jazz 80 Report post Posted January 14, 2016 (edited) Parametr "zastosowanie" z pewnością odpada ponieważ to czy domenę można zastosować do danego projektu jest odczuciem subiektywnym. I ten właśnie subiektywizm jest dużym problemem. Zgadzam się, parametr "zastosowanie" może być rozumiany subiektywne, niech w tym miejscu będzie więcej "luzu" Każdy może mieć inny pomysł i inne spojrzenie na temat. To dodatkowa wartość. Jednak dobrze by było, by w miarę dokładnie określić pod jaki projekt ma być użyta domena, wtedy trafniej będzie można dopasować ofertę do zapytania. Myślę, że to będzie z korzyścią dla poszukującego i oferującego domenę. Edited January 14, 2016 by jazz Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 14, 2016 Przycisk "nie lubię" byłby ciekawym rozwiązaniem. Wysyp domen niezwiązanych z tematem jest faktycznie plagą. Można ignorować temat, użytkownika. Pomocne. Dobrze opisane "kupię" z określonymi oczekiwaniami i warunkami to nie jest dużo pracy. Na byle jak napisane ogłoszenie dostaje się byle jakie odpowiedzi. Patrząc na to co się rejestruje i wydaje na to pieniądze - argument o odpłatności jest słaby. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted January 14, 2016 Jak sobie wyobrażasz ogłoszenie w dziale "kupię" bez określenia zastosowania domeny? ;-) moze np. okreslic maksymalna liczbe domen (np.2-3), ktora user moze zglosic w temacie - nie rozwiazuje to wszystkiego, ale cos na pewno Share this post Link to post Share on other sites
jazz 80 Report post Posted January 15, 2016 (edited) Myślę, że bardziej niż ograniczenie ilości domen istotne jest to, by domeny były zgodne z zapotrzebowaniem potencjalnego kupca. I najważniejsze, budżet. Powinien to być warunek konieczny dodania oferty tak jak zastosowanie/przeznaczenie domeny Bez tego ogłoszenie powinno być usuwane/ blokowane/ lub nie możliwe do dodania Nie widzę sensu zgłaszać domen z potencjałem przykładowo XXXX XXX dla kogoś z budżetem X/XX. Zastanawiam się też czy nie zacząć podawać linku do portfolio w odpowiedzi na mało konkretne zapytania by kupujący sobie sam coś wybrał. Zasada jest prosta. Idziesz do sklepu musisz wiedzieć co chcesz kupić! Chcesz sprzedać towar, musisz wiedzieć czego szuka kupiec. Każdy z nas zna swoje domeny dzięki czemu szybko możemy znaleźć interesujące propozycje dla kupującego. Dzięki temu kupujący nie musi przeglądać przykładowo wielu tysięcy domen na giełdach a jedynie kilkanaście czy kilkadziesiąt najbardziej dopasowanych. Edited January 16, 2016 by jazz 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted January 16, 2016 Myślę, że bardziej niż ograniczenie ilości domen istotne jest to, by domeny były zgodne z zapotrzebowaniem potencjalnego kupca racja, ale jak juz wspomniano powyzej, czasami jest to niewymierne, potencjalne zastosowanie prawie kazdej domeny jest indywidualnym osadem, a ograniczenie ilosciowe jest proste do wyegzekwowania Share this post Link to post Share on other sites
jazz 80 Report post Posted January 16, 2016 (edited) racja, ale jak juz wspomniano powyzej, czasami jest to niewymierne, potencjalne zastosowanie prawie kazdej domeny jest indywidualnym osadem, a ograniczenie ilosciowe jest proste do wyegzekwowania Masz rację @hans_2000. Oczywiście jestem za pełną wolnością w zgłaszaniu domen bez weryfikowania tego czy zgłoszona domena pasuje do ogłoszenia czy nie. To oceni wyłącznie zainteresowany. Ważne, by każdy zgłaszał jaką chce domenę. Dla mnie informacja czego szuka kupiec jest bardzo ważna. Dzięki niej mogę zaproponować najlepsze swoje domeny, które w moim zdaniem będą pasować pod dany projekt. Edited January 16, 2016 by jazz 1 Share this post Link to post Share on other sites
jazz 80 Report post Posted January 16, 2016 Pisząc " bez weryfikowania tego czy zgłoszona domena pasuje do ogłoszenia czy nie" miałem na myśli "bez oceniania" zgłoszonej propozycji domeny. 1 Share this post Link to post Share on other sites