Skocz do zawartości
abc

maile z dns.pl - awaria w NASK?

Promowane odpowiedzi

Czy dochodza do Was w tej chwili (w dniu dzisiejszym) maile z dns.pl?

Np. te z linkami po zleceniu transferu lub te potwierdzajace rejestracje domeny/opcji?

 

Pytam, poniewaz do mnie nie dochodza na zaden adres e-mail.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wiem że w ostatnich dniach były z tym problemy (zgłoszenia od Klientów, przestoje w transferach z łaparek), ale w tej chwili sprawdziłem dla trzech domen i wszystkie maile doszły. Jeśli chodzi o maile z potwiwerdzeniami transferu, to można zlecić ponownie z poziomu panelu. Innych (potwierdzenia rejestracji) nie da się niestety ponowić.

Edytowane przez pb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podobno IP nasku trafiło czarną listę, więc hosty korzystające z RBL-ów mogły te maile odrzucać. W tej chwili sprawdziłem w multi-rbl i nie widzę tego IP, więc albo już zostało usunięte, albo jest w jakichś egzotycznych, w każdym razie warto próbować ponawiać wiadomości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informacje. Niestety, do mnie nadal zadne maile z dns.pl nie dochodza... Ponawianie wiadomosci "transferowych" tez na nic. Nie dochodza nawet maile o zmianie abonenta. Po prostu nagle zero maili systemowych z NASK.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Myślę ze powinieneś skontaktować się z firmą obsługującą pocztę, aby sprawdzili czy nie wycinają tego IP: 195.187.242.198, może jeszcze nie zsynchronizowali RBL-i, a może problem jest zupełnie inny. Może warto też napisać do NASK?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziś skontaktowałem się z NASK, to mnie poinformowali, że nie udzielą mi żadnej odpowiedzi, bo nie rozmawiają z klientami indywidualnymi i że jest to sprawa rejestratora (mimo, że przecież wiadomo, że maile wysyłane są z ich serwera...). Powiedzieli, że najwyżej mogę podać szczegółowe dane to złożą skargę na rejestratora... no to podziękowałem, bo nie chcę przecież składać żadnej skargi. To mnie odesłali z powrotem do rejestratora. Jedyne co udało mi się wyprosić to mail ze słowem "TEST" na mój adres z info@dns.pl. Doszedł. Ale to przecież o niczym nie świadczy, bo zapewne automat@dns.pl ma inny serwer wychodzący...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To może napisz do rejestratora i podaj konkretne operacje, dla których nie doszły maile, a rejestrator zgłosi żeby te konkretne maile sprawdzili? Jeśli odbiły się przez rbl, to powinni to mieć w skrzynce albo logach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz



×