Jump to content

koszarki

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About koszarki

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

541 profile views
  1. co myslicie o domenia fotomodelki.org
  2. Witam!!!! sa pierwsze statystyki, domena w ciagu 2 dni zarobila okolo 2 dolarow trzeba jeszcze poczekac na to az namedrive ostatecznie zaktualizuje stawki, ale pewnie bedzie kolo 2 dolarow!!!!
  3. mam programik, wrzucam do niego nazwy domen a on sprawdza mi ich dostepnosc
  4. do przeszukiwania wolnych domen!!!!
  5. dzieki ale czy moglbys napisac caly skrypcik??? Bardzo prosze bo nie wiem jak sie do tego zabrac z gory dziekuje
  6. super sprawa ale czy nie dalo by sie jakos dodac na koncu kazdego wyrazu koncowki .pl ???? recznie to raczej nie wykonalne, a w kazdym razie bylo by to za bardzo czasochlonne!Jezeli ktos wie jak to zrobic to bardzo prosze o odpowiedz!!!!
  7. No wlasnie tam wszedzie jest creative, ciekawe jaki bedzie ruch, domene wlasnie zaparkowalem i sie zobaczy!
  8. jak myslicie ile moze byc warta domena www.creativ.pl
  9. Co sadzicie o tej domenie??? ile moze byc warta???
  10. Witam ile warta jest domena z KD = 25 i czy oplacalne jest jej rejestrowanie!!!!
  11. ile waszym zdanie warta jest taka domena www.odwroceni.com
  12. Witam ile moze byc wata domena www.boomba.pl prosze admina o nie blokowanie tematu bo domena jest w trakcie rejestracji pieniadze zostaly wyslane!!!
  13. Witam bardzo proszeo wycene domeny www.balast.pl
  14. dla mniej spostrzegawczych www.elgooG.pl to odwrocenie www.google.pl
×