Jump to content

Natalia Szrejder

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Natalia Szrejder

  • Rank
    Nowy
  1. Dzień dobry. Chętnie odpowiem na pytanie, wskazując brak intencji w wyborze czasów odpowiedzi. Ustosunkowałam się do wypowiedzi wskazującej na otrzymanie listu po 3 dniach i za niego w imieniu Spółki serdecznie Pana przeprosiłam. Mam nadzieję, że przeprosiny zostały przyjęte ;-). Drugim celem mojej wypowiedzi było wskazanie wielokrotnych, szybkich kontaktów z Panem aby zarysować pełniejszy obraz obsługi Klienta w Az.pl . Czasami jedna emocjonalna wypowiedź, koncentruje się na pojedynczym zdarzeniu, negując domyślnie całokształt współpracy. W poprzedniej mojej wypowiedzi, wyraziłam pełne zrozumienie dla podanych powodów. Ustosunkował się Pan do mojej wypowiedzi zadając ważne pytanie, rzucające cień na moje intencje, sugerując wybór najbardziej korzystnych czasowo odpowiedzi. Prawdę Pan zna i mógł ją sprawdzić we własnej skrzynce pocztowej. Pragnę poinformować również, że w firmie Az.pl funkcjonuje system ticketowy, co oznacza wymianę (od jednej do kilkunastu) wiadomości e-mail, aż do czasu zakończenia sprawy zgłaszanej przez Klienta. Każdy z naszych Klientów ma możliwość śledzenia statusu swojego zgłoszenia na stronie: http://support.az.pl (konieczna jest prosta rejestracja). Zacytowaliśmy jedynie wątki początkowe ( daty i godziny ) , które wskazywały tematy Pańskich zgłoszeń. Wskażę dzień najbardziej korzystny ;-), jako odpowiedź na Pana pytanie. Sama marzę spotkać się z tak szybką obsługą każdego BOK w Polsce. W listach tych dwukrotnie Pan pochwalił obsługę Az.pl, raz dziękując za błyskawiczny kontakt, raz podpisując się “zadowolony Klient”. W ciągu jednego dnia wysłał Pan do nas 9 listów i otrzymał 9 odpowiedzi od Az.pl, przy czym średni czas odpowiedzi Az.pl wynosił 8 minut. Cała korespondencja jest z jednego dnia. Oto daty i godziny: Date: Tue, 28 Aug 2007 11:24:01 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 11:35:59 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 12:25:03 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 12:37:06 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 12:45:01 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:01:16 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:09:01 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:14:35 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:18:02 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:23:11 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:25:03 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:26:01 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 13:28:42 Date: Tue, 28 Aug 2007 13:52:24 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 14:01:02 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 14:08:02 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 14:32:30 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 14:46:01 Odpowiedź Az.pl: Date: Tue, 28 Aug 2007 15:08:59 Przyjmujemy słuszną krytykę z pokorą, prosimy jednak o pomoc w informowaniu o wszystkim co może kiedykolwiek budzić niepokój a nam pozwoli na szybką reakcję oraz wskaże kierunki jeszcze lepszej obsługi Klienta. Podaję swój osobisty e-mail: apulkiewicz@az.pl Będzie dla mnie olbrzymią radością wyjaśnić wszystko w osobistym kontakcie. Pana również o to proszę. Krótko o kontakcie telefonicznym. Podajemy na stronie “Kontakt:” 2 numery telefonów do księgowości. Czynimy tak, aby pracownik odpowiedzialny za np. transfery domen, nie rozmawiał z Panem o fakturze korekcie wraz ze sposobem zwrócenia wcześniej wpłaconej przedpłaty. Główny numer ( końcówka 80 ), jest częściej zajęty niż inne. Podane 10 różnych numerów telefonów ułatwia precyzyjny kontakt z np. naszą księgowością w sprawie, która Pana dotyczyła. W najbliższych dniach uruchomimy dwa dodatkowe numery Infolinii. Mamy nadzieję, że jest to krok w dobrym kierunku i spotka się z Państwa aprobatą. Swojego głosu do Infolinii, użyczył nam znany Państwu Pan Tomasz Knapik. Panie Kenny, to nie samobój ;-), nasz miły konkurent, Pan Daniel Dryzek, chętnie dzieli się takimi informacjami na forum i nie spotkaliśmy się z wypowiedzią aby gdzieś strzelał ;-). Bardzo dziękuję za przeczytanie, mojej nieco długiej odpowiedzi. Bardzo proszę reagować pisząc do mnie, jest to metoda bardziej konstruktywna. Szybsza i naprawiająca sytuację. Bardzo chętnie, zawsze, jestem do Państwa dyspozycji. Anna Pulkiewicz wicedyrektor Az.pl
  2. Dzień Dobry! Uprzejmie prosimy o rozróżnienie priorytetów i podstaw wyznaczających skalę oceny obsługi klienta przez Rejestratora. Jeżeli są nimi troska i dbałość o informacje dotyczące np. wygasania domen, to wśród największych Rejestratorów mamy najmniejszy procent wygaśnięć, właśnie dzięki podejmowanym przez nas działaniom. Wysyłamy sześciokrotnie email, sms, dzwonimy oraz dostarczamy fakturę tradycyjną pocztą. Pragniemy dodać, iż w ciągu roku odpowiedzieliśmy na około 150 000 listów elektronicznych w przewidywanym kilkugodzinnym terminie. Jedynie znikomy ułamek procenta korespondencji przekracza ten czas odpowiedzi i odbywa się to w okresach zwiększonej sprzedaży. Przykro nam, że „eprojekt” ( proszę przyjąć nasze przeprosiny ) otrzymał odpowiedź na jeden list po 5 dniach (włączając w to weekend). Stało się tak ze względu na natłok pracy działu księgowego, czego powodem była rekordowa liczba wpłat. Pracujemy nad tym, by to poprawić, już teraz jest dużo lepiej. Najlepiej zobrazuje to fakt wzrostu zatrudnienia w naszej firmie w ciągu roku aż o 100%. Wypowiedź "eprojekt" ma charakter publiczny, pragniemy więc uzupełnić ją podając daty i godziny odpowiedzi na pozostałe kierowane do nas listy naszego Klienta. Oto daty: 1. 11 Sep 2007 06:08:01 +0200 odpowiedź AZ.pl Tue, 11 Sep 2007 10:30:10 2. Thu, 06 Sep 2007 16:19:02 odpowiedź AZ.pl Thu, 06 Sep 2007 16:29:01 3. Wed, 05 Sep 2007 20:16:00 odpowiedż Az.pl Thu, 06 Sep 2007 11:50:12 4. Tue, 04 Sep 2007 17:11:00 +0200 odpowiedź Az.pl Tue, 04 Sep 2007 18:51:28 5. Tue, 28 Aug 2007 11:24:01 odpowiedź Az.pl Tue, 28 Aug 2007 11:35:59 6. Tue, 21 Aug 2007 12:51:01 Odpowiedż Az.pl Tue, 21 Aug 2007 12:59:57 Daty i godziny odpowiedzi na wcześniejsze listy "eprojekt" pokazują niedopowiedzianą prawdę o naszej wspólnej korespondencji, w której czas reakcji wynosił nawet 10 minut, bardzo szybki nawet w godzinach wieczornych. Rozumiemy zawód z powodu wcześniejszego zakończenia promocji ( liczyliśmy na wcześniejszy start z promocją konkurencji ), rozumiemy żal za odpisanie na jeden list w ciągu 72 godzin ( dni robocze ) i jeszcze raz przepraszamy. Na stronie kontakt podajemy 10 numerów telefonów do naszej Spółki. Zazwyczaj tylko 2-3 są zajęte w tym samym czasie. Prosimy w sprawach związanych z wpłatami dzwonić na bezpośredni numer do księgowości. Problemy z uzyskaniem