Skocz do zawartości

AZ.pl / home.pl - Pracownik Złodziej czy D.... ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1
Naming

Naming

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Rejestracja: 23-December 11

Witam

 

Parę razy w roku udaje mi się odsprzedać domeny zarejestrowane w Polsce, w promocji, za ciekawą sumę.

 

W przypadku klientów zagranicznych wybieram Escrow.com i wnoszę o cesję do obecnego Rejestratora, a to, że ja sprzedaję domenę, jest poza jego (rejestratora) wiedzą. 

 

No i tym razem zaczynają się "podejrzane" schody... w firmie AZ.pl

 

Smród niekompetencji pracowników tej firmy jest porażający. Już miałem 3 razy problemy w tym roku... 

 

Tym razem mam podejrzenia, że ktoś chce mi ukraść domeny z panelu. 

 

Jak firmie Home.pl, właścicielowi AZ.pl i tym @#$%^ Krawaciarzom na samej górze nie wstyd zatrudniać jakichś p*eprzonych studentów do wysoce odpowiedzialnego Działu Technicznego (?)

 

Jakaś duża firma może stracić domeny przez Niekompetentnego pracownika, który w 2015r. rozpoczął studiowanie  informatyki, a po gębie widać, jakby wyskoczył z trybun Kibolstwa. 

 

 

24money.eu

24money.pl

 

Wczoraj całe popołudnie ktoś przetwarzał mój SupportTicket o wnioskowaną przeze mnie Zmianę Abonenta Domeny. 

...i darmo minął dzień.

 

 

Dzisiaj pracownik wykonał kilka kontrowersyjnych rzeczy. 

 

1. Zmienił abonenta domeny .pl na mojego kontrahenta ze Szwecji

2. Po 5 minutach powrotnie zmienił abonenta domeny .pl Na Mnie. 

3. Dokonał zmiany w domenie .eu TAKIEJ, że ta domena jest obecnie w Kwarantannie i wygasa 14 listopada 2016r., mimo, iż była i powinna być ważna do 15 marca 2017r. 

 

4. Oznajmił, że cesja nie może zostać wykonana z powodów technicznych. 

Jakichś tajemniczych. 

 

4. Obecnie w moim Panelu Klienta, w/w domeny widnieją jako "Anulowane"  (Usunięte ?) 

 

5lURre.jpg

 

________________________________________

 

 

 

 

 
Re: [#MBUA-16538-458] Wniosek o Cesję domen 24money.eu, 24money.pl Kacper Cieślak
 
Time: Wed, 05 Oct 2016 14:33:45 +0200  
 
From: Zespół Obsługi Klienta AZ.pl <domena@az.pl>  
 
To: k.cieslak@runbox.com
 
Tags:
 
Dzień dobry,
 
Uprzejmie informuję, iż cesja nie może zostać wykonana ze względów technicznych. Obydwie domeny nie znajdują się już w AZ.pl. Chciałbym przeprosić za taką sytuację, system nie usunął ich automatycznie.
 
 
XXX XXX
 
Zespół Obsługi Klienta AZ.pl
 
Infolinia 801 044 443 lub *70 60 60 
Fax 914 243 799
 
Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji poprzez odpowiedź na wiadomość. 
Ułatwia nam to śledzenie korespondencji oraz skróci czas obsługi zgłoszenia.
 
____________________________________________________
 
Odpowiedziałem łajdakowi "na poważnie", bo nie pracuje w jakiejś firmie PHU Ziutex, tylko u największej z firm w Kraju. 
 
____________________________________________________
 
Re: [#MBUA-16538-458] Wniosek o Cesję domen 24money.eu, 24money.pl Kacper Cieślak
 
Time: Wed, 05 Oct 2016 15:10:15 +0200 (CEST)  
 
From: "Kacper Cieslak" <k.cieslak@runbox.com>  
 
To: "Zespół Obsługi Klienta AZ.pl" <domena@az.pl>
 
Tags:
 
Skoro nie może Pan wykonać cesji, to Kto Pana upoważnił do przeprowadzania zmian w domenach ?
 
