Skocz do zawartości

Promowane odpowiedzi

Jak sprawdzacie jakie domeny ma zarejestrowane konkretny abonent? Np firma? Pamiętam, że kiedyś to było proste np na mapadomen ale dawno tego nie sprawdzałem.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Chyba nie da się tego sprawdzić. Przez krótką chwilę mapadomen pokazywała takie informacje, ale szybko to wyłączyli.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Najnowsze posty na forum

• Panowie pytanie dla tych, którzy siedzą w temacie po uszy: jak obecnie w PL kształtują się ceny ruchu? Jestem w tym temacie zielony a chciałbym zaczerpnąć trochę informacji. Płaci się za jakąś "paczkę" typu 1k/10k/>100k uu czy jakoś to inaczej jest wyceniane? Gdzie najlepiej pytać i szukać klientów jak się ma trochę ruchu. Mile widziana dyskusja jak to obecnie wygląda.
    • satrurn.pl   Sprzedam domeny z ruchem 2600 wejść na miesiąc (elektronik, rtv, agd itp), osoby zainteresowane zapraszam na PW
    • dup.pl   Zapraszam do licytacji:   http://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2228776  
    • Wartość rejestracji możliwe ze względu na .pl Domena ma koło 15000 wejść AM zapewne sztuczny ruch.  Ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia?  Pozdrawiam 
    • Ja w nich wartości nie widzę ale może ktoś będzie skłonny wyłożyć niskie xxx