pb 2,626 Report post Posted November 2, 2015 Obecnie pod medyk.pl otwiera mi się strona sklepu. Jak możesz, to napisz o której mniej więcej zmieniałeś ustawienia, sprawdzę czy zgadza się z aktualnym cyklem odświeżania czy może było jakieś opóźnienie. Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted November 3, 2015 Obecnie pod medyk.pl otwiera mi się strona sklepu. Jak możesz, to napisz o której mniej więcej zmieniałeś ustawienia, sprawdzę czy zgadza się z aktualnym cyklem odświeżania czy może było jakieś opóźnienie. Potwierdzam - działa. Ale nie pamiętam o której godzinie dokonałem zmian i nie sprawdzałem o której godzinie dokładnie zmiany pojawiły się online. Tak w przybliżeniu na pewno około 1 godziny to trwało. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 3, 2015 Ok, dzięki za info. Share this post Link to post Share on other sites
coolos 114 Report post Posted November 3, 2015 strasznie długo ładuje się wam cennik promocji, czekam już kilka minut na załadowanie strony i nic. Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted November 3, 2015 Nie strasznie długo, tylko się nie ładuje. Na końcu wywali błąd serwera. Share this post Link to post Share on other sites
cannot 490 Report post Posted November 5, 2015 czy Premium ma program partnerski ? Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted November 6, 2015 (edited) Może po prostu skasuj stary kontakt, chyba że jest Ci do czegoś potrzebny. Po weekendzie sprawdzimy czy ustawienia domyślnych kontaktów działają poprawnie i dlaczego nie. Sprawdziliście? Pytam bo właśnie robię sprzątanie w panelu i widzę, że jedna domena występuje na dwóch kontaktach. Czy więcej? Nie sprawdzałem. Edit: Na liście kontaktów podana jest liczba domen. Po przeniesieniu na docelowe konto i tak pokazuje starą liczbę domen. Po wejściu w "zobacz domeny" jest mniej domen niż było lub wcale ( i to jest ok) tylko liczba domen nie odświeża się natychmiast - co jest mylące trochę. Edit 2: Próba skasowania jednego z kontaktów kończy się informacją że jest kontaktem domyślnym. A nie ma go w zakładce "domyślne kontakty" Edited November 6, 2015 by lufthansa Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted November 9, 2015 (edited) Sprawdziliście? Pytam bo właśnie robię sprzątanie w panelu i widzę, że jedna domena występuje na dwóch kontaktach. Czy więcej? Nie sprawdzałem. Edit: Na liście kontaktów podana jest liczba domen. Po przeniesieniu na docelowe konto i tak pokazuje starą liczbę domen. Po wejściu w "zobacz domeny" jest mniej domen niż było lub wcale ( i to jest ok) tylko liczba domen nie odświeża się natychmiast - co jest mylące trochę. Edit 2: Próba skasowania jednego z kontaktów kończy się informacją że jest kontaktem domyślnym. A nie ma go w zakładce "domyślne kontakty" Ok, dzięki za info. Kiedy będę mógł tak napisać? Edit: ok, czekam na info. Edited November 9, 2015 by lufthansa Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 9, 2015 (edited) Problem nie jest jeszcze naprawiony, jak będzie, to dam Ci znać. Odpowiadając na pierwsze pytanie: tak, sprawdziliśmy. Edited November 9, 2015 by pb Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 10, 2015 Nowa promocja: jak wpisuję kod domeny99 to nie zmienia się cena. Jest tylko "odlicz z mojego salda itd.". Jak zakupić w promocji? Share this post Link to post Share on other sites
czesio89ns 14 Report post Posted November 10, 2015 przejdź dalej i wtedy w następnym kroku będzie nowa cena 1 Share this post Link to post Share on other sites
xlodder 18 Report post Posted November 20, 2015 czy dziś występują problemy z księgowaniem kasy na koncie w premium? (przelanej wewnątrz mBank)? Kasa przelana po 9tej do teraz brak jej zaksięgowania. Ma ktoś podobny problem?pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 20, 2015 (edited) Po stronie premium.pl nie, natomiast cała kasa z piątkowych przelewów utknęła w payu (wszystkie płatności, także "zwykłe" przelewy, przechodzą przez payu), na tę chwilę nie wiemy kiedy problem zostanie naprawiony. Nie dotyczy to tylko premium.pl, ale także innych podmiotów korzystających z tej funkcjonalności. :-( Jeśli ktoś ma coś do opłacenia, to pozostają "szybkie" płatności elektroniczne (te na szczęście działają), a potem można ew. wypłacić nadwyżkę jak już dojdzie. Niestety nie mamy nawet możliwości by sprawdzić jakich wpłat dotyczy problem, bo informację o zaksięgowaniu wpłaty dostajemy dopiero, no właśnie, po zaksięgowaniu wpłaty... Edited November 20, 2015 by pb Share this post Link to post Share on other sites