połączenia, nie są u nas normą i zdarzają się w chwilach natężenia, jak w każdej firmie. Nigdy nie było i nie jest naszą intencją tworzenie trudności w obsłudze Klienta czy też zwrocie wpłaconych, niewykorzystanych środków. Przy okazji pragniemy podziękować wszystkim naszym Klientom za zaufanie, które stało się naszym udziałem w roku 2007. Dzięki Waszej lojalności, nasza spółka wspięła się na 3 miejsce wśród polskich Rejestratorów. Ilość rejestracji domen polskich i globalnych w Az.pl ( łącznie ) wzrosła w ubiegłym roku o ponad 100 %. Zadzwoniliśmy do kilkudziesięciu tysięcy naszych Klientów informując o terminie wygaśnięcia Abonamentu. Wysłaliśmy ponad 400 000 notyfikacji automatycznych, kilkadziesiąt tysięcy wiadomości SMS, odpowiedzieliśmy na 150 000 listów nie przekraczając kilkugodzinnego czasu reakcji. Dokładamy wszelkich starań, by poprawiać nasze działania, pracujemy nad wieloma projektami dostępnymi już wkrótce. Kierujemy się zasadą „minimum dokumentów” przy zapewnieniu bezpieczeństwa dla Abonentów przed różnego rodzaju nadużyciami. Dlatego po zakończeniu dużego projektu związanego z API dla domen polskich, globalnych oraz europejskich umożliwimy naszym Partnerom podpisanie umowy, która pozwoli na samodzielne dokonywanie cesji i transferu wewnętrznego w Panelu Partnerskim. Projekt zostanie rozbudowany o sukcesywnie zdobywane przez naszą firmę akredytacje dla domen ( na wiosnę zaskoczymy kolejnymi uzyskanymi akredytacjami ). Wierzymy i obiecujemy również, że nowa promocja na luty ze względu na większą ilość czasu na jej przygotowanie spotka się z akceptacją i zainteresowaniem Klientów. Zaoferujemy w lutym 10 000 domen (6000 polskich i 4000 globalnych) w cenach: 3,99 za domenę .pl ( pierwsze 10 domen, następne 8,99 zł netto ) 8,99 za domeny globalne. Już dziś apelujemy o rozsądek, promocja obejmuje tylko rejestracje a nie rezerwacje. Rezerwacje domen polskich są ważne tylko z fakturą Pro Forma. W/w ceny będą dostępne w panelu Klienta i na stronach www.az.pl . Szczegóły mamy nadzieję zaproponować Państwu w dniu 31.01 - 01.02.2008 r. Po zakończeniu promocji w lutym, obiecujemy kolejną w marcu 2008 roku. Cen marcowych nie podajemy ponieważ nie zostały jeszcze ustalone. Prosimy o wybaczanie potknięć i życzymy samych najlepszych rejestracji. Z poważaniem Anna Pulkiewicz wicedyrektor Az.pl
  3. Dzień dobry! Cena domeny polskiej została zmieniona w dniu dzisiejszym zarówno na stronie, jak i w panelu. Zgodnie z informacją, z dnia 24.12.2007 roku, do której kierowałam Państwa wcześniej, umieszczoną pod adresem: http://www.az.pl/news_x_wielki,upust,cenow...ewsGeneral.html „Ceny domen polskich poniżej 10 zł netto przez cały 2008 rok! Z ogromną przyjemnością pragniemy poinformować o Wielkim Upuście na ceny rejestracji wszystkich domen polskich w Az.pl! Od godziny 14:00 dnia 21.12.2007 wprowadziliśmy największą w historii Az.pl obniżkę cen rejestracji domen polskich. Obecnie opłata za rejestrację domeny na okres jednego roku wynosi tylko: • 3.99 zł + VAT dla domen .pl, • 2.99 zł + VAT dla domen funkcjonalnych, • 1.99 zł + VAT dla domen regionalnych. Naszym Klientom i Partnerom obiecujemy, iż do końca 2008. roku ceny rejestracji domen polskich nie przekroczą 10 zł netto. Pragniemy również poinformować, iż punkt 30. Regulaminu Usług Az.pl został wycofany i nie będzie miał zastosowania dla wszystkich domen- zarówno już utrzymywanych w firmie Az.pl, jaki