grzegorzko 0 Report post Posted April 27, 2015 Witam Ponad 30 godzin temu podpiąłem domenę pod serwer. W premium.pl zmieniłem DNS na te podane u dostawcy hostingu a strona do tej pory się nie wyświetla. W przeglądarce pojawia się komunikat ERR_NAME_NOT_RESOLVED. Pisałem do dostawcy hostingu zarzekają się ,że wszystko jest oka i nie wiedzą dlaczego tak się dzieje - odsyłają mnie do Premium.pl (już do nich pisałem ale jak wiadomo ich BOK to masakra może do środy odpiszą). Spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem ? Chciałbym dodać ,że próbowałem otworzyć stronę na różnych komputerach i urządzeniach mobilnych korzystających z innego dostawcy usług internetowych i wszędzie problem jest ten sam. Pozdrawiam G. Share this post Link to post Share on other sites
limo 62 Report post Posted April 27, 2015 (edited) Witam Ponad 30 godzin temu podpiąłem domenę pod serwer. W premium.pl zmieniłem DNS na te podane u dostawcy hostingu a strona do tej pory się nie wyświetla. W przeglądarce pojawia się komunikat ERR_NAME_NOT_RESOLVED. Pisałem do dostawcy hostingu zarzekają się ,że wszystko jest oka i nie wiedzą dlaczego tak się dzieje - odsyłają mnie do Premium.pl (już do nich pisałem ale jak wiadomo ich BOK to masakra może do środy odpiszą). Spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem ? Chciałbym dodać ,że próbowałem otworzyć stronę na różnych komputerach i urządzeniach mobilnych korzystających z innego dostawcy usług internetowych i wszędzie problem jest ten sam. Pozdrawiam G. problem jest z DNSami (105) aby upewnic sie, ze problem nie jest u Ciebie sugeruje wykonac ponizsze kroki: 1. sprawdz czy whois pokazuje nowe DNSy (JIC) 2. jesli wszystkie przegladarki pokazuja ten sam blad to wyczysc sobie po swojej stronie cache: START --> RUN --> CMD (enter) --> ipconfig /flushdns 3. sprawdz propagacje DNSow via ponizszy link (wybierz wpis NS do sprawdzenia) https://www.whatsmydns.net/#NS/di.pl jesli wszystkie serwery odpowiadaja ta sama nazwa to dobrze jesli nie to musisz jeszcze troche odczekac (max 72h) 4. sprawdz DNSy poprzez NSLOOKUP: https://technet.microsoft.com/en-us/library/aa997324%28v=exchg.65%29.aspx edit: przyklad dla di.pl A. startujesz konsole NSLOOKUPa START --> RUN --> CMD (enter) --> nslookup (enter) B. w lini polecen wpisujesz IP serwer DNSowego (przyklad dla dns`ow di.pl to 94.152.201.201 (ns1.kei.pl) server 94.152.201.201 (enter) C. sprawdzasz np rekordy pocztowe set q=MX (enter) di.pl (enter) D. otrzymujesz wynik wpisow z serwera DNS ktory podales wyzej -> w przypadku di.pl poczta jest skonfigurowana w chmurze: Google Apps: wynik: di.pl MX preference = 20, mail exchanger = alt2.aspmx.l.google.com di.pl MX preference = 20, mail exchanger = aspmx2.googlemail.com di.pl MX preference = 20, mail exchanger = aspmx3.googlemail.com di.pl MX preference = 10, mail exchanger = aspmx.l.google.com di.pl MX preference = 15, mail exchanger = alt1.aspmx.l.google.com di.pl nameserver = ns2.kei.pl di.pl nameserver = ns1.kei.pl ns1.kei.pl internet address = 94.152.201.201 ns2.kei.pl internet address = 195.149.225.1 E. aby zakonczyc NSLOOKUPa wpisz: exit (enter) Edited April 27, 2015 by limo Share this post Link to post Share on other sites
grzegorzko 0 Report post Posted April 27, 2015 Dzięki za pomoc. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 27, 2015 (edited) Witam Ponad 30 godzin temu podpiąłem domenę pod serwer. W premium.pl zmieniłem DNS na te podane u dostawcy hostingu a strona do tej pory się nie wyświetla. W przeglądarce pojawia się komunikat ERR_NAME_NOT_RESOLVED. Pisałem do dostawcy hostingu zarzekają się ,że wszystko jest oka i nie wiedzą dlaczego tak się dzieje - odsyłają mnie do Premium.pl (już do nich pisałem ale jak wiadomo ich BOK to masakra może do środy odpiszą). Spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem ? Chciałbym dodać ,że próbowałem otworzyć stronę na różnych komputerach i urządzeniach mobilnych korzystających z innego dostawcy usług internetowych i wszędzie problem jest ten sam. Pozdrawiam G. BOK premium.pl to nie masakra i idę o zakład, że odpiszą dzisiaj (pytanie zadałeś w niedzielę), i nawet mogę zgadnąć jaka będzie odpowiedź: "Proszę podać nazwę domeny". Bo zarejestrowałeś dwie, z czego na jednej nie zmieniłeś dnsów (więc oczywiście nie będzie się otwierać strona), a na drugiej zmieniłeś, ale dnsy nie zostały jeszcze poprawnie rozpropagowane. Konfiguracja dnsów jest ok (po sprawdzeniu komendą 'host domena.pl ns1.hosting.pl" zwraca IP), ale samo 'host domena.pl' zwraca mi NXDOMAIN - co wskazuje na brak propagacji. Edited April 27, 2015 by pb 1 Share this post Link to post Share on other sites