Skocz do zawartości

Promowane odpowiedzi

Chcę wystawić domenę na aukcji, jednakże wyskakuje błąd:

 

Error #11003: Pod domeną ??????.pl znajduje się serwis resellerski!

 

Zalogowałem się do panel.ireseller.pl aczkolwiek nie widzę żadnej opcji na usunięcie tej domeny.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Napisz do Supportu, domena zostanie odłączona.

Tja...

 

Witam,

 

Proszę o potwierdzenie tej dyspozycji za pomocą wiadomości przesłanej z adresu e-mail na który ma Pan zarejestrowaną domenę i konto resellerskie. W tym celu proszę o przesłanie nowego zgłoszenia, gdyż nasz system do obsługi klienta zapamiętuje adres e-mail pierwszej wiadomości.

 

Szybciej i sprawniej byłoby przenieść domenę do innego rejestratora...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem wiadomość z AM że iReseller zostaje zakończony !

Może mi ktoś z AM powiedzieć co mam zrobić z klientami którzy mają wykupiony hosting na dłuższy okres niż ten 1 marzec 2016 ?

Może niech AM poprzenosi domeny i hostingi naszych klientów na własny koszt i sami ich poinformujcie o tym. Robicie z nas głupków w oczach naszych klientów. Nie mówiąc już o tym że taka zmiana powinna być zapowiedziana przynajmniej z rocznym wypowiedzeniem.

 

A tak w ogóle mógłby ktoś polecić podobne rozwiązanie do tego iResellera ?

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aftermarket zrobił sobie z Nas jaja...

 

To już wiem po co był ten zabieg z akceptacją "nowego" regulaminu, który dopuszczał właśnie taką sytuacje. Niestety nie dało się go nie zaakceptować bo była blokada dostępu do konta.

 

Czekam na wyjaśnienia jaka jest przyczyna tej decyzji?

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja w ramach protestu przenoszę wszystkie moje domeny np. do premum.pl - AM strasznie dał ciała z zamknięciem resellera - tak jak ktoś wyżej napisał informacja przynajmniej z rocznym wyprzedzeniem !!! ... W bardzo prosty sposób - nie wiem jak to nazwać - ukradli ? klientów głownie na hosting ale tez domeny uważam że zyskali, jednak długofalowo na tym stracą - dawno już się tak nie musiałem natłumaczyć klientom o co chodzi - nie poważne !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja w ramach protestu przenoszę wszystkie moje domeny np. do premum.pl - AM strasznie dał ciała z zamknięciem resellera - tak jak ktoś wyżej napisał informacja przynajmniej z rocznym wyprzedzeniem !!! ... W bardzo prosty sposób - nie wiem jak to nazwać - ukradli ? klientów głownie na hosting ale tez domeny uważam że zyskali, jednak długofalowo na tym stracą - dawno już się tak nie musiałem natłumaczyć klientom o co chodzi - nie poważne !

No wyszło straszne gówno z tymi przenosinami. Zapytania od klientów czy to nie oszustwo to norma i te godziny spędzone na telefonie i tłumaczeniu co się w ogóle dzieje... A i tak sporo z nich wzięło swoje domeny i nara... Czy AM zamierza jakoś te straty zrekompensować ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z tego własnie powodu wolę domeny i hostingi swoich klientów trzymać u sprawdzonych dostawców....

A Wam współczuję nerwów - ciekawy jestem czy i w jaki sposób będziecie mieli to zrekompensowane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wiadomo, ze kazy chcialby wiedziec jak najwczesniej o planowanych zmianach, z drugiej strony 4 miesiace to jest 1/3 roku i wydaje sie, ze jest to wystarczajacy czas na przygotowanie sie do zmian. kazdemu, chocbys nie wiem jak sie staral, nie dogodzisz. takie zycie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.

 

Uważam że Wasza ocena była zła i to co piszecie jest cyniczne - rok - tyle czasu powinniście dać - wtedy byłoby UCZCIWIE a tak pomimo wielkiego szacunku jakim Was darzę bo m.in. macie naprawdę świetny support ( ja się nigdy nie zawiodłem ) pozostaje duży niesmak - a szkoda :(

 

 

wiadomo, ze kazy chcialby wiedziec jak najwczesniej o planowanych zmianach, z drugiej strony 4 miesiace to jest 1/3 roku i wydaje sie, ze jest to wystarczajacy czas na przygotowanie sie do zmian. kazdemu, chocbys nie wiem jak sie staral, nie dogodzisz. takie zycie...

 

Tak tak - szczególnie w przypadku kont hostingowych ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×