Skocz do zawartości
pshemec

Dropshipping CMS - sprzedażowy system B2B

Promowane odpowiedzi

Znalazłem chwilę czasu na opisanie naszego flagowego systemu B2B , a mianowicie Dropshipping CMS.

 

Dropshipping CMS - sprzedażowy System B2B łączący hurtownie, sklepy internetowe oraz klientów w jednym miejscu. Model tego biznesu pozwala przenieść wysyłkę na dostawcę ( i cały proces przygotowawczy paczki ). Pozwala przede wszystkim rozszerzyć działalność i dostępność produktów na dodatkowe rynki, zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność swojej marki.
Korzyści z dropshippingu
- brak potrzeby zatowarowania, gdyż sprzedaż jest prowadzona z magazynów Twoich dostawców
- łatwiejsza sprzedaż towarów luksusowych oraz dużych gabarytowo w kilkuset sklepach jednocześnie
- hurtowe dodawanie produktów ( wraz ze zdjęciami i opisami ) do bazy sklepu ( nie trzeba dodawać produktów ręcznie )
- płacisz za towar gdy Klient zapłaci Tobie ( nie musisz inwestować w stany magazynowe - teraz Twoja oferta może być o wiele większa )
- zdecydowana większość pracy jest przerzucana na dostawców ( pakowanie, wysyłka, reklamacje i zwroty )
- łatwe wystawianie hurtowych aukcji w popularnych serwisach aukcyjnych
Obsługiwane branże
Sprzedaż produktów przez dropshipping uzależniona jest od dostępności oprogramowania oraz partnerów sprzedających w tym modelu w danej branży.

Obecnie dostępne są
- zabawki
- bielizna
- odzież
- akcesoria erotyczne
- elektronika
- akcesoria elektroniczne

Przystosowanie naszego oprogramowania dla innych branż posiadających wymaganych dostawców nie stanowi już żadnego problemu ( jest to kwestia dostosowania do specyfiki każdej z nich ).



-------------------------------------------------------------------------------------------

Dropshipping CMS jest w pełni uruchomione i przetestowane w hurtowni CentralaZabawek.pl
( działa od prawie 3 lat )

-------------------------------------------------------------------------------------------



Integracje ze sklepami on-line

Obsługa najpopularniejszych sklepów on-line działających w Polsce wraz z integracją polegającą na imporcie towarów ( w tym zdjęć i opisów produktów ), zamówieniami od Klientów wraz z aktualizacjami magazynowych, tak abyś zawsze sprzedawał dostępne produkty.
Najważniejsze funkcje Administratora
- zarządzanie grupami i użytkownikami ( min, nadawanie uprawnień, ustawianie dostępu )
- podstawowe ustawienia sklepu ( wygląd faktur, wybór sposobów płatności, kurierów, stawki VAT, ustalanie promocji, rabatów )
- zarządzanie partnerami ( edycja, rozliczanie dostawców i partnerów )
- menadżer produktów ( edycja produktów, import, dodawanie kategorii, edycja szablonów i cech dodatkowych )
- menadżer sprzedaży ( ustalanie cen, stanów minimalnych, promocji, wyprzedaży )
- magazyn ( rozliczenia komisowe, zgłoszenia serwisowe, przeglądanie i edycja dostawców )
- wysyłki ( zamówienia zbiorcze, pakowanie z podziałem na statusy, listy zbiorcze z podziałem na firmy, ustawianie wysyłek )
- NOWOŚĆ - opcje głosowe dla pakowaczy
- sprzedaż detaliczna ( dodawanie i edycja paragonów, faktur, zestawienia sprzedaży i faktur w formacie xml lub innym, dostęp do transakcji z podziałem na statusy np, zysk, wszystkie, średnia cena zakupu itp. )
Logi ( zamówienia, magazyn, cena ) - funkcja zapisująca działania osób zalogowanych / upoważnionych
- numerowanie logów
- ID produktu lub zamówienia, którego dotyczy log
- login osoby zmieniającej
- przeprowadzone działanie
- dokładna data zmiany

