Jump to content

abc

Użytkownik
  • Content Count

    432
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

abc last won the day on May 13

abc had the most liked content!

Community Reputation

68 Excellent

About abc

  • Rank
    Dyskutant

Recent Profile Visitors

4864 profile views
  1. Skoro Aftermarket.pl chce (bo tak naprawde przeciez nie musi - wszyscy wiedza, ze nie jest to podyktowane zapewnieniem bezpieczenstwa transakcji dla kupujacego) kasowac swoich klientow za wszystko co sie da, np. za kazdy dzien wystawienia domeny zewnetrznej na gieldzie - to proponuje do cennika wprowadzic takze oplate karna dla Aftermarket.pl w wysokosci 0,01 zl za kazda sekunde opoznienia w przekazywaniu oplaconych w terminie przechwyconych domen. Niestety od momentu migracji do "nowego" (gorszego, moim zdaniem) Aftermarket.pl praktycznie o kazda zakupiona domene trzeba prosic i pisac ticket, bo mimo wielu dni oczekiwan wiekszosc domen nie zostaje nawet przetransferowana od partnerow przechwytujacych do glownego rejestratora, co w praktyce oznacza rowniez brak zmiany abonenta, a jak wiemy po oplaceniu danej domeny powinno to nastapic najdalej po 5 dniach. Moze oplata karna dla Aftermarket.pl za kazda sekunde opoznienia przekazywana klientowi bylaby lepszym rozwiazaniem, bo jak widac zglaszanie tak powaznego problemu w prawidlowym dzialaniu przez tickety nic nie daje - mimo kilku tygodni oczekiwania i zapewnien, ze problem zostanie usuniety. PS. Pamietajcie, ze juz za 3 dni Aftermarket.pl zacznie naliczac nam oplate karna za kazdy dzien checi sprzedazy przez ich gielde domeny zewnetrznej bez "weryfikacji", ktora to w praktyce niestety wiaze sie ze stalym przekierowaniem domeny na Aftermarket.pl.
  2. Nie wiem, czy wszyscy zainteresowani widzieli, ze promocja dla domen zewnetrznych zostala przedluzona do 15 maja 2019. Dziekujemy Aftermarket.pl!
  3. I to sa moim zdaniem kluczowe dane, bo z punktu widzenia gieldy domen (a nie rejestratora domen) to wlasnie liczba domen na sprzedaz jest najistotniejsza, a nie liczba domen utrzymywanych. Jesli nic sie nie zmieni, w/w liczba zapewne jeszcze zmaleje, bo wielu uzytkownikow usunie swoje domeny przed koncem biezacego miesiaca. I kto na tym skorzysta? Raczej nikt.
  4. No to moze napiszcie ile po migracji bylo sprzedazy domen zewnetrznych, w ktorych sprzedajacy nie dopelnil warunkow transakcji, tj. nie przekazal domeny kupujacemu. Bo w koncu to byl dla Was najwazniejszy argument przemawiajacy za utrudnieniem zycia swoim uczciwym klientom, ktorzy chca sprzedawac domeny na Waszej gieldzie i tym samym dac Wam zarobic prowizje.
  5. Czy mozemy prosic o przedluzenie "promocji" dla domen zewnetrznych lub w ogole o zrezygnowanie z wprowadzenia oplat za kazdy dzien domeny zewnetrznej na gieldzie?
  6. Nie zmienialem kontaktu, zrobil to Aftermarket.pl, bo domene zakupilem na gieldzie. I jak dlugo teraz nie bede mogl pobrac kodu authinfo? Troche to bezsensu. A gdybym zaraz po zmianie kontaktu domene chcial sprzedac i mial na to np. tylko godzine? Poza tym, w takim razie przy probie pobrania kodu authinfo system wyswietla bledny komunikat "Od czasu ostatniego transferu nie minęło 5 dni", ktory ma sie nijak do stanu faktycznego.
  7. Jako rejestrator nie mozecie abonentowi blokowac mozliwosci pobrania/wyswietlenia kodu authinfo, bo blokada NASK dotyczy braku mozliwosci transferu domeny przed uplywem 5 dni od ostatniego transferu, a nie pobrania kodu authinfo dla wlasnej domeny...
  8. Czy dziala u Was pobieranie kodow authinfo? Mi dla kazdej domeny wyswietla "Od czasu ostatniego transferu nie minęło 5 dni", chociaz przeciez pobranie (czyli wyswietlenie) kodu authinfo nie powinno miec nic wspolnego z blokada NASK, o ktorej mowi komunikat. Pomijam juz fakt, ze domeny dla ktorych chce pobrac kody nie byly transferowane w ciagu ostatnich kilku dni.
  9. Czy jest jakis problem z ksiegowaniem platnosci zwyklym przelewem? Przez caly dzisiejszy dzien nie zaksiegowalo mi platnosci i zaraz pewnie zablokuje mi konto...
  10. Czy moglibyscie raz jeszcze rozwazyc inne rozwiazanie sprawy domen zewnetrznych, a do tego czasu wydluzenie promocji "Darmowe wystawianie domen zewnętrznych"? Bardzo mozliwe bowiem, ze inne wdrozone w nowej wersji Aftermarket.pl mechanizmy spowoduja, ze transakcje sprzedazy domen zewnetrznych z niedotrzymanymi warunkami transakcji przez sprzedajacego nie beda juz problemem. Byloby milo z Waszej strony, gdyby bylo wiecej czasu na sprawdzenie tego i przekonanie sie, czy planowane srodki przymusu dla domen zewnetrznych sa faktycznie niezbedne.