 
Dlaczego domena 24money.eu zmieniła status w dniu 5.10.2016 na "w kwarantannie" i ma wygasnąć 14 listopada 2016r.?, mimo iż zarejestrowałem ją na rok i powinna być ważna do 15 marca 2017r. ?
 
Z tego co wiem, zmiana abonenta w .eu wymaga opłacenia jej na kolejny rok. 
 
- Dlaczego nie udziela Pan szczegółowych informacji na ten temat i dokonuje zmian w domenie .eu poza moją wiedzą ? 
 
 
Bardzo proszę o Imię i Nazwisko Pana przełożonego !
 
 
Z poważaniem, 
Kacper Cieślak 
 
____________________________________________________
Re: [#MBUA-16538-458] Wniosek o Cesję domen 24money.eu, 24money.pl Kacper Cieślak
 
 
Time: Wed, 05 Oct 2016 15:27:07 +0200 (CEST)  
 
From: "Kacper Cieslak" <k.cieslak@runbox.com>  
 
To: "Zespół Obsługi Klienta AZ.pl" <domena@az.pl>
 
Tags:
 
Druga sprawa. 
 
1. Skoro nie może Pan wykonać cesji z powodów Technicznych, to proszę wymienić te powody. 
 
2. Skoro są jakieś przeszkody techniczne, to Kto Panu pozwolił zmieniać dane domeny i ustawiać datę wygaśnięcia 24money.eu na 14 listopada 2016r., mimo, iż jej pierwotna data wygaśnięcia to 15 marca 2017r. (?) 
 
 
Proszę o szybką i jasną odpowiedź. 
 
Kacper Cieślak
 
___________________________________
 

To jest właśnie efekt Rynku kapitałowego i zarządzania na odległość, choć to bardziej "polskość", czyli oszczędzanie na pracownikach, tak jak ostatnio Pesa pozatrudniała Ukraińców, a teraz grozi jej 35 mln zł kary za niedostarczenie tramwajów do Wa-wy na czas, wcześniej było opóźnienie do Niemiec.

 

Żeby pracować w Dziale Technicznym Rejestratora Domen o wysokiej pozycji rynkowej, należy mieć odpowiednią wiedzę o domenach i co najmniej skończone studia. A tutaj mam dodatkowo pewne p :angry:dejrzenia... 

 

 

 

Poradźcie, 

 

Co zrobić i do Kogo się zgłosić w AZ.pl, by złapał ktoś tego kolesia z głowę, ponieważ szybki i nieprofesjonalny obrót Tej Sprawy ma złe znamiona. 

 

 

 

Serdecznie dziękuję, 

Kacper 



Ekspert

Ekspert
  • Advert
  • Rejestracja: --

#2
szmiko

szmiko

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 446 postów
  • Rejestracja: 06-August 15

Co zrobić i do Kogo się zgłosić w AZ.pl, by złapał ktoś tego kolesia z głowę, ponieważ szybki i nieprofesjonalny obrót Tej Sprawy ma złe znamiona. 

 

 

 

Serdecznie dziękuję, 

Kacper 

Naród wspaniały, tylko ludzie ****y.

Współczuję sytuacji, bo wiem ile to kosztuje nerwów.

Ja bym zaczął od złożenia skargi poprzez infolinię. Ewentualnie poprosił o rozmowę z przełożonym, o ile taki istnieje...


Użytkownik szmiko edytował ten post 05 October 2016 - 16:22

AdreswSieci.pl

 

Nowości! biuroposrednictwa.pl  standaryzacja.pl  centrumaudytu.pl  dochodzenienaleznosci.pl  bungy.pl  boote.pl  sklepmoda.pl  barbermarket.pl  praktykalekarska.pl  meblos.pl  akademiafitnessu.pl  doskonaleniezawodowe.pl  chemtrans.pl  klopoty.pl  dietcatering.pl  regeneracjaczesci.pl  barmania.pl  szwajcarka.pl  ciezarki.pl  myjniereczne.pl 


#3
Naming

Naming

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Rejestracja: 23-December 11

Żeby lepiej zrozumieć Sedno Problemu, (odnosząc się do wspomnianych punktów przebiegu wydarzeń):

 

Kontrahent/Nabywca praw do Domen, generalnie zainteresowany był tylko .eu, a .pl-kę mu zgratisowałem, oczywiście formując 2 oddzielne Wnioski o przeniesienie praw by az.pl. 