Zintegrowane platformy sklepów on-line
- ClickShop
- IAI-Shop
- iStore.pl
- PrestaShop
- Shoper
- Shoplo
- Sote
- sStore
Portale aukcyjne
- Allegro
- eBay
- pełna dwustronna integracja
- hurtowe wystawianie aukcji
- wiele szablonów aukcji
- blokowanie zakupionych produktów
- zwroty prowizji
- obsługa wielu kont allegro
- aukcja do ostatniej sztuki ( automatyczne wznawianie i zamykanie aukcji )
- automatyczne komentarze
- ustawianie wielu cenników dostaw
- możliwość rezerwacji produktów
- łączenie zamówień z różnych aukcji

Kurierzy
- DPD
- DHL
- Fedex
- GLS
- K-ex
- Paczkomaty
- Siódemka
- UPS
- Poczta Polska

Osoby zainteresowane zapraszam do zadawania pytań ( w tym wątku lub na PW ),
Edytowane przez pshemec
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie jest problemem sprzedać system, ale najważniejsze pytanie to czy te branże mają dostawców którzy umożliwią integracje ?
Jeżeli tak jest to droga otwarta :)

Z tego co się na szybko zorientowałem to przy kosmetykach i perfumach można paru znaleźć, tak samo jest z częściami motoryzacyjnymi.

Wg mnie na najpierw najlepiej poszukać dostawców ( na początek chociaż kilku , aby z czymś wystartować ) i zacząć rozmowy ze mną :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie jest problemem sprzedać system, ale najważniejsze pytanie to czy te branże mają dostawców którzy umożliwią integracje ?

W większości branż nie wygląda to jeszcze zbyt ciekawie. Najczęściej są to kiepskie warunki i niepewne firmy lub niezbyt ciekawe produkty.

Myślę, że mógłbyś z taką propozycją dotrzeć najpierw nie do tych, którzy mają lub chcą otworzyć sklepy, ale do producentów i dystrybutorów. Sam takich szukam lecz najczęściej gdy komuś piszę lub mówię, że preferowałbym współpracę w oparciu o dropshipping, to pytają co to jest takiego? Duże perspektywy lecz na dzień dzisiejszy duża nierównowaga pomiędzy popytem i podażą.

Trzeba też uważać na szczegóły bo niektórzy oczekują współpracy w oparciu o akceptację ich regulaminu, gdzie potrafi być napisane, że mogą sami wysyłać oferty pozyskanym przez nasz sklep klientom a reklamacje rozpatrzą w ciągu dwóch miesięcy. Sklep musi to zrobić w ciągu dwóch tygodni - akceptując taki regulamin, bierze więc ryzyko na siebie.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni testuje sky-shop, bo akurat temat dropshippingu mnie dosyc zaciekiwil, mialem zamiar zalozyc temat o tym sposobie handlowania na DI.

no ale do rzeczy, jest mnostwo niejasnych spraw zwiazanych wlasnie z hurtowniami i sposobami zwrotow, reklamacji. Jest tez kwestia paragonow ktorych to hurtownie w naszym imieniu nie drukuja, co za tym idzie rowniez problem z wystawieniem gwarancji na rozne sprzety elektro.... oczywiscie mozna osobno poczta wysylac do kazdego zamowienia paragon, ale jak zalatwic sprawy gwarancyjne? Hurtownie tylko wysylaja swoj towar do klienta, a gwarancja jest w kartonie ze sprzetem :-)

Zamawiac do siebie, podczepic paragon, podsteplowac/podbic date i do klienta?

Moze macie juz sprawdzony patent? Podzielcie sie ;-)

Edytowane przez epson

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hurtownia wystawia fakturę sklepowi a ten wystawia klientowi paragon. Jeżeli nie ma kasy fiskalnej, to wystawia tzw. paragon niefiskalny, który potwierdza sprzedaż. Ew. fakturę jeżeli nabywca jej oczekuje. Taki paragon wysyła się klientowi mailem w .pdf.

