Jump to content
pb

Pytania dotyczące serwisu

Recommended Posts

Obecnie pod medyk.pl otwiera mi się strona sklepu. Jak możesz, to napisz o której mniej więcej zmieniałeś ustawienia, sprawdzę czy zgadza się z aktualnym cyklem odświeżania czy może było jakieś opóźnienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie pod medyk.pl otwiera mi się strona sklepu. Jak możesz, to napisz o której mniej więcej zmieniałeś ustawienia, sprawdzę czy zgadza się z aktualnym cyklem odświeżania czy może było jakieś opóźnienie.

Potwierdzam - działa. Ale nie pamiętam o której godzinie dokonałem zmian i nie sprawdzałem o której godzinie dokładnie zmiany pojawiły się online. Tak w przybliżeniu na pewno około 1 godziny to trwało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może po prostu skasuj stary kontakt, chyba że jest Ci do czegoś potrzebny. Po weekendzie sprawdzimy czy ustawienia domyślnych kontaktów działają poprawnie i dlaczego nie.

Sprawdziliście?

Pytam bo właśnie robię sprzątanie w panelu i widzę, że jedna domena występuje na dwóch kontaktach. Czy więcej? Nie sprawdzałem.

 

Edit:

Na liście kontaktów podana jest liczba domen.

Po przeniesieniu na docelowe konto i tak pokazuje starą liczbę domen. Po wejściu w "zobacz domeny" jest mniej domen niż było lub wcale ( i to jest ok) tylko liczba domen nie odświeża się natychmiast - co jest mylące trochę.

 

Edit 2:

Próba skasowania jednego z kontaktów kończy się informacją że jest kontaktem domyślnym. A nie ma go w zakładce "domyślne kontakty"

Edited by lufthansa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziliście?

Pytam bo właśnie robię sprzątanie w panelu i widzę, że jedna domena występuje na dwóch kontaktach. Czy więcej? Nie sprawdzałem.

 

Edit:

Na liście kontaktów podana jest liczba domen.

Po przeniesieniu na docelowe konto i tak pokazuje starą liczbę domen. Po wejściu w "zobacz domeny" jest mniej domen niż było lub wcale ( i to jest ok) tylko liczba domen nie odświeża się natychmiast - co jest mylące trochę.

 

Edit 2:

Próba skasowania jednego z kontaktów kończy się informacją że jest kontaktem domyślnym. A nie ma go w zakładce "domyślne kontakty"

 

 

Ok, dzięki za info.

Kiedy będę mógł tak napisać?

 

Edit:

ok, czekam na info.

Edited by lufthansa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem nie jest jeszcze naprawiony, jak będzie, to dam Ci znać. Odpowiadając na pierwsze pytanie: tak, sprawdziliśmy.

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa promocja: jak wpisuję kod domeny99 to nie zmienia się cena. Jest tylko "odlicz z mojego salda itd.". Jak zakupić w promocji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy dziś występują problemy z księgowaniem kasy na koncie w premium? (przelanej wewnątrz mBank)?

 

Kasa przelana po 9tej do teraz brak jej zaksięgowania. Ma ktoś podobny problem?

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po stronie premium.pl nie, natomiast cała kasa z piątkowych przelewów utknęła w payu (wszystkie płatności, także "zwykłe" przelewy, przechodzą przez payu), na tę chwilę nie wiemy kiedy problem zostanie naprawiony. Nie dotyczy to tylko premium.pl, ale także innych podmiotów korzystających z tej funkcjonalności. :-( Jeśli ktoś ma coś do opłacenia, to pozostają "szybkie" płatności elektroniczne (te na szczęście działają), a potem można ew. wypłacić nadwyżkę jak już dojdzie. Niestety nie mamy nawet możliwości by sprawdzić jakich wpłat dotyczy problem, bo informację o zaksięgowaniu wpłaty dostajemy dopiero, no właśnie, po zaksięgowaniu wpłaty...

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzeczywiście, o 23:01-23:05 weszło dużo wpłat - mam nadzieję że wszystkie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyglada sprawa z fakturami dla Kupujących w premium.pl
Sprzedałem domenę przez premium.pl - Kupujący wymaga abym to ja wystawił dla niego fakture .
z tym że ja nie prowadze działalności.

EDIT:

OK juz doczytałem w TYM wątku.

Nie zaznaczyłem w ustawieniach sprzedaży aby to premium.pl wystawiało fakture vat ( nie byłem swiadomy tego ze taka opcja wymaga odznaczenia jesli sprzedaz jest pomiedzy osobą prywatną a firma ) .

Czy jest szansa na to aby to premium wystawiło fakture kupującemu.

 

W przeciwnym wypadku bede musiał chyba podpisac z nim umowe kupna sprzedaży a prawdopodbnie nie o to mu chodzi. :/

Edited by tomon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli jest już po transakcji (opłacone), to już nic się nie da zmienić, bo kupujący już zapłacił kwotę bez VAT. Jeśli nie jest jeszcze opłacona, to jeśli *obie strony* napiszą taką prośbę do supportu, transakcja może zostać anulowana i będziesz mógł wystawić nową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego więc przy wpłatach zwykłym przelewem nie ma dodatkowych kosztów :huh:?

 

Są, ale niższe i ponosimy je sami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co oznacza poniższy status płatności PayU w Premium.pl?

Status płatności: Niepotwierdzona przez sklep
Wpłacone przez Ciebie środki zostały przekazane do dyspozycji sklepu.
Skontaktuj się ze nim, aby poznać status swojego zamówienia
.
Klient kilkadziesiąt minut temu dokonał płatności przez jeden z kanałów szybkich płatności online PayU dostępnych w Premium.pl, ale transakcja escrow nie została sfinalizowana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy istnieje mozliwosc jednorazowego przesuniecia terminu platnosci klientowi w przypadku dzierzawy domeny? Platnosc "jest juz w drodze", ale nie wiem, czy zostanie zaksiegowana jeszcze w dniu dzisiejszym, a jutro zapewne system automatycznie anuluje transakcje, czego klient i ja chcielibysmy uniknac. Napisalem w tej sprawie do BOK, ale obawiam sie, ze mi w tej kwestii nie pomoga na czas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opłata może być wniesiona do 7 dni po terminie płatności, po tym czasie domena jest zwracana, jeśli tak się stanie, można zlecić nową dzierżawę. W każdym razie jeśli dziś mija termin opłaty, a kwota wpłynie jutro, to nic się nie stanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten termin niestety właśnie już minał 7 dni temu, stąd moje pytanie.

Czyli nie można przesunąć terminu płatności?

Edited by abc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×