Jump to content
cardinal

Rodzaj Klientów

Recommended Posts

Witam wszystkich,

 

opierając się na Waszym doświadczeniu,

czy bylibyście skłonni wskazać, "jaki klient" jest "lepszy".

 

Pisałem jakiś czas temu, że mam kilka domen na sprzedaż, które kupiłem z myślą, żeby "coś" na nich postawić a jeśli nie to ewentualnie odsprzedać.

Pomysły na zagospodarowanie są ale czasu brakuje, więc wybrałem opcję sprzedaży tych domen.

 

Wracając do początkowego pytania, posiadam kilka generyków branżowych w większości anglojęzycznych.

Jak praktycznie w każdej branży znajdują się bardzo duże firmy, bardzo znane i te mniejsze rozwijające się jak też całkiem nieduże.

Branży domen praktycznie nie znam tyle co z z zainteresowania czytam co jakiś czas wiadomości, czy szczególne wydarzenia związane z PR, Marketingiem czy SEO w powiązaniu z domenami Domenami. Jestem bardziej "użytkownikiem" domen.

 

Czy moglibyście podpowiedzieć z Waszego doświadczenia, od których klientów najlepiej jest rozpocząć przedstawienie oferty? Tych największych, najbardziej znanych czy też "średnią półkę" czy być może małe dynamiczne i elastyczne firmy?

 

Pamiętam oczywiście Wasze sugestie, że aktywna sprzedaż może nie przynieść oczekiwanych rezultatów zwłaszcza wartości sprzedaży ale chciałbym sprzedać domeny by móc skupić się na pozostałej pracy.

 

Pozdrawiam Wszystkich w ten słoneczny dzień ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam już odpisałeś sobie na zadane pytanie.

 

Jeżeli jednak będziesz chciał oferować tym podmiotom swoje domeny, wg mnie nie ma znaczenia od którego zaczniesz.

 

I jeszcze jedno - najlepszy to taki który kupi i zapłaci tyle ile będziesz chciał ( lub chociaż przybliżona wartość ).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję "pshemec" i "umberto" za odpowiedzi.

 

No właśnie problem w tym, że nie wiem, którzy są są bardziej skłonni kupić domenę i zapłacić "godziwą" cenę.

Do tej pory miałem sposobność rozmawiać z "dużymi" firmami.

 

Pominę aspekt, że znaleźć odpowiednią osobę do rozmowy w takich firmach to dość skomplikowane zadanie :) to po dotarciu do takiej osoby najczęściej jest całkowicie zaskoczona - że mogą potrzebować domeny premium :)

 

Najczęściej Ich brandowa (nazwa własna) domena według Nich załatwia sprawę - częściowo mają rację, gdyż najczęściej włożyli odpowiedni kapitał w budowanie świadomości marki i mogą cieszyć się efektami - jednak domena premium jedynie wzmacnia Ich potencjał i podnosi prestiż nie mówiąc o marketingu czy PR. Ale tego niestety nie zawsze są w stanie zrozumieć :)

 

Wracając do tematu "poznałem" trochę podejście "dużych" firm i zanim przygotuję się do rozmów z innymi segmentami firm w branży chciałbym się podpytać jakie jest Wasze doświadczenie?

Czy widzicie zależności pomiędzy wielkością i zasobnością firmy a poziomem i sposobem rozmów z Wami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszy to taki, któremu można wejść szybko na ambicję. Obojętnie, czy po pijaku, czy po trzeźwemu.

Musi być moja. Co, mnie nie stać? Ktoś inny ma ją mieć? Za Chiny Ludowe... ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×