Skocz do zawartości

ombeltus

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana ombeltus w Rankingu w dniu 12 Sierpień

ombeltus posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Good

O ombeltus

  • Tytuł
    Nowy

Kontakt

  • Strona WWW
    Profesjonalna wycena domen i stron internetowych.

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Zainteresowania
    Profesjonalna wycena domen i stron internetowych.
  1. ecyklista.pl

    No Kolego, z tą domeną to pojechałeś po całości. Gdybyś ją wystawił na popularnych serwisach aukcyjnych sieci The Internet, to bez wątpienia zrobiłyby furorę, przez duże F. Dlaczego? Bo "E" to właśnie litera globalnej sieci internet, z którą wszystko obecnie jest związane w sensie biznesu. Natomiast "cyklista" to wyjątkowo prestiżowa nazwa w Polsce. Kojarzy się z rowerami oraz polityką. A także z hipsterami warszawskimi. Nie ma mowy, żeby tanio sprzedać to to. Moja cena 17,450 zł bez podatków.
  2. motel24.pl

    Domena fenomenalna, bo "24" kojarzy się z czymś czynnym całą dobę, czyli dwadzieścia cztery godziny na dobę słownie. Sam ten skrót daje wręcz fenomenalne możliwości ze świata biznes, domain i e-commerce. Poniżej 20 000 zł netto bez VAT nie powinieneś jej sprzedawać.
  3. kamiendekoracyjny.pl

    Oczywiście, że odnawiać. Słowa "kamień" i "dekoracyjny" są bardzo popularne w The Google, więc taka domena ma gigantyczny potencjał. Wyceniam ją na dobre 4785 zł netto, a może nawet drożej jeśli znajdziesz odpowiedniego internet kupca. Doskonała dla salonów SPA, innych salonów, czy dekoratorów wnętrz. Wielkie możliwości, tylko odpowiedz sobie na pytanie, czy Ty im możesz sprostać. Oni chcą dać Tobie swoje pieniądze, czy jesteś gotowy je wziąć?
  4. Niestety Ja nie mogę odpowiedzieć Tobie na To pytanie, ponieważ nie mam nic wspólnego ze służbami specjalnymi, w których pracują "agenty". Agentem nie jestem, także trochę szacunku koleś. Chcesz wysoką wycenę domeny lub the internet website of www? To opłać fakturę i pisz, a nie siejesz zamieszanie w temacie ogłoszeniowym na forum di.
  5. Gwarancji nikt Ci nie da. Ja jedynie wyceniam, ale nie biorę odpowiedzialności za efekty tej wyceny - to chyba normalne. Jeśli jednak nie sprzedasz za kwotę, na jaką wyceniłem Twoją domenę typu "domain" lub stronę typu "website", wówczas możesz przyjść do mnie na coaching i wyjaśnię Ci jak podejmować skuteczne decyzje w przyszłości. Mnie nie interesuje wycena rynkowa, wyceniam według własnego uznania i tego, jak powinny się kształtować ceny.
  6. salescentrum.pl

    Domena zdecydowanie należy do grupy Top Premium Elite. Co oznacza, że mówimy już o kwocie sześciocyfrowej. Dlaczego? Ponieważ słowa "sales" i "centrum" oznaczają absolutnie najwyższą półkę biznesu oraz e-biznesu, w tym amerykańskiego, oznacza to ich wartość. Ja bym powiedział, że można liczyć na około 140 tysięcy złotych, ale to już cena z podatkiem typu VAT.
  7. mydot.pl

    Tutaj trudniej, bo słowo "desk" nie ma mocnego zastosowania marketingowo - interneckiego. Dlatego wyceniłbym ją na 152-165 zł netto.
  8. Szanowni Państwo! Jestem profesjonalnym doradcą, konsultantem i coachem rynku domen oraz stron internetowych. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Oferuję szkolenia z zakresu wyceny domen i stron internetowych, rozwoju domeny i stron internetowych oraz nabycia umiejętności eksperckich w tym zakresie. Zajmuję się również kompleksową i profesjonalną wyceną domen. Godzina konsultacji - 200 zł. Cykl szkoleń - (10 godzin) - 1700 zł Wycena pełna domeny (tekst na około 1800 znaków) - 150 zł Mam możliwość wystawiania faktur VAT, wówczas do powyższych kwota należy dodać 23% VAT. Nie pozwól, żeby pseudo-eksperci, zazdrośnicy i frajerzy wmówili Ci, że Twoje domeny i strony www są nic nie warte. Ja Ci zawsze dam wysoką wycenę! Możliwość również wystawienia wyceny na piśmie z pieczątką! Zapraszam, nie czekaj, napisz już dziś!
  9. campvibes.pl

    Z wyceną domeny campvibes.pl może być lekki problem, ponieważ jest wartość marketingowa ulega fluktuacji ze względu na sezon turystyczny. Generalnie owa wartość jest średnio-wysoka z tendencją do zmian. Potencjalni klienci to cała branża turystyczna oraz sektorowo inne branże. Przy odpowiednim i pozytywnym podejściu do sprzedaży, jej cena bazowa może zwiększyć się o 12-15%. Owa cena bazowa zaś, według mojej opinii, to 6500 zł.
  10. mydot.pl

