slon83 16 Report post Posted April 4, 2014 Moja fakturę już weryfikują drugi dzień - jak sprzedaje domeny na AM wszystko odbywa się z automatu i trwa nawet 1 dzień od zakupu domeny przez klienta aż do zaksięgowania pieniędzy na moim koncie (bankowym) - powiedzcie mi czy po prostu przyzwyczaiłem się do wyjątkowo wysokiego poziomu usług AM a Premium.pl działa normalnie czy może AM działa normalnie a premium.pl wszystko przedłuża ?? To jest moja pierwsza transakcja w tym serwisie i pomimo że graficznie i funkcjonalnie jest super to od strony obsługi chyba ten serwis kuleje i to poważnie. Pani na infolinii (za którą trzeba płacić 1zł netto/minutę) nic nie wie !, nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ile trwa weryfikacja faktury (nawet nie konkretnie mojej, ile to średnio trwa - odpowiedź "nie powiem Panu na ten moment" :) ), odpowiedzi mailowe to tempo 1 - 2 maile dziennie gdzie na AM problemy są rozwiązywane od ręki jak już ktoś odpowie na ticket (moje doświadczenia). Brak informacji jak należy przygotować fakturę - po całym dniu oczekiwania i upomnienia się dowiedziałem się, że zdjęcie podpisanej i podbitej faktury nie spełnia ich oczekiwać oraz, że należy w formie płatności wpisać "Na saldo" - ja wpisałem przelew bo NIGDZIE nie jest to opisane - odnoszę wrażenie, że są to zabiegi mające na celu przedłużanie wypłat - pomimo, że moja sprzedaż nie była duża Jeżeli czyta to ktoś z serwisu Premium.pl to bardzo proszę o weryfikację faktury od firmy Sobik Media, udostępnienie w końcu środków oraz o dopisanie brakujących informacji np. o formie płatności ... Szkoda,że tak to wygląda bo cały zakup i forma mi się bardzo podoba i chciałem przenieść część portfolio ale jak po sprzedaży domeny mam tyle czekać na samą weryfikację faktury - to chyba nie ma sensu Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 4, 2014 Weryfikacja faktury to proces jednorazowy, przy następnych transakcjach już idzie z automatu.Informacja o sposobie wystawienia faktury jest podlinkowana w miejscu gdzie wgrywałeś fakturę (Zobacz instrukcję wystawiania faktury), widocznie przeoczyłeś. ;-) Zaraz się dowiem z czego wynika opóźnienie i poproszę o przyspieszenie procesu. 1 Share this post Link to post Share on other sites
slon83 16 Report post Posted April 4, 2014 Dzięki - Pani na infolinii powinna mi takie coś powiedzieć ale nie wiedziała - a zasady faktycznie przeoczyłem - przepraszam. Dzięki za pomoc Share this post Link to post Share on other sites
slon83 16 Report post Posted April 4, 2014 Wszystko załatwione pomyślnie - dziękuję Share this post Link to post Share on other sites