 

I ta owa domena .eu zmieniła dziś status na QUARANTINE 

 

Kontrahent dostał zapewne maila o zmianie abonenta domeny .pl, potem zauważył, że domena nie należy do niego. 

 

W takim efekcie to "Ja" wychodzę na Idiotę, a w powietrzu przeciąga się transakcja w formule uwierzytelniania Escrow.com 


Użytkownik Naming edytował ten post 05 October 2016 - 17:23


#4
szogun

szogun

    webenable.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1526 postów
  • Rejestracja: 06-May 08
Współczuję Naming bo patowa sytuacja, ale dlaczego nie zrezygnowales z uslug rejestratora, skoro wczesniej miewales z nim problemy? Az to juz nie to samo Az co kiedys, chociazby w latach 2008, trzymanie u nich domen w mojej opinii to psucie sobie zdrowia na wlasne życzenie. Kiedys tutaj udzielal sie support Az, ale to juz chyba zamierzchle czasy.

  webenable.pl - strony WWW / e-commerce
     
ProjektStronyInternetowej.pl - Twój sukces online


#5
Naming

Naming

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Rejestracja: 23-December 11

Współczuję Naming bo patowa sytuacja, ale dlaczego nie zrezygnowales z uslug rejestratora, skoro wczesniej miewales z nim problemy? Az to juz nie to samo Az co kiedys, chociazby w latach 2008, trzymanie u nich domen w mojej opinii to psucie sobie zdrowia na wlasne życzenie. Kiedys tutaj udzielal sie support Az, ale to juz chyba zamierzchle czasy.

 

Tyle, że mamy Rynek Kapitałowy i jednym z wyznaczników jego Jakości, jest Profesjonalizm dokonywania Przejęć Częściowych albo Całkowitych. 

 

Obecnie jest to subsidiary of HOME.pl

 

Jeżeli firma Matka, ma w nosie, co się dzieje wewnątrz firmy Córki, to równie dobrze można zrobić czarną promocję przez tydzień albo miesiąc.

 

Aż.pl

h@me of sh!tness

tak fatalne "Mergers and Acquisitions" 

 

Z moich obserwacji wynika, że po przejęciu przybyło tylko reklam w firmie, a zamknęli też giełdę domen. Obsługa zdziadziała. . 

 

Moja opinia jest jednoznaczna. To efekt prz*jebanych Krawaciarzy na szczycie, ktorzy średnio znają się na biznesie i nie rozumieją, że w niektórych działach nie ma miejsca na dziadostwo. 

Wiara w czyjąś Pomyślność, to Era Zmierzchu. Za moment będą już tylko "Efekty i Odcinanie Kuponów ", w krótkim wymiarze czasowym, jak w Ameryce. 

Postęp, Pomysły, Przychód, Zysk, Wizerunek, Jakość Obsługi. Przy tym wszystkim strzałka musi iść skośnie cały czas w górę. Przydałby się w tym Azet jakiś nowy dyrektor operacyjny. 

 

To nie jest Bar FastFood, że obsługa nie jest w Nim ważna, a liczy się zdrowy i szybki posiłek.  W świecie domen, zrabiasz przez efekt skali i to OBSŁUGA obok cen domen i przejrzystosci panelu jest najważniejsza. Możesz mieć fajny panel i niskie ceny, ale kiepską obsługę. Życie jest zbyt krótkie i cenne, by tracić czas przez błaznów. 


Użytkownik Naming edytował ten post 05 October 2016 - 19:52


#6
apze

apze

    Uzależniony

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4309 postów
  • Rejestracja: 01-November 06

Ja na authinfo w az.pl zawsze czekam średnio 5 dni. Moim zdaniem masz szczęście, że odpowiedź przyszła dnia następnego.

 

Odnośnie samej sytuacji - szok. Pozostaje czekać na szczegóły techniczne. Możesz też napisać skargę do EURID.