xlodder 18 Report post Posted November 20, 2015 u mnie wpłata pojawiła się po 23ciej. Mam nadzieję, że to koniec problemów po stronie PayU. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 20, 2015 Rzeczywiście, o 23:01-23:05 weszło dużo wpłat - mam nadzieję że wszystkie. Share this post Link to post Share on other sites
retro 146 Report post Posted November 21, 2015 Czy planujecie w najbliższym czasie uruchomić usługę resellerską? Share this post Link to post Share on other sites
tomon 134 Report post Posted November 22, 2015 (edited) Jak wyglada sprawa z fakturami dla Kupujących w premium.pl Sprzedałem domenę przez premium.pl - Kupujący wymaga abym to ja wystawił dla niego fakture . z tym że ja nie prowadze działalności. EDIT:OK juz doczytałem w TYM wątku. Nie zaznaczyłem w ustawieniach sprzedaży aby to premium.pl wystawiało fakture vat ( nie byłem swiadomy tego ze taka opcja wymaga odznaczenia jesli sprzedaz jest pomiedzy osobą prywatną a firma ) . Czy jest szansa na to aby to premium wystawiło fakture kupującemu. W przeciwnym wypadku bede musiał chyba podpisac z nim umowe kupna sprzedaży a prawdopodbnie nie o to mu chodzi. :/ Edited November 22, 2015 by tomon Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 22, 2015 Jeśli jest już po transakcji (opłacone), to już nic się nie da zmienić, bo kupujący już zapłacił kwotę bez VAT. Jeśli nie jest jeszcze opłacona, to jeśli *obie strony* napiszą taką prośbę do supportu, transakcja może zostać anulowana i będziesz mógł wystawić nową. Share this post Link to post Share on other sites
tomon 134 Report post Posted November 22, 2015 No właśnie ze juz jest po opłaceniu . Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted November 22, 2015 (...) także "zwykłe" przelewy, przechodzą przez payu (...) Dlaczego więc przy wpłatach zwykłym przelewem nie ma dodatkowych kosztów ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 22, 2015 Dlaczego więc przy wpłatach zwykłym przelewem nie ma dodatkowych kosztów ? Są, ale niższe i ponosimy je sami. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted November 23, 2015 Co oznacza poniższy status płatności PayU w Premium.pl? Status płatności: Niepotwierdzona przez sklep Wpłacone przez Ciebie środki zostały przekazane do dyspozycji sklepu.Skontaktuj się ze nim, aby poznać status swojego zamówienia. Klient kilkadziesiąt minut temu dokonał płatności przez jeden z kanałów szybkich płatności online PayU dostępnych w Premium.pl, ale transakcja escrow nie została sfinalizowana. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted November 24, 2015 Czy istnieje mozliwosc jednorazowego przesuniecia terminu platnosci klientowi w przypadku dzierzawy domeny? Platnosc "jest juz w drodze", ale nie wiem, czy zostanie zaksiegowana jeszcze w dniu dzisiejszym, a jutro zapewne system automatycznie anuluje transakcje, czego klient i ja chcielibysmy uniknac. Napisalem w tej sprawie do BOK, ale obawiam sie, ze mi w tej kwestii nie pomoga na czas. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 24, 2015 Opłata może być wniesiona do 7 dni po terminie płatności, po tym czasie domena jest zwracana, jeśli tak się stanie, można zlecić nową dzierżawę. W każdym razie jeśli dziś mija termin opłaty, a kwota wpłynie jutro, to nic się nie stanie. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted November 24, 2015 (edited) Ten termin niestety właśnie już minał 7 dni temu, stąd moje pytanie. Czyli nie można przesunąć terminu płatności? Edited November 24, 2015 by abc Share this post Link to post Share on other sites