Warunki załatwiania reklamacji sklep ustala z dostawcą i podaje na stronie sklepu - dla klienta ważne jest żeby reklamacja była skutecznie rozpatrzona w razie potrzeby. Warto wiedzieć, że gwarancja obecnie nie jest obowiązkowa; ponadto konsument wcale nie musi z niej skorzystać jeżeli prawo konsumenckie daje mu lepsze warunki niż udzielona gwarancja. Warunki gwarancji można dostarczyć wraz z produktem, ale z tego co mi wiadomo, można to zrobić także drogą mailową, bez konieczności umieszczenia tam pieczątki. W reklamacji ważniejsze są oświadczenia tam zawarte a pieczątka powoli odchodzi do lamusa. Nie istnieją przecież żadne regulacje prawne dotyczące nałożenia na przedsiębiorcę obowiązku posiadania pieczęci firmowej a prawo w ogóle nie reguluje wymogu pieczątki na karcie gwarancyjnej. Warunki gwarancji i procedurę reklamacyjną podaje się w regulaminie sklepu.
W przypadku sklepu internetowego, nie powinno być większych problemów aby ustalić datę zakupu produktu bo widnieje w systemie. Także korespondencja z klientem i dane kupującego, potwierdzają kto jest nabywcą produktów. O gwarancji proponuję poczytać w art. 577. Kodeksu cywilnego, na stronie Federacji konsumentów a także w innych miejscach, np.
http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,6077,ustawa-o-prawach-konsumenta-ostatecznie-uchwalona.html

http://www.zafinansowani.pl/ekonomia/gwarancja-czy-reklamacja

http://www.gwarancja.info/gwarancja.html

https://prokonsumencki.pl/blog/reklamacja-towaru-przez-konsumenta-przed-i-po-25-grudnia-2014-roku-czyli-co-zmieni-nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta/

http://www.prawokonsumenta.pl/2013/05/22/naprawa-z-gwarancji-czy-ustawy-o-reklamacji-z-tytulu-niezgodnosci-towaru-z-umowa/

Edytowane przez Kangur
  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kilka słów wyjaśnienia na Wasze pytania
1 - Platforma dropshippingowa jest narzędziem do obsługi zamówień i sprzedaży hurtowej ( tutaj klient detaliczny nic nie kupi - chyba że przez sklep partnera )
2 - Jej ideałem jest brak posiadania magazynów. Faza początkowa to cały cykl sprzedażowy - poszukiwanie partnerów biznesowy ( dostawców, hurtownie, producentów i sklepy internetowe ) oraz obsługa klientów.
3 - Kwestie dokumentów sprzedażowych bardzo dobrze opisał Kangur ( dziękuje )
4 - Na czym zarabia platforma ?
Przede wszystkim na marży, gdzie ceny sprzedaży produktów są ustalane indywidualnie dla każdego partnera osobno wg. generowanych przez niego obrotów ( zysk jest od razu widoczny w panelu administracyjnym przy każdym złożonym zamówieniu )
- usługach dodatkowych np, abonamencie na dwustronną integrację z Allegro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podpowiem, że przykładowe sklepy działające w oparciu o dropshipping, można zobaczyć w mojej stopce ( po prawej stronie ).

 

edit: Ten post jest już nieaktualny.

