Jump to content
tomon

Nowy kolor na Złóż ofertę....

Recommended Posts

Zielony znacznie lepiej pasuje, wzbudza zaufanie. Czerwony podświadomie kojarzy się z zakazem, niebezpieczeństwem - czerwone światło, znaki zakazu.

 

Z drugiej strony ktoś może powiedzieć, że za to przycisk jest mniej widoczny, a zaufanie ma na wejściu (SSL, marka etc). Jeżeli potrzebuje mleka to idę do sklepu i go kupuje, a czy jest większa plakietka ceny to mnie nie interesuje (choć wiadomo, że produkty wirtualne ciężko porównywać do tych "namacalnych"). Rozumiem Twoje podejście, ale być może ono jest subiektywne.

 

Jeżeli to faktycznie testy A/B to w mojej opinii jest to na tyle mało znacząca i nie istotna zmiana, że nie da się na jej podstawie wyciągnąć jakikolwiek sensownych wniosków :P No, ale AM case'em się pewnie nie podzieli, więc tylko możemy się domyślać.

Edited by szogun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może komuś się pomylił plik CSS i podmienił ten z bitmarket gdzie jest wiecej tego zielonego z tym na giełdzie domen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Z drugiej strony ktoś może powiedzieć, że za to przycisk jest mniej widoczny, a zaufanie ma na wejściu (SSL, marka etc). Jeżeli potrzebuje mleka to idę do sklepu i go kupuje, a czy jest większa plakietka ceny to mnie nie interesuje (choć wiadomo, że produkty wirtualne ciężko porównywać do tych "namacalnych"). Rozumiem Twoje podejście, ale być może ono jest subiektywne.

 

Jeżeli to faktycznie testy A/B to w mojej opinii jest to na tyle mało znacząca i nie istotna zmiana, że nie da się na jej podstawie wyciągnąć jakikolwiek sensownych wniosków :P No, ale AM case'em się pewnie nie podzieli, więc tylko możemy się domyślać.

 

Na szczęście tak ci się tylko wydaje. Nawet opakowania twojego mleka podlegają badaniom marketingowym preferencji i konwersji zakupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na szczęście tak ci się tylko wydaje. Nawet opakowania twojego mleka podlegają badaniom marketingowym preferencji i konwersji zakupu.

 

No spoko tyle, że pisałem o plakietce ceny, a nie o opakowaniu. Chyba, że sądzisz, że u mnie w małym sklepiku właściciel prowadzi badania marketingowe, bada moje preferencje i spisuje współczynnik konwersji po zastosowaniu różnych kombinacji plakietek cenowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No spoko tyle, że pisałem o plakietce ceny, a nie o opakowaniu. Chyba, że sądzisz, że u mnie w małym sklepiku właściciel prowadzi badania marketingowe, bada moje preferencje i spisuje współczynnik konwersji po zastosowaniu różnych kombinacji plakietek cenowych.

A mógłby. No chyba że jest jakąś franczyzową sieciówką, to tam są przepisy.

 

Ale patrz, nawet na zwykłym targu mają pojecie o marketingu. Ile to wiosną i latem się człowiek naczyta "Truskawka - bardzo słodka". "PYSZNE maliny!"... "Wiśnie - idealne na dżem!". A nie tylko: "truskawki", "maliny", "dżem". Mnie to aż śmieszy, no ale jednak ludzie stosują różne chwyty.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×