i noworejestrowanych. Firma Az.pl zrezygnowała również z zapisu regulaminu, informującego o wstrzymaniu promocji dla dowolnego numeru ID w przypadku stwierdzenia, iż rejestracje domen nie odbywają się na potrzeby serwisów www przy rejestracji ponad 100 domen miesięcznie. Życzymy Państwu szczęśliwych, pogodnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia i wielu sukcesów, radości i uśmiechu w Nowym Roku.” cena rejestracji domeny polskiej nie przekroczyła 10 zł netto. Nie łamiemy zatem słowa danego Państwu przed Świętami. Jest to w stosunku do cen zeszłorocznych znacznie niższa kwota, przy czym proszę zwrócić uwagę na ceny domen europejskich i globalnych, które w tym samym czasie uległy znacznemu obniżeniu. Promocja nie trwała także 4 dni, a 17, ponieważ została wprowadzona już przed Świętami Bożego Narodzenia. Cena nie została podniesiona do poziomu sprzed promocji (39zł netto) lecz do wysokości 8,99 zł netto. Proszę również pamiętać, iż byliśmy jedną z dwóch firm, które zaoferowały Państwu rejestrację w tak atrakcyjnej cenie i to przez dłuższy okres czasu. Jednocześnie informuję, iż cena ta będzie powracała w promocjach (różnych), które będziemy Państwu oferować równie często, jak do tej pory, umożliwiając rejestracje na bardzo atrakcyjnych warunkach. Zwracam Państwa uwagę, iż cena rejestracji jest w dalszym ciągu niższa, niż ceny oferowanej przez innych Rejestratorów. Będzie również obniżana w ciągu roku podczas promocji. Jednocześnie, pragnę zapewnić, iż zamówienia, na które zostały wygenerowane faktury Pro Forma, będą zrealizowane zgodnie z kwotą wygenerowaną na fakturze. Samodzielne rejestracje w panelu będą realizowane zgodnie z cennikiem obowiązującym w panelu. W nawiązaniu do mojej wcześniejszej wiadomości, ponownie bardzo proszę, by w razie pytań lub wątpliwości, kontaktowali się Państwo bezpośrednio z nasza firmą, pod adresami wskazanymi na stronie lub telefonicznie. Pozdrawiam serdecznie! Natalia Szrejder- Bruczko
  4. Witam serdecznie, oficjalna informacja, o którą prosiliście Państwo w poprzednich postach jest dostępna pod adresem: http://az.pl/news_x_wielki,upust,cenowy,_n...ewsGeneral.html Mam nadzieję, iż wszystkie wątpliwości zostały wyjaśnione. W razie jakichkolwiek pytań, sugeruję bezpośredni kontakt z pracownikami naszej firmy. Raz jeszcze życzę Wesołych Świąt, wiele radości w Nowym Roku, dobrych wiadomości i udanych rejestracji! Natalia Szrejder- Bruczko Kierownik ds. Rozwoju Rynku www.az.pl
  5. Witam ponownie, punkt 30. nie będzie miał zastosowania dla wszystkich domen- zarówno już utrzymywanych w firmie Az.pl, jaki i noworejestrowanych. Był to punkt głównego regulaminu i został wycofany w dniu dzisiejszym Raz jeszcze życzę dużo radości podczas nadchodzących Świąt i jeszcze więcej w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie, Natalia Szrejder- Bruczko www.az.pl
  6. Dzień dobry, miło mi poinformować, iż przytoczony powyżej, 30. punkt regulaminu został wycofany i nie obowiązuje w aktualnej promocji. Został usunięty około godziny 15:00. Życzę Wesołych Świąt, dużo spokoju i radości, oraz wielu sukcesów w Nowym Roku. Natalia Szrejder - Bruczko Business Development Manager www.az.pl