#7
Naming

Naming

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Rejestracja: 23-December 11

Ja na authinfo w az.pl zawsze czekam średnio 5 dni. Moim zdaniem masz szczęście, że odpowiedź przyszła dnia następnego.

 

Odnośnie samej sytuacji - szok. Pozostaje czekać na szczegóły techniczne. Możesz też napisać skargę do EURID.

 

W tym roku z 3 razy wyciągałem Authinfo i zajmowało to max 2-3 dni. Problemy przy tym to brak wnikliwości. Odnowiłem, wysłałem Request Ticket, a potem w środku dnia panienka odpisywała, że domena nieopłacona albo, że skan dowodu z 2 stron, a nie widziała 2 str w PDFie. To chleb powszedni. 

 

Ja zadzwoniłem do AZ na Infolinię po notyfie z Escrow.com i Człowiek zaspokoił moje wątpliwości, czy przypadkiem nie muszę robić cesji Pocztą Tradycyjną, czy "nie muszę" odnowić wpierw domen. - Oznajmił, że NIE. No to "go"...

 

Aż tu trafiłem na palanta. 

 

Na razie daję sobie spokój z EURID. Liczę, że ktoś go złapie za głowę i z nim na spokojnie porozmawia. Można mu dać jakąś tolerancję jak wyprostuje szczękę i wytłumaczy, co zaszło i dlaczego skwitował Ticket słowami "Przepraszam, nie pomogę", zamiast zaproponować "coś", lub też kazać oczekiwać kolejne dni. Z kontekstu wynika "sam nie wiem co", że "domeny gdzieś sobie poszły". 

 

 

 

Dzięki za chęć pomocy. 


Użytkownik Naming edytował ten post 05 October 2016 - 20:00


#8
zabaco

zabaco

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2469 postów
  • Rejestracja: 03-July 11
  • Lokalizacja:OP

Możesz też napisać skargę do EURID.

 

Od tego bym zaczął.

Trzeba głośno upominać się o swoje, a tym bardziej przy tak rażących błędach pracownika.


27 domen na aukcji od 1zł - zapraszam :) klik


#9
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6864 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

Taki tam offtopic: Ja ostatnio walcze z InPostem. Sqrvysyny nie dostarczyli listu z Allegro do drzwi tylko od razu do punktu odbioru. Zero awizo, nic, od razu,zebym sobie sam odebrał. Nawet e-mailem nic nie przyszło jaki status ma przesyłka, tylko przypadkiem odkryłem, bo już długo czekałem. A chyba nie taka usługa była opłacona. No to na infolinię, zgłaszam roszczenie, miała być odpowiedź w 48 godzin roboczych. Mija pięć dni, ja telefon do srinpostu i paniusia, że "ale o co loto?" - bo ona nie ma żadnego zgłoszenia tutaj w systemie i poza tym dopytuje się mnie o dane adresata, o dane nadawcy, sobie myślę, że noż k...a, to chyba jest operator pocztowy, to takie dane musi mieć w swoim systemie i musi być w stanie odnaleźć przesyłkę skoro nie pamiętam, nie mam przy sobie numeru przesyłki (który ma chyba z 30 cyfr!). No i dalej paniusia brnie, więc się wkurzyłem i powiedziałem, że oczekuję tylko zwrotu 6 zł na konto za koszt przesyłkk, bo na zwykłe przepraszam od sqrvysyna Brzóski nie ma co liczyć, musi zajumać 6 zł milionom klientów, żeby miał na kolejną willę. No i paniusia brnie na infolinii i powiedziałem, że tam do nich przyjadę, jak za 15 minut nie zgłosi się do mnie osoba, z którą rozmawiałem 5 dni wcześniej a w ogóle to wszystko jest nagrane,więc niech sobie paniusia odsłucha. No i szok, za 15 min telefon od wystarszonego pana, z którym gadałem 5 dni temu (czyli nagrywanko się na coś przydało). No ale niestety, kolejny etap walki o 6 zł trwa i mają teraz 30 dni na pisemną odpowiedź na moją reklamację. Czekam do końca października na przynajmniej "przepraszam". Przepraszam za to, że ta firemka-krzak naraziła jedną chorą osobe na dymanie 2 kilometry w upał 35 stopni po odbiór paczki.

