morderrca 356 Report post Posted May 6, 2015 (edited) W zeszłym miesiącu KK złożył 3 oferty na moją domenę. Był zdeterminowany więc złożyłem kontrofertę, którą notabene zaakceptował. Jak się okazało, pojawił się błąd w systemie Aftermarket, który to sam zmienił mi ustawienia vat w moim panelu. Zamiast płatnik vat z polskim fakturowaniem (które od początku roku mam ustawione) system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna". I tutaj zaczyna się problem, bo oferta jaką złożyłem KK była ofertą netto. Natomiast przez błąd systemu uznano to jako kwota brutto i od mojej oferty pobrano podatek, przez co straciłem kilkaset złotych. W kwietniu przeprowadzałem transakcje i generowałem Fvat dla mojej firmy, lecz już pod koniec miesiąca błąd systemu sprawił, że dla AM przestałem być firmą. Oczywiście zgłosiłem sprawę do obsługi AM i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że wszystko jest w porządku ze strony AM i KK wpłacił tyle ile powinien (tak twierdzi obsługa AM) Mam nadzieję, że na forum są osoby bezstronne, które doradzą mi co w takiej sytuacji zrobić? Bo nie podoba mi się, że giełda w której rocznie robię transakcje za duże pieniądze, przez swój błąd pozbawia mnie kilkuset złotych i lekceważąco daje do zrozumienia, że to co się stało jest "prawidłowe". Proszę więc o pomoc w temacie. Edited May 6, 2015 by morderrca 1 Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted May 6, 2015 Ja wszystko tutaj rozumiem oprócz jednego. Tego: "system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna"." Dlaczego system zmienia w AM coś samemu?! Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted May 6, 2015 Ja wszystko tutaj rozumiem oprócz jednego. Tego: "system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna"." Dlaczego system zmienia w AM coś samemu?! Może to błąd ? Też jestem w trakcie wyjaśniania jednej sprawy z AM, gdzie zakładając konto z klientem AM byliśmy przekonani, że ma firmowe a faktura VAT wskazuje, że jest na osobę fizyczną. Tutaj jednak nie ma strat, jest tylko kwestia wyjaśnienia samej faktury. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted May 6, 2015 @morderrca: bardzo proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na pełne rozwiązanie opisanej w zgłoszeniu sprawy; z naszej strony nie twierdziliśmy, że nie ma problemu, proszę jeszcze raz zapoznać się z naszą odpowiedzią, cytuję fragment: ... na Pana koncie została błędnie wystawiona faktura sprzedaży i potrącona kwota VAT"; kupujący dokonał prawidłowej wpłaty, problemem było natomiast błędne naliczenie korekty VAT, sprawa wyjaśni się pozytywnie w najbliższym czasie, proszę oczekiwać na wiadomość 3 Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted May 6, 2015 ja zgłosiłem podobny problem 1 kwietnia, odpowiedź dostałem wczoraj wieczorem (ponad 30 dni).....lekka masakra. Share this post Link to post Share on other sites
anbial 41 Report post Posted May 6, 2015 U mnie identyczna sytuacja, Aftermarket sam zmienił ustawienia mojego konta i zamiast fakturę od polskiej firmy, wygenerowało mi fakturę z Cypru z naliczonym VAT-em. Share this post Link to post Share on other sites
morderrca 356 Report post Posted May 6, 2015 (edited) @morderrca: bardzo proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na pełne rozwiązanie opisanej w zgłoszeniu sprawy; z naszej strony nie twierdziliśmy, że nie ma problemu, proszę jeszcze raz zapoznać się z naszą odpowiedzią, cytuję fragment: ... na Pana koncie została błędnie wystawiona faktura sprzedaży i potrącona kwota VAT"; kupujący dokonał prawidłowej wpłaty, problemem było natomiast błędne naliczenie korekty VAT, sprawa wyjaśni się pozytywnie w najbliższym czasie, proszę oczekiwać na wiadomość "na Pana koncie została błędnie wystawiona faktura sprzedaży i potrącona kwota VAT" Źle zrozumiałem Państwa wiadomość. Ale też nie otrzymałem żadnej informacji, że KK wpłacił kwotę netto. Czekam więc cierpliwie i mam nadzieję, że nie będzie to 30dni roboczych jak w przypadku kolegi ryskadow... Ja wszystko tutaj rozumiem oprócz jednego. Tego: "system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna"." Dlaczego system zmienia w AM coś samemu?! Błąd po prostu... Albo aż. Edited May 6, 2015 by morderrca Share this post Link to post Share on other sites
grześko 5 Report post Posted May 7, 2015 No niestety - mogę tylko potwierdzić na swoim przykładzie, że w AM coś się "samo zrobiło"... Na koncie firmowym poprzednie faktury były generowane OK, od polskiej firmy. Za ostatni miesiąc - mam status "Oczekuje na wygenerowanie", ale po numerze faktury widzę, że szykuje się faktura cypryjska... Też nic nie modyfikowałem - AM zrobił to za mnie Support AM na razie nie ma dla mnie odpowiedzi, kiedy wygeneruje się faktura. Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted May 7, 2015 Ten sam problem zmiana w ustawieniach na: Jestem osobą fizyczną lub innym podmiotem niezarejestrowanym jako płatnik VAT. Co nie jest prawdą i moim wyborem. Czy każdy z osobna ma zawalić AM ticketami, czy podejdziecie do tematu całościowo? Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted May 7, 2015 Widzę, że w klejnym rankingu doing business w tabelce "liczba godzin spędzanych przez przedsiębiorcę na sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej" przybędzie naszemu krajowi trochę. Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted May 7, 2015 Myślałem że tylko u mnie ten problem, jednak widać te kilkudniowe zawiechy systemu na początku kwietnia sprawiły że u wielu userów system sam sobie zmienił deklaracje vat (wszystko w trakcie wyjaśniania, część fv już wystawiona poprawnie, ale pozostałe się generują, całość trawa prawie miesiąc !) Zgłaszałem również problem jednej sprzedaży za którą system wystawił mi cypryjska fakturę, no i właściwie nie wiem czy kupujący wpłacił kwotę netto i czy aby nie powinienem mieć zrobionej korekty vat niestety wiadomości w tej sprawie nie otrzymałem (niska kwotę więc olałem sprawę i nie naciskałem). Wobec tego zgłaszam ten problem tutaj, proszę o informacje w tej sprawie... Share this post Link to post Share on other sites
Pawel Gluszko 10 Report post Posted May 8, 2015 najgorsze, że zlewa na tickety, jak można czekać 30 dni na odpowiedz z supportu? (nie muszę pisać, że telefonu to tam nie mają). Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted May 8, 2015 najgorsze, że zlewa na tickety, jak można czekać 30 dni na odpowiedz z supportu? (nie muszę pisać, że telefonu to tam nie mają). Uściślając, odpowiedz z supportu była tego samego dnia, ale oczywiście z informacją że sprawdzają problem i to sprawdzanie trwało ok 30 dni... Dla mnie osobiście najgorsza jest ta niestabilność systemu... Jak system sam może coś zmieniać w naszym panelu ? Równie dobrze może zmienić nasze dane, adres mailowy, zapomnieć przedłużyć domeny, środki z konta mogą zniknąć albo w wyniku błedu systemu kilka domen może zniknąć z naszej listy... Po tylu latach działa na rynku, takie błędy systemu nie mogą się zdarzać ! Share this post Link to post Share on other sites
trzyliterowe 167 Report post Posted May 8, 2015 U mnie tez zmieniło, chodzisz dzięki temu tematowi zmienię to. Share this post Link to post Share on other sites
