Jump to content
luggi

Marketing szeptany - gdzie?

Recommended Posts

Witam,

 

Potrzebuje opinii użytkowników, którzy korzystali z takowego marketingu, gdzie i jakie wyniki takiej promocji? Jak cenowo?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam całkiem niezłe wyniki, kasuję 9 na 10 kont zakładanych do marketingu szeptanego. :P

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam całkiem niezłe wyniki, kasuję 9 na 10 kont zakładanych do marketingu szeptanego. :P

Czyli 1 z 10 decyduje się zapłacić haracz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

@PB

No 9/10 kont do marketingu szeptanego zakładają troglodyci reklamy.

 

Nick: Daniel84

Data rejestracji: Dzisiaj 5 minut temu.

Liczba postów: 1

 

Temat: Czy znacie jakieś dobre firmy przechwytujące domeny?

Hej, mam do was pytanie (chyba dobrze trafiłem :) ). Czy znacie jakieś firmy do polecenia, które przechwytują domeny? Ja póki co korzystam z usług www.Premium.pl i jestem bardzo zadowolony.

Edited by Anubis
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy raczej od tego kto prowadzi i w jaki sposób :) Są dzieciaki, które wykonują marketing i od razu w 1 poście nie dość dziecinnie piszą to jeszcze stukają linkami :] do reklamowanej strony.

 

xD Czy ten kurs będzie dla mnie dobry : xxxxxxxxxxxx :) no bez kitu ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Zależy raczej od tego kto prowadzi i w jaki sposób :) Są dzieciaki, które wykonują marketing i od razu w 1 poście nie dość dziecinnie piszą to jeszcze stukają linkami :] do reklamowanej strony.

 

xD Czy ten kurs będzie dla mnie dobry : xxxxxxxxxxxx :) no bez kitu ;]

 

A niektórzy odkopują tematy żeby najpierw nabić posty i później będą robić to samo tylko bardziej z głową. Uważaj... Mam Cię na oku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kampania marketingu szeptanego bardzo dużo zależy od agentów, ich zaangażowania, kont z których korzystają (czy są one neutralizowane) a także długości posta - 400 znaków to minimum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I od właściciela agencji, który ich zatrudnia ;) Witaj Bartek.

Edited by Kangur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej ja też szukałem marketingu szeptanego i byłem bardzo sceptycznie nastawiony. Znalazłem przez przypadek firmę [tu wstaw adres firmy która żydzi dla dobrych copywriterów] i powiem ci że jestem bardzo zadowolony. Nie wiem jak to zrobili ale nie dość że na mojej stronie mam więcej wejść to zacząłem dzięki temu zarabiać :)

:D:D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Długość posta to nie wszystko. Jest bardzo wiele zmiennych. U mnie od początku było tak, że nie możesz sobie przyjść i zamówić np 500 wpisów w miesiąc. Całą kampanię się rozpisuje w zależności od efektu jaki chcesz uzyskać, branży, czasu trwania kampanii itd. Czasami przygotowuje się konta specjalnie pod daną kampanię (żeby jak ktoś przejrzy historię, to żeby nie wyszło, że co chwilę coś z tego konta reklamowano), opracowuje się nawet cechy charakterystyczne danego użytkownika (żeby różni pracownicy pisali tak samo, trzymali się historii itd). Ale takie rzeczy kosztują i to sporo. Efekty są niezłe, ale tych co chcą zapłacić powyżej 8 zł za wpis ze świecą szukać. Nawet duże firmy, notowane na giełdzie, gdzie kontaktował się dział marketingu wolały wykupić kilkaset wpisów po 1 czy 2zł z allegro czy oferii, niż mieć coś sensownego. Im wisi czy mają efekty, bo i tak prezes bez matury nie zrozumie, a chociaż się nie narażają z fakturą na dużą kwotę. Wykupić reklamę w tv to co innego, w końcu są w tv. Tv do prezesa przemawia...

 

A tak swoją drogą, to marketing szeptany to straszne chamstwo. Wciska się ludziom, że coś jest dobre i ktoś to wypróbował. Niby hajs się zgadza, ale w życiu trzeba mieć zasady. Zawsze wolałem kampanie skierowane na komunikację. Oficjalne profile rulez.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Wszystko trzeba robić z głową. Przede wszystkim zlecając "szeptankę", osoba która będzie to robiła musi zaznajomić się dokładnie z branżą w jakiej działa klient, aby nie popełnić żadnego "fo pa".

 

2. Ważne, aby jeszcze przed rozpoczęciem współpracy wyznaczyć konkretne cele i oczekiwania, jak:

- Zbudowanie świadomości marki w Internecie.

- Komunikacja głównych cech marki.

- Rozwijanie fali rekomendacji.

 

A po 3. zapraszam do kontaktu, prowadzimy kampanie marketingu szeptanego i nie tylko ;)

http://www.asko.com.pl/oferta/marketing-szeptany/

Edited by yendo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×