 

Tak więc wygląda w tym kraju walka o zwykłe przepraszam wyceniane na jedynie 6 zł.

 

A AZ.pl to już nawet uznana marka-chwast wśród firm - że też home.pl przytuliło taki barszcz sosnowskiego..



#10
makombo

makombo

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Rejestracja: 23-March 08

Sam możesz zarządzać zarejestrowaną na Ciebie domeną eu w eurid. 

https://enduser.eurid.eu/pl/user/login


Użytkownik makombo edytował ten post 05 October 2016 - 23:11

www.dodaj.kkozle.eu DODAJ SWOJE STRONY

www.domeny.kkozle.eu DOMENKI


#11
Naming

Naming

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Rejestracja: 23-December 11

Sam możesz zarządzać zarejestrowaną na Ciebie domeną eu w eurid. 

https://enduser.eurid.eu/pl/user/login

 

Dzięki Orzełku, z nieba mi spadłeś.... Udało się w 5 minut zrobić transfer do AfterMarket, tej "skasowanej" wygasającej w kwarantannie domeny. 

Jestem takim typem, który najpierw szuka okrężnych rozwiązań, by odciąć możliwości ucieczki, nazwijmy to "stracie", ale jednak wiedza jest ważniejsza od takich rzeczy, bo mniej stresu i więcej zdrowia zostaje. Choć uważam, że ten adres jest z kategorii "dla dorosłych" i w ogóle powinien być lepiej ukryty. Haker mający dostęp do Twojego mailboxa, może zrobić TransferRequest, bez potrzeby logowania się do panelu Rejestratora Komercyjnego. To wszystko jest takie "europeyske". 

 

 

Z historii poczynań wynika, że .eu została skasowana, a .pl zatrzymana

 

Muszę poprosić kogoś starszego z Supportu o przywrócenie .pl-ki, zrobić odnowę i transfer-out. 

 

G5xDBW.jpg

 

QXcA6N.jpg

 

Serdeczne dzięki za pomoc, 

K. Cieślak



#12
az.pl

az.pl

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Rejestracja: 04-April 14

Witam,

jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Błąd był ewidentnie po stronie naszego konsultanta, chciałbym również dodać, że błąd ten był nieumyślny. Oczywiście jak najbardziej przepraszam za zamieszanie i niepotrzebny stres związany ze zmianą abonenta domeny. Podejmiemy stosowne kroki, aby tego typu zdarzenia nie miały już miejsca w przyszłości.
Podejmiemy próbę kontaktu telefonicznego z autorem wątku i zaproponujemy dogodne rozwiązanie dla domeny .pl (domena .eu została wytransferowana).

 


Chciałbym równiez nawiązac do kilku uwag, które wygłosił autor wątku. Otóż nie możemy tolerować języka nienawiści, w tym takich określeń jak, cytując "niekompetentny gnój", "Odpowiedziałem łajdakowi "na poważnie"" itd.. Rozumiemy zdenerwowanie sytuacją, aczkolwiek są to epitety uderzające nie tylko w dobro firmy, ale również dobra osobiste naszego pracownika. Drugą kwestia jest ujawnienie danych osobowych pracownika AZ.pl, co jest sprzeczne z obecnym prawem związanych z ochroną tego typu danych.
W związku z powyższym prosimy użytkownika Naming o edycję posta, w tym usunięcie danych pracownika. W przypadku braku reakcji będziemy zmuszeni do podjęcia działań na drodze prawnej.

 

Jeszcze raz pragnę podkreślić, że podczas realizacji zgłoszenia doszło do pomyłki - nie było w tym złej woli, jak również nie było w tym próby jakiegokolwiek wyłudzenia danych, kradzieży itp. Liczymy na zrozumienie.

 

[Adam z AZ.pl]



#13
dariush

dariush

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 450 postów
  • Rejestracja: 24-February 07
  • Lokalizacja:SK

Drugą kwestia jest ujawnienie danych osobowych pracownika AZ.pl, co jest sprzeczne z obecnym prawem związanych z ochroną tego typu danych.

