Jump to content
bida

Jak radzicie sobie z podatkami za sprzedaż domen na DG

Recommended Posts

Witam!

Mam pytania do domainerów prowadzących działalność gospodarczą, sprzedających domeny na giełdzie Aftermarket.
1) Płacicie podatek dochodowy na zasadach ogólnych czy może ryczałt?
2) Macie kasy fiskalne?
3) Jesteście vatowcami?

Dzięki za odpowiedzi. Ja w tych sprawach jestem zielony, kiedyś już prowadziłem DG, ale w innej branży.
Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasady ogólne,bez kasy fiskalnej bo sprzedaje tylko przez gieldy domen,vatowiec.

 

Dzięki za odpowiedź.

U wszystkich sprzedających na giełdzie generalnie tak to wygląda?

Vatowcem pewnie opłaca się być ze względu za zwrot VAT z faktur kosztowych (sprzedażowe mają 0%), zgadza się?

 

Wydaje mi się, że jest to zbyt piękne, nie ma róży bez kolców.

Edited by bida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że jest to zbyt piękne, nie ma róży bez kolców.

Większość osób, która dopiero zaczyna w jakimś biznesie, myśli - często na podstawie własnych wyobrażeń i niepełnego obrazu, który do nich dotarł, że będzie piękne. A później pojawia się szara rzeczywistość - koszty, brak klientów, czasami znudzenie lub zniechęcenie. Na zwrot VAT w przypadku domen lepiej się nie nastawiać.

Edited by Kangur
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś w tym jest.

Urząd skarbowy chyba bardzo często kontroluje tych, którym zwraca VAT, mam rację?

W sumie jeśli ktoś ma wszystko w porządku, to może spać spokojnie, ale z drugiej strony "dajcie człowieka a paragraf zawsze się znajdzie".

Edited by bida
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś w tym jest.

Urząd skarbowy chyba bardzo często kontroluje tych, którym zwraca VAT, mam rację?

W sumie jeśli ktoś ma wszystko w porządku, to może spać spokojnie, ale z drugiej strony "dajcie człowieka a paragraf zawsze się znajdzie".