Jump to content
slon83

Ile trwa weryfikacja faktury w Premium.pl ??

Recommended Posts

Moja fakturę już weryfikują drugi dzień - jak sprzedaje domeny na AM wszystko odbywa się z automatu i trwa nawet 1 dzień od zakupu domeny przez klienta aż do zaksięgowania pieniędzy na moim koncie (bankowym) - powiedzcie mi czy po prostu przyzwyczaiłem się do wyjątkowo wysokiego poziomu usług AM a Premium.pl działa normalnie czy może AM działa normalnie a premium.pl wszystko przedłuża ??

 

To jest moja pierwsza transakcja w tym serwisie i pomimo że graficznie i funkcjonalnie jest super to od strony obsługi chyba ten serwis kuleje i to poważnie.

 

Pani na infolinii (za którą trzeba płacić 1zł netto/minutę) nic nie wie !, nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ile trwa weryfikacja faktury (nawet nie konkretnie mojej, ile to średnio trwa - odpowiedź "nie powiem Panu na ten moment" :):) ), odpowiedzi mailowe to tempo 1 - 2 maile dziennie gdzie na AM problemy są rozwiązywane od ręki jak już ktoś odpowie na ticket (moje doświadczenia).

 

Brak informacji jak należy przygotować fakturę - po całym dniu oczekiwania i upomnienia się dowiedziałem się, że zdjęcie podpisanej i podbitej faktury nie spełnia ich oczekiwać oraz, że należy w formie płatności wpisać "Na saldo" - ja wpisałem przelew bo NIGDZIE nie jest to opisane - odnoszę wrażenie, że są to zabiegi mające na celu przedłużanie wypłat - pomimo, że moja sprzedaż nie była duża :)

 

Jeżeli czyta to ktoś z serwisu Premium.pl to bardzo proszę o weryfikację faktury od firmy Sobik Media, udostępnienie w końcu środków oraz o dopisanie brakujących informacji np. o formie płatności ...

 

Szkoda,że tak to wygląda bo cały zakup i forma mi się bardzo podoba i chciałem przenieść część portfolio ale jak po sprzedaży domeny mam tyle czekać na samą weryfikację faktury - to chyba nie ma sensu :(

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weryfikacja faktury to proces jednorazowy, przy następnych transakcjach już idzie z automatu.

Informacja o sposobie wystawienia faktury jest podlinkowana w miejscu gdzie wgrywałeś fakturę (Zobacz instrukcję wystawiania faktury), widocznie przeoczyłeś. ;-)

 

Zaraz się dowiem z czego wynika opóźnienie i poproszę o przyspieszenie procesu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki - Pani na infolinii powinna mi takie coś powiedzieć ale nie wiedziała :) - a zasady faktycznie przeoczyłem - przepraszam.

 

Dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×