Jump to content

nieuczciwedomenypl

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nieuczciwedomenypl

  • Rank
    Nowy
  1. Dziękuje za Państwa komentarze, niestety jako przedsiębiorca nie mam takich praw jak konsument (podpisałem i to jest święte) i teoretycznie mógł bym wystąpić jedynie o nierówne traktowanie stron w umowie, natomiast moi prawnicy zupełnie nie zajmują się prawem elektronicznym i tak naprawdę nie wiem nawet co jest "umową" w rozumieniu kodeksu w tym wypadku (regulamin promocji który zaakceptowałem? Regulamin domeny.pl? jeszcze coś innego?) moja wiedza jest w tym zakresie zbyt mała a suma którą mam zapłacić ok 500zł zbyt niska aby zajmować tym ludzi którzy zarabiają dla mnie tyle w godzine, natomiast gdyby któś miał jakieś konkretne uwagi lub zwrócił mi uwage na taki niedozwolony zapis, bardzo chętnie opowiedział bym wam tutaj niebawem jak luzowali kołnierzyki w sądzie. Od tych 500zł cenniejszy jest tylko czas który poświęce na walke natomiast wiem już od znajomego sędziego że w Krakowie mieli sprawy tego typu z tą firmą w roli głównej i raczej na tym polega ich robienie biznesu (naciąganie przy dobrym backupie prawnym i zasądzanie kar do których przecież dochodzi prowizja ich kancelarii prawnej i koszty sądowe = suma może wzrosnąć nawet 4 krotnie) Z tym jeszcze bym sobie poradził ale nieznajomość prawa elektronicznego czy jak kolwiek to się nazywa to już jest problem. P.S. I na nieszczęście każda kolejna przegrana przez nich sprawa, tylko udoskonala ich metody... ale przynajmniej radości ze zwycięstwa w sądzie nikt by nie odebrał Pozdrawiam
  2. Drodzy Państwo, dzisiaj padłem ofiarą po części nieuczciwej moim zdaniem oferty, praktykowanej przez serwis domeny.pl, po części własnej głupoty i niedoczytania regulaminu promocji. Szczeże odradzam korzystanie z usług w/w firmy. Po pierwsze promocyjne oferty a w nich zapisy o wiązaniu się z firmą na kilka lat! Nigdy nie skorzystałem z usług firmy do końca - domena była martwa od samego początku ale przez ten czas otrzymałem sporo maili z problemami technicznymi. Umowa podpisywana jest na czas nieokreslony! Ma taką konstrukcję że jej wypowiedzenie musi nastąpić na miesiąc przed zakończeniem rocznego cyklu odnowieniowego. Oczywiście firma nie przypomina o tym że niedługo usługi wygasną dopóki ten okres wypowiedzenia nie minie. Tym samym nie dając klientowi możliwości zastanowienia się nad chęcią dalszej współpracy. Są to w dzisiejszych czasach taktyki nastawione na oszustwo i wyłudzanie pieniędzy od biednego klienta. Wreszcie wszelakie problemy jakie mogą przytrafić się klientowi rozwiązywane są straszeniem go kancelarią prawną firmy. Naprawdę nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta. Oczywiście że to moja wina i ja popełniłem błąd podpisując umowe z najgorszą moim zdaniem tego typu firmą w kraju ale żeby nie było mozliwości żadnych negocjacji? Rozłozenia płatności za niechcianą usługę na raty.... Dodatkowo PRZESTRZEGAM CIĘ PRZEDSIĘBIORCO! W razie problemów Pani na infoliniii powie Ci że jej to nic nie obchodzi a ty nie możesz nikomu się poskarżyć ponieważ rzecznik obrony praw konsumenta nie zajmuje sie przedsiębiorcami. Czy to nie ciekawe że telemarketerki uczy się takich zwrotów? Łatwo można więc wywnioskować jak często w podobny sposób firma traktuje swoich klientów przedsiębiorców. Jestem w szoku, naprawde poważnie zastanówcie się zanim zaczniecie współpracować z domeny.pl Ponieważ musicie się z nimi związać na kilka lat! - Bez możliwości rezygnacji chyba że zapłacicie nie małą karę pieniężną! Metody współpracy są naprawde średniowieczne, moim zdaniem. Ach jak ja żałuje że nie mogę ich zaskarżyć ani zgłościć tego rzecznikowi, natomiast bardzo chetnie pomogę sfinansować w całości łącznie z wystawieniem swoich prawników każdy pozew i proces przeciwko tej firmie, który bedzie miał szansę powodzenia, jesli jesteś normalnym konsumentem nie przedsiębiorcą i zostałeś również wprowadzony w błąd przez firmę domeny.pl ich promocjami "na kilka lat" napisz chętnie pomogę. nieuczciwedomenypl.o2.pl
×