Jump to content
Maku Maku

home.pl na sprzedaż

Recommended Posts

Widzę, że i Przemek się do artykułu załapał :)http://www.pb.pl/403...iera-nowa-karte

 

Ciekawe czy i jakie pociągnie za sobą następstwa, przejęcie np innego znaczącego rejestratora przez byłych właścicieli home ?

Edited by lufthansa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biznes jest tak intratny, że właściciel — fundusz Value4Capital — przymierza się do sprzedaży wcześniej, niż planował, trzy lata po kupnie większościowego pakietu. Zwykle inwestycja funduszu trwa pięć lat.

 

Hm, czyżby NASK szykował zmiany w cenniku domen .pl i szacują, że im spadną dochody? ^_^:lol: Z drugiej strony nie dziwię się, że nastukali taki wynik, jak serwery sprzedają za kilkaset złotych czyli o jedno zero więcej niż można normalnie kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Recepta na sukces - "klientocentryczność".

Pytany o recepta na sukces odpowiada, że przede wszystkim ciężka praca, bezkompromisowa jakość i "klientocentryczność".

– Nasza firma kręci się wokół klienta. Być może są to frazesy, ale jak obserwujemy to, co dzieje się na rynku, to taka postawa nie jest normą - wyjaśnia Marcin Kuśmierz.

 

..aaa to dlatego na stronie Home.pl wszelkie produkty są oznaczone 0 zł wielgachną czwrną tłustą lub krwistą czcionką, natomiast ceny brutto, linki do regulaminów i inne pierdoły słabiutkim, szaromysim kolorem na białym tle, tak? Bo klient to szara myszka przecież. Bardzo mi się podobają te frazesy panów przedsiębiorców o "klientocentryczności". BTW przy dojeniu to krowa tez stoi w centrum. No ale żeby nie było, obsługa klienta 24h to jedyny wielki plus dla Home.pl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tu też:

 

http://natemat.pl/134657,to-juz-nie-te-czasy-co-kiedys-sklep-internetowy-musi-miec-kazdy-niezaleznie-od-branzy

 

BTW ten artykuł mnie strasznie rozśmieszył, ale już po pierwszym akapicie czułem, że to bedzie od Home.pl.

 

Przynajmniej na dole napisali tym razem, że "Artykuł powstał we współpracy z home.pl"

 

 

 

A najśmieszniejsze w tym artykule jest to, że gostka, zwykłego "handlowca" przedstawiają jak technologicznego zbawiciela i guru. Nie wątpię, że wie on wiele o technologicznych trendach w branży. Nie ulega wątpliwości, iż wprowadzenie technologicznych rozwiązań jak serwery czy domeny ma znaczenie dla rozwoju firm i gospodarki. Jednak pytam: w ile startupów, o których mówi, zainwestował? Ile wspomógł edukacyjnie np. prowadząc akcje edukacyjne w szkołach? (które niekoniecznie muszą być brzydką kryptoreklamą). Czy powołał lub wspomógł jakąś fundację, która inwestuje w nowe technologie lub prowadzi edukację? Mimo wszystko jest tylko zwykłym chłoptasiem od sprzedaży, a raczej od odsprzedawnia dóbr i usług, które wymyślili inni. Zatem ze wspieraniem innowacyjności mało ma to wspólnego. To nie jest produkowanie wozów z innowacjami, to tylko jechanie na takim wozie.

Edited by umberto
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy az.pl i premium.pl to teraz też 1i1?

 

Tylko w tej części, która należy do home.pl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli w jakiej? decyzyjnej czy nie?

 

Nie wiem jak w AZ, ale w premium.pl wszystkie istotne decyzje wymagają jednomyślności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poziom home.pl "zejdzie na psy", niestety, wspomnicie moje slowa... juz teraz mozna odczuc (mam tam kilkascie srwerow roznej klasy) spadek jakosci obslugi klienta...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

poziom home.pl "zejdzie na psy", niestety, wspomnicie moje slowa... juz teraz mozna odczuc (mam tam kilkascie srwerow roznej klasy) spadek jakosci obslugi klienta...

 

Jakość obsługi klienta i wiedza (podstawowa) z zakresu domen internetowych/hostingu u pracowników 1&1 (PL) to dno.

I piszę to jako ich wieloletni klient. Dlatego nie widzę tego wszystkiego w dobrych kolorach. Ale poczekamy, zobaczymy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież tego typu transakcje nie mają na celu poprawić ofertę dla klientów, ani zaoferować lepszych warunków, lepszego serwisu! Ich celem jest wyłącznie koniecznośc przeprowadzenia transakcji finansowej per se w celu zgarnięcia prowizji od transakcji przez fundusz kapitałowy. A to że kiedyś fundusz dał pieniądze na tzw. rozwój, a teraz skasuje 10x więcej? To nie ma znaczenia. Transakcje finansowe (czyt. przekładanie aktywów z kieszeni do kieszeni) niczego nie produkują, żadnych dóbr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×