Edytowane przez Kangur

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z paragonem nie jest wcale taka łatwa sprawa :

 

Obowiązek przekazania kupującemu wystawionego paragonu

 

Interpretacja indywidualna z 10 kwietnia 2014 r., sygn. IBPP3/443-417/14/JP - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach

http://www.podatki.biz/sn_autoryzacja/logowanie.php5/artykuly/kasy-fiskalne-obowiazek-przekazania-kupujacemu-wystawionego-paragonu_14_25890.htm?idDzialu=14&idArtykulu=25890


Najważniejszy fragment:

Mając na uwadze przedstawiony we wniosku opis stanu faktycznego oraz obowiązujące przepisy prawa należy stwierdzić, że dokonując sprzedaży na rzecz osób, o których mowa w art. 111 ust. 1 ustawy i prowadząc ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kasy rejestrującej, istnieje obowiązek, stosownie do zapisu art. 111 ust. 3a pkt 1 ustawy o VAT oraz § 6 ust. 1 pkt 1 powołanego rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących, wydawania wydrukowanego paragonu fiskalnego nabywcy towaru.
Zatem Wnioskodawca dokonując sprzedaży towaru na rzecz osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ma obowiązek zawsze wydać paragon fiskalny nabywcy towaru.
Przepisy o podatku od towarów i usług nie precyzują pojęcia wydać. W celu jego wyjaśnienia należy odwołać się do definicji słownikowej. Zgodnie ze Słownikiem Języka Polskiego - „wydać” oznacza tyle co dać, przydzielić komuś. Zatem z brzmienia tego przepisu wynika, że podatnik prowadzący ewidencję sprzedaży przy użyciu kasy rejestrującej obowiązany jest wydać czyli dostarczyć paragon nabywcy. Stąd też uwzględniając charakter sprzedaży prowadzonej przez Wnioskodawcę - sprzedaż przez internet, co wiąże się z brakiem osobistego kontaktu z nabywcą, stwierdzić należy, że na Wnioskodawcy ciąży obowiązek wysłania paragonu nabywcy.

 

Jak zwykle najlepiej postarać się o własną interpretacje

Edytowane przez joda

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca rozumiem dlaczego o tym piszesz? Co nie jest takiego łatwego w tym co zacytowałeś ?

-

Zauważ przede wszystkim, że powyższa interpretacja podatkowa dotyczy osób prowadzących ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kasy rejestrującej.

 

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. (poz. 1544) w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących mówi, że nie trzeba mieć kasy fiskalnej jeżeli prowadzi się sprzedaż wysyłkową, dostawca całość zapłaty otrzyma za pośrednictwem poczty, banku lub Skoku i jeżeli w ewidencji są w stanie sprawdzić wszystkie obroty i dane nabywców.


CZYNNOŚCI ZWOLNIONE Z OBOWIĄZKU EWIDENCJONOWANIA ( przy pomocy kas rejestrujących ).

§ 2. 1. Zwalnia się z obowiązku ewidencjonowania w danym roku podatkowym, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2016 r., czynności wymienione w załączniku do rozporządzenia.

II. Sprzedaż dotycząca szczególnych czynności

Poz. 36 Dostawa towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi), jeżeli dostawca towaru otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła i na czyją rzecz została dokonana (dane nabywcy, w tym jego adres)


Edytowane przez Kangur

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta interpretacja dotyczy właśnie wydawania potwierdzenia zakupu w modelu dropshipping. Pomijam fakt czy ktoś jest zwolniony z kasy czy nie - jeśli zwolniony to problem z głowy jeśli nie prawidłową czynnością jest wysłanie wydrukowanego paragonu nabywcy. To tylko mała poprawka do twego stwierdzenia "Taki paragon wysyła się klientowi mailem w .pdf." wiem, że tak robią niektóre sklepy ale to nie jest praktyka prawidłowa - nie ma w przepisach czegoś takiego jak scan paragonu czy paragon pdf - dla osoby fizycznej zawsze wydawany jest wydrukowany paragon fiskalny. Podobną inetpretacje widziałem dla skepu sprzedającego chyba gry lub coś z oprogramowania w każdym razie działali wyłacznie w sieci produkty wysyłali na mail wszystko z pominieciem poczty czy kuriera i odpowiedź co do potwierdzenia zakupu kasą fiskalna była taka sam - wyslanie wydrukowanego paragonu pocztą ( chcieli skanować paragony i wysylać mailem). Jak masz jakąś inna interpretacje która to obchodzi to sam z chęcią skorzystam - puki co nie kopie sie z koniem :) i jak mowiłem najlepiej postarać się o własną interpretacje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta interpretacja dotyczy właśnie wydawania potwierdzenia zakupu w modelu dropshipping. Pomijam fakt czy ktoś jest zwolniony z kasy czy nie - jeśli zwolniony to problem z głowy jeśli nie prawidłową czynnością jest wysłanie wydrukowanego paragonu nabywcy.

