Jump to content
jurkens

Wordpress i kilka stron/blogów

Recommended Posts

Witam wszystkich,

głównie tych zorientowanych w wordpressie :-)

Jestem laikiem w tworzeniu stron www stąd moje pytanie może wydać się banalne,

a mianowicie  chodzi o tworzenie stron na wordpressie - chciałbym postawić co najmniej dwie stronki właśnie na wp.

Serwer mam wykupiony na aftermarket i zainstalowany wp na której działa jeden blog.

Czy do uruchomienia drugiej strony potrzebuje zainstalować ponownie wp?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może inaczej, musisz zainstalować wp osobno dla każdej witryny. Tam więc na serwerze będziesz miał kilka katalogów z osobnymi instalacjami wp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytuj

Może inaczej, musisz zainstalować wp osobno dla każdej witryny. Tam więc na serwerze będziesz miał kilka katalogów z osobnymi instalacjami wp.

Tak próbowałem tzn. instalowałem w innym katalogu kolejnego wp, i ustawiałem dla kolejnej witryny jednak nic to nie dawało. Możliwe, że gdzieś czynie jakiś błąd więc jeszcze popróbuje...

 

Ogółem dzięki za odpowiedź, bo przynajmniej rozumiem, że jest taka możliwość.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co ci miało nie "dawać". Po prostu wgrywasz wersję instalacyjną WP do folderu danej domeny, i wchodzisz pod ten adres zgodnie z instrukcją - zaczynając instalację. To,że na innej domenie masz inną instalację WP jest zupełnie bez znaczenia. Jeśli nie napiszesz, co takiego ci nie działa, to nikt tu ci nie pomoże. U mnie SOA#1.

Edited by Liwiusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musisz instalować ponownie Wordpressa na kolejnej domenie (poczytaj o Wordpress Network), niemniej jednak zapewne tak będzie dla Ciebie najłatwiej.

Edited by szogun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account