z AM do Premium. Wybrałem opcję transferu hurtowego. Działanie standardowe, wygenerwowałem kody AI i zainicjowałem transfer. W tym momencie powinienem otrzymać maila z "confirmation link". Maila nie otrzymałem (więc nic nie klikałem ) a mimo to, zmiana (resjestratora AM-> Premium) w bazie WHOIS nastąpiła. Co ciekawe, mimo że dane abonenta WHOIS są ok, nie mam domen w panelu... Zgłosiłem to na kontakt Premium, ale wyjaśnianie idzie opornie stąd pytanie, czy mieliście takie cuda? G.
-
Spróbuj także na tym forum http://euro-forum.pl/ G.
-
Zuch chłopak! G.
-
A co w tym nowego/dziwnego/zaskakującego? Tak działa każdy łapacz (dropped.pl czy premium.pl). Jeśli się mylę, proszę o zlinczowanie G.
-
Ty wypowiadałeś się w kwestiach prawnych więc liczę, że dasz rozwiązanie. Ja w takiej sytuacji poszedłbym do prawnika z prośbą o poradę Ale to może zbyt proste
-
Ores, jak się wypowiadasz w kwestiach prawnych to podawj od razu jakieś źródło czy odniesienie, bo nie wiem na jakiej podstawie tak piszesz. Tak będzie czytelniej i bardziej wiarygodnie. Z mojej strony chcę tylko napisać, że zaległa wpłata wpłynęła na moje konto zgodnie z ustaleniami (piszę, ponieważ gdzieś na forum podniosłem głos w tej sprawie). G.
-
http://www.aftermarket.pl/bid.php?id=1133366 Koniec jutro (02.04.2012) o 21:00 G.