WojciechJasinski 0 Report post Posted October 7, 2015 Witam, Nie mogę się doprosić o wystawienie przez AM faktury VAT. Faktura powinna być wystawiona z ostatnim dniem poprzedniego miesiąca, a do dzisiaj nie widzę jej w systemie. Pan Jarosław Szymański z AM napisał, że faktury "są dostępne do dnia 7 następnego miesiąca ". Na moją prośbę o przyspieszenie tej operacji (swoją drogą musi to być bardzo wyrafinowany system - od dnia wystawienia do udostępnia FV klientowi musi minąć 7 dni), Pan Jarosław Szymański odpisał standardową formułką "uprzejmie informuję, że przekazałem informacje do pracownika wyższego szczebla w celu analizy problemu." (żart?) Zwróciłem Panu Jarosławowi uwagę, że skoro FV są wystawione (jak sam napisał) wystarczy żeby mi ją wysłał mailem. Otrzymałem odpowiedź: Szanowny Panie,uprzejmie informuję, że otrzymałem informacje o braku możliwości przyspieszenia procedury. No kabaret :-) Macie do nich jakiś numer telefonu. Zawsze to tak wygląda? Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,443 Report post Posted October 7, 2015 Kontakt telefoniczny podany jest na stronach serwisu. Życzę szczęścia... Share this post Link to post Share on other sites
WojciechJasinski 0 Report post Posted October 7, 2015 Na stronach serwisu nie znalazłem kontaktu. Jedynie na FB jest 0801014128, ale nie mogę się dodzwonić. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted October 7, 2015 ale nie mogę się dodzwonić. pewnie zdazyli juz przeczytac temat na di Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted October 7, 2015 Do AM tylko gołębie dolatują. 1 Share this post Link to post Share on other sites
cp24 98 Report post Posted October 7, 2015 (edited) Szanowny Panie, uprzejmie informuję, że otrzymałem informacje o braku możliwości odebrania telefonu przez naszego pracownika wyższego szczebla, przekażę tą informację do szczebla odpowiedzialnego za łącze telefoniczne ;-)PS: zawsze tak jest u nich niestety, tickety wiszą tygodniami, czasami miesiącami... Na stronach serwisu nie znalazłem kontaktu. Edited October 7, 2015 by cp24 Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted October 8, 2015 @WojciechJasinski: Poproszę o numer ticketu, sprawdzę to. Share this post Link to post Share on other sites
WojciechJasinski 0 Report post Posted October 8, 2015 @WojciechJasinski: Poproszę o numer ticketu, sprawdzę to. Dropped.pl - #2129191189 Dzisiaj rano faktura w końcu pojawiła się w systemie. Share this post Link to post Share on other sites
cp24 98 Report post Posted October 9, 2015 To forum działa prawie jak programy typu UWAGA, jak pojawi się reportaż wszystko rusza z kopyta 1 Share this post Link to post Share on other sites