Jump to content
Kangur

Ceny zależne od źródła pozyskania klienta - wpadka księgarni

Recommended Posts

Jeżeli dobrze wykorzystają tą antyreklamę, to ten przypadek może się okazać marketingowym strzałem w dziesiątkę.

Zgodnie z maksymą: "nie ważne co mówią, ważne by mówili".

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadza sie, zwlaszcza, ze nigdzie nie jest napisane, ze zawsze jest "drozej"...ludzie raczej pomysla...a noz widelec moja cena bedzie mniejsza niz gdybym wlazl inna droga lub cena dla kogos innego... innymi slowy, taki blad nie jest jednoznacznie negatywy jako podniesienie ceny...bo jest element "zysku"...mozna cos zyskac wchodzac inna droga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cała sytuacja byłaby OK gdyby nie ta niefrasobliwość pracownika BOK, który mógł był ładnie wytłumaczyć, a zrobił to jak typowy Janusz Biznesu. Wiadomo, że są różne akcje promocyjne, o których klient nie musi wiedzieć. ja też nieraz się dziwiłem, że cena rejestracji domeny się różni, a okazało się, że było promo. BTW jak wejdzie nowe prawo o cenach książek to już takich myków nie bedzie, bo ceny książek będą wszędzie musiały być takie same.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... jak wejdzie nowe prawo o cenach książek to już takich myków nie bedzie, bo ceny książek będą wszędzie musiały być takie same.

Z tego co wiem ta ustawa ma dotyczyć tylko nowości książkowych, przez pierwsze 12 miesięcy. Poza tym jak znam Polaków, cena takiej książki będzie stała, ale zawsze będzie można operować jakąś wartością dodaną, gratisami albo wyprzedażą likwidacyjną.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem ta ustawa ma dotyczyć tylko nowości książkowych, przez pierwsze 12 miesięcy. Poza tym jak znam Polaków, cena takiej książki będzie stała, ale zawsze będzie można operować jakąś wartością dodaną, gratisami albo wyprzedażą likwidacyjną.

 

Tak, dotyczyć ma to tylko nowości książkowych przez 12 miesięcy. Czy będą gratisy, zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli dobrze wykorzystają tą antyreklamę, to ten przypadek może się okazać marketingowym strzałem w dziesiątkę.

Zgodnie z maksymą: "nie ważne co mówią, ważne by mówili".

 

Dokładnie :P Czytałem, że kilka dni temu zaproponowali w zadośćuczynieniu 300zł na książki dla odbiorcy tego maila, ale suma sumarum kwota została przekazana na fundację dla zwierząt.

 

Nie jest to żaden raczej horrendalny błąd, a piszą i mówią głośno... :) Reklama prawie za free.

Edited by szogun
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×