Jump to content

Charlzz

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Charlzz

  • Rank
    Nowy
  1. Charlzz

    Przygoda z az.pl

    Po 1 dniowym boju z obsługą klienta w AZ.pl blokada została zdjęta i domena bez przeszkód wytransferowana. Czuję, że to zasługa pani Ani z AZ, która udziela się na tym forum
  2. Witam, Mam problem z domeną .biz. Mam na niej status “clientTransferProhibited” więc napisałem maila do az.pl żeby to zdjąć. Oni odpisali, że nie mogą z tym nic zrobić bo domena 20 lipca została zmodyfikowana i że teraz trzeba czekac 60 dni żeby zdjąć blokadę. Czy to prawda że po modyfikacji trzeba tyle czekać? Zmieniłem ochronę prywatności z tak na nie. Tylko taka modyfikacja. AZ mówi że nie mogą zdjąć bo firma NeuStar im na to nie pozwala w ich panelu. Domena sprzedana sedo czeka na zdjęcie blokady nie wiem co robić...... Proszę o opinie.
  3. Co rozumiesz przez charakter kupca? Ktoś z Niemiec, zarejestrowany na sedo w marcu tego roku widać, że sporo kupuje. Podaliście już parę cen więc chyba ją opylę oczywiście najpierw na aukcję poleci z ceną startową tego kolesia, a on dał ofertę 250 euro. Ostatnio poleciała mi też alternate.pl za 2800 pln i także do Niemiec.
  4. Na ile wyceniacie infobroker.biz ? Mam kupca na to i zastanawiam się czy warto. Ceny kupca nie podam teraz żeby nie wpływać na waszą wycenę... Sam ją rejestrowałem.
  5. Było szybko i sprawnie wystarczył jeden klik. Za to właśnie lubię niemieckie firmy Solidność i perfekcjonizm.
  6. Ja także kończę przygodę z NA zanim na szczęscie zaczęła się na poważnie. Ogólnie dziwi mnie czas realizacji transferu domen. Ciekawy jestem w jakim najkrótszym i jakim najdłuższym czasie udało Wam się zrealizować transfer licząc od dnia zakończenia np aukcji czy negocjacji. Gdyby było to realne to szybiciej załatwiłbym taki transfer fizycznie przewożąc domenę od siedziby jednego rejestratora do drugiego pomijając dzielący ich dystans lol
  7. Dzięki Pb za rzeczową odpowiedź. Hurra kod otrzymałem. Przed chwilą odebrałem z poczty. Faktycznie na pieczątce jest nadane w dniu 19.02.2010 r. Zwracam honor NetArtowi choć ich procedury są w mojej opini krzywdzące dla klienta i opóźniające cały proces. Nie mówiąc już jakim zaufaniem dażą pocztę polską. Fakt, że w sumie jeszcze nie zagubiła mi żadnej przesyłki, najwyżej takie opóźnienia jak opisane w tym wątku. Strachu się jednak najadłem i trochę stresu było. Pewnie dlatego, że to pierwsza sprzedana moja domena za całkiem przyzwoite pieniądze. Forumowa magia podziałała na listonoszy Ostatnie pytanie w tym wątku żeby nie zakładać kolejnego. Sedo podaję kod autoryzujący domenę i kod autoryzujący kontakt ? Oba czy tylko pierwszy czy drugi ? Bardzo dziękuję za odpowiedzi na pytania w wątku i różnorakie wsparcie (Renek :P)
  8. Kolejny pomocny post. Weź mi nie zaśmiecaj wątku dobrze. Dziękuję. Mądry by odpowiedział na pytania albo milczał. pzdr
  9. Dostałem od nich maila po dzisiejszej rozmowie: Witam, W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej uprzejmie informuję, iż kod Authinfo dla domeny lalalalallala został wydany 18 lutego. Numer nadania przesyłki to lalalalalalal (9 cyfr). W przypadku, gdy chce Pan otrzymać kod ponownie proszę przesłać wypełniony wniosek z dodatkową prośbą przesłania kodu kurierem na własny koszt. Pozdrawiam, Y X Ekstra ! Są mistrzami obsługi klienta lol. Wina najwidoczniej poczty, a ja mam płacić za kuriera. To może niech zmienią sposób udzielania kodów właścicielowi domeny. Polska wspaniały kraj .....
  10. Ekstra. Wspaniale konstruktywny post Ja ich nie wybrałem za jakość tylko przez niewiedzę niestety, która szybko zanika jeżeli chodzi o temat rynku domen. Choć zapewne jeszcze wiele razy coś mnie zaskoczy. Jak masz sugestie zapraszam do odpowiedzi bardziej pomocnej...
  11. Witam, Problem polega na tym, że 19.02 NetArt wysłał mi, niestety pocztą polską, poleconym kod authinfo. Również listem zwykłym fakturę za przedłużenie. O ile faktura przyszła po 2 dniach to na kod nadal czekam. Dzwoniłem na infolinię poczty i powiedzieli, że polecony max idzie 6 dni. Dzisiaj mam otrzymać nr nadania od NetArt oraz kroki co można w tej sprawie zrobić co i tak nie spowoduje, że kod otrzymam natychmiast już. Domenę zbyłem na Sedo. Jestem już naciskany przez agenta, który obsługuje mój transfer. Może jestem zbyt wymagający albo w gorącej wodzie kąpany co myślicie? Pytania do doświadczonych weteranów: 1. Ile Sedo zniesie jeszcze czekania maksymalnie? Nie doczytałem się w ich faqu. 2. Macie jakieś sugestie jakie ruchy można wykonać? Może jakieś zgłoszenie do NASKU? 3. Znacie jakiegoś rejestratora, który wysyła kody emailem? Z chęcią u takiego będę rejestrował. Dla potomnych wątek będę na bieżąco aktualizował jeżeli wystąpi jakaś progresja w tej sprawie. Bardzo proszę o sugestie na pytania. Dziękuję.
×