 

Przepraszam, że się wtrącę, ale przecież to są dane ogólnodostępne w wyszukiwarce.

Każdy na świecie mający internet odnajdzie ten profil w sieci.

 

Więc o co chodzi z tym ujawnianiem danych osobowych pracownika AZ.pl ? Przecież pracownik sam się ujawnił.


Użytkownik dariush edytował ten post 06 October 2016 - 10:07

Pozdrawiam
Darek

#14
xpert17

xpert17

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Rejestracja: 22-September 08

Drugą kwestia jest ujawnienie danych osobowych pracownika AZ.pl, co jest sprzeczne z obecnym prawem związanych z ochroną tego typu danych.

 

A można tak prosić konkretnie o wskazanie miejsca w ustawie o ochronie danych osobowych, które dotyczy tej sytuacji. Z góry dziękuję.



#15
mindryl

mindryl

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 575 postów
  • Rejestracja: 09-March 11

A można tak prosić konkretnie o wskazanie miejsca w ustawie o ochronie danych osobowych, które dotyczy tej sytuacji. Z góry dziękuję.

Może była jakas nowelizacja dodająca punkt obrona przez atak. Pogrążajcie się dalej az, bo chyba tylko to wam zostalo.



#16
Lateralus

Lateralus

    Stażysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 63 postów
  • Rejestracja: 05-June 16

Panie A***** z **.pl (dane ukryłem żeby mnie nikt nie pozwał), największym uderzeniem w dobro firmy o którym Pan pisał jest Pana post tutaj.



#17
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6864 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

 Drugą kwestia jest ujawnienie danych osobowych pracownika AZ.pl, co jest sprzeczne z obecnym prawem związanych z ochroną tego typu danych.
W związku z powyższym prosimy użytkownika Naming o edycję posta, w tym usunięcie danych pracownika. W przypadku braku reakcji będziemy zmuszeni do podjęcia działań na drodze prawnej.

 

To Państwo nie przyznajecie się do swojego pracownika? No ja p...ę, niezłe jaja! Proszę też wykreślić z KRS-u dane wspólników spółki, bo to ...ujawnienie danych osobowych!!! Szybciutko! Firma krzak to i pod palmą na Kajmanach się miejsce w ukrytym rejestrze firm dla was znajdzie .



#18
szmiko

szmiko

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 446 postów
  • Rejestracja: 06-August 15

Wstyd i żenada. Pora odejść z az.pl na dobre z takim podejściem po drugiej stronie.


AdreswSieci.pl

 

Nowości! biuroposrednictwa.pl  standaryzacja.pl  centrumaudytu.pl  dochodzenienaleznosci.pl  bungy.pl  boote.pl  sklepmoda.pl  barbermarket.pl  praktykalekarska.pl  meblos.pl  akademiafitnessu.pl  doskonaleniezawodowe.pl  chemtrans.pl  klopoty.pl  dietcatering.pl  regeneracjaczesci.pl  barmania.pl  szwajcarka.pl  ciezarki.pl  myjniereczne.pl 


#19
PiotrSz

PiotrSz

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Rejestracja: 10-December 14

Powiązanie imienia i nazwiska z nazwą firmy nie podlega ustawie o ochronie danych osobowych, zarówno w interpretacji NSA, jak i SN. Co jednak nie daje prawa do publicznego ubliżania.


Choćbyś nie wiem jak mnie prosił, nie sprzedam Ci mojej domeny.


#20
szogun

szogun

    webenable.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1526 postów
  • Rejestracja: 06-May 08
Ale wiocha Panie Adamie bo jak inaczej mozna to spuentowac. Epitety faktycznie byly niepotrzebne bo wina najwyrazniej lezy po stronie kierownictwa, a nie pracownika, ktory staral sie udzielic pomocy Waszym klientom bez odpowiedniego przygotowania merytorycznego.

Użytkownik szogun edytował ten post 06 October 2016 - 20:19

  webenable.pl - strony WWW / e-commerce
     
ProjektStronyInternetowej.pl - Twój sukces online






Użytkownicy przeglądający ten temat: 13

0 użytkowników, 12 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)