cannot 490 Report post Posted May 9, 2015 Te zmiany bez wiedzy klientów AM przyprawiają o dreszcze.... Wczoraj dostałem maila z przypomnieniem adresu mail do logowania się na AM oraz link dzięki któremu mogę zresetować hasło tylko, że ja nic takiego nie zlecałem. Dzisiaj zleciłem błyskawiczną wypłatę i nic. Piszę do AM i dowiaduję się, że Uprzejmie informuję, że z naszej strony nie ma problemu, problem natomiast jest po stronie operatora BlueCash, niestety nie mamy wpływu na czas usunięcia usterki i wykonanie wypłaty. Jeśli chciałby Pan anulować wypłatę i zlecić wypłatę standardową to proszę o wiadomość. Kasa miała być na dzisiejsze wesele... Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted May 10, 2015 w premium.pl wyplaty dzialaja w 24h (dni robocze), wiec dla mnie to są wypłaty błyskawiczne, w AM zgodnie z regulaminem trzeba czekać kilka dni.... 1 Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted May 11, 2015 AM skorygowało fakturę z 1 kwietnia i kilkaset zł pojawiło się do wypłaty..wiec juz jest ok Share this post Link to post Share on other sites
morderrca 356 Report post Posted May 11, 2015 AM skorygowało fakturę z 1 kwietnia i kilkaset zł pojawiło się do wypłaty..wiec juz jest ok Potwierdzam pieniądze trafiły na moje konto w AM. Jest jednak nadal problem ze zmianą ustawień VAT. Ciągle gdy chcę je zmienić na płatnika vat z polskim fakturowaniem, wyskakuje komunikat abym zgłosił się do obsługi AM. Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted May 11, 2015 Pewnie masz aktywne zamówienia. U mnie po tickecie zmieniono bardzo szybko. Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted May 13, 2015 (edited) Sprawdźcie sobie ustawienia vat bo dziś zauważyłem że system znów SAM zmienił ustawienia !!!!! Co tam się kur... dzieje ? Mamy codziennie sprawdzać czy system czegoś nie spier... ? Edited May 13, 2015 by sebastian0000 Share this post Link to post Share on other sites
morderrca 356 Report post Posted May 13, 2015 (edited) Pewnie masz aktywne zamówienia. U mnie po tickecie zmieniono bardzo szybko. Po którym z kolei tickecie? Wysyłałem supportowi AM już wielokrotnie prośbę o usunięcie tego chochlika i każde zgłoszenie pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi... Również nie mam fvat kosztowej za miesiąc kwiecień i wciąż czekam aż AM ją wygeneruje... Edited May 13, 2015 by morderrca Share this post Link to post Share on other sites
grześko 5 Report post Posted May 14, 2015 Ja nadal nie mam FV kosztowej za kwiecień i nie wiem czy ją będę miał. Bo AM usunęło mi wpis dot. tej faktury (wcześniej było info, że się generuje) a na tickety nie odpowiada... Zaczyna się robić dno. Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted May 14, 2015 Po którym z kolei tickecie? Wysyłałem supportowi AM już wielokrotnie prośbę o usunięcie tego chochlika i każde zgłoszenie pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi... Również nie mam fvat kosztowej za miesiąc kwiecień i wciąż czekam aż AM ją wygeneruje... Po pierwszym. 0,5 - 1 h - max. Też byłem zdziwiony. Sprawdziłem też ustawienia po Twojej kolejnej informacji, że ustawienia znów się same zmieniły. U mnie zmieniły się raz (o raz za dużo) i do wczoraj było ok. Dziś nie sprawdzałem. Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted May 14, 2015 Bo AM usunęło mi wpis dot. tej faktury (wcześniej było info, że się generuje) a na tickety nie odpowiada... Zaczyna się robić dno. U mnie to samo, wystawili 4 czy 5 faktur i jedna "się generowała" a teraz patrze i zniknęła... Jakieś jaja !! Też napisałem do supportu i czekam... Chyba zacznę screeny robić bo dzicz w tym AM, chcą to wystawią faktury a jak klient się nie upomni to olewka... Share this post Link to post Share on other sites
Pawel Gluszko 10 Report post Posted May 14, 2015 czy są jakieś kontrole skarbowe na cyprze? jakby weszli w ten bałagan to pół roku roboty Share this post Link to post Share on other sites