    Domena "mydot.pl" to prawdziwa perełka na rynku domen w ostatnim czasie. Dlaczego? Otóż zawiera zestawienie dwóch anglojęzycznych słów "my" oraz "dot", które są niezwykle popularne i kojarzą się e-internet biznesem oraz marketingiem. Np. fraza "dot com" jest wyjątkowo popularna. A w ogóle to "my dot" oznacza "moja kropka", natomiast "dot", czyli kropka kojarzy się z biznesem domenowym. I tu kółko się zamyka. Taka domenę można użyć do absolutnie wszystkiego, jest ładna, prosta oraz polsko-międzynarodowa (nazwa angielska, końcówka pl - czyli krajowy prestiż). Klientami mogą być absolutnie wszyscy a zwłaszcza przedsiębiorcy marketingowo - korporacyjni i inni. Domenę wyceniam na około 11 000 zł netto bez VAT.
  11. doraznie.pl

    Krótko i na temat: 8000 zł netto. Po ewentualną głębszą analizę zapraszam na priv.
  12. Polityka.org

    Oto klasyczny przykład domeny o wysokiej wartości generycznej i marketingowej, ale o znikomej wartości zakupowej. Wyjaśniam. Słowo polityka jest bardzo rozpowszechnione, wystarczy sprawdzić w wyszukiwarkach sieci internet. Termin ten jest znany, całkowicie generyczny oraz marketingowo-pełny, co oznacza, że można z nim zrobić absolutnie wszystko, prowadzić pod nim dowolną działalność: komercyjną, społeczną, kulturalną, religijną, polityczną, dosłownie każdą. Natomiast jego wartość zakupowa jest minimalna, ponieważ jest zbyt uniwersalny i niebrandujący, czyli trudny do stworzenia nowej marki. Jest tygodnik "Polityka" i on jako jedyny zagospodarowuje obecnie ten brand w Polsce. Posłużmy się równaniem matematycznym dla wyliczenia wartości domeny. [(Wg + Wm + uCJ) / WZ] - ZPPK = cena domeny = około 2600 zł. Wg - wartość generyczna (100 000 zł) Wm - wartość marketingowa (80 000 zł) uCJ - ustandaryzowana cena jednostkowa (100 zł) WZ - wartość zakupowa (50 zł) ZPPK - zasobność portfela potencjalnie kupujących (1000 zł).
  13. grecja-hotele.pl hotel-polska.pl

    Muszę Panu napisać, że doskonale wpasował się Pan w sezon turystyczny. Jednak proszę być ostrożnym, ponieważ domeny, które Pan posiada, należy sprzedawać wyłącznie w parze, aby uzyskać optymalną cenę. Pojedynczo obie są warto po około 15 000 zł, natomiast w pakiecie, spokojnie można żądać 50 tysięcy. Dlaczego? Ponieważ są idealnie uzupełniającą się alternatywą dla wielkiej branży turystycznej. Hotele w Polsce i w Grecji. Pełne spektrum klientów: krajowych i zagranicznych. Innych nie ma. Do ugrania jest tu absolutnie wszystko. Proszę nastawić się na twarde negocjacje, ale jak podejrzewam dostaje Pan i tak już dziesiątki ofert dziennie. Nie ma sensu tak znakomitych domen sprzedawać zbyt tanio i psuć rynek.
  14. hotelspokoju.pl

    Fantastyczna nazwa. Dokonajmy profesjonalnej analizy. Grupa docelowa: (współ)właściciele hoteli, pensjonatów, spa, moteli, kurortów wypoczynków, agroturystyki i wszelkich usług nastawionych na wypoczynek. Uściślenie: usługi dla osób starszych, zapracowanych, potrzebujących relaksu i przede wszystkim szukających spokoju. To gigantyczna grupa idąca w miliony gości klienckich w Polsce. Domena: najbardziej prestiżowa w Polsce końcówka "pl", nazwa bez polskich liter, generyczna, łatwa do wymówienia, doskonale się kojarząca. Potencjał marketingowy: nieograniczony. Zasobność portfeli potencjalnych kupców pieniężnych: wielka. W związku z tym wyceniam tę domenę na 45 000 zł.
  15. SmartSklep.pl KredytDomowy.pl

    Domeny o bardzo wartości generyczno-marketingowej. SmartSklep.pl wychodzi naprzeciwko współczesnym trendom rynku urządzeń typu "Smart". Potencjał jest wprost niewyobrażalny, a klienci to nie tylko sklepy internetowe e-commers, ale również firmy produkcyjne czy usługowe. Dlatego cenę obstawiałbym około 30 tysięcy złotych. Jeszcze lepsza jest domena KredytDomowy.pl. Dlaczego? Bo firmy kredytowe przeżywają niezwykle dynamiczny rozwój w Polsce i innych krajach. Zarówno te oferujące wysokie, jak i niskie chwilówkowe kredyty. Te firmy zarabiają miliardy miesięcznie, więc każdy zakup marketingowy, a tym bardziej e-marketingowy im się zwróci. Myślę, że cena 50 tysięcy zł. jest jak najbardziej realna.
×