Jump to content

szogun

Użytkownik
  • Content Count

    1653
  • Joined

  • Days Won

    40

szogun last won the day on May 5

szogun had the most liked content!

Community Reputation

588 Excellent

About szogun

  • Rank
    Uzależniony

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Recent Profile Visitors

18559 profile views
  1. NASK lubi to. Wykreowane własne adresy, oby się jeszcze przedłużały... Więcej czytaj, mniej rejestruj. Powodzenia!
  2. Klasyka, wielu widzi okazje, a nikt nie kupuje. To kto ma kupować, jak wynika z tego, że nawet inwestorzy nie wierzą w domeny? Nie mówię, że domena poszła za wysoko, imo jest to dobra cena, ale takie gadanie przy każdej dosyć normalnej sprzedaży jest dosyć dziwne.
  3. Admin tej strony też popełnił samobójstwo? Warning: require_once(/home/debbata/domains/debata.olsztyn.pl/public_html/includes/defines.php): failed to open stream: Permission denied in /home/debbata/domains/debata.olsztyn.pl/public_html/index.php on line 37 Fatal error: require_once(): Failed opening required '/home/debbata/domains/debata.olsztyn.pl/public_html/includes/defines.php' (include_path='.:/usr/local/php/p56/lib/php') in /home/debbata/domains/debata.olsztyn.pl/public_html/index.php on line 37
  4. Nigdzie nie napisałem, że mubi.pl > ubezpieczenia.pl, ale pod kątem budowania wizerunku oraz marki, szczególnie w tej branży, własna nazwa marki jest konieczna. Zresztą wystarczy sobie zobaczyć, kto znajduje się na pierwszych listach wyszukiwań. Nie da się w tak konkurencyjnej branży budować marki pod taką frazą. Ludzie nawet nie mogliby się doszukać do opinii na temat firmy w Internecie, wpisując w Google "ubezpieczenia opinie", mając na myśli "ubezpieczenia.pl". Zresztą na start mnóstwo trafficu generowanego w reklamach rozchodziłoby się po SERP'ach bo ludzie szukaliby "ubezpieczenia" i by sobie trafiali na rankomaty, axa, link4 itd... Skrajnie niemądre zachowanie to by było. Niemniej jednak posiadanie tej klasy domeny w portfolio firmy ubezpieczeniowej z pewnością byłoby korzystne.
  5. Załóżmy, że wykorzystaliby domenę ubezpieczenia.pl - raczej byłby to strzał w kolano w tej branży. Ciężko byłoby tę firmę odnaleźć po marce w Google z uwagi na bardzo dużą konkurencyjność frazy. Dwa, w branży ubezpieczeniowej często drogą pantoflową rozchodzą się polecenia, o wiele łatwiej idzie zapamiętać i zrozumieć, aby użyć kalkulatora na takim rankomat, niżeli na ubezpieczenia. Zresztą wystarczy sprawdzić jak radzi sobie strona pod w/w domena i jak wygląda jej widoczność w necie. W tej sytuacji, raczej warto postawić na swój brand. Co nie oznacza, że nie warto posiadać takiej domeny w portfolio firmy - clue takie, że dobra domena może wspomóc dobrze prosperujący biznes, a nie na odwrót. Dobre domeny zawsze się obronią bo będą po nie sięgać duże i świadome firmy.
  6. szogun

    Tanix.pl

    Bazyli ma rację - 0 zł albo w cenie sandałów ze wspomnianego lumpeksu, ciężko dokładnie oszacować Jakiś dziwny twór o którym ja nigdy nie słyszałem, Google też nie oprócz kilku firm, które właśnie mają taką zarejestrowaną nazwę.
  7. Najlepiej jakaś domena brandable, może też być to oczywiście generyk, np. lokator.pl (od keyword) byłaby świetna. Choć to bardziej raczej pod wynajmy. Zobacz jak wyglądają SERP'y dla tej tematyki: obido, morizon, otodom...
  8. Nie. Sama domena wybierzmieszkanie.pl byłaby słaba, a co dopiero wybierzdewelopera.pl. Jeśli musisz bronić swojej domeny to wiedz, że coś jest nie tak...
  9. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_OpsLo7h7AAJ:https://www.bitmarket.pl/docs.php%3Ffile%3Dprivacy.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl Schemat ten sam. Michał zrobił markę, a ktoś wałka. Powiązanie BM z AM wizerunkowo już zostanie na zawsze.
  10. Dokładnie, to zresztą zmieniło się w samej mentalności użytkowników. Kiedyś myślano, że domena w jakikolwiek sposób wpływa na sukces przedsięwzięcia internetowego, teraz większość zdaje sobie sprawę (i słusznie), że praktycznie nie ma wpływu. Firmy z dużymi budżetami dalej będą kupowały domeny, ale mniejsze przedsiębiorstwa, czy też po prostu mikro firmy będą wolały ulokować kapitał w działania mierzalne i dające rzeczywiste wyniki (np. SEO, kampanie płatne, produkt etc...)
  11. Tak. Zapewne interesuje Cię przekierowanie 301, profil linkowy domeny możesz sprawdzić w Ahrefs, nie sugeruj się tymi wskaźnikami w serwisach do rejestracji domen bo są nierzetelne, a nawet źle pobierane czasem przez API. Szukaj najlepiej domen tematycznych, powiązanych z serwisem na który chcesz ustawić przekierowanie. Na początek nie przesadzaj, stałe monitoruj - takie przekierowanie też w razie czego prosto możesz usunąć w odróżnieniu, np. od linków.
  12. Spam przychodzi na pocztę z zapytań o domeny.
  13. No nieźle... Nie wiedziałem To idzie w takim razie teraz bardziej zrozumieć próbę monetyzacji tej domeny, bardziej jest jednak zastanawiającym faktem - brak zbadania zainteresowania usługą / produktem przez autora. Zmieńcie cenę rejestracji na niższą - posiadając już taka domenę, zróbcie jakiś test SEO vs np. nowo zarejestrowana .plka, może chociaż zapleczowców przyciągnięcie. Choć nie wiem po co w dalszym ciągu mieliby kupować subdomenę, kiedy na rynku wtórnym można przechwycić domenę z historią.
×