Skocz do zawartości
morderrca

Jak dzięki Aftermarket straciłem kilkaset złotych.

Promowane odpowiedzi

W zeszłym miesiącu KK złożył 3 oferty na moją domenę. Był zdeterminowany więc złożyłem kontrofertę, którą notabene zaakceptował.

Jak się okazało, pojawił się błąd w systemie Aftermarket, który to sam zmienił mi ustawienia vat w moim panelu.

Zamiast płatnik vat z polskim fakturowaniem (które od początku roku mam ustawione) system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna".

 

I tutaj zaczyna się problem, bo oferta jaką złożyłem KK była ofertą netto. Natomiast przez błąd systemu uznano to jako kwota brutto i od mojej oferty pobrano podatek, przez co straciłem kilkaset złotych.

W kwietniu przeprowadzałem transakcje i generowałem Fvat dla mojej firmy, lecz już pod koniec miesiąca błąd systemu sprawił, że dla AM przestałem być firmą.

 

Oczywiście zgłosiłem sprawę do obsługi AM i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że wszystko jest w porządku ze strony AM i KK wpłacił tyle ile powinien (tak twierdzi obsługa AM)

 

Mam nadzieję, że na forum są osoby bezstronne, które doradzą mi co w takiej sytuacji zrobić?

Bo nie podoba mi się, że giełda w której rocznie robię transakcje za duże pieniądze, przez swój błąd pozbawia mnie kilkuset złotych i lekceważąco daje do zrozumienia, że to co się stało jest "prawidłowe".

 

Proszę więc o pomoc w temacie.

Edytowane przez morderrca
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystko tutaj rozumiem oprócz jednego. Tego: "system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna"." <_<

 

Dlaczego system zmienia w AM coś samemu?! :o

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystko tutaj rozumiem oprócz jednego. Tego: "system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna"." <_<

Dlaczego system zmienia w AM coś samemu?! :o

Może to błąd ? Też jestem w trakcie wyjaśniania jednej sprawy z AM, gdzie zakładając konto z klientem AM byliśmy przekonani, że ma firmowe a faktura VAT wskazuje, że jest na osobę fizyczną. Tutaj jednak nie ma strat, jest tylko kwestia wyjaśnienia samej faktury.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@morderrca: bardzo proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na pełne rozwiązanie opisanej w zgłoszeniu sprawy; z naszej strony nie twierdziliśmy, że nie ma problemu, proszę jeszcze raz zapoznać się z naszą odpowiedzią, cytuję fragment: ... na Pana koncie została błędnie wystawiona faktura sprzedaży i potrącona kwota VAT"; kupujący dokonał prawidłowej wpłaty, problemem było natomiast błędne naliczenie korekty VAT, sprawa wyjaśni się pozytywnie w najbliższym czasie, proszę oczekiwać na wiadomość

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U mnie identyczna sytuacja, Aftermarket sam zmienił ustawienia mojego konta i zamiast fakturę od polskiej firmy, wygenerowało mi fakturę z Cypru z naliczonym VAT-em.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@morderrca: bardzo proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na pełne rozwiązanie opisanej w zgłoszeniu sprawy; z naszej strony nie twierdziliśmy, że nie ma problemu, proszę jeszcze raz zapoznać się z naszą odpowiedzią, cytuję fragment: ... na Pana koncie została błędnie wystawiona faktura sprzedaży i potrącona kwota VAT"; kupujący dokonał prawidłowej wpłaty, problemem było natomiast błędne naliczenie korekty VAT, sprawa wyjaśni się pozytywnie w najbliższym czasie, proszę oczekiwać na wiadomość

"na Pana koncie została błędnie wystawiona faktura sprzedaży i potrącona kwota VAT"

Źle zrozumiałem Państwa wiadomość. Ale też nie otrzymałem żadnej informacji, że KK wpłacił kwotę netto.

Czekam więc cierpliwie i mam nadzieję, że nie będzie to 30dni roboczych jak w przypadku kolegi ryskadow...

 

Ja wszystko tutaj rozumiem oprócz jednego. Tego: "system zmienił mi ustawienia na "osoba fizyczna"." <_<

 

Dlaczego system zmienia w AM coś samemu?! :o

Błąd po prostu... Albo aż.

Edytowane przez morderrca

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No niestety - mogę tylko potwierdzić na swoim przykładzie, że w AM coś się "samo zrobiło"...

