pb 2,626 Report post Posted November 24, 2015 Na pewno nie ma takiej możliwości z poziomu panelu użytkownika ani administratora. Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted November 26, 2015 Kto to jest KlientPremiumPL? Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted November 26, 2015 Kto to jest KlientPremiumPL? Klient premium.pl Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted November 26, 2015 No ale ciekawi mnie w jaki sposób osoba o takim loginie dokonuje zakupu domeny? Bo po próbie wejścia na profil tej osoby pojawia się komunikat "Podany użytkownik nie został odnaleziony". Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 26, 2015 (edited) Nie działa od jakiś 30 min poczta. Występuje jakiś aktualnie problem? Dobra działa już. Edited November 26, 2015 by vul Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 26, 2015 No ale ciekawi mnie w jaki sposób osoba o takim loginie dokonuje zakupu domeny? Bo po próbie wejścia na profil tej osoby pojawia się komunikat "Podany użytkownik nie został odnaleziony". To jest wirtualne konto, jeśli domenę od Ciebie kupił KlientPremiumPL to oznacza że zakup został dokonany przez giełdę na stronie home.pl, przez klienta home.pl. 2 Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 26, 2015 To jest wirtualne konto, jeśli domenę od Ciebie kupił KlientPremiumPL to oznacza że zakup został dokonany przez giełdę na stronie home.pl, przez klienta home.pl. Ciekawe info, nie wiedziałem o tym wcześniej. Aż z ciekawości sprawdzę w historii sprzedaży jak często ktoś kupował przez home.pl. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 30, 2015 Czy aktualnie występują jakieś problemy z hostingiem? Nie działa poprawnie od ponad 30 min poczta.. Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted November 30, 2015 Czy aktualnie występują jakieś problemy z hostingiem? Nie działa poprawnie od ponad 30 min poczta.. Tak, znamy problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszam za utrudnienia. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 30, 2015 Tak, znamy problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Przepraszam za utrudnienia. Czy wiadomo mniej więcej kiedy planowana jest poprawa usługi? Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 1, 2015 Drugi dzień występują poważne błędy w działaniu poczty. Naprawdę nie można pracować w takim stanie usługi. Czy wiadomo coś na temat terminu poprawy działania? Sprawa dla mnie naprawdę pilna. Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted December 1, 2015 Drugi dzień występują poważne błędy w działaniu poczty. Naprawdę nie można pracować w takim stanie usługi. Czy wiadomo coś na temat terminu poprawy działania? Sprawa dla mnie naprawdę pilna. Niestety nie znam dokładnego terminu realizacji. Dam znać jak tylko coś będzie wiadomo. Tymczasowym rozwiązaniem może być skonfigurowanie dowolnego Klienta poczty i obsługa jej przez ten program (bez logowania się na WWW). Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 1, 2015 (edited) Niestety nie znam dokładnego terminu realizacji. Dam znać jak tylko coś będzie wiadomo. Tymczasowym rozwiązaniem może być skonfigurowanie dowolnego Klienta poczty i obsługa jej przez ten program (bez logowania się na WWW). Jaki ustawić POP3/SMPT przy konfiguracji klienta poczty aby poprawnie działało? Edited December 1, 2015 by vul Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted December 1, 2015 Informacje odnośnie konfiguracji dostępne są na stronie: https://pomoc.premium.pl/748/obsluga-kont-e-mail/ . 1 Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 1, 2015 vul chłopie masz naprawdę stoicką cierpliwość - szacunek! Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 1, 2015 vul chłopie masz naprawdę stoicką cierpliwość - szacunek! Spoko, przywykłem w biznesie; domeny uczą cierpliwości Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 1, 2015 No ale bez przesady, ostatnie kilka stron tego tematu to Twoje wieczne problemy z pocztą, hostingiem, czy Bóg wie czym jeszcze. Ja już po drugiej, trzeciej sprawie w tak krótkim czasie natychmiast zmieniłbym usługodawcę i zażądał zwrotu pieniędzy. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 2, 2015 Zleciłem operację hurtową kilkudziesięciu domen do wystawienia jako zewnętrzne. Otrzymałem teraz na kilka z nich taki komunikat: Niepowodzenie. Błąd pobierania daty wygasania domeny Cóż mogę zrobić? Odczekać jakiś czas i ponowić czy problem leży głębiej? Domeny zarejestrowane około 30 min temu. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted December 4, 2015 Jak to się stało, że w Premium.pl za przedłużenie domeny .biz (przed terminem ważności, czyli nie mam tu na myśli nawet reaktywacji domeny) przy cenniku hurtowym (>25 domen), a nawet przy cenniku >1000 domen trzeba zapłacić więcej (75,00 zł netto) niż klient detaliczny w home.pl wg cennika standardowego? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 4, 2015 Kurs dolara + powyżka po stronie providera gltd. Niestety nic na tę chwilę nie da się zrobić, pracujemy nad zmianą dostawcy domen globalnych, ale to trwa. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted December 5, 2015 Czy istnieje możliwość wyświetlenia tych spośród utrzymywanych na swoim koncie w Premium.pl domen, które posiadają PageRank lub ewentualnie sortowanie według PR, bądź eksport listy domen wraz z kolumną wartości PR? Z tego co widzę, Premium.pl dla każdej domeny wystawionej na giełdzie wyświetla wartość "Google - Page Rank" na dole strony z ofertą w części "Parametry domeny > Zobacz więcej", jeśli domena posiada PR, a więc zapewne dane te są pobierane i przechowywane. Klient szuka domen z PR, a taki filtr/sortowanie byłoby zdecydowanie pomocne. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted December 6, 2015 Dlaczego dzisiaj nie dostałem wiadomości „Przechwytywanie: Polecane domeny”? Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 7, 2015 Ja też nie, zapewne wcale nie wyszła Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 11, 2015 Czemu domeny regionalne, które mam w premium nie pokazują się w wynikasz wyszukiwania na giełdzie (mimo, że w panelu "domeny" są na zielono jako wystawione)? Mają ustawione dns premium a gdy wpisuje w pasek adresu pokazuje się strona premium i informacja, że W tej chwili domena kredyty.lomza.pl nie jest wystawiona na sprzedaż. Gdy chcę ją wystawić ponownie na sprzedaż (z opcji "przejdź do kreatora sprzedaży) to wyskakuje informacja: Wybrana strona nie została jeszcze opisana Podaję przykład domeny: kredyty.wodzislaw.pl Co można z tym zrobić i skąd taki błąd? Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 11, 2015 Co do powyższego postu to już wiem na czym polega błąd. Trochę mi to zajęło ale w końcu wiem. Domeny wystawione jako zewnętrzne po pewnym czasie (kilka - kilkanaście dni) gdy je przeniesiemy do premium napotykają jakiś problem i nie pokazują się giełdzie ani nie można ich edytować w opcji "sprzedaj na giełdzie". Dodatkowo system wysyła na @ info, że dana domena (ta która była transferowana a wcześniej zewnętrzna) nie posiada odpowiedniego CNAME dla domen zewnętrznych. Trzeba wtedy domenę ręcznie usunąć z giełdy a później ponownie ją wystawić na sprzedaż. To dość poważny problem. Sprawdźcie to. 2 Share this post Link to post Share on other sites