Nie jestem zalogowany w tym serwisie, więc przede wszystkim wrzucę link do miejsca gdzie jest całość:

http://interpretacje-podatkowe.org/paragon-fiskalny/ibpp3-443-417-14-jp

 

Decydujący w tej interpretacji jest właśnie fakt, że Wnioskodawca sprzedaż ewidencjonuje przy pomocy kasy fiskalnej. To, w jakim modelu sprzedaży działa, jest kwestią drugorzędną.

Jeżeli ktoś ma kasę fiskalną, to musi wydać wydrukowany paragon fiskalny. Myślę, że wysyłanie go w pdf, to tylko kwestia czasu i pierwszej sprawy, w której czyjś prawnik bardzo się uprze żeby tak działać, nagłośni temat i wymusi to na fiskusie. Do niedawna przecież urząd skarbowy nie akceptował też faktur wysyłanych drogą mailową więc sądzę, że i tutaj zdecydują się na zmiany. Może nawet żadna "sprawa" nie będzie potrzebna bo z tego co wiem już trwają prace nad tym aby przechowywać dane z urządzeń rejestrujących w formie elektronicznej. Coraz częściej też urządzeniem rejestrującym jest drukarka fiskalna zamiast kasy fiskalnej a do rejestracji paragonu na drukarce fiskalnej można użyć dowolnego programu komputerowego.

 

Póki co zawsze można wsadzić wydrukowany paragon do oddzielnej koperty i wysłać nabywcy, wysyłając jednocześnie drogą mailową informację o tym, że paragon nie został dołączony do przesyłki wraz z produktem, dlatego jest wysyłany oddzielnie.

Ale sądzę, że wiele osób, które tutaj nad takim rozwiązaniem się zastanawia będzie wolało skorzystać z możliwości zwolnienia z urządzeń rejestrujących.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zakończyliśmy prace nad kolejnym projektem opartym w całości na systemie Dropshipping CMS naszego autorstwa.
Link tutaj

Krótka charakterystyka
- zarządzanie krajem sprzedaży ( min, waluta, język, odrębne metody i koszty dostaw, różny asortyment sprzedażowy )

- dostawcy / hurtownie ( odrębne narzuty, nielimitowana liczba dostawców, import produktów do .csv, aktualizowane stany magazynowe, )

- zintegrowany system fakturowy dostosowany do prawa podatkowego danego kraju

- statystyki sprzedaży
- automatyczny wybór najniższej ceny produktu od wszystkich dostawców
- wersja przeznaczona na 20 krajów z możliwością rozszerzenia
- i inne

Jeżeli jest ktoś zainteresowany tym systemem zapraszam na PW

Przemek

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję poważnych kontrahentów w Europie zainteresowanych kompleksowym wdrożeniem platformy Dropshipping CMS w swoim przedsiębiorstwie. Nasze rozwiązanie jest w pełni działające, przetestowane i za każdym razem dopasowane do indywidualnych wymagań.

Jeżeli macie kontakty z osobami decyzyjnymi proszę o kontakt na PW ( branża całkowicie dowolna )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja:

Najnowsza integracja dropshippingowa z platformą zakupową sieci Carrefour Marketplace już wdrożona. Sama platforma wystartowała niedawno, więc klientów i sprzedawców jest dosyć mało, jednakże potencjał jest całkiem spory. W statystykach widać znaczący stały wzrost zainteresowania, i co ważniejsze sprzedaży. 


 
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×