Na koncie firmowym poprzednie faktury były generowane OK, od polskiej firmy.

Za ostatni miesiąc - mam status "Oczekuje na wygenerowanie", ale po numerze faktury widzę, że szykuje się faktura cypryjska...

Też nic nie modyfikowałem - AM zrobił to za mnie ;)

Support AM na razie nie ma dla mnie odpowiedzi, kiedy wygeneruje się faktura.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ten sam problem

zmiana w ustawieniach na:

Jestem osobą fizyczną lub innym podmiotem niezarejestrowanym jako płatnik VAT.

Co nie jest prawdą i moim wyborem.

 

Czy każdy z osobna ma zawalić AM ticketami, czy podejdziecie do tematu całościowo?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że w klejnym rankingu doing business w tabelce "liczba godzin spędzanych przez przedsiębiorcę na sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej" przybędzie naszemu krajowi trochę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że tylko u mnie ten problem, jednak widać te kilkudniowe zawiechy systemu na początku kwietnia sprawiły że u wielu userów system sam sobie zmienił deklaracje vat (wszystko w trakcie wyjaśniania, część fv już wystawiona poprawnie, ale pozostałe się generują, całość trawa prawie miesiąc !)

 

Zgłaszałem również problem jednej sprzedaży za którą system wystawił mi cypryjska fakturę, no i właściwie nie wiem czy kupujący wpłacił kwotę netto i czy aby nie powinienem mieć zrobionej korekty vat niestety wiadomości w tej sprawie nie otrzymałem (niska kwotę więc olałem sprawę i nie naciskałem).

 

Wobec tego zgłaszam ten problem tutaj, proszę o informacje w tej sprawie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

najgorsze, że zlewa na tickety, jak można czekać 30 dni na odpowiedz z supportu? (nie muszę pisać, że telefonu to tam nie mają).

Uściślając, odpowiedz z supportu była tego samego dnia, ale oczywiście z informacją że sprawdzają problem i to sprawdzanie trwało ok 30 dni...

Dla mnie osobiście najgorsza jest ta niestabilność systemu... Jak system sam może coś zmieniać w naszym panelu ? Równie dobrze może zmienić nasze dane, adres mailowy, zapomnieć przedłużyć domeny, środki z konta mogą zniknąć albo w wyniku błedu systemu kilka domen może zniknąć z naszej listy...

Po tylu latach działa na rynku, takie błędy systemu nie mogą się zdarzać !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Te zmiany bez wiedzy klientów AM przyprawiają o dreszcze.... Wczoraj dostałem maila z przypomnieniem adresu mail do logowania się na AM oraz link dzięki któremu mogę zresetować hasło tylko, że ja nic takiego nie zlecałem.

 

Dzisiaj zleciłem błyskawiczną wypłatę i nic. Piszę do AM i dowiaduję się, że

Uprzejmie informuję, że z naszej strony nie ma problemu, problem natomiast jest po stronie operatora BlueCash, niestety nie mamy wpływu na czas usunięcia usterki i wykonanie wypłaty. Jeśli chciałby Pan anulować wypłatę i zlecić wypłatę standardową to proszę o wiadomość.

 

Kasa miała być na dzisiejsze wesele...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

AM skorygowało fakturę z 1 kwietnia i kilkaset zł pojawiło się do wypłaty..wiec juz jest ok

Potwierdzam pieniądze trafiły na moje konto w AM.

 

Jest jednak nadal problem ze zmianą ustawień VAT.

Ciągle gdy chcę je zmienić na płatnika vat z polskim fakturowaniem, wyskakuje komunikat abym zgłosił się do obsługi AM.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie sobie ustawienia vat bo dziś zauważyłem że system znów SAM zmienił ustawienia !!!!!

Co tam się kur... dzieje ? Mamy codziennie sprawdzać czy system czegoś nie spier... ?

Edytowane przez sebastian0000

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz aktywne zamówienia.

U mnie po tickecie zmieniono bardzo szybko.

Po którym z kolei tickecie?

Wysyłałem supportowi AM już wielokrotnie prośbę o usunięcie tego chochlika i każde zgłoszenie pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi...

Również nie mam fvat kosztowej za miesiąc kwiecień i wciąż czekam aż AM ją wygeneruje...

Edytowane przez morderrca

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po którym z kolei tickecie?