  11. To przy okazji naprawcie prosze od razu blad, ktory powoduje, ze klientom, ktorzy mieli podany NIP nie-EU, po migracji w panelu wyswietla sie magicznie NIP z "PL" z przodu.
  12. Szkoda, że nie słuchają swoich własnych klientów... Kiedyś, na początku, Dropped działał w modelu "jeśli damy narzędzie swoim klientom, które pozwoli im zarobić, sami jako Dropped na tym zarobimy". Teraz można natomiast odnieść wrażenie, że zmieniło się to na "zaróbmy na wszystkim na czym tylko można, może tylko część klientów od nas odejdzie". Obecna forma rozwiązania dla domen zewnętrznych wcale nie jest podyktowana kwestiami zabezpieczenia przebiegu transakcji z myślą o kupujących, bo gdyby tak było - nie byłoby żadnych opłat dodatkowych, a najwyższej nieco wyższa prowizja (jeśli ktoś nie dokona transferu domeny przed zawarciem transakcji) lub po prostu wymóg weryfikacji własności domeny zewnętrznej na etapie jej wystawiania na giełdę np. poprzez rekord txt w dns. Natomiast decyzję o tym, czy sprzedający chce swoją domenę przekierować na stronę oferty (aby zwiększyć szanse na sprzedaż) - powinni zostawić sprzedającemu.
  13. ad.3. Czyli uzytkownik nie musi dbac o swoj rating jako sprzedajacy, bo i tak liczy sie tylko ilosc zakupionych domen?? To co taki rating ma powiedziec potencalnemu klientowi o danym sprzedajacym, skoro jest on tylko wyznacznikiem tego ile kupil domen na Aftermarket.pl? Ktos moze miec sprzedanych 1000 domen i wsrod nich 100%, w ktorych wywiazal sie wzorowo z warunkow transakcji, a i tak bedzie mial rating (0), bo np. nie kupil zadnej domeny w ciagu 6 miesiecy? ad.4. Gdzie mozna ustawic rozne nicki sprzedajacego i kupujacego?
  14. Niestety, nadal: "Przed wysłaniem kontroferty musisz przenieść domenę do AfterMarket.pl"
  15. @Dropped.pl Chcialbym zwrocic uwage na jeszcze jeden aspekt obecnej sytuacji na Aftermarket.pl. Po tym jak z dnia na dzien, nie wiadomo w zasadzie dlaczego, w aktualnej (starej) wersji AM wprowadzony zostal nagle wymog transferu domeny przed zlozeniem kontroferty dla kazdej domeny zewnetrznej (takze dla tych, dla ktorych negocjacje trwaly juz wczesniej), jak sugerowal w tym watku przedstawiciel Aftermarket.pl jesli nie chcemy za kazdym razem transferowac domeny do AM i (po min. 5 dniach - ze wzgledu na blokade NASK) z powrotem z AM, w zasadzie nie pozostaje nic innego jak odrzuc oferte kupujacego i ew. w komentarzu zaproponowac swoja cene. Tyle tylko, ze chyba nikt nie zastanowil sie nad tym jak tak naprawde postrzegany jest przez kupujacego fakt odrzucenia jego oferty. Niestety, w wiekszosci przypadkow postrzegany jest w sposob negatywny - jako brak chceci dojscia do porozumienia. Bo jesli druga strona negocjacji (sprzedajacy) nie sklada wiazacej kontroferty to zwykle nie jest to dla kupujacego zachecajace do dalszej aktywnosci w trwajacych negocjacjach. I moim zdaniem odrzucenie oferty podobnie postrzegane jest wszedzie, nie tylko w AM. Co wiecej, wielu mniej doswiadczonych kupujacych (zazwyczaj KK), widzac maila o odrzuceniu oferty nawet nie wie, ze jej tresci moze byc jakis komentarz, czy dodatkowa informacja od sprzedajacego i po prostu jej nie czyta. Chyba kazdy z nas prowadzac negocjacje byl kiedys tez po "drugiej stronie", czyli jako kupujacy skladajacy oferte. Teraz niech kazdy odpowie sobie na pytanie jak prowadzi mu sie takie negocjacje, gdy jego oferty sa jedna za druga odrzucane bez zadnej wiazacej kontroferty ze strony sprzedajacego... Gdyby nie 5 dni blokady NASK po kazdym transferze i faktycznie mozna byloby przeniesc domene w jedna i druga strone w 5 minut, byc moze nie bylaby to az taka uciazliwa "nowosc" w obecnym Aftermarket.pl. Ale skoro juz wiadomo, ze w nowej wersji Aftermarket.pl nie bedzie wymogu transferu domeny zewnetrznej, aby zlozyc kontroferte lub zaakceptowac oferte to dlaczego w aktualnej wersji AM uczciwi sprzedajacy nie moga normalnie prowadzic negocjacji? Czemu ma to sluzyc, skoro takiego "zabezpieczenia" nie bedzie nawet w nowej wersji AM? Nie chce odrzucac wszystkich ofert zlozonych przez kupujacych. Wylaczcie prosze wymog transferu domeny przy skladaniu kontrofert, "nie betonujmy rynku domen" i wykorzystajmy te kilkanascie dni marca, aby AM otrzymal swoja prowizje.
×