Jump to content

2xD

Użytkownik
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 2xD

  • Rank
    Nowy

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Da się! Ja raz to robiłem i jakiś mega-problemów nie było, ale wiem, że miałem jakiś drobny zgrzyt (nie pamiętam jaki, pewnie coś z danymi z WHOISa czy coś w tym stylu)
  2. A ja dziś o 1 w nocy dostałem maila, że rozpoczął się transfer domeny
  3. Ja mam podobny problem, też domena biz ticket: #622101892 z 22.12.2010 01:36 i do tej pory nikt mi nie odpowiedział.
  4. Z wielkiej trójcy (odpukać) tylko KEI mi nie popdpadł
  5. Od DT dowiedziałem się, dlaczego domeny są przedłużanie w ostatnim dniu ważności. Zacytuję maila, ku potomności: Tak więc nie pozostaje mi nic innego, jak przeprosić ekipę DomenyTanio.pl za to, że ich niesłusznie "zjechałem".
  6. ja miałem lepszą sytuacje: powoli transferuję wszystkie domeny do dropped. W DT została mi jedna, która właśnie została po raz drugi przedłużona (czyli mogłem poprosić o kod auth-info bez płacenia haraczu). No i tak w panelu pisze, że domena jest ważna 395 dni. Przetransferowałem do dropped a ta pisze, że jest ważna 30 dni i trzeba opłacić ;-) Napisałem maila do dropped. Odpisali, że domena jest ważna niecałe 30 dni. Aby było ciekawiej oczywiście domena dalej wisiała w panelu DT. Napisałem maila do DT i co? Dowiedziałem się, że pośpieszyłem się z transferem domeny, bo oni przedłużają domeny w ostatnim dniu i że mam do niech z powrotem przetransferować domenę i wytransferować za około 30 dni Parodia
  7. Ja bym mu napisał: a na mnie w podstawówce wołali seler ;-)
  8. Szkoda nerwów ;-) W danych osobowych we wszystkich polach wpisałem DeleteMyAccount w polu mail delete@my-account.pl czy coś w tym stylu "i zapomniałem o całej sprawie". A ich profesjonalna odpowiedź tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że moja decyzja była jak najbardziej słuszna :-)
  9. Kolega pisał, że się rozlicza jako osoba fizyczna, a osoby fizyczne nie mogą podpisać umowy z Platnosci.pl
  10. Miałem kiedyś u nich kilkanaście domen globalnych, ale się wkurzyłem, bo mi podpadli (z panelu zniknęła jedna domena, zbliżał się termin ważności a oni ignorowali moje maile, dopiero po kilku FAXach raczyli naprawić usterkę). Więc stopniowo transferowałem wszystkie domeny do dropped. Nagle okazało się, że już wszystko wytransferowałem, więc poprosiłem ich o usunięcie konta. I dostałem rewelacyjną odpowiedź:
  11. np. Microsoft Share Point Designer. Od jakiegoś czasu jest darmowy
  12. wielkie dzięki za pomoc. Okazało się, że kumpel nie miał ustawionego hasła 2 poziomu, dlatego nie widział owej domeny
  13. Wczoraj odezwał się do mnie kupel z pytaniem, czy mu nie zarejestruję 2 domen, bo chwilowo nie ma kasy. No więc zarejestrowałem na swoim koncie 2 domeny. Po rejestracji domen zmieniłem DNSy. Chwilę później postanowiłem zlecić transfer wewnętrzny (z dropped do dropped) jednej z domen. Patrzę dzisiaj i dalej mam ową domenę w panelu. Pytanie: czy transfer wewnętrzny obowiązują takie same zasady, jak zwykły transfer (że można transferować dopiero 5 dni po rejestracji?)
  14. 2 godziny temu rejestrowałem 2 domenki i dostałem maile z dropped. Więc stwierdzenie "żadne maile teraz nie docierają..." jest fałszywe (przynajmniejw moim przypadku)
  15. Zapomniałem napisać, ale około miesiąc temu złapałem swoją domenę na opcję bez najmniejszych problemów.
×