Jump to content
nowicjusz

Własna wycena VS oferta

Recommended Posts

Witam,

Jestem nowicjuszem i chciałbym poruszyć temat sprzedaży domeny z ofertą - mianowicie czy w przypadku otrzymania pierwszej (konkretnej) oferty na domenę gdy cena jest równa bądź wyższa od wcześniej oczekiwanej od razu akceptujecie ofertę czy jednak warto wystrzelić z ofertą dużo wyższą gdyż pierwsza jest przeważnie na mniej więcej "wymacanie" ile oczekuje abonent?
Przykład: domena xxxx wyceniana przezemnie na 1000zł

Dostaję ofertę 1200zł - czy podbijać pałeczkę np na 2000zł czy od razu akceptacja żeby "nie spłoszyć" - jaki jest ogólny trend.
Dzięki

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dostaję ofertę jakiej nie spodziewałem się za daną domenę to od razu sprzedaję. Pamiętaj, że zachłanność ma swoją cenę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie... szczerze to zaakceptowałem natomiast chciałbym wiedzieć na przyszłość czy nie lepiej negocjować;)

 

Skoro otrzymujesz oczekiwaną kwotę, to czemu podbijasz?

Bo np. jestem laikiem i moje wyceny są raczej chybione...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj w historii sprzedaży, na forum, giełdach po ile stoją podobne branżowe. Zawsze jakoś oszacujesz:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lateralus

Miałem kilka razy taką sytuacje, że np. klient proponował blisko 2500 złotych (przy oczekiwaniach 1800), a ja, wyczuwając łatwą kasę, starałem się podbić do np. 5000-6000. Efekt jest taki, że więcej straciłem niż zyskałem bo sprzedałem tak tylko jedną domenę drożej (i to też nie jakoś dużo więcej od pierwotnej propozycji klienta bo nadal negocjował cenę), a z resztą domen bujam się do dziś. O ofert na nie nie otrzymuję albo są to oferty w okolicach 50-200 złotych.