  7. Dzień Dobry! Rzeczywiście w mailach opisujemy, iż jeden kanał to mniej błędów bo jest to jak najbardziej prawdziwe. Promocje są zarówno dla nowych jak i już dotychczasowych klientów. Pragnę również dodać, iż pop up z zapytaniem: "czy potrzebujesz pomocy" został już przeniesiony ze strony głównej do kroków, w których dokonuje się zamówienia. Dziękujemy za wszystkie cenne wskazówki. Pracujemy również nad usunięciem bannera po odświeżeniu strony zgodnie z Pana sugestią. Zawsze chętnie posłuchamy co jeszcze możemy usprawnić dla naszych klientów. Z poważaniem Natalia Szrejder Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl
  8. Witam serdecznie. Proszę uprzejmie o wysłanie do mnie maila w tej sprawie na adres e-mail: nszrejder@az.pl. Chętnie się tym zajmę Dołożę wszelkich starań aby jak najszybciej wyjaśnić tą sprawę. W mailu proszę podać nazwę domeny oraz nr ID swojego panelu. Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji jest zapoznanie się ze sprawą podczas korespondencji mailowej a nie na forum, gdyż w celu wyjaśnienia będzie konieczne przekazywanie danych dotyczących domen oraz panelu. Z poważaniem Natalia Szrejder Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl
  9. Witam serdecznie. Zawsze zachęcamy naszych klientów do składania zamówień na domeny w promocjach, szczególnie weekendowych z naszej strony nie zaś w panelu. Podczas składania zamówień na naszej stronie polecamy wybór płatności online, jednakże w razie wybrania tradycyjnej formy płatności jaką jest przelew bankowy po rezerwacji domeny wystarczy opłacić taką fakturę. Nie mieliśmy wcześniej zgłoszeń sygnalizujących takie potrzeby od naszych klientów. Uważam jednak, iż przedstawiony pomysł jest warty uwagi i stanowi cenną wskazówkę. W związku z powyższym zostanie on przekazany do naszego Działu Wdrożeń i Rozwoju. Z poważaniem Natalia Szrejder Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl
  10. Witam serdecznie. Dopiero dzisiaj zarejestrowaliśmy się na forum. Zawsze jednak wystarczy skontaktować się bezpośrednio z nami aby uzyskać wystarczające i kompletne informacje. Pragnę dodać, że zawsze obowiązuje cena zawarta na fakturze pro forma, proszę zatem się nie martwić i wpłacać kwoty zawarte na fakturach. Z poważaniem Natalia Szrejder-Bruczko Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl
  11. Jako Kierownik ds. Rozwoju Rynku firmy Az.pl byłam osobiście odpowiedzialna za zadanie związane z wprowadzeniem usługi DNT w naszej firmie. Wszystkie teksty oraz rozwiązania dotyczące tej usługi przygotowywałam samodzielnie. Programista, który był odpowiedzialny wyłącznie za stworzenie formularza sam, bez polecenia skopiował jedno zdanie ze strony firmy Active24.pl. Pracownik ten został ukarany upomnieniem. Ponadto pragnę nadmienić, że rozwiązanie wprowadzone przez firmę Az.pl jest całkowicie odmienne od rozwiązań konkurencji. Na naszej stronie widnieje wiele zakładek i informacji, które w sposób kompletny i szczegółowy opisują zasady działania usługi DNT w firmie Az.pl. Nasze rozwiązanie posiada również taką przewagę, iż na naszej stronie nie dokonuje się zamówień na domeny testowe, tylko w dostępnych dla Klientów i Partnerów panelach domeny testowe są dostępne w czasie rzeczywistym po wykonaniu ich testowej rejestracji. W razie jakichkolwiek wątpliwości wystarczy porównać obie strony: http://www.active24.pl/dnt http://www.az.pl/domeny-testowe-domain-tas...domeny-dnt.html Wszystkich pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację spowodowaną pojedynczym błędem naszego pracownika. Z poważaniem Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl Natalia Szrejder- Bruczko
×