Skocz do zawartości

smogwawelski

Użytkownik
  • Zawartość

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana smogwawelski w Rankingu w dniu 7 Wrzesień

smogwawelski posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

29 Excellent

O smogwawelski

  • Tytuł
    Stażysta

Ostatnie wizyty

1 180 wyświetleń profilu
  1. proseccovan.pl prosecco-van.pl

    Wziąłbym jednorazowy koszt wynajęcia proseccovana na wesele i byłbym zadowolony
  2. Oferta kupna domeny

    Fake. Dostalem niedawno takiego samego maila. Problem w tym, ze pisali do mnie w sprawie domeny ktorej nigdy nie posiadalem. Odpisalem, ze nie nalezy do mnie. Druga odpowiedz od nich czy mam moze nazwe xxxxx.net lub xxxxx.co , obie byly wolne do rejestracji..
  3. Liofilizaty.pl

    Liofilizaty.pl Cześć, Domena złapana dzisiaj. Fachowa nazwa dla żywności liofilizowanej. Występuję w allegro i wielu sklepach turystycznych jako kategoria. Co o niej myślicie? Dzięki za opinie! Smog
  4. GadyGady.pl

    GadyGady.pl Czesc, Pierwszy raz zlapalem domene nie dla nazwy lecz dla jej historii, sporej ilosci backlinkow i prawdopodobnie duzego ruchu. Czy siedzi ktos w temacie pozycjonowania na tyle, ze jest w stanie ocenic jej wartosc na tym tle? Puszczona po sklepie mocno znanym w kregach hodowcow gadow,plazow i innych dziwactw. Nadaje sie pod jakies zaplecze dla innych z zoologicznej branzy? Bede wdzieczny za pomoc. Smog
  5. MasazeZdrowotne.pl Welury.pl Halogenowe.pl Panoramiczne.pl

    Probowales aktywnej sprzedazy? Co z welury np dla producentow obuwia, ewentualnie firm tapicerskich lub handlujacych tkaninami? Dzieki za odpowiedz!
  6. MasazeZdrowotne.pl Welury.pl Halogenowe.pl Panoramiczne.pl Czesc, Co myslicie o tych nazwach? Ile mozna z nich wycisnac? Przedzialy cenowe mile widziane Dzieki!
  7. ZywnoscBezglutenowa.pl

    Pomoże ktoś jeszcze?
  8. ZywnoscBezglutenowa.pl

    Raczej odpuszczam. Ale dzięki za info
  9. Cześć wszystkim

    Witaj!
  10. ZywnoscBezglutenowa.pl

    ZywnoscBezglutenowa.pl Czesc, Przechwyciłem dzisiaj ZywnoscBezglutenowa*pl. Osobiscie zjadam gluten ze smakiem ale podobno sa tacy ktorym szkodzi na brzuszek.. Domena dla sklepu ewentualnie producenta takich niedobrych rzeczy. Co myslicie? Dzieki
  11. WiFi.com.pl

    Wysyłałem maile
  12. WiFi.com.pl

    Moja sprzedaż domeny przechwyconej w lipcu br. Zaatakowałem kilka firm z branży i zgłosiła się jedna przystając na cenę sugerowaną w waszych wycenach. Wydaje mi się, że można było z nią jeszcze poczekać i wyciągnąć troszkę więcej ale jak to mówią darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. Firma która niedawno wylicytowała w AM wifi*pl niby zainteresowana ale oferowali dużo mniej Cena dla KK - 1500 PLN netto przez AfterMarket Smog
  13. Faktura - AfterMarket

    Czesc, W sierpniu klient zakupil ode mnie domene ale nie otrzymal do tej pory faktury za zakupy od AfterMarket. Ile maja czasu na wystawienie? Dzieki za pomoc. Smog
  14. Nowy wygląd forum

    Czy u Was tez na mobilnych rozjechaly sie informacje o czasie dodania posta?
  15. Cześć! :)

    Witaj!
×