Skocz do zawartości

monty

Użytkownik
  • Zawartość

    1 930
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana monty w Rankingu w dniu 8 Kwiecień

monty posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

153 Excellent

O monty

  • Tytuł
    maniak - hobbysta

Kontakt

  • Strona WWW
    http://

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    KRK
  1. swaty.pl

    swaty.pl Zapraszam na aukcję last minute na Aftermarket domeny swaty.pl, koniec 03.08.2017 godz. 20.40 https://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2202153
  2. Nowy wygląd forum

    Mi się podoba i mam dopasowane idealnie do ekranu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  3. AfterMarket / Dropped - padł ?

    Co z hostingiem bo to już nie jest śmieszne
  4. AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

    Nie mogę przedłużyć konta hostingowego, napisałem ticket już jakiś czas temu ale sprawa pilna bo mam maile na tym serwerze. Proszę o interwencję
  5. Sok.pl

    Kawa to rynek rozwojowy, szczególnie pod względem poprawy jakości produktu i samej "kultury" picia kawy. Będzie rósł import, już teraz powstaje coraz więcej palarni, handluje się kawą w necie, prężna też jest kawa w horeca. Sok wypada przy kawie blado ale to też top domena.
  6. Rezerwacje.pl

    Regulamin się kłania. Rezerwacji nie wyceniamy ;-) (nie jest zła w sumie)
  7. Nieautoryzowane przejęcie domeny PILNE

    Kto? Di.pl przejęło? Czy może "nieuatoryzowanie" spadła i wróciła do puli domen wolnych?
  8. Kogo jak tam widzę w awatarze? Zapewne idol
  9. Rekordy na parkingach

    zaczęły się nagle psuć
  10. klinikaestetyczna.pl

    Dziś koniec aukcji LM
  11. klinikaestetyczna.pl Koniec aukcji 2016-10-27 21:30:00 https://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2157302
  12. Allegro.pl + Ceneo.pl sprzedane

    i jeszcze takie dwie ninje
  13. ParkingCrew dziwna akcja

    A jak się znalazła w twoim panelu?
  14. Najdrożej sprzedane na aukcji AfterMarket.pl

    Gdyby nie użytkownik o wyrobionej marce... To by się skończyło na xxx
  15. Sztuka.pl

    Jedno ale - czy jest czas by poświęcić się na aktywną sprzedaż, szukanie okazji, reinwestowanie. Jeśli ktoś nie może sobie pozwolić na pełne zaangażowanie to wybiera model długoterminowy z czekaniem na klienta, który będzie w stanie sporo zapłacić. Pamiętajmy, że spory odsetek domainerów traktuje domeny jako dodatkowe zajęcie/inwestycję.
×