Jump to content

Grzesiek B.

Użytkownik
  • Content Count

    497
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzesiek B.

  • Rank
    Dyskutant
  • Birthday 10/05/1978

Kontakt

  • Strona WWW
    http://ParkDomen.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa

Recent Profile Visitors

4,045 profile views
  1. Grzesiek B.

    Farsa

    Odwołuję. Wszystko wyjaśnione. Nie był to problem po stronie AM. Sorry za zamieszanie i syf na forum. Grzesiek
  2. Grzesiek B.

    Farsa

    Znowu jakieś jaja. Nie wiedzieć dlaczego AM zainicjowało transfer domen bez mojego udziału. Dobrze, że wcześniej zmieniłem adres e-mail dzięki czemu obyło się bez transferu z pominięciem mojej zgody... Szkoda, że support milczy, bo jak dla mnie, to budzi większe obawy niż chwilowe (mam nadzieję) trudności z płynnością AM....
  3. Grzesiek B.

    Farsa

    Czyli celowo zmienialiście adresy e-mail na kontach klientów na Wasze.... Później tranferowaliście domeny pomiędzy różnymi Registrarami bez wiedzy i zgody... Odważnie, delikatnie mówiąc. Nawet bardzo.
  4. Grzesiek B.

    Farsa

    A możemy prosić o informację na jakiej podstawie były zmienane adresy e-mail na naszych kontach bez naszej wiedzy i zgody? G.
  5. Grzesiek B.

    Farsa

    Sprawa dużego kalibru, moim zdaniem większego niż problemy z wypłatą pieniędzy. Też mnie dotknął ten problem i nie ukrywam, że doznałem lekkiego szoku, że de facto można przenieść domenę do innego rejestratora bez mojej wiedzy i zgody. Co ciekawe w kwietniu po otrzymaniu powiadomienia z automat@dns.pl o dokonaniu zmiany na moim kontakci wysłałem zapytanie do supportu Dropped i tak naprawdę zostałem olany. Dzisiaj są tego efekty. Nie rozumiem jedego, dlaczego Dropped mając wiedzę, że dokonał takiej zmiany nie próbuje tego naprawić? Jeżeli nastąpiło to w wyniku błędu systemu można było poinformować klientów, skorygować i po sprawie... G.
  6. Dziękuję Przemek za pomoc. Może warto, żeby Wasz support przy pytaniach dot. tego zagadnienia udzielał tak wyczerpujących informacji PS. Przepraszam, za dubel pytania. PS2. Jak sprawnie (bez klikania) przeprowadzić do Was transfer większej liczby domen? G.
  7. Dobry wieczór, czy miał ktoś z Was sytuację następującą: Zleciłem testowy transfer kilku (na razie 3) domen z AM do Premium. Wybrałem opcję transferu hurtowego. Działanie standardowe, wygenerwowałem kody AI i zainicjowałem transfer. W tym momencie powinienem otrzymać maila z "confirmation link". Maila nie otrzymałem (więc nic nie klikałem ) a mimo to, zmiana (resjestratora AM-> Premium) w bazie WHOIS nastąpiła. Co ciekawe, mimo że dane abonenta WHOIS są ok, nie mam domen w panelu... Zgłosiłem to na kontakt Premium, ale wyjaśnianie idzie opornie stąd pytanie, czy mieliście takie cuda? G.
  8. Spróbuj także na tym forum http://euro-forum.pl/ G.
  9. A co w tym nowego/dziwnego/zaskakującego? Tak działa każdy łapacz (dropped.pl czy premium.pl). Jeśli się mylę, proszę o zlinczowanie G.
  10. Ty wypowiadałeś się w kwestiach prawnych więc liczę, że dasz rozwiązanie. Ja w takiej sytuacji poszedłbym do prawnika z prośbą o poradę Ale to może zbyt proste
  11. Ores, jak się wypowiadasz w kwestiach prawnych to podawj od razu jakieś źródło czy odniesienie, bo nie wiem na jakiej podstawie tak piszesz. Tak będzie czytelniej i bardziej wiarygodnie. Z mojej strony chcę tylko napisać, że zaległa wpłata wpłynęła na moje konto zgodnie z ustaleniami (piszę, ponieważ gdzieś na forum podniosłem głos w tej sprawie). G.
  12. Serio, tak oficjalnie informują? Szczerze powiem, że nie śledziłem tego wątku dopóki i mnie to nie spotkało... Dzisiaj mija 12 dzień roboczy od zlecenia, na ticket nie ma odpowiedzi. Dodatkowo dziś posłałem kolejne zlecenie przelewu... Czekam, tyle pozostało.
  13. http://www.aftermarket.pl/bid.php?id=1133366 Koniec jutro (02.04.2012) o 21:00 G.
×