Jump to content

piad2

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About piad2

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

555 profile views
  1. Rejestracja opcji przez właściciela domeny nie jest zgodna z regulaminem NASK. Nie wiem czy ktoś z Was zgłaszał taki przypadek? Jestem ciekaw, bo w sumie znam jeden taki przypadek, gdy właściciel domeny przedłużył sobie domenę za pomocą opcji.
  2. Dzięki za wyjaśnienie, dam znać jeżeli coś się zmieni ze statusem domeny w przyszłości, bo za dużo informacji w sieci o tym nie ma.
  3. Ktoś coś wie więcej na ten temat? Myślałem, że wpadnie mi opcja. Domena na OVH i znamy komunikat "Trwa postępowanie wyjaśniające [REGISTERED, ze statusem clientHold/serverHold]". Koniec okresu rozliczeniowego wskazuje na 2023 rok. Rozumiem, że nie ma na co liczyć, że domena zostanie zwolniona przed 2023?
  4. Okazało się, że w regulaminie mają napisane, że mogą usunąć domenę po 3 dniach po nie opłacaniu. Nie mam pojęcia więc po co jest 30 dniowy okres kwarantanny, jeżeli mogą usunąć domenę po 3 dniach. Myślałem, że NASK narzuca na partnerów biznesowych taki okres kwarantanny, cóż człowiek dotkliwie uczy się na błędach.
  5. Domenę chciałem opłacić jeszcze przed wygaśnięciem. Chciałem to zrobić o godzinie 7:00 domena została uwolniona około godziny 16:00. Wcześniej z nerwów nie napisałem , o której godzinie domena trafiła do puli możliwych do rejestracji. Dlatego ponawiam pytanie.
  6. Witam, Dzisiaj wygasła mi domena, po 30 dniowy okresie ochronnym. Z rana chciałem ją opłacić, lecz nie udało mi się, ponieważ otrzymałem komunikat, że domena wygasła ponad 30 dni temu. Dodatkowo, gdy chciałem w okolicach południa zalogować się do panelu ovh pojawił się jakiś błąd zrobiłem screena, który całkowicie uniemożliwił dostęp do panelu ovh. Czy to normalne, że nie mogłem opłacić domeny w dniu dzisiejszym, chociaż dzisiaj minął całkowity termin wygaśnięcia?
×