vul 983 Report post Posted July 8, 2015 Co oznacza informacja gdy próbuję się zalogować na pocztę: 429 Too Many Requests - Your request is being rate limited. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted July 8, 2015 Przykro mi że nie mogę odpowiedzieć na te pytania, ale nie dotyczą one serwisu, tylko usługi hostingu, a na tym się nie znam i jest do tych tematów wydzielona osobna grupa suppportu. Jeśli zgłosiłeś je do BOK, to mam nadzieję że ww. problemy zostaną szybko rozwiązane. Share this post Link to post Share on other sites
PiotrSz 84 Report post Posted July 14, 2015 Płatności aktualnie się nie księgują. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted July 14, 2015 Kiedy premium zacznie działać normalnie ? 1 Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted July 20, 2015 Nie można ustawić przy domenach zewnętrznych tagów ani kategorii domeny? Jak ustawiam to i tak potem się nie uaktywniają w ofercie. Nie wiem czy to błąd czy "tak ma być". Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted July 21, 2015 Czy jest możliwość hurtowej zmiany serwerów DNS po wklejeniu listy domen i wpisaniu nowych DNSów? Jeśli tak to gdzie? Doszukałem się tylko hurtowej zmiany rekordu A. DD Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted July 21, 2015 Na liście domen: https://premium.pl/domain/list.html na dole wybierz "wklej własną listę" potem z rozwijanki wybierz "zmień serwery dns" o to chodziło? Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted July 21, 2015 Dzięki O to chodziło, choć nie jest to zbyt domyślne miejsce na szukanie tej funkcji Dałbym gdzieś w narzędziach może "Operacje hurtowe" albo coś takiego. DD Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted July 31, 2015 Nigdzie nie można listy swoich domen zewnętrznych? Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted July 31, 2015 Nigdzie nie można listy swoich domen zewnętrznych? ..wyświetlić? Można: https://premium.pl/myauction/external/list/ Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted August 1, 2015 ..wyświetlić? Można: https://premium.pl/myauction/external/list/ Tak, o to chodziło. Dzięki. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted August 8, 2015 Dzisiaj jak próbuje się zalogować do poczty to wyskakuje mi takie coś. I teraz rodzi się pytanie czy mam czekać czy się logować. Nie miałem takiej informacji wcześniej a z reguły unikam wejść na takie strony. Co z tym zrobić? Sprawa dla mnie dosyć pilna i istotna. I pytanie dodatkowe czy też tak macie? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 8, 2015 Wygląda na to że certyfikat ssl wygasł wczoraj. Postaramy się jak najszybciej wgrać nowy, a tymczasem jedyny sposób to tymczasowa akceptacja "niebezpiecznego" połączenia. Nie ma realnego zagrożenia, połączenie wciąż będzie szyfrowane, ostrzeżenie wynika jedynie z tego że upłynęła ważność certyfikatu. Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted August 9, 2015 Certyfikat odnowiony ;]. Jeśli komuś pojawia się dalej błąd, prośba o wyczyszczenie cache. Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted August 29, 2015 Jaki jest czas oczekiwania na wpłatę przelewem konwencjonalnym?Jak przeleję pieniądze w poniedziałek rano z BZ WBK to jeszcze tego samego dnia będą zaksięgowane na moim koncie na Premium? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 29, 2015 Jeśli dojdą, to tak. 1 Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted September 4, 2015 Od kilku godzin mam coraz większe problemy z zalogowaniem się do poczty (webmail.hostingpremium.pl/signin). Teraz nie działa zupełnie. Nie mam więc kontaktu ze Światem i nie mogę nawet napisać do supportu. Czy jest możliwość aby sprawdzić co się stało? Tym bardziej, że jest weekend a ja potrzebuję dostęp do skrzynki. Strona się nie otwiera. (ERR_CONNECTION_TIMED_OUT)... Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted September 4, 2015 Od kilku godzin mam coraz większe problemy z zalogowaniem się do poczty (webmail.hostingpremium.pl/signin). Teraz nie działa zupełnie. Nie mam więc kontaktu ze Światem i nie mogę nawet napisać do supportu. Czy jest możliwość aby sprawdzić co się stało? Tym bardziej, że jest weekend a ja potrzebuję dostęp do skrzynki. Strona się nie otwiera. (ERR_CONNECTION_TIMED_OUT)... Poczta działa OK, komunikat wskazuje raczej na inny problem. W innej przeglądarce jest to samo? Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted September 4, 2015 Nie działa nigdzie... czy możecie sprawdzić to "od kuchni"? Czemu nie mogę przejść na stronę logowania poczty. Podaję mojego maila aby ułatwić sprawdzanie: domeny[at]point2point.com.pl Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted September 4, 2015 Nie działa nigdzie... czy możecie sprawdzić to "od kuchni"? Czemu nie mogę przejść na stronę logowania poczty. Podaję mojego maila aby ułatwić sprawdzanie: domeny[at]point2point.com.pl A pod adresem: https://webmail.home-whs.pl/appsuite/signin to samo? Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted September 4, 2015 A pod adresem: https://webmail.home-whs.pl/appsuite/signin to samo? Tak tu działa. Dzięki. Czemu więc nie działa pod tamtym (starym) adresem? Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted September 4, 2015 Nie mogę również przejść na stronę hostingu do ustawień (przez panel premium)... wiem, że zaczyna się weekend ale czy jest jakaś szansa aby wytłumaczyć mi co nagle się stało i ewentualnie znaleźć przyczynę?! Błąd występuje tylko u mnie - sprawdzałem. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted September 5, 2015 PB... proszę usprawnijcie działanie Giełdy Domen Premium.pl "Oszaleć można" jak są np. dwie domeny w pakiecie, w tym jedna wygasa za mniej niż 14 dni i cały pakiet domen znika z Giełdy Domen. Na obecną chwilę dużym minusem Giełdy jest konieczność przedłużania abonamentu domeny na minimum 14 dni od dnia wejścia domeny w okres wygasania... szczególnie w sytuacji jak wystawiony jest pakiet domen na Giełdzie i wszystko się kasuje... statystyki, wejścia itp. Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted September 7, 2015 Nie mogę również przejść na stronę hostingu do ustawień (przez panel premium)... wiem, że zaczyna się weekend ale czy jest jakaś szansa aby wytłumaczyć mi co nagle się stało i ewentualnie znaleźć przyczynę?! Błąd występuje tylko u mnie - sprawdzałem. Prośba o wysłanie zgłoszenia na pomoc@premium.pl. Sprawdzimy to dokładnie. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted September 7, 2015 Prośba o wysłanie zgłoszenia na pomoc@premium.pl. Sprawdzimy to dokładnie. Tak. Wysłałem jakieś 30 min. Ok, dzięki. Byłbym wdzięczny bardzo za "czas". Share this post Link to post Share on other sites