Jump to content
pb

Pytania dotyczące serwisu

Recommended Posts

Co oznacza informacja gdy próbuję się zalogować na pocztę: 429 Too Many Requests - Your request is being rate limited.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przykro mi że nie mogę odpowiedzieć na te pytania, ale nie dotyczą one serwisu, tylko usługi hostingu, a na tym się nie znam i jest do tych tematów wydzielona osobna grupa suppportu. Jeśli zgłosiłeś je do BOK, to mam nadzieję że ww. problemy zostaną szybko rozwiązane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie można ustawić przy domenach zewnętrznych tagów ani kategorii domeny? Jak ustawiam to i tak potem się nie uaktywniają w ofercie.

Nie wiem czy to błąd czy "tak ma być".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwość hurtowej zmiany serwerów DNS po wklejeniu listy domen i wpisaniu nowych DNSów? Jeśli tak to gdzie? Doszukałem się tylko hurtowej zmiany rekordu A.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki :) O to chodziło, choć nie jest to zbyt domyślne miejsce na szukanie tej funkcji :) Dałbym gdzieś w narzędziach może "Operacje hurtowe" albo coś takiego.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdzie nie można listy swoich domen zewnętrznych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj jak próbuje się zalogować do poczty to wyskakuje mi takie coś. I teraz rodzi się pytanie czy mam czekać czy się logować.

Nie miałem takiej informacji wcześniej a z reguły unikam wejść na takie strony. Co z tym zrobić? Sprawa dla mnie dosyć pilna i istotna.

I pytanie dodatkowe czy też tak macie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na to że certyfikat ssl wygasł wczoraj. :blush:

Postaramy się jak najszybciej wgrać nowy, a tymczasem jedyny sposób to tymczasowa akceptacja "niebezpiecznego" połączenia. Nie ma realnego zagrożenia, połączenie wciąż będzie szyfrowane, ostrzeżenie wynika jedynie z tego że upłynęła ważność certyfikatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Certyfikat odnowiony ;]. Jeśli komuś pojawia się dalej błąd, prośba o wyczyszczenie cache.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki jest czas oczekiwania na wpłatę przelewem konwencjonalnym?
Jak przeleję pieniądze w poniedziałek rano z BZ WBK to jeszcze tego samego dnia będą zaksięgowane na moim koncie na Premium?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kilku godzin mam coraz większe problemy z zalogowaniem się do poczty (webmail.hostingpremium.pl/signin). Teraz nie działa zupełnie. Nie mam więc kontaktu ze Światem i nie mogę nawet napisać do supportu. Czy jest możliwość aby sprawdzić co się stało? Tym bardziej, że jest weekend a ja potrzebuję dostęp do skrzynki. Strona się nie otwiera. (ERR_CONNECTION_TIMED_OUT)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kilku godzin mam coraz większe problemy z zalogowaniem się do poczty (webmail.hostingpremium.pl/signin). Teraz nie działa zupełnie. Nie mam więc kontaktu ze Światem i nie mogę nawet napisać do supportu. Czy jest możliwość aby sprawdzić co się stało? Tym bardziej, że jest weekend a ja potrzebuję dostęp do skrzynki. Strona się nie otwiera. (ERR_CONNECTION_TIMED_OUT)...

 

Poczta działa OK, komunikat wskazuje raczej na inny problem.

W innej przeglądarce jest to samo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie działa nigdzie... czy możecie sprawdzić to "od kuchni"? Czemu nie mogę przejść na stronę logowania poczty. Podaję mojego maila aby ułatwić sprawdzanie: domeny[at]point2point.com.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę również przejść na stronę hostingu do ustawień (przez panel premium)... wiem, że zaczyna się weekend ale czy jest jakaś szansa aby wytłumaczyć mi co nagle się stało i ewentualnie znaleźć przyczynę?! Błąd występuje tylko u mnie - sprawdzałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PB... proszę usprawnijcie działanie Giełdy Domen Premium.pl

 

"Oszaleć można" jak są np. dwie domeny w pakiecie, w tym jedna wygasa za mniej niż 14 dni i cały pakiet domen znika z Giełdy Domen.

Na obecną chwilę dużym minusem Giełdy jest konieczność przedłużania abonamentu domeny na minimum 14 dni od dnia wejścia domeny w okres wygasania... szczególnie w sytuacji jak wystawiony jest pakiet domen na Giełdzie i wszystko się kasuje... statystyki, wejścia itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę również przejść na stronę hostingu do ustawień (przez panel premium)... wiem, że zaczyna się weekend ale czy jest jakaś szansa aby wytłumaczyć mi co nagle się stało i ewentualnie znaleźć przyczynę?! Błąd występuje tylko u mnie - sprawdzałem.

 

Prośba o wysłanie zgłoszenia na pomoc@premium.pl. Sprawdzimy to dokładnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prośba o wysłanie zgłoszenia na pomoc@premium.pl. Sprawdzimy to dokładnie.

 

Tak. Wysłałem jakieś 30 min. Ok, dzięki. Byłbym wdzięczny bardzo za "czas".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×