Wysyłałem supportowi AM już wielokrotnie prośbę o usunięcie tego chochlika i każde zgłoszenie pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi...

Również nie mam fvat kosztowej za miesiąc kwiecień i wciąż czekam aż AM ją wygeneruje...

Po pierwszym. 0,5 - 1 h - max.

Też byłem zdziwiony.

Sprawdziłem też ustawienia po Twojej kolejnej informacji, że ustawienia znów się same zmieniły. U mnie zmieniły się raz (o raz za dużo) i do wczoraj było ok. Dziś nie sprawdzałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bo AM usunęło mi wpis dot. tej faktury (wcześniej było info, że się generuje) a na tickety nie odpowiada...

Zaczyna się robić dno.

U mnie to samo, wystawili 4 czy 5 faktur i jedna "się generowała" a teraz patrze i zniknęła... Jakieś jaja !!

Też napisałem do supportu i czekam...

Chyba zacznę screeny robić bo dzicz w tym AM, chcą to wystawią faktury a jak klient się nie upomni to olewka...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • Najnowsze posty na forum

    • Już o 20:50 koniec aukcji.
    • Główną przyczyną takiej wysokiej ceny sprzedaży jest to, że domena należała do wielkiej spółki, dla której sprzedaż domen nie była i nie jest główną gałęzią działalności.
    • RMO.PL   Witam

      Sprzedam promocyjnie domenę RMO.pl. domena wygasa więc trzeba doliczyć przedłużenie.

      domena zarejestrowana od 2010

      Sprzedam za najwyższą otrzymaną ofertę.

      Oferty albo na pw albo przez AM:
      https://www.aftermarket.pl/domena/rmo.pl     Pozdrawiam
       
    • poker.org.pl   Sprzedam domenę poker.org.pl Cena KT: 3000 zł   https://www.aftermarket.pl/marketoffer.php?id=3422285   P.S. Kiedyś miałem też poker.com.pl. Sprzedana za 25k.
    • Szukasz hostningu na którym możesz skorzystać z takich technologii jak:
      PHP, MySQL, MongoDB, PostgreSQL, Node.js, Python, Ruby, Perl, Java (OpenJDK), GCC, CLANG i wielu innych?
       
      Może skusi Cię obsługa darmowych certyfikatów SSL Let's Encrypt z automatycznym odnowieniem dostępnych dla wszystkich bez potrzeby zakupu osobnego IP/bez dodatków kosztów?
       
      Sprawdź naszą ofertę:
      https://www.mydevil.net/oferta.html
       
      Akurat trwa przedłużona promocja "Szalone Weekendy", która obniża o 50% cenę pierwszych okresów (nie wliczając 14 dniowych okresów testowych, w przypadku ich wykorzystania promocja działa od następnego okresu) nowych kont hostingowych oraz VPN.
      Promocja zaczyna się co piątek o godzinie 18:00 i obejmuje 100 kont!
      Promocja aktywna jest w dniach:
      13.07.2018 18:00 - 15.07.2018 23:59
      20.07.2018 18:00 - 22.07.2018 23:59
      27.07.2018 18:00 - 29.07.2018 23:59
      03.08.2018 18:00 - 05.08.2018 23:59
      10.08.2018 18:00 - 12.08.2018 23:59
      17.08.2018 18:00 - 19.08.2018 23:59
      24.08.2018 18:00 - 26.08.2018 23:59
      31.08.2018 18:00 - 02.09.2018 23:59
       
      Korzystający z promocji mogą dodatkowo obniżyć cenę poprzez skorzystanie z kodów promocyjnych lub kodów polecających tak więc jest to dobry moment na dzielenie się swoim kodem jak i skorzystanie z naszego programu partnerskiego.
       
      Regulamin promocji:
      https://www.mydevil.net/regulaminy-i-dokumenty,28.html  
    • TradycyjnySmak.pl   Zapraszam na kończącą się dzisiaj, o godzinie 20:50, aukcję Last Minute domeny TradycyjnySmak.pl   Aukcja ze złożonymi ofertami kupna, aktualna cena 6 PLN   Link do aukcji https://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2290032
    • Fah.pl   Sprzedam domenę fah.pl + opcję na fah.pl    Poważne oferty proszę składać na :   https://www.aftermarket.pl/domena/fah.pl&nbsp;
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      18 036
    • Najwięcej online
      20 372

    Najnowszy użytkownik
    MyDevilnet
    Rejestracja
×