Maku Maku 310 Report post Posted March 24, 2015 (edited) Ciekawe kto przejmie... http://www.pb.pl/4038676,66047,home-pl-otwiera-nowa-karte Edited March 24, 2015 by Maku Maku Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted March 24, 2015 (edited) Widzę, że i Przemek się do artykułu załapał http://www.pb.pl/403...iera-nowa-karte Ciekawe czy i jakie pociągnie za sobą następstwa, przejęcie np innego znaczącego rejestratora przez byłych właścicieli home ? Edited March 24, 2015 by lufthansa Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted March 24, 2015 Biznes jest tak intratny, że właściciel — fundusz Value4Capital — przymierza się do sprzedaży wcześniej, niż planował, trzy lata po kupnie większościowego pakietu. Zwykle inwestycja funduszu trwa pięć lat. Hm, czyżby NASK szykował zmiany w cenniku domen .pl i szacują, że im spadną dochody? Z drugiej strony nie dziwię się, że nastukali taki wynik, jak serwery sprzedają za kilkaset złotych czyli o jedno zero więcej niż można normalnie kupić. Share this post Link to post Share on other sites
DD 723 Report post Posted March 24, 2015 http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1373004,Marcin-Kusmierz-szef-homepl-moja-firma-nigdy-nie-dojrzeje DD Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,443 Report post Posted March 24, 2015 Rynek robi się coraz bardziej ciasny...jeśli nie teraz to kiedy ? Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted March 24, 2015 http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1373004,Marcin-Kusmierz-szef-homepl-moja-firma-nigdy-nie-dojrzeje DD Recepta na sukces - "klientocentryczność". Pytany o recepta na sukces odpowiada, że przede wszystkim ciężka praca, bezkompromisowa jakość i "klientocentryczność". – Nasza firma kręci się wokół klienta. Być może są to frazesy, ale jak obserwujemy to, co dzieje się na rynku, to taka postawa nie jest normą - wyjaśnia Marcin Kuśmierz. ..aaa to dlatego na stronie Home.pl wszelkie produkty są oznaczone 0 zł wielgachną czwrną tłustą lub krwistą czcionką, natomiast ceny brutto, linki do regulaminów i inne pierdoły słabiutkim, szaromysim kolorem na białym tle, tak? Bo klient to szara myszka przecież. Bardzo mi się podobają te frazesy panów przedsiębiorców o "klientocentryczności". BTW przy dojeniu to krowa tez stoi w centrum. No ale żeby nie było, obsługa klienta 24h to jedyny wielki plus dla Home.pl 1 Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted March 24, 2015 To już wiadomo skąd ostatnio wysyp art. sponsorowanych http://natemat.pl/134871,mlodzi-przedsiebiorcy-nie-musza-pracowac-z-garazu-prezes-home-pl-widzialem-mase-cukeirkowych-biznesow-ktore-poplenialy-ten-sam-b Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted March 24, 2015 (edited) To już wiadomo skąd ostatnio wysyp art. sponsorowanych http://natemat.pl/134871,mlodzi-przedsiebiorcy-nie-musza-pracowac-z-garazu-prezes-home-pl-widzialem-mase-cukeirkowych-biznesow-ktore-poplenialy-ten-sam-b i tu też: http://natemat.pl/134657,to-juz-nie-te-czasy-co-kiedys-sklep-internetowy-musi-miec-kazdy-niezaleznie-od-branzy BTW ten artykuł mnie strasznie rozśmieszył, ale już po pierwszym akapicie czułem, że to bedzie od Home.pl. Przynajmniej na dole napisali tym razem, że "Artykuł powstał we współpracy z home.pl" To już wiadomo skąd ostatnio wysyp art. sponsorowanych http://natemat.pl/134871,mlodzi-przedsiebiorcy-nie-musza-pracowac-z-garazu-prezes-home-pl-widzialem-mase-cukeirkowych-biznesow-ktore-poplenialy-ten-sam-b A najśmieszniejsze w tym artykule jest to, że gostka, zwykłego "handlowca" przedstawiają jak technologicznego zbawiciela i guru. Nie wątpię, że wie on wiele o technologicznych trendach w branży. Nie ulega wątpliwości, iż wprowadzenie technologicznych rozwiązań jak serwery czy domeny ma znaczenie dla rozwoju firm i gospodarki. Jednak pytam: w ile startupów, o których mówi, zainwestował? Ile wspomógł edukacyjnie np. prowadząc akcje edukacyjne w szkołach? (które niekoniecznie muszą być brzydką kryptoreklamą). Czy powołał lub wspomógł jakąś fundację, która inwestuje w nowe technologie lub prowadzi edukację? Mimo wszystko jest tylko zwykłym chłoptasiem od sprzedaży, a raczej od odsprzedawnia dóbr i usług, które wymyślili inni. Zatem ze wspieraniem innowacyjności mało ma to wspólnego. To nie jest produkowanie wozów z innowacjami, to tylko jechanie na takim wozie. Edited March 24, 2015 by umberto 1 Share this post Link to post Share on other sites
Maku Maku 310 Report post Posted July 10, 2015 To już wiemy kto i za ile : http://www.pb.pl/4214984,54480,niemcy-kupuja-home-pl-za-640-mln-zl 4 Share this post Link to post Share on other sites
empireus 273 Report post Posted July 11, 2015 Czy az.pl i premium.pl to teraz też 1i1? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,623 Report post Posted July 11, 2015 Czy az.pl i premium.pl to teraz też 1i1? Tylko w tej części, która należy do home.pl. Share this post Link to post Share on other sites
retro 146 Report post Posted July 11, 2015 Tylko w tej części, która należy do home.pl. czyli w jakiej? decyzyjnej czy nie? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,623 Report post Posted July 11, 2015 czyli w jakiej? decyzyjnej czy nie? Nie wiem jak w AZ, ale w premium.pl wszystkie istotne decyzje wymagają jednomyślności. Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted July 11, 2015 poziom home.pl "zejdzie na psy", niestety, wspomnicie moje slowa... juz teraz mozna odczuc (mam tam kilkascie srwerow roznej klasy) spadek jakosci obslugi klienta... 1 Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted July 11, 2015 poziom home.pl "zejdzie na psy", niestety, wspomnicie moje slowa... juz teraz mozna odczuc (mam tam kilkascie srwerow roznej klasy) spadek jakosci obslugi klienta... Jakość obsługi klienta i wiedza (podstawowa) z zakresu domen internetowych/hostingu u pracowników 1&1 (PL) to dno. I piszę to jako ich wieloletni klient. Dlatego nie widzę tego wszystkiego w dobrych kolorach. Ale poczekamy, zobaczymy. 1 Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 11, 2015 Przecież tego typu transakcje nie mają na celu poprawić ofertę dla klientów, ani zaoferować lepszych warunków, lepszego serwisu! Ich celem jest wyłącznie koniecznośc przeprowadzenia transakcji finansowej per se w celu zgarnięcia prowizji od transakcji przez fundusz kapitałowy. A to że kiedyś fundusz dał pieniądze na tzw. rozwój, a teraz skasuje 10x więcej? To nie ma znaczenia. Transakcje finansowe (czyt. przekładanie aktywów z kieszeni do kieszeni) niczego nie produkują, żadnych dóbr. Share this post Link to post Share on other sites