Jump to content
pshemec

Dropshipping CMS - sprzedażowy system B2B

Recommended Posts

Znalazłem chwilę czasu na opisanie naszego flagowego systemu B2B , a mianowicie Dropshipping CMS.

 

Dropshipping CMS - sprzedażowy System B2B łączący hurtownie, sklepy internetowe oraz klientów w jednym miejscu. Model tego biznesu pozwala przenieść wysyłkę na dostawcę ( i cały proces przygotowawczy paczki ). Pozwala przede wszystkim rozszerzyć działalność i dostępność produktów na dodatkowe rynki, zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność swojej marki.
Korzyści z dropshippingu
- brak potrzeby zatowarowania, gdyż sprzedaż jest prowadzona z magazynów Twoich dostawców
- łatwiejsza sprzedaż towarów luksusowych oraz dużych gabarytowo w kilkuset sklepach jednocześnie
- hurtowe dodawanie produktów ( wraz ze zdjęciami i opisami ) do bazy sklepu ( nie trzeba dodawać produktów ręcznie )
- płacisz za towar gdy Klient zapłaci Tobie ( nie musisz inwestować w stany magazynowe - teraz Twoja oferta może być o wiele większa )
- zdecydowana większość pracy jest przerzucana na dostawców ( pakowanie, wysyłka, reklamacje i zwroty )
- łatwe wystawianie hurtowych aukcji w popularnych serwisach aukcyjnych
Obsługiwane branże
Sprzedaż produktów przez dropshipping uzależniona jest od dostępności oprogramowania oraz partnerów sprzedających w tym modelu w danej branży.

Obecnie dostępne są
- zabawki
- bielizna
- odzież
- akcesoria erotyczne
- elektronika
- akcesoria elektroniczne

Przystosowanie naszego oprogramowania dla innych branż posiadających wymaganych dostawców nie stanowi już żadnego problemu ( jest to kwestia dostosowania do specyfiki każdej z nich ).



-------------------------------------------------------------------------------------------

Dropshipping CMS jest w pełni uruchomione i przetestowane w hurtowni CentralaZabawek.pl
( działa od prawie 3 lat )

-------------------------------------------------------------------------------------------



Integracje ze sklepami on-line

Obsługa najpopularniejszych sklepów on-line działających w Polsce wraz z integracją polegającą na imporcie towarów ( w tym zdjęć i opisów produktów ), zamówieniami od Klientów wraz z aktualizacjami magazynowych, tak abyś zawsze sprzedawał dostępne produkty.
Najważniejsze funkcje Administratora
- zarządzanie grupami i użytkownikami ( min, nadawanie uprawnień, ustawianie dostępu )
- podstawowe ustawienia sklepu ( wygląd faktur, wybór sposobów płatności, kurierów, stawki VAT, ustalanie promocji, rabatów )
- zarządzanie partnerami ( edycja, rozliczanie dostawców i partnerów )
- menadżer produktów ( edycja produktów, import, dodawanie kategorii, edycja szablonów i cech dodatkowych )
- menadżer sprzedaży ( ustalanie cen, stanów minimalnych, promocji, wyprzedaży )
- magazyn ( rozliczenia komisowe, zgłoszenia serwisowe, przeglądanie i edycja dostawców )
- wysyłki ( zamówienia zbiorcze, pakowanie z podziałem na statusy, listy zbiorcze z podziałem na firmy, ustawianie wysyłek )
- NOWOŚĆ - opcje głosowe dla pakowaczy
- sprzedaż detaliczna ( dodawanie i edycja paragonów, faktur, zestawienia sprzedaży i faktur w formacie xml lub innym, dostęp do transakcji z podziałem na statusy np, zysk, wszystkie, średnia cena zakupu itp. )
Logi ( zamówienia, magazyn, cena ) - funkcja zapisująca działania osób zalogowanych / upoważnionych
- numerowanie logów
- ID produktu lub zamówienia, którego dotyczy log
- login osoby zmieniającej
- przeprowadzone działanie
- dokładna data zmiany

Zintegrowane platformy sklepów on-line
- ClickShop
- IAI-Shop
- iStore.pl
- PrestaShop
- Shoper
- Shoplo
- Sote
- sStore
Portale aukcyjne
- Allegro
- eBay
- pełna dwustronna integracja
- hurtowe wystawianie aukcji
- wiele szablonów aukcji
- blokowanie zakupionych produktów
- zwroty prowizji
- obsługa wielu kont allegro
- aukcja do ostatniej sztuki ( automatyczne wznawianie i zamykanie aukcji )
- automatyczne komentarze
- ustawianie wielu cenników dostaw
- możliwość rezerwacji produktów
- łączenie zamówień z różnych aukcji

Kurierzy
- DPD
- DHL
- Fedex
- GLS
- K-ex
- Paczkomaty
- Siódemka
- UPS
- Poczta Polska

Osoby zainteresowane zapraszam do zadawania pytań ( w tym wątku lub na PW ),
Edited by pshemec
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest problemem sprzedać system, ale najważniejsze pytanie to czy te branże mają dostawców którzy umożliwią integracje ?
Jeżeli tak jest to droga otwarta :)

Z tego co się na szybko zorientowałem to przy kosmetykach i perfumach można paru znaleźć, tak samo jest z częściami motoryzacyjnymi.

Wg mnie na najpierw najlepiej poszukać dostawców ( na początek chociaż kilku , aby z czymś wystartować ) i zacząć rozmowy ze mną :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest problemem sprzedać system, ale najważniejsze pytanie to czy te branże mają dostawców którzy umożliwią integracje ?

W większości branż nie wygląda to jeszcze zbyt ciekawie. Najczęściej są to kiepskie warunki i niepewne firmy lub niezbyt ciekawe produkty.

Myślę, że mógłbyś z taką propozycją dotrzeć najpierw nie do tych, którzy mają lub chcą otworzyć sklepy, ale do producentów i dystrybutorów. Sam takich szukam lecz najczęściej gdy komuś piszę lub mówię, że preferowałbym współpracę w oparciu o dropshipping, to pytają co to jest takiego? Duże perspektywy lecz na dzień dzisiejszy duża nierównowaga pomiędzy popytem i podażą.

Trzeba też uważać na szczegóły bo niektórzy oczekują współpracy w oparciu o akceptację ich regulaminu, gdzie potrafi być napisane, że mogą sami wysyłać oferty pozyskanym przez nasz sklep klientom a reklamacje rozpatrzą w ciągu dwóch miesięcy. Sklep musi to zrobić w ciągu dwóch tygodni - akceptując taki regulamin, bierze więc ryzyko na siebie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kilku dni testuje sky-shop, bo akurat temat dropshippingu mnie dosyc zaciekiwil, mialem zamiar zalozyc temat o tym sposobie handlowania na DI.

no ale do rzeczy, jest mnostwo niejasnych spraw zwiazanych wlasnie z hurtowniami i sposobami zwrotow, reklamacji. Jest tez kwestia paragonow ktorych to hurtownie w naszym imieniu nie drukuja, co za tym idzie rowniez problem z wystawieniem gwarancji na rozne sprzety elektro.... oczywiscie mozna osobno poczta wysylac do kazdego zamowienia paragon, ale jak zalatwic sprawy gwarancyjne? Hurtownie tylko wysylaja swoj towar do klienta, a gwarancja jest w kartonie ze sprzetem :-)

Zamawiac do siebie, podczepic paragon, podsteplowac/podbic date i do klienta?

Moze macie juz sprawdzony patent? Podzielcie sie ;-)

Edited by epson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurtownia wystawia fakturę sklepowi a ten wystawia klientowi paragon. Jeżeli nie ma kasy fiskalnej, to wystawia tzw. paragon niefiskalny, który potwierdza sprzedaż. Ew. fakturę jeżeli nabywca jej oczekuje. Taki paragon wysyła się klientowi mailem w .pdf.

Warunki załatwiania reklamacji sklep ustala z dostawcą i podaje na stronie sklepu - dla klienta ważne jest żeby reklamacja była skutecznie rozpatrzona w razie potrzeby. Warto wiedzieć, że gwarancja obecnie nie jest obowiązkowa; ponadto konsument wcale nie musi z niej skorzystać jeżeli prawo konsumenckie daje mu lepsze warunki niż udzielona gwarancja. Warunki gwarancji można dostarczyć wraz z produktem, ale z tego co mi wiadomo, można to zrobić także drogą mailową, bez konieczności umieszczenia tam pieczątki. W reklamacji ważniejsze są oświadczenia tam zawarte a pieczątka powoli odchodzi do lamusa. Nie istnieją przecież żadne regulacje prawne dotyczące nałożenia na przedsiębiorcę obowiązku posiadania pieczęci firmowej a prawo w ogóle nie reguluje wymogu pieczątki na karcie gwarancyjnej. Warunki gwarancji i procedurę reklamacyjną podaje się w regulaminie sklepu.
W przypadku sklepu internetowego, nie powinno być większych problemów aby ustalić datę zakupu produktu bo widnieje w systemie. Także korespondencja z klientem i dane kupującego, potwierdzają kto jest nabywcą produktów. O gwarancji proponuję poczytać w art. 577. Kodeksu cywilnego, na stronie Federacji konsumentów a także w innych miejscach, np.
http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,6077,ustawa-o-prawach-konsumenta-ostatecznie-uchwalona.html

http://www.zafinansowani.pl/ekonomia/gwarancja-czy-reklamacja

http://www.gwarancja.info/gwarancja.html

https://prokonsumencki.pl/blog/reklamacja-towaru-przez-konsumenta-przed-i-po-25-grudnia-2014-roku-czyli-co-zmieni-nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta/

http://www.prawokonsumenta.pl/2013/05/22/naprawa-z-gwarancji-czy-ustawy-o-reklamacji-z-tytulu-niezgodnosci-towaru-z-umowa/

Edited by Kangur
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kilka słów wyjaśnienia na Wasze pytania
1 - Platforma dropshippingowa jest narzędziem do obsługi zamówień i sprzedaży hurtowej ( tutaj klient detaliczny nic nie kupi - chyba że przez sklep partnera )
2 - Jej ideałem jest brak posiadania magazynów. Faza początkowa to cały cykl sprzedażowy - poszukiwanie partnerów biznesowy ( dostawców, hurtownie, producentów i sklepy internetowe ) oraz obsługa klientów.
3 - Kwestie dokumentów sprzedażowych bardzo dobrze opisał Kangur ( dziękuje )
4 - Na czym zarabia platforma ?
Przede wszystkim na marży, gdzie ceny sprzedaży produktów są ustalane indywidualnie dla każdego partnera osobno wg. generowanych przez niego obrotów ( zysk jest od razu widoczny w panelu administracyjnym przy każdym złożonym zamówieniu )
- usługach dodatkowych np, abonamencie na dwustronną integrację z Allegro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpowiem, że przykładowe sklepy działające w oparciu o dropshipping, można zobaczyć w mojej stopce ( po prawej stronie ).

 

edit: Ten post jest już nieaktualny.

Edited by Kangur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z paragonem nie jest wcale taka łatwa sprawa :

 

Obowiązek przekazania kupującemu wystawionego paragonu

 

Interpretacja indywidualna z 10 kwietnia 2014 r., sygn. IBPP3/443-417/14/JP - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach

http://www.podatki.biz/sn_autoryzacja/logowanie.php5/artykuly/kasy-fiskalne-obowiazek-przekazania-kupujacemu-wystawionego-paragonu_14_25890.htm?idDzialu=14&idArtykulu=25890


Najważniejszy fragment:

Mając na uwadze przedstawiony we wniosku opis stanu faktycznego oraz obowiązujące przepisy prawa należy stwierdzić, że dokonując sprzedaży na rzecz osób, o których mowa w art. 111 ust. 1 ustawy i prowadząc ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kasy rejestrującej, istnieje obowiązek, stosownie do zapisu art. 111 ust. 3a pkt 1 ustawy o VAT oraz § 6 ust. 1 pkt 1 powołanego rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących, wydawania wydrukowanego paragonu fiskalnego nabywcy towaru.
Zatem Wnioskodawca dokonując sprzedaży towaru na rzecz osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ma obowiązek zawsze wydać paragon fiskalny nabywcy towaru.
Przepisy o podatku od towarów i usług nie precyzują pojęcia wydać. W celu jego wyjaśnienia należy odwołać się do definicji słownikowej. Zgodnie ze Słownikiem Języka Polskiego - „wydać” oznacza tyle co dać, przydzielić komuś. Zatem z brzmienia tego przepisu wynika, że podatnik prowadzący ewidencję sprzedaży przy użyciu kasy rejestrującej obowiązany jest wydać czyli dostarczyć paragon nabywcy. Stąd też uwzględniając charakter sprzedaży prowadzonej przez Wnioskodawcę - sprzedaż przez internet, co wiąże się z brakiem osobistego kontaktu z nabywcą, stwierdzić należy, że na Wnioskodawcy ciąży obowiązek wysłania paragonu nabywcy.

 

Jak zwykle najlepiej postarać się o własną interpretacje

Edited by joda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie do końca rozumiem dlaczego o tym piszesz? Co nie jest takiego łatwego w tym co zacytowałeś ?

-

Zauważ przede wszystkim, że powyższa interpretacja podatkowa dotyczy osób prowadzących ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kasy rejestrującej.

 

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. (poz. 1544) w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących mówi, że nie trzeba mieć kasy fiskalnej jeżeli prowadzi się sprzedaż wysyłkową, dostawca całość zapłaty otrzyma za pośrednictwem poczty, banku lub Skoku i jeżeli w ewidencji są w stanie sprawdzić wszystkie obroty i dane nabywców.


CZYNNOŚCI ZWOLNIONE Z OBOWIĄZKU EWIDENCJONOWANIA ( przy pomocy kas rejestrujących ).

§ 2. 1. Zwalnia się z obowiązku ewidencjonowania w danym roku podatkowym, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2016 r., czynności wymienione w załączniku do rozporządzenia.

II. Sprzedaż dotycząca szczególnych czynności

Poz. 36 Dostawa towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi), jeżeli dostawca towaru otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła i na czyją rzecz została dokonana (dane nabywcy, w tym jego adres)


Edited by Kangur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta interpretacja dotyczy właśnie wydawania potwierdzenia zakupu w modelu dropshipping. Pomijam fakt czy ktoś jest zwolniony z kasy czy nie - jeśli zwolniony to problem z głowy jeśli nie prawidłową czynnością jest wysłanie wydrukowanego paragonu nabywcy. To tylko mała poprawka do twego stwierdzenia "Taki paragon wysyła się klientowi mailem w .pdf." wiem, że tak robią niektóre sklepy ale to nie jest praktyka prawidłowa - nie ma w przepisach czegoś takiego jak scan paragonu czy paragon pdf - dla osoby fizycznej zawsze wydawany jest wydrukowany paragon fiskalny. Podobną inetpretacje widziałem dla skepu sprzedającego chyba gry lub coś z oprogramowania w każdym razie działali wyłacznie w sieci produkty wysyłali na mail wszystko z pominieciem poczty czy kuriera i odpowiedź co do potwierdzenia zakupu kasą fiskalna była taka sam - wyslanie wydrukowanego paragonu pocztą ( chcieli skanować paragony i wysylać mailem). Jak masz jakąś inna interpretacje która to obchodzi to sam z chęcią skorzystam - puki co nie kopie sie z koniem :) i jak mowiłem najlepiej postarać się o własną interpretacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta interpretacja dotyczy właśnie wydawania potwierdzenia zakupu w modelu dropshipping. Pomijam fakt czy ktoś jest zwolniony z kasy czy nie - jeśli zwolniony to problem z głowy jeśli nie prawidłową czynnością jest wysłanie wydrukowanego paragonu nabywcy.

Nie jestem zalogowany w tym serwisie, więc przede wszystkim wrzucę link do miejsca gdzie jest całość:

http://interpretacje-podatkowe.org/paragon-fiskalny/ibpp3-443-417-14-jp

 

Decydujący w tej interpretacji jest właśnie fakt, że Wnioskodawca sprzedaż ewidencjonuje przy pomocy kasy fiskalnej. To, w jakim modelu sprzedaży działa, jest kwestią drugorzędną.

Jeżeli ktoś ma kasę fiskalną, to musi wydać wydrukowany paragon fiskalny. Myślę, że wysyłanie go w pdf, to tylko kwestia czasu i pierwszej sprawy, w której czyjś prawnik bardzo się uprze żeby tak działać, nagłośni temat i wymusi to na fiskusie. Do niedawna przecież urząd skarbowy nie akceptował też faktur wysyłanych drogą mailową więc sądzę, że i tutaj zdecydują się na zmiany. Może nawet żadna "sprawa" nie będzie potrzebna bo z tego co wiem już trwają prace nad tym aby przechowywać dane z urządzeń rejestrujących w formie elektronicznej. Coraz częściej też urządzeniem rejestrującym jest drukarka fiskalna zamiast kasy fiskalnej a do rejestracji paragonu na drukarce fiskalnej można użyć dowolnego programu komputerowego.

 

Póki co zawsze można wsadzić wydrukowany paragon do oddzielnej koperty i wysłać nabywcy, wysyłając jednocześnie drogą mailową informację o tym, że paragon nie został dołączony do przesyłki wraz z produktem, dlatego jest wysyłany oddzielnie.

Ale sądzę, że wiele osób, które tutaj nad takim rozwiązaniem się zastanawia będzie wolało skorzystać z możliwości zwolnienia z urządzeń rejestrujących.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakończyliśmy prace nad kolejnym projektem opartym w całości na systemie Dropshipping CMS naszego autorstwa.
Link tutaj

Krótka charakterystyka
- zarządzanie krajem sprzedaży ( min, waluta, język, odrębne metody i koszty dostaw, różny asortyment sprzedażowy )

- dostawcy / hurtownie ( odrębne narzuty, nielimitowana liczba dostawców, import produktów do .csv, aktualizowane stany magazynowe, )

- zintegrowany system fakturowy dostosowany do prawa podatkowego danego kraju

- statystyki sprzedaży
- automatyczny wybór najniższej ceny produktu od wszystkich dostawców
- wersja przeznaczona na 20 krajów z możliwością rozszerzenia
- i inne

Jeżeli jest ktoś zainteresowany tym systemem zapraszam na PW

Przemek

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukuję poważnych kontrahentów w Europie zainteresowanych kompleksowym wdrożeniem platformy Dropshipping CMS w swoim przedsiębiorstwie. Nasze rozwiązanie jest w pełni działające, przetestowane i za każdym razem dopasowane do indywidualnych wymagań.

Jeżeli macie kontakty z osobami decyzyjnymi proszę o kontakt na PW ( branża całkowicie dowolna )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja:

Najnowsza integracja dropshippingowa z platformą zakupową sieci Carrefour Marketplace już wdrożona. Sama platforma wystartowała niedawno, więc klientów i sprzedawców jest dosyć mało, jednakże potencjał jest całkiem spory. W statystykach widać znaczący stały wzrost zainteresowania, i co ważniejsze sprzedaży. 


 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Najnowsze posty na forum

    • krainaalkoholi.pl   Aukcja od 1 zł bez ceny minimalnej:    https://www.aftermarket.pl/aukcja/2604315/  
    • helpsite.pl motowork.pl motowork.pl qlki.pl robotcache.pl teaserai.pl   Grupa 6 domen od 1 zł   https://www.aftermarket.pl/aukcja/2604378
    • Dominacje.pl   Aukcja BCM
    • Drodzy Partnerzy! Zachęcamy do promocji boostera testosteronu, za którego sprzedaż gwarantujemy 30% prowizji!    Prowizja: 30% Średnia prowizja: 113.99 zł Ciasteczka: dożywotnie GEOs: PL, ES, IT, DE, FR, SE, RO, GB, US, NL, GR Link do rejestracji → https://nutriprofits.com/pl/
    • tuj.pl   Zapraszam na aukcję domeny od 89 PLN bez ceny minimalnej:   https://ddregistrar.pl/aukcje/9377/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl. Wcześniej zarejestrowana była w Aftermarket.pl od 2012 roku.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-03-27 22:41:14) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 89 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-04-02 godz. 19:45:00   DD
    • nieaktualne - sprzedana
    • Drodzy, zapraszam do skorzystania z promocji rejestracji domen .pl (również funkcjonalnych i regionalnych .pl) w cenie 2 PLN netto / szt. / pierwszy rok w ddregistrar.pl. Oferta promocyjna ważna jest od 26 do 29 marca 2024 (do końca dnia). Limit dla jednego konta (podmiotu) w naszym serwisie to 20 domen. Minimalne zamówienie to 5 domen. Można zamawiać wielokrotnie do wykorzystania limitu (czyli maksymalnie 4 zamówienia po 5 domen lub 2 x 10 lub 1 x 5 + 1 x 15 itd.). Pula promocyjnych domen: 500. W przypadku wyczerpania puli poinformuję w bieżącym wątku na di.pl o osiągnięciu limitu. Promocja może zostać zakończona w dowolnym momencie, również przed zamieszczeniem informacji na di.pl (choć nie powinno do tego dojść). Osoby, które złożą zamówienia a promocja nie będzie już obowiązywała, poinformujemy o takim fakcie. Liczy się moment opłacenia a nie złożenia zamówienia. Zachęcam do korzystania z płatności online, które księgowane są natychmiast.   W momencie składania zamówienia cena wyniesie 10 PLN netto za rejestrację domeny .pl na 1 rok. Cena w zamówieniu będzie musiała być przez nas uaktualniona. Dopiero po zmianie będzie możliwe opłacenie zamówienia w cenie promocyjnej. Będziemy się starać jak najszybciej uaktualniać ceny (w ciągu kilka - kilkunastu minut), jednak bez gwarancji. Może się tak zdarzyć, że zamówienie, które wpłynie o 3:00 nad ranem zostanie przetworzone dopiero o 9:00 rano. Nie ponosimy też odpowiedzialności, że zamówione domeny będą nadal dostępne w momencie opłacenia. Nie ma możliwości rezerwacji domen .pl (dla przypomnienia). Gdyby zdarzyła się sytuacja, że Klient zamówi 10 domen w promocji o 10:00, a o 10:30 tylko 9 będzie dostępnych, to taka ilość zostanie zarejestrowana w promocji (po opłaceniu). Jeśli na koncie przedpłaty Klienta będą znajdowały się środki wystarczające na opłacenie zamówienia, to zamówienie zostanie opłacone - żeby zagwarantować rejestrację dostępnych domen .pl.   Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 10 PLN netto za rejestrację .pl na 1 rok.   Promocja nie wiąże się z żadnymi ograniczeniami. Domenę po rejestracji, po 5 dniach, można przenieść bezpłatnie do dowolnego rejestratora. Kod AuthInfo znajduje się w panelu administracyjnym.   Cena odnowienia domeny .pl na kolejny rok: 129 PLN netto.   Hurtowy cennik odnowień dla 10 - 49 utrzymywanych domen: .pl 59 PLN netto / rok .com.pl i inne funkcjonalne 39 PLN netto / rok .waw.pl i inne regionalne 39 PLN netto / rok Hurtowy cennik odnowień dla 50 i więcej utrzymywanych domen: .pl 51 PLN netto / rok .com.pl i inne funkcjonalne 31 PLN netto / rok .waw.pl i inne regionalne 31 PLN netto / rok   Pełny cennik: https://ddregistrar.pl/cennik/ Ceny netto, należy doliczyć 23% VAT.   W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o komentarz lub kontakt na naszą skrzynkę kontaktową: https://ddregistrar.pl/kontakt/   Z góry przepraszam za tak "partyzancką" formę promocji  Na przyszłość postaramy się tego typu oferty zautomatyzować.   Organizatorem promocji jest DD sp. z o.o. - operator serwisu ddregistrar.pl.   DD
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,169
    • Most Online
      756

    Newest Member
    zaluknijtv
    Joined
×