pb 2,626 Report post Posted March 14, 2008 Google dodało w programie adwords możliwość wyłączenia wyświetlania reklam na zaparkowanych stronach. Ciekawe jaki procent reklamodawców z tego skorzysta. Czy powinniśmy się spodziewać spadku stawek (poniżej tych nejmdrajwowych $0,00 ;-)? http://domainnamewire.com/2008/03/13/googl...-parking-sites/ Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted March 14, 2008 W sumie z ogólnego punktu widzenia nie jest źle, ale powinni rozróżniać pomiędzy domenami generycznymi a typosami istniejących stron, gdyż kliki na tych ostatnich są o wiele mniej warte niż kliki na generykach. Michał Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted March 15, 2008 Taka możliwość istniała już dawno temu, tylko trzeba było napisać maila do supportu AdWords i ustawiali to ręcznie. Ja skorzystałem z tego, bo współczynnik konwersji z zaparkowanych stron był ok. 3 razy niższy niż z reklam AdSense. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 17, 2008 http://webhosting.pl//kategorie/e_biznes_i...ikniecia_reklam Wzmianka na ten temat w webhosting.pl. Ciekawostką jest utożsamienia parkowania z oszustwami i sugestia, że „odznaczenie” wyświetlania reklam na zaparkowanych stronach ma takim oszustwom zapobiec. Po raz kolejny pełen profesjonalizm webhosting.pl. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted March 17, 2008 Haha, widocznie Dominik Szarek z Webhosting.pl zazdrości wszystkim domeniarzom, że zamiast sam zająć się domenami marnuje swój czas pisząc takie artykuły zawierające zmysły, albo po prostu nie wie, o czym pisze, co tylko pokazuje jak poważnie można traktować Webhosting.pl :) Pozdrawiam Michał Share